quote:Op maandag 28 april 2008 00:33 schreef MASD het volgende:
[..]
geen probleem.
[ afbeelding ]
de rechtse dus.
omfgquote:Op maandag 28 april 2008 00:33 schreef MASD het volgende:
[..]
geen probleem.
[ afbeelding ]
de rechtse dus.
quote:
Had beter op z'n plaats geweest in KLB, maargoed.quote:
Ja ik lees prima. Tussen de regels door lees ik dat jij geen humor hebt. Maar dat is algemeen bekend van vrouwen dus trek het je niet aan.quote:Nee, dat zit 'm meer in goed kunnen lezen enzo. Heb jij daar een beetje moeite mee soms, hmm?
Troost je, er staat meer inteeltgebroed op dus je bent niet alleen.quote:
Dat was 2 dagen, tevensch zijn baarden voor de echte mannen:quote:
Maare hoe ziet realzeus er nou normaal uit? want die ene foto is toch gewoon gefotoshopped of?quote:Op maandag 28 april 2008 00:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat was 2 dagen, tevensch zijn baarden voor de echte mannen: zwervers
- MASD
- krioro
- cerror
- Terminator
etc.
Nee, helaas.quote:Op maandag 28 april 2008 00:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat me elke keer opvalt als ik die foto zie is dat niemand op toontje let eik, het lijkt wel geshopt_!
kan ook zijn dan nieman dhem wou zien
quote:Op maandag 28 april 2008 00:41 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb RealZeus gezien dus hala mij maar weer van de lijst.![]()
Ik wil graag winnen en dat is dus onmogelijk tegen RealZeus
Daaaaamnquote:Op maandag 28 april 2008 00:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, helaas.Ik kan echt zo'n kop trekken. (Nog wel erger ook trouwens.)
Je geeft hem weer eens aandacht. Dat moet je niet doen...dan gaat 'ie vanzelf weg.quote:Op maandag 28 april 2008 00:42 schreef One_conundrum het volgende:
Sunchaser natuurlijk. Kijk ook het topic in KLB
Dat denken ze al 8 jaarquote:Op maandag 28 april 2008 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je geeft hem weer eens aandacht. Dat moet je niet doen...dan gaat 'ie vanzelf weg.
MASD zit bij mij te lurken.quote:Op maandag 28 april 2008 00:45 schreef RealZeus het volgende:En hup, daar gaat de viewteller van mijn FoBo weer.
Ja het is net een eend die je brood geeft. Dan blijft 'ie terugkomen. De enige remedie is rattengif of een strijker in dat stukkie brood.quote:
Kijk, nog een:quote:Op maandag 28 april 2008 00:45 schreef RealZeus het volgende:En hup, daar gaat de viewteller van mijn FoBo weer.
quote:Op maandag 28 april 2008 00:51 schreef gelly het volgende:
WTF ? Het is toontje ? Dacht dat het een fotosoep was
Sweet jesusquote:
quote:
Ik heb memento_mori er wel eens beter uitzien zien dan op die fotoquote:Op maandag 28 april 2008 01:15 schreef MLI het volgende:
Q staat er ook leuk op.
Waar blijft jouw free fight foto?quote:Op maandag 28 april 2008 00:41 schreef gelly het volgende:
Ik zet niet vaak een tvp in ONZ, maar dit is er 1. Koester hem.
Ik weet natuurlijk niet of die wel in een topic als deze wil staanquote:Op maandag 28 april 2008 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Ik heb memento_mori er wel eens beter uitzien zien dan op die foto
Het kon er ook maar één zijn he =Dquote:Op maandag 28 april 2008 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Ik heb memento_mori er wel eens beter uitzien zien dan op die foto
ik moest lachenquote:Op maandag 28 april 2008 00:45 schreef RealZeus het volgende:En hup, daar gaat de viewteller van mijn FoBo weer.
Geef een voorbeeld dan.quote:Op maandag 28 april 2008 08:36 schreef tuxepux het volgende:
Nou, kom op zeg, het lijkt nog steeds nergens op. Al deze fokkers zijn gewoon gemiddeld of zelfs bovengemiddeld. Ik ken mannen die veel lelijker zijn, en ik kan me niet voorstellen dat op fok niet zulke lelijke mannen zitten. Of durven die allemaal geen foto online te zetten?
Dit waarschijnlijk hequote:Op maandag 28 april 2008 08:36 schreef tuxepux het volgende:
Nou, kom op zeg, het lijkt nog steeds nergens op. Al deze fokkers zijn gewoon gemiddeld of zelfs bovengemiddeld. Ik ken mannen die veel lelijker zijn, en ik kan me niet voorstellen dat op fok niet zulke lelijke mannen zitten. Of durven die allemaal geen foto online te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |