Weet ik niet Dirk, volgens mij ben je best gelukkig zo. Ik denk niet dat je zit te wachten op vrouwen die praten.quote:Op zondag 27 april 2008 22:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk, dat als je zo doorgaat, dat we gewoon een relatie krijgen en daarna nog lang en gelukkig zullen leven.
Daarvoor wil ik de Mutlipla wel verkopen. (of weggeven)
Eens, je hebt gewoon een chago blik op die ene foto.quote:Op zondag 27 april 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij bent deze toch?
Dan ben je niet lelijk; jij hebt gewoon een make-over nodig.
Ik doelde op dat rijtje waar die kale in zit, en de foto die therminator postte.
ik keek een beetje tegne de wind in, en mijn wenkbrauwen accentueren die ''kwade'' blik alleen maarquote:Op zondag 27 april 2008 22:42 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Eens, je hebt gewoon een chago blik op die ene foto.
En wat gel zou wonderen doen.
Kwaad? Doet me meer denken aan een wat bedroefde blikquote:Op zondag 27 april 2008 22:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en mijn wenkbrauwen accentueren die ''kwade'' blik alleen maar
Ik ben een optimistquote:Op zondag 27 april 2008 22:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kwaad? Doet me meer denken aan een wat bedroefde blik
laiv hondjequote:
Daar stond je buiten zwappy.quote:Op zondag 27 april 2008 22:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik keek een beetje tegne de wind in, en mijn wenkbrauwen accentueren die ''kwade'' blik alleen maar
en waarom zou ik gel gebruiken, ik kom haast nooit het huis uit
quote:Op zondag 27 april 2008 23:04 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MASD + drank + camera's =
woefquote:
quote:
Post jij eens een picquote:Op zondag 27 april 2008 23:08 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
maar uitgezonderd die pic van Terminator ( dat The kan er wel af nu )
zijn ze niet rampzalig lelijk.
Dan is die foto goed gelukt dusquote:Op zondag 27 april 2008 23:08 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
maar uitgezonderd die pic van Terminator ( dat The kan er wel af nu )
zijn ze niet rampzalig lelijk.
En, hoe was het orgasme?quote:Op zondag 27 april 2008 23:13 schreef cerror het volgende:
MASD! Dude! Eerste keer dat ik jouw kop zie.
Plaats eens een foto van vandaag.quote:
Dat is die met die draaimolen he ?quote:Op zondag 27 april 2008 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik stem op Piovan!
quote:
Die is van gister, mag dat ook?quote:Op zondag 27 april 2008 23:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Plaats eens een foto van vandaag.
Als ik de foto's van jou de afgelopen jaren zien, dan wordt je niet ouder, dat klopt niet.
Hup, post die ouwe kop eens van je. je hebt je verantwoordelijkheden als ONZ-mod..
Plots maar intens.quote:
Ik kijk liever niet in camera's. Heb dan het gevoel dat ik satan direct aankijken.quote:Op zondag 27 april 2008 23:21 schreef MASD het volgende:
Ik heb opeens zin om een cerrorfoto van mijzelf te maken, nonchalant met mijn kutkop doen alsof ik niet doorheb dat ik op de printscreenknop druk. totale heersch.
Ik ga een bril zoeken. brb.quote:Op zondag 27 april 2008 23:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kijk liever niet in camera's. Heb dan het gevoel dat ik satan direct aankijken.
Was ik maar wat meer als Jack.quote:
Kom je uit je woorden, knul?quote:Op zondag 27 april 2008 23:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kijk liever niet in camera's. Heb dan het gevoel dat ik satan direct aankijken.
alleen als er ook blote tieten opstaanquote:Op zondag 27 april 2008 23:25 schreef BabblingBrook het volgende:
Mogen vrouwen ook meedoen?
piokuuulquote:Op zondag 27 april 2008 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, dat was Maikuuul
[ afbeelding ]
Nee, dat is een gore photoshop. Maar bij deze hebben ze van mij samen een nominatie voor een gedeelde eerste plek.quote:Op zondag 27 april 2008 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, dat was Maikuuul
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |