wat me elke keer opvalt als ik die foto zie is dat niemand op toontje let eik, het lijkt wel geshoptquote:
Spuit 11.quote:Op maandag 28 april 2008 00:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
klik
Eerste topic staat een foto
quote:Op maandag 28 april 2008 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik verwees naar je KLB topic.
[..]
Nee, dat zit 'm meer in goed kunnen lezen enzo. Heb jij daar een beetje moeite mee soms, hmm?quote:Ah, jij meet intelligentie af aan autos en bontkragen. Nee...is goed
quote:Op maandag 28 april 2008 00:33 schreef MASD het volgende:
[..]
geen probleem.
[ afbeelding ]
de rechtse dus.
omfgquote:Op maandag 28 april 2008 00:33 schreef MASD het volgende:
[..]
geen probleem.
[ afbeelding ]
de rechtse dus.
quote:
Had beter op z'n plaats geweest in KLB, maargoed.quote:
Ja ik lees prima. Tussen de regels door lees ik dat jij geen humor hebt. Maar dat is algemeen bekend van vrouwen dus trek het je niet aan.quote:Nee, dat zit 'm meer in goed kunnen lezen enzo. Heb jij daar een beetje moeite mee soms, hmm?
Troost je, er staat meer inteeltgebroed op dus je bent niet alleen.quote:
Dat was 2 dagen, tevensch zijn baarden voor de echte mannen:quote:
Maare hoe ziet realzeus er nou normaal uit? want die ene foto is toch gewoon gefotoshopped of?quote:Op maandag 28 april 2008 00:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat was 2 dagen, tevensch zijn baarden voor de echte mannen: zwervers
- MASD
- krioro
- cerror
- Terminator
etc.
Nee, helaas.quote:Op maandag 28 april 2008 00:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat me elke keer opvalt als ik die foto zie is dat niemand op toontje let eik, het lijkt wel geshopt_!
kan ook zijn dan nieman dhem wou zien
quote:Op maandag 28 april 2008 00:41 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb RealZeus gezien dus hala mij maar weer van de lijst.![]()
Ik wil graag winnen en dat is dus onmogelijk tegen RealZeus
Daaaaamnquote:Op maandag 28 april 2008 00:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, helaas.Ik kan echt zo'n kop trekken. (Nog wel erger ook trouwens.)
Je geeft hem weer eens aandacht. Dat moet je niet doen...dan gaat 'ie vanzelf weg.quote:Op maandag 28 april 2008 00:42 schreef One_conundrum het volgende:
Sunchaser natuurlijk. Kijk ook het topic in KLB
Dat denken ze al 8 jaarquote:Op maandag 28 april 2008 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je geeft hem weer eens aandacht. Dat moet je niet doen...dan gaat 'ie vanzelf weg.
MASD zit bij mij te lurken.quote:Op maandag 28 april 2008 00:45 schreef RealZeus het volgende:En hup, daar gaat de viewteller van mijn FoBo weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |