waarom 3 keer 8 procent?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:48 schreef Retro_Doll het volgende:
22 jaar, ongeveer 7,50 euro netto bij een supermarkt. En daar komt nog zo ongeveer 3x8 procent bij (van het totaal verdiende bedrag).
Heb ik inderdaad ook gedaan, en rond de 300 euro teruggekregenquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:44 schreef dick40 het volgende:
Even voor iedereen die een bijbaan(tje) heeft !
Als je een bijbaan(tje) hebt betaal je vaak teveel belasting.
Door nu een Tformulier= teruggaaf formulier te downloaden bij:
http://www.belastingdienst.nl en dat in te vullen, krijg je vaak belasting terug, mooi toch ?
Als je op die site komt, gewoon Particulieren aanklikken, dan opent zich weer een nieuw venster en dan in de rechterkolom: Jongeren teruggaaf aanklikken, dan kun je daar het T-formulier gelijk downloaden.
Tijdens het invullen van het T-formulier kun je steeds op F1 drukken voor eventuele vragen en/of opmerkingen, met Escape kom je dan weer op je formulier terecht.
Veel jongeren hebben dat al gedaan en vaak met succes, vandaar dit bericht !
Prettig weekend alvast en houdt elkaar heel s.v.p. grapje. Dick.
!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:36 schreef moby92 het volgende:
Ik werk bij AH 1324 in Breda!
Ben 16 jaar en ik verdien 3,28 per uur bruto, netto ligt het iets hoger volgens mij. Ook krijg ik elk kwartaal een bonus van 75,- (van de 10% medewerkerskorting) en krijgen we aan het eind van het jaar winstuitkering en voor de vakantie vakantiegeld (wat beide ongeveer een heel maand salaris bedraagt).
Op het eerste gezicht lijkt het niet veel, maar het zijn de bonussen die het juist extra leuk maken!
Ja het heeft echt wel nut om zo'n T-formulier te downloaden en in te vullen, is echt niet moeilijk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:29 schreef Rnnz het volgende:
@ dick40 : heeft dat echt nut? Of is het bedrag wat je terugkrijgt verwaarloosbaar?
dick40 heeft gelijk hoor. Ik heb van mijn baantjes vorig jaar ongeveer 300 euro teruggekregen. Dus zeker de moeite waard.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 05:11 schreef dick40 het volgende:
[..]
Ja het heeft echt wel nut om zo'n T-formulier te downloaden en in te vullen, is echt niet moeilijk.
Want zoals ik al schreef: je betaalt altijd teveel belasting en dat komt vaak, omdat veel werkgevers legio fouten maken in hun loonadministratie. Bovendien, als je het formulier helemaal invult, zie je gelijk wat je ongeveer terug krijgt. Als je met het openbaar vervoer naar je werk gaat, kun je het bedrag van je huis naar je werk ook altijd aftrekken, vallen onder de noemer: kosten woon-werkverkeer. NIET van je werk naar je huis, dat mag je altijd zelf betalen.
Conclusie: elke cent die je teveel aan belasting betaalt kun je terug vorderen. En heb je nog vragen, dan kun je ook nog altijd de belastingtelefoon bellen. Met het gratis nummer: 0800-0543. Veel succes !
wtf, dat is wel veelquote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:51 schreef FoxHunter. het volgende:
19 jaar, en ik geef IT Support bij een makelaarsbedrijf, en verdien 200 Noorse kronen, oftewel 25 euro p/u![]()
Het verdient stukken beter in Noorwegen (hoewel het er ook duurder is..)
update: vanaf 1 juli: 3% erbij dus 5,16 per uur.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:55 schreef zakpatat90 het volgende:
18 jaar. BIj de Albert Heijn achter de kassa.
Ik verdien nu 5,01 per uur.
Er zijn er dan misschien die meer verdienen, maar ik vind het serieus het leukste werk wat er is. Ik werk er nu al meer dan 2 jaar en elke keer als ik weer mag werken vind ik het geweldig.
Maar nu het weer bijna zomervakantie is moet ik fulltime en dan is het weer iets minder leuk.
Maargoed ik zou dus niet willen ruilen met een kutbaantje voor 7 euro per uur ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |