Een kweker misschien? Verder kun je wat klusjes aan je vader vragen ofzo. Want je mag op die leeftijd nog bijna niks. Of het moet zwart gebeuren maar dat is ook niet alles.quote:Op zondag 18 mei 2008 09:48 schreef rikc het volgende:
Weet iemand een goed betalend bijbaantje in het weekend?
alleen ik ben 13 jaarkan ik dan iets anders doen als een krantenwijk?
want in mijn geval is een krantenwijk geen optie
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:57 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Netjes.
Bij mij.
Achter de kasa staan bij de visboer.
Stinkt, is zwaar en je moet de gehele tijd glimlachen ook staat je baas op je lip... ;/
25 euro per dag (van 9 tot 6)
16 jaar oud
17quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:48 schreef Loofus het volgende:
200/ 60 = 3 1/3. Hoe oud ben je? Die fooien heb je gelukkig nog!
hoezo diepe buiging?quote:Op donderdag 22 mei 2008 01:03 schreef Loofus het volgende:
Oke 'diepe buiging' richting Sjibble. Maar inderdaad, als je 18 bent; Weggaan!
Wat doe je precies?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:54 schreef -Tim- het volgende:
18 jaar, 14 euro per uur![]()
Thuis achter m'n eigen computertje, en mag eigen uren en vakanties bepalenPlus dat het stoer is om voor een grote zoekmachine te werken
![]()
[/pimpmodus]
Werkte hiervoor een jaartje bij de Appie voor 4 euro per uur
Ooh dat kan best hoor, is niet zo moeilijkquote:Op zondag 25 mei 2008 22:53 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
Buurjongetje (17) heeft een nette baan.
Promotie werk, 60-120 euro per dag (5 uur), 1 dag per week.
Weet niet of ik dat kan geloven,maarja, kan dat echt op die leeftijd?
He jammer, ik spreek geen van die Scandinavische talenquote:Op zondag 25 mei 2008 23:38 schreef -Tim- het volgende:
[..]
http://www.google.com/support/jobs/bin/answer.py?answer=54941&query=dutch&topic=&type=dutch
Dan ben je bij deze gezakt voor je sollicitatie denk ik, er staat toch echt:quote:Op maandag 26 mei 2008 10:12 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
He jammer, ik spreek geen van die Scandinavische talen
quote:The languages we are recruiting for are:
Danish
Dutch
Finnish
Norwegian
Swedish
Ik had die zin eronder met (Please indicate if you can speak more than one of these languages) geintrepeteerd alsof je meer dan een taal moest spreken (te snel gelezen, blablabla) lompquote:Op maandag 26 mei 2008 14:43 schreef -Tim- het volgende:
[..]
Dan ben je bij deze gezakt voor je sollicitatie denk ik, er staat toch echt:
[..]
mmm okquote:Op zondag 25 mei 2008 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh dat kan best hoor, is niet zo moeilijk
promotie is sowieso vaak al een euro of 10 per uur, + vaak toeslagen voor het 'binnenhalen' van nieuwe klanten ed. Dat loopt snel op!
Waarom krijg jij meer dan ik?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:36 schreef Hyman het volgende:
17 jaar, 4,44 netto bij de plus als vakkenvuller
Ja, ik ook, en ik ben nog ouder ookquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:57 schreef Hyman het volgende:
geen idee, ik ben gewoon een über vakkenvuller, van alle markten thuis
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:06 schreef nieuws. het volgende:
16 jaar, werk als bezorger bij een pizzeria, verdien 3,30 ofzo, weet niet precies, en krijg er fooien bovenop.
Niet grappig. Nu even serieus.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:51 schreef Fcuker het volgende:
19 jaar, Naschoolse opvang aan kids tussen de 8 en 12, 30 euro per uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |