Mooie ogen, leuke uitstraling, haren mogen wel iets korter though (maar da's een smaakkwestie). Bril kijk ik wel doorheenquote:
Wazige foto maar niet slecht. Niet mijn type, heb wel de indruk dat de foto misleidend kan zijn.quote:
Over mij dan.quote:Op zondag 27 april 2008 23:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Mooie ogen, leuke uitstraling, haren mogen wel iets korter though (maar da's een smaakkwestie). Bril kijk ik wel doorheen.
quote:Op zondag 27 april 2008 23:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Mooie ogen, leuke uitstraling, haren mogen wel iets korter though (maar da's een smaakkwestie). Bril kijk ik wel doorheen.
ik vodn hem iets te opzichtigquote:
Of je kijkt even een bladzijde terug.quote:Op zondag 27 april 2008 23:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Post dan een foto waarop je herkenbaar bent.
bustedquote:Op zondag 27 april 2008 23:46 schreef MLI het volgende:
Wazige foto maar niet slecht. Niet mijn type, heb wel de indruk dat de foto misleidend kan zijn.
je weelderige lange lokken wat doe jequote:Op zondag 27 april 2008 23:49 schreef cerror het volgende:
Korter?
Man, ben net gister bij de kapper geweest.
Not bad at all, beetje te jongensachtig nog om echt mijn smaak te kunnen zijn. En waarom zijn je wenkbrauwen donker en je haren blond?quote:Op zondag 27 april 2008 23:04 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MASD + drank + camera's =
Temmen wat te temmen is.quote:
Nope, krioro is in zijn fobo ontmaskerd als zijnde lekker. Ik zou je wel opmerken in een volle zaalquote:
Ik denk dat het door de aids komt.quote:Op zondag 27 april 2008 23:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Not bad at all, beetje te jongensachtig nog om echt mijn smaak te kunnen zijn. En waarom zijn je wenkbrauwen donker en je haren blond?
Het is een spanjaard.quote:Op zondag 27 april 2008 23:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Not bad at all, beetje te jongensachtig nog om echt mijn smaak te kunnen zijn. En waarom zijn je wenkbrauwen donker en je haren blond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |