Koerier?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:52 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik ben 18 en werk al bijna 2 jaar in een supermarkt voor nu 5 euro per uur. M'n contract loopt over een half jaar af en ik heb het ook wel een beetje gezien hier dus ik ben nu op zoek naar iets anders. Aangezien ik m'n rijbewijs heb lijkt het me wel leuk om iets te doen waar je veel bij onderweg bent. Weet iemand zo'n baantje? Postbode lijkt me niks, maar er zal vast wel iets anders zijn.
chef afwasquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Koerier?
Ben 16, chef afwas, 2,76 (en daarnaast ook nog ongeveer 25,- fooi per maand)
Hoezo 'studeer officieel"? Ben je er niet meer mee bezig?quote:Op woensdag 30 april 2008 01:09 schreef Pumatje het volgende:
ben 23
en verdien het kut salaris als 11 bruto als barman bij mexicaans cafe/restaurant
studeer officieel nog Hbo communicatie
maar over 3 mnd. leger in
juistemquote:Op woensdag 30 april 2008 15:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Hoezo 'studeer officieel"? Ben je er niet meer mee bezig?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben 16 en ehhh ja ik heb eigenlijk best veel baantjes als ik erover nadenk
Ik werk in de pizzaria voor 4 euro per uur + fooien.
Ik pas op bij mensen voor 20 euro per avond (4/5 uur)
Ik verkoop/verkocht (al heel lang niet meer gedaan) kaarten voor het goede doel,
ik kreeg 1,25 per verkocht pakketje kaarten. Meestal verkocht ik zo'n 7/8 pakketjes per uur dus zo'n 8-9 euro. Soms meer, soms minder.
Ik werk op school als surveillant (hahaha) voor 7,50 per uur.
Ik deel flyers uit voor 10 euro per uur
Al die bedragen zijn netto trouwens. En alleen bij de pizzaria en op school werk ik 'vast'
3 euro ofzo.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:38 schreef gitaarfan123 het volgende:
ik ben 16 en aangenomen voor vakantiewerk om achter de kassa te zitten.
ben vergeten te vragen hoeveel ik daar krijg heeft iemand een idee hoeveel dat zou kunnen zijn?
SERIEUS?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:01 schreef Petit_Pelous het volgende:
Ik ben 20 jaar, werk 5 dagen per week als night-audit in een hotel (8 uur) en ik verdien 1.88¤ (waarschijnlijk zwart) per uur
Heb je de komma niet verkeerd staan?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:01 schreef Petit_Pelous het volgende:
Ik ben 20 jaar, werk 5 dagen per week als night-audit in een hotel (8 uur) en ik verdien 1.88¤ (waarschijnlijk zwart) per uur
Ik heb zelf ook nog ff toen ik 16 was achter de kassa gezeten, toen verdiende ik ¤3,85 per uur.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:38 schreef gitaarfan123 het volgende:
ik ben 16 en aangenomen voor vakantiewerk om achter de kassa te zitten.
ben vergeten te vragen hoeveel ik daar krijg heeft iemand een idee hoeveel dat zou kunnen zijn?
Ik zou wat anders zoeken. Dit is gewoon zwaar onderbetaald werk, het minimumloon als je 20 bent is 4,92. Ik zou het wel weten als ik jou was.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:01 schreef Petit_Pelous het volgende:
Zelfs een werken bij een supermarkt verdien je heel wat meer, wat is de reden dat je er werkt of waarom je zo weinig verdient.. semi-vrijwilligers werk oid? familiebedrijf?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:01 schreef Petit_Pelous het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:31 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook nog ff toen ik 16 was achter de kassa gezeten, toen verdiende ik ¤3,85 per uur.
Als je een slechte baas hebt, kan die je ook het minimum loon geven voor 16 jarigen, en dan zit je opgescheept met ¤3,21 2,76 per uur.
Jep, ik werk het langste in de afwas en moet ook steeds mensen inwerken als er een nieuwe is. ;pquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:14 schreef Noshiba het volgende:
[..]
chef afwas![]()
ik ben ook geen vakkenvuller, maar vakkenverzorger
jaquote:Op zondag 4 mei 2008 01:58 schreef GieJay het volgende:
Met afwas bedoelen jullie restaurants etc neem ik aan?
2,76 ? is dat zo laag gewordenquote:
Babbels, grappenmakerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:01 schreef Petit_Pelous het volgende:
Waar dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:55 schreef EasyDakota het volgende:
Iets van 11,50 + rond de 30 euro fooi op een avond. Soms een tientje, soms een uitschieter naar 60/70 euro. Ben 22.
Gigolo (kansloos weinig danquote:
Hmm, ik kom er net achter dat m;n baas me die 1.37% stijging niet gunt.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:28 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
2,76 ? is dat zo laag gewordenschandalig.
Verder programmeer ik nog sites voor bedrijven/klanten van bedrijven, dat is gewoon zwart en doe ik vanaf thuis werk. dan reken je ¤15,- per uur. Je doet tenslotte precies hetzelfde als een volwassene, alleen dan veel goedkoper.
Ik zou naar je baas gaan en het op een nette manier aankaarten. Grote kans dat hij/zei er wel wil over onderhandelen, want je stuurt zoals je zegt de complete bediening aan en als je dat ook nog goed doet en hij/zei weet dat dan weet hij/zei ook dat jij van belang bent voor het bedrijf. Wat jou het voordeel geeft met onderhandelen en dus een eis kan neerleggen bijv. 10 euro per uur en overuren dubbel.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:28 schreef Loontjah het volgende:
Ik werk nu al 8 jaar in dezelfde eetcafe en werk in de bediening.
Meestal zijn het dagen van 10(+) uur.
Ik krijg 8 euro per uur, maar ik vind dit best weinig.
Ook omdat ik de laatste tijd meer mensen aan het sturen ben, dan mijn werk uitvoeren.
Wat zou een 23 jarige in dit vak met deze ervaring minstens moeten krijgen ?
Helamaal niet... Als je 15 bent verdien je ¤2,76 per uur, ben je 16 verkoper A ¤3,26 per uur en 16 jarige verkoper B verdient 4,00.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:47 schreef mstr het volgende:
Heb deze week gewerkt, 1218 uurtjes, 110230 euro
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:18 schreef duncannn het volgende:
[..]
Helamaal niet... Als je 15 bent verdien je ¤2,76 per uur, ben je 16 verkoper A ¤3,26 per uur en 16 jarige verkoper B verdient 4,00.
Ik zou ergens anders gaan werken, tering 2,43 is echt heel weinig.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hmm, ik kom er net achter dat m;n baas me die 1.37% stijging niet gunt.klootzak.
In januari is ;t met 1.37% gestegen naar;
[ afbeelding ]
Juli ;07 was het nog wel 2,76.
Doe je goed!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:54 schreef DiaperJuice het volgende:
Gisteren aangenomen bij een restaurant.
16 jaar
6,50 per uur
20+ euro fooi per dag
voor en na je werk gratis maaltijd
Dus je doet je werk niet en je vind nog dat je weinig krijgt? Netjes.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:28 schreef Loontjah het volgende:
Ik werk nu al 8 jaar in dezelfde eetcafe en werk in de bediening.
Meestal zijn het dagen van 10(+) uur.
Ik krijg 8 euro per uur, maar ik vind dit best weinig.
Ook omdat ik de laatste tijd meer mensen aan het sturen ben, dan mijn werk uitvoeren.
Wat zou een 23 jarige in dit vak met deze ervaring minstens moeten krijgen ?
Rijksmuseum?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:06 schreef eriksd het volgende:
18 jaar, bij een museum, 9 netto.
Verder 8% vakantiegeld, vakantiedagen standaard, winstuitkering, gratis museumjaarkaart, reiskosten vergoed, kleding van hun, een zwembadkaart () en per jaar werk een schaal omhoog, en nog de stijging mbt leeftijd. Best redelijk dus.
Oja, krijg er ook nog een MBO diploma door (6VWO atm), waarvoor ik maarliefst 4 lesavonden op locatie krijg. Hiervoor krijg ik ook nog 500 euro bonus in december.
2,80quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:37 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik zou ergens anders gaan werken, tering 2,43 is echt heel weinig.
Ik weet niet waar je woont natuurlijk, maar je kan is kijken bij een boer tulpenkoppen, appels plukken, ...(ik woon in zeeland, heb nog gedaan). dan verdien je ongeveer rond de 5 a 6 euro per uur
Doe je goed, wat voor soort restaurant is het?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:54 schreef DiaperJuice het volgende:
Gisteren aangenomen bij een restaurant.
16 jaar
6,50 per uur
20+ euro fooi per dag
voor en na je werk gratis maaltijd
Een Italiaans restaurant. Het is daar wel erg druk, maar dat zorgt juist dat de tijd voorbij vliegt. Kreeg vrijdag 10 euro fooi (eerste werkdag), zondag 30 euro fooi, gisteren 20 euro (fooi wordt verzameld en dan door het aantal personen gedeeld die op die dag werken).Ik ruim tafels af, dek ze opnieuw, breng het eten naar de tafels en vul bestek en frisdrank bij. Ik werk van half 4 tot 10~11 uur, dus verdien tussen de 42~28 euro per dag + ong. 20 fooi = 60 euro. Van kwart over 4 tot kwart voor 5 eet iedereen van het personeel samen en op het eind van de dag mag je zelf iets uitkiezen om te etenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe je goed, wat voor soort restaurant is het?
Nice.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:30 schreef DiaperJuice het volgende:
[..]
Een Italiaans restaurant. Het is daar wel erg druk, maar dat zorgt juist dat de tijd voorbij vliegt. Kreeg vrijdag 10 euro fooi (eerste werkdag), zondag 30 euro fooi, gisteren 20 euro (fooi wordt verzameld en dan door het aantal personen gedeeld die op die dag werken).Ik ruim tafels af, dek ze opnieuw, breng het eten naar de tafels en vul bestek en frisdrank bij. Ik werk van half 4 tot 10~11 uur, dus verdien tussen de 42~28 euro per dag + ong. 20 fooi = 60 euro. Van kwart over 4 tot kwart voor 5 eet iedereen van het personeel samen en op het eind van de dag mag je zelf iets uitkiezen om te eten.
Als dit je enige baan is heb je waarschijnlijk een loonheffinskorting en dan kun je van die 3.37 bruto wel ongeveer netto maken.. Bij mij ging er 6 euro per maand vanaf ofzo toen ik nog bij een supermarkt werkte..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:43 schreef Huppelei het volgende:
Pizzahut. 16 jaar, 3.37 bruto.
Zag pas nadat ik me contract had getekend dat het bruto was. Ik dacht netto. Dus er zal niet zoveel van overblijven denk ikWel nog 30 euro fooi contant per maand.
Bedienen dus...quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:30 schreef DiaperJuice het volgende:
[..]
Een Italiaans restaurant. Het is daar wel erg druk, maar dat zorgt juist dat de tijd voorbij vliegt. Kreeg vrijdag 10 euro fooi (eerste werkdag), zondag 30 euro fooi, gisteren 20 euro (fooi wordt verzameld en dan door het aantal personen gedeeld die op die dag werken).Ik ruim tafels af, dek ze opnieuw, breng het eten naar de tafels en vul bestek en frisdrank bij. Ik werk van half 4 tot 10~11 uur, dus verdien tussen de 42~28 euro per dag + ong. 20 fooi = 60 euro. Van kwart over 4 tot kwart voor 5 eet iedereen van het personeel samen en op het eind van de dag mag je zelf iets uitkiezen om te eten.
Oke dankjequote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:42 schreef GieJay het volgende:
[..]
Als dit je enige baan is heb je waarschijnlijk een loonheffinskorting en dan kun je van die 3.37 bruto wel ongeveer netto maken.. Bij mij ging er 6 euro per maand vanaf ofzo toen ik nog bij een supermarkt werkte..
Klinkt interessant, voor welk bedrijf ga je dat doen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:24 schreef Anoniemos het volgende:
Ik ga nu voor een website mailtjes beantwoorden en doorsturen (mailsupport), je mag zelf je tijd indelen, enige eis is dat je het minimaal een keer per 24 uur doet. Dan ben ik ongeveer 1 uurtje bezig. 7 uurtjes ongeveer per week a 8,50 per uur, dus ~ 250 euro per maand. Stuken beter dan bij de albert heijn nu:
l
ik studeer om later extra veel geld te verdienenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:55 schreef joko90 het volgende:
[..]
Rijkeluiskinderen...![]()
Ik werk voor m'n geld. ¤9,19 per uur.
Een bijbaantje is dan alvast een mooi opstapjequote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik studeer om later extra veel geld te verdienen
ik heb ook wel eens een baantje gehadquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:06 schreef joko90 het volgende:
[..]
Een bijbaantje is dan alvast een mooi opstapjeLeert er veel van en staat altijd goed op je CV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |