Dat is ook niet mijn bedoeling. Wel dat het lijkt alsof velen geen echte liefde kennen of daar niks om geven.quote:Op zondag 27 april 2008 20:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
dat is voor mij geen excuus om op lust af te geven alsof het verkeerd is.
Seks is niet zo nodig. Seks kun je ook hebben met andere mensen dan degenen die je liefhebt.quote:Op zondag 27 april 2008 20:29 schreef LasTeR het volgende:
Liefde is niet zo nodig. Liefde kun je ook voelen/geven van/aan andere mensen dan degenen waar je seks mee hebt.
Nu zeg je zo ongeveer hetzelfde maar dan anders verpakt.quote:Op zondag 27 april 2008 20:32 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Seks is niet zo nodig. Seks kun je ook hebben met andere mensen dan degenen die je liefhebt.
Ik denk dat vele mensen er gewoon niet moeilijk over doen. Je kan natuurlijk de hele dag lopen huilen over een te kort aan liefde, maar je kan ook gewoon met een blij gemoed achter de meisjes aan (lust) tot je er op eentje verliefd word (liefde).quote:Op zondag 27 april 2008 20:27 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Dat is ook niet mijn bedoeling. Wel dat het lijkt alsof velen geen echte liefde kennen of daar niks om geven.
Ik 'huil' niet om een tekort aan liefde, ik 'huil' om mensen die tussen lust en liefde geen verschil zien.quote:Op zondag 27 april 2008 20:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk dat vele mensen er gewoon niet moeilijk over doen. Je kan natuurlijk de hele dag lopen huilen over een te kort aan liefde, maar je kan ook gewoon met een blij gemoed achter de meisjes aan (lust) tot je er op eentje verliefd word (liefde).
Nou... eigenlijk zeg ik het tegenovergestelde door middel van eenzelfde drogredeneringquote:Op zondag 27 april 2008 20:34 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Nu zeg je zo ongeveer hetzelfde maar dan anders verpakt.
Lees mijn zin dan nog maar eens over.quote:Op zondag 27 april 2008 20:39 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Nou... eigenlijk zeg ik het tegenovergestelde door middel van eenzelfde drogredenering
Als je het zo typt zijn we het wel eens ja. Hoe jij het zei kwam het over alsof liefde voor jou ondergeschikt was aan seks. Maar goed, never minderquote:Op zondag 27 april 2008 20:52 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Lees mijn zin dan nog maar eens over.
Ik zeg:
Liefde hoeft niet te komen van mensen met wie je sex hebt.
Jij zegt:
Seks hoeft niet te komen van mensen wie je lief hebt.
Correct me if I'm wrong.
Volgende keer ajb niet zo denigrerend gelijk doen.quote:Op zondag 27 april 2008 20:55 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Als je het zo typt zijn we het wel eens ja. Hoe jij het zei kwam het over alsof liefde voor jou ondergeschikt was aan seks. Maar goed, never minder
de volgende keer zal ik wat liefdevoller zijnquote:Op zondag 27 april 2008 21:10 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Volgende keer ajb niet zo denigrerend gelijk doen.
Geweldige scene is datquote:Op zondag 27 april 2008 20:49 schreef Locusta het volgende:
Alles is liefde!Volgens de gelijknamige film
![]()
Iets met ontplofte melktieten en naast elkaar op de bank zitten enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |