Bier. Feck off.quote:
Die jongen houdt van aandacht.quote:
Helaas kan ik niet zo goed acteren.quote:
Father Jack ftw.quote:
Mooie ogen, leuke uitstraling, haren mogen wel iets korter though (maar da's een smaakkwestie). Bril kijk ik wel doorheenquote:
Wazige foto maar niet slecht. Niet mijn type, heb wel de indruk dat de foto misleidend kan zijn.quote:
Over mij dan.quote:Op zondag 27 april 2008 23:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Mooie ogen, leuke uitstraling, haren mogen wel iets korter though (maar da's een smaakkwestie). Bril kijk ik wel doorheen.
quote:Op zondag 27 april 2008 23:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Mooie ogen, leuke uitstraling, haren mogen wel iets korter though (maar da's een smaakkwestie). Bril kijk ik wel doorheen.
ik vodn hem iets te opzichtigquote:
Of je kijkt even een bladzijde terug.quote:Op zondag 27 april 2008 23:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Post dan een foto waarop je herkenbaar bent.
bustedquote:Op zondag 27 april 2008 23:46 schreef MLI het volgende:
Wazige foto maar niet slecht. Niet mijn type, heb wel de indruk dat de foto misleidend kan zijn.
je weelderige lange lokken wat doe jequote:Op zondag 27 april 2008 23:49 schreef cerror het volgende:
Korter?
Man, ben net gister bij de kapper geweest.
Not bad at all, beetje te jongensachtig nog om echt mijn smaak te kunnen zijn. En waarom zijn je wenkbrauwen donker en je haren blond?quote:Op zondag 27 april 2008 23:04 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MASD + drank + camera's =
Temmen wat te temmen is.quote:
Nope, krioro is in zijn fobo ontmaskerd als zijnde lekker. Ik zou je wel opmerken in een volle zaalquote:
Ik denk dat het door de aids komt.quote:Op zondag 27 april 2008 23:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Not bad at all, beetje te jongensachtig nog om echt mijn smaak te kunnen zijn. En waarom zijn je wenkbrauwen donker en je haren blond?
Het is een spanjaard.quote:Op zondag 27 april 2008 23:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Not bad at all, beetje te jongensachtig nog om echt mijn smaak te kunnen zijn. En waarom zijn je wenkbrauwen donker en je haren blond?
Dank je. Ik zou jou ook zeker opmerken als je alleen een stukje papier zou dragen.quote:Op zondag 27 april 2008 23:58 schreef MLI het volgende:
[..]
Nope, krioro is in zijn fobo ontmaskerd als zijnde lekker. Ik zou je wel opmerken in een volle zaal.
quote:Op maandag 28 april 2008 00:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Dank je. Ik zou jou ook zeker opmerken als je alleen een stukje papier zou dragen.
genious.quote:Op maandag 28 april 2008 00:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Dank je. Ik zou jou ook zeker opmerken als je alleen een stukje papier zou dragen.
Zo hey, als dát geen neuken wordtquote:Op maandag 28 april 2008 00:22 schreef krioro het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 april 2008 00:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Nietus. Je moet me aan het lachen maken, beetje trendy zijn en er redelijk goed uitzien. Intelligentie is pas vereist in het volgende stadium.quote:Op maandag 28 april 2008 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
Als je MLI aan je stok wil rijgen moet je minimaal een auto en een bontkraag hebben.
geen probleem.quote:Op maandag 28 april 2008 00:30 schreef RealZeus het volgende:
Het is dat ik mijn Toontje -foto niet meer heb anders zou ik me hier zeker even melden.
Ik verwees naar je KLB topic.quote:Op maandag 28 april 2008 00:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Nietus. Je moet me aan het lachen maken, beetje trendy zijn en er redelijk goed uitzien.
Ah, jij meet intelligentie af aan autos en bontkragen. Nee...is goedquote:Intelligentie is pas vereist in het volgende stadium.
0wn3d!quote:Op maandag 28 april 2008 00:33 schreef MASD het volgende:
[..]
geen probleem.
[ afbeelding ]
de rechtse dus.
klikquote:Op maandag 28 april 2008 00:30 schreef RealZeus het volgende:
Het is dat ik mijn Toontje -foto niet meer heb anders zou ik me hier zeker even melden.
nou nu heb je alle lelijke wel op een rijtje denk ikquote:Op maandag 28 april 2008 00:33 schreef MASD het volgende:
[..]
geen probleem.
[ afbeelding ]
de rechtse dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |