Hij werkt overdag.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:21 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Ik zit al meer dan een1,5 uur te wachten op zijn reply!
ofwel het is een hele lange post ofwel ik wacht voor niks!
Lezen op Fok! en nadenken over de gegevens kan tegelijk.quote:
Ben er nooit geweest, is er veel te zien/ te doen?quote:Ik heb iets bijzonder nuttigs gedaan: de route naar Hamburg uitgeprint en ook een kaartje van het centrum
Ohja en ik schrijf mn subsidie aanvraag voor dat studietripje van afgelopen maand.
Hamburg is top, vorig jaar nog geweest.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lezen op Fok! en nadenken over de gegevens kan tegelijk.![]()
[..]
Ben er nooit geweest, is er veel te zien/ te doen?
Alleen gister, omdat hij een afspraak had bij de hypotheekmeneer.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:28 schreef sir_dalord het volgende:
ik dacht dat ie vrij had genomen deze week ivm met de huizenjacht!!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hamburg is top, vorig jaar nog geweest.
Uitje voor de vrijwilligers van het supportershome van Ajax in combinatie met een wedstrijd van HSV (Raphael v/d Vaart).
Komen we bij ons hotel in Hamburg aan, staan er 3 bussen ME.
Ze waren getipt dat er een bus hooligans uit Nederland aan zou komen.
Stapt Bobby Haarms (75 jaar oude ex assistent trainer Ajax) als eerste uit de bus...![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:28 schreef Soempie het volgende:
Drama in een ander topic![]()
Eigen schuld ik weet het!!!!! Maar hoe maak ik het nou uit??
Op zaterdag- of zondagochtend heel vroeg heb je in de haven een fantastische markt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een duitse vriend die goed bekend is in Hamburg, dus hem gisteren even uitgevraagd
Hij noemde inderdaad ook de Reeperbahn, en ook het havengebied Speicherstadt, en het Karelviertel waar je leuk tweedehands en design kunt shoppen
quote:
is er nergens online een grafische rekenmachine te vindenquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:47 schreef Soempie het volgende:
Ik zit al die berekeningen uit te voeren op de calculator in windows.Grafische rekenmachine vergeten mee te nemen.
Gedaan, maar ik zie het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
De windows calculator kun je in het menu op "wetenschappelijk" zetten.
Ik ontdek net iets extreem lomps: als je hem op "standard" zet krijg je een "sqrt" knopje.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gedaan, maar ik zie het nog steeds niet.
TI Emultor, cool.
Ik zat ook al in de wetenschappelijke versie te zoeken en kon het ook niet vinden...quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ontdek net iets extreem lomps: als je hem op "standard" zet krijg je een "sqrt" knopje.
Zet je hem op "scientific" dan heb je geen worteltrekken meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |