abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58395215
quote:
“Naar onze mening doet de organisatie het goed. De financiële positie is goed, we zijn kampioen geworden en we hebben overwinterd in Europa.
Gelukkig is dat verleden tijd, en is dat bewerkstelligd door de mensen die nu weg gaan!! Neem nog een oranjebittertje
  woensdag 30 april 2008 @ 10:30:01 #177
188665 Wurdsje
High Times
pi_58395261
quote:
Op woensdag 30 april 2008 10:24 schreef Pipo_de_Clown het volgende:

[..]

Gelukkig is dat verleden tijd, en is dat bewerkstelligd door de mensen die nu weg gaan!! Neem nog een oranjebittertje
mja ik word niet echt blij als ik dat stukje lees.. Reker moet gewoon weg.. (evenals Gomes, hoe spijtig ook..)
pi_58395349
quote:
Op woensdag 30 april 2008 10:30 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

mja ik word niet echt blij als ik dat stukje lees.. Reker moet gewoon weg.. (evenals Gomes, hoe spijtig ook..)
Ik ben er van overtuigd dat Reker zichzelf heeft opgeworpen om een gezonde cultuur te bewerkstelligen bij Psv (en zodoende dus de macht en invloed van Lemic wilt inperken binnen Psv) maar dat dit hem niet in dank wordt afgenomen omdat veel mensen waaronder Stan Valckx en Piet de Visser er belang bij hebben dat Lemic zijn invloed binnen de club behoudt.

Volgens mij hebben ze daarom hun verhalen op elkaar afgestemd, maar dat ze allemaal hetzelfde zeggen maakt het nog niet waar natuurlijk.

Ik vindt de geuite kritiek namelijk nogal vergezocht of een storm in een glas water bij sommige voorbeelden dus er moet iets 'groters' iets 'diepers' aan ten grondslag liggen.

Sinds ik een artikel uit het NRC heb gelezen waarin een aantal louche praktijken van Lemic en Gerets bij Club Brugge uit de doeken werd gedaan en hoe ze daarna bij Psv zijn aangesteld, heb ik genoeg aanleiding om op z'n minst wantrouwend te staan ten opzichte van Lemic en Co. en ik zal dan ook zéker niemand op hun woord geloven, dat zou naief zijn, sowieso in de voetbalwereld maar met deze kennis in je achterhoofd zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tomatenboer op 30-04-2008 11:14:02 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 30 april 2008 @ 10:42:35 #179
188665 Wurdsje
High Times
pi_58395370
quote:
Op woensdag 30 april 2008 10:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik ben er van overtuigd dat Reker zichzelf heeft opgeworpen om een gezonde cultuur te bewerkstelligen bij Psv (en zodoende dus de macht en invloed van Lemic wilt inperken binnen Psv) maar dat dit hem niet in dank wordt afgenomen omdat veel mensen waaronder Stan Valckx en Piet de Visser er belang bij hebben dat Lemic zijn invloed binnen de club behoudt.

Volgens mij hebben ze daarom hun verhalen op elkaar afgestemd, maar dat ze allemaal hetzelfde zeggen maakt het nog niet waar natuurlijk.

Ik vindt de geuite kritiek namelijk nogal vergezocht of een storm in een glas water bij sommige voorbeelden dus ik er moet iets 'groters' iets 'diepers' aan ten grondslag liggen.

Sinds ik een artikel uit het NRC heb gelezen waarin een aantal louche praktijken van Lemic en Gerets bij Club Brugge uit de doeken werd gedaan en hoe ze daarna bij Psv zijn aangesteld, heb ik genoeg aanleiding om op z'n minst wantrouwend te staan ten opzichte van Lemic en Co. en ik zal dan ook zéker niemand op hun woord geloven, dat zou naief zijn, sowieso in de voetbalwereld maar met deze kennis in je achterhoofd zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen.
eens.. maar de manier waarop doet ie niet goed vind ik.. Zoals dat ie nu zelf zit te scouten.. dat hoort niet bij zijn takenpakket.. dus dat moet ie niet doen.. hij moet zich bij het takenpakket van een AD houden en niet op de stoel van een TD of een scout gaan zitten.. dat is iets waar ik wat op tegen heb..
pi_58395563
Prima Schuitema! Dat is nog eens crisis managen!

pi_58395655
Rampscenario, nu kan Reker slopen wat ie maar wil en wat nog niet gesloopt is Begin me af te vragen of het nog erger kan
Patat Friet
pi_58395862
quote:
Schuitema: "Een oordeel geven over de algemeen directeur is niet de taak van een jongen van 27, die hier naartoe is gekomen uit een andere cultuur en al drie keer een verbeterd contract heeft gekregen. Wij laten ons niet vertellen dat onze algemeen directeur wegmoet."
Zo hoor ik dat graag, dat heet leiding ofwel bestuur
pi_58396018
quote:
Op woensdag 30 april 2008 11:20 schreef okee6 het volgende:

[..]

Alleen jammer dat niet alleen Gomes het niet eens is met het beleid van Reker...
Patat Friet
  woensdag 30 april 2008 @ 11:32:19 #184
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_58396036
quote:
Op woensdag 30 april 2008 11:20 schreef okee6 het volgende:

[..]

Wat mij betreft is het meer tunnelvisie, ja, al die zogenaamde criteria waar hij nu naar kijkt, zijn behaald. Maar wie waren daar beslissend voor? Volgens mij zo'n beetje de belangrijkste personen die de klok hebben geluid en nu weg gaan, waardoor al die fundamenten voor de komende jaren wegvallen; geen superkeeper meer, geen supernetwerk meer...

Hugo Borst had wel een goed punt bij Studio Voetbal laatst, Reker blijft aan, doet wat aankopen, nieuwe keeper, PSV verliest punten met die aankopen, kop gaat alsnog op het hakblok, en dan?

Heb je helemaal niets meer.

Van mij mag Reker echt zo snel mogelijk eruit.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_58396170
Alhoewel Reker niet de juiste man hoeft te zijn, is het toch een keuze tussen een dubbele hypotheek nemen, of schuldenvrij voetballen. PSV kan ook failliet met mensen als Lemic of Hiddink.
pi_58396273
Ajax verkocht Sneijder gewoon, nog pal voor het seizoen ook. PSV heeft met lang slijmen en financiele toverstukjes een topkeeper lang vastgehouden. Ik zou met een vertrek van Gomes nu zeker kunnen leven. Hij hoort niet thuis in de Nederlandse competitie, iedereen weet dat. het zou bedrog zijn om hem hier nog langer te laten spelen.
  woensdag 30 april 2008 @ 12:40:54 #187
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_58396921
quote:
Op woensdag 30 april 2008 10:19 schreef Wurdsje het volgende:
Nou de RvC laat eindelijk van zich horen
[..]

Bron: voetbalzone.nl
Dat klinkt goed.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 30 april 2008 @ 12:45:05 #188
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_58396971
quote:
Verder verwijt De Visser dat Reker spelers loze beloftes heeft gedaan. Volgens de scout, die de ontdekker is van spelers als Jefferson Farfan, Alex en Gomes, kreeg Jonathan Reis bij zijn komst naar PSV te horen dat hij 25 keer bij het eerste elftal in actie zou komen. ,,Ik heb Reker gezegd dat hij spelers beloftes doet die hij nooit na zou kunnen komen tegenover zijn trainer. Die spelers komen vervolgens bij hun zaakwaarnemers. En die schieten mij aan, want ik heb ze gescout. Ik zit daardoor in een moeilijk pakket, want beloftes worden niet nagekomen.’’
Pfffff. En De Visser had die spelers niet kunnen vertellen dat een Algemeen Directeur dat soort beloften helemaal niet kan nakomen?

Ik blijf het bizar vinden. De één na de ander lijkt niet zelf te kunnen nadenken, nu zelfs een man van 73. Ik geloof er helemaal niks van dat het hierover gaat.
pi_58396987
quote:
Op woensdag 30 april 2008 12:40 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dat klinkt goed.
Dat iedereen weggaat en Reker blijft?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 30 april 2008 @ 12:49:31 #190
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_58397033
Is het jullie trouwens opgevallen met wat voor idioots het allemaal begonnen is?
Méndez had een zieke moeder, en wilde een transfer naar huis. Dat mocht, voor de schappelijke prijs van 1 miljoen, gezien de omstandigheden. Het ging niet door, want die club had geen geld.

Toen wilde Méndez opeens ergens anders heen (Mexico). Maar daarvoor gold de schappelijke prijs niet. Want z'n moeder woont niet in Mexico.

Dit lijkt me volkomen logisch. Dat mensen hierover boos worden slaat werkelijk helemaal nergens op. En al die krokodillentranen al helemaal niet.
  woensdag 30 april 2008 @ 12:50:42 #191
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_58397049
quote:
Op woensdag 30 april 2008 12:46 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Dat iedereen weggaat en Reker blijft?
Ja. Dat PSV vasthoudt aan principes en loyaliteit, en niet overstag gaat voor gezeik van passanten.
pi_58397057
quote:
Op woensdag 30 april 2008 12:50 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ja. Dat PSV vasthoudt aan principes en loyaliteit, en niet overstag gaat voor gezeik van passanten.
Dat zie ik dan toch anders.
  woensdag 30 april 2008 @ 12:53:55 #193
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_58397085
quote:
Op woensdag 30 april 2008 12:51 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Dat zie ik dan toch anders.
Dat mag.
pi_58397110
quote:
Op woensdag 30 april 2008 12:53 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dat mag.
Dankje
  woensdag 30 april 2008 @ 13:01:32 #195
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_58397199
quote:
Op woensdag 30 april 2008 12:55 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Dankje
Alsjeblieft

Van mij mag dit zooitje ophoepelen: Gomes, Jonathan Reis, Lemos Fagner, Danko Lazovic, Slobodan Rajkovic, Eduardo Alcides, Cassio Ramos en Edison Méndez.

Alleen Gomes is echt van meerwaarde voor PSV. Voor die 14.5 miljoen moet wel een fatsoenlijke verdediger te vinden zijn. Dan heb je niet eens meer zo'n goede keeper nodig.

Rajkovic is wel jammer, dat vind ik een goede back.
pi_58397252
quote:
Op woensdag 30 april 2008 13:01 schreef ErikT het volgende:

[..]

Alsjeblieft

Van mij mag dit zooitje ophoepelen: Gomes, Jonathan Reis, Lemos Fagner, Danko Lazovic, Slobodan Rajkovic, Eduardo Alcides, Cassio Ramos en Edison Méndez.

Alleen Gomes is echt van meerwaarde voor PSV. Voor die 14.5 miljoen moet wel een fatsoenlijke verdediger te vinden zijn. Dan heb je niet eens meer zo'n goede keeper nodig.

Ja laten we de halve selectie weg doen
pi_58397279
Gomes? Fagner? Reis? Rajkovic? Dude
pi_58397297
quote:
Op woensdag 30 april 2008 13:01 schreef ErikT het volgende:

[..]

Alsjeblieft

"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_58397307

[ Bericht 100% gewijzigd door TargaFlorio op 30-04-2008 13:08:25 ]
  woensdag 30 april 2008 @ 13:08:24 #200
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_58397309
quote:
Op woensdag 30 april 2008 13:05 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ja laten we de halve selectie weg doen
Halve selectie? Het zijn 8 spelers van wie er 3 nooit spelen, 2 extreem kut zijn als ze spelen, 1 het niveau net niet haalt en 2 die wel iets toevoegen.
Dit zijn de spelers van Lemic. Prachtig moment dus om opruiming te houden, we missen er toch bijna niks aan. 3 jaar terug was dit een ander verhaal en over 3 jaar misschien weer. Dus moet je nu opruimen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')