3 euro ofzo.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:38 schreef gitaarfan123 het volgende:
ik ben 16 en aangenomen voor vakantiewerk om achter de kassa te zitten.
ben vergeten te vragen hoeveel ik daar krijg heeft iemand een idee hoeveel dat zou kunnen zijn?
SERIEUS?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:01 schreef Petit_Pelous het volgende:
Ik ben 20 jaar, werk 5 dagen per week als night-audit in een hotel (8 uur) en ik verdien 1.88¤ (waarschijnlijk zwart) per uur
Heb je de komma niet verkeerd staan?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:01 schreef Petit_Pelous het volgende:
Ik ben 20 jaar, werk 5 dagen per week als night-audit in een hotel (8 uur) en ik verdien 1.88¤ (waarschijnlijk zwart) per uur
Ik heb zelf ook nog ff toen ik 16 was achter de kassa gezeten, toen verdiende ik ¤3,85 per uur.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:38 schreef gitaarfan123 het volgende:
ik ben 16 en aangenomen voor vakantiewerk om achter de kassa te zitten.
ben vergeten te vragen hoeveel ik daar krijg heeft iemand een idee hoeveel dat zou kunnen zijn?
Ik zou wat anders zoeken. Dit is gewoon zwaar onderbetaald werk, het minimumloon als je 20 bent is 4,92. Ik zou het wel weten als ik jou was.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:01 schreef Petit_Pelous het volgende:
Zelfs een werken bij een supermarkt verdien je heel wat meer, wat is de reden dat je er werkt of waarom je zo weinig verdient.. semi-vrijwilligers werk oid? familiebedrijf?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:01 schreef Petit_Pelous het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:31 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook nog ff toen ik 16 was achter de kassa gezeten, toen verdiende ik ¤3,85 per uur.
Als je een slechte baas hebt, kan die je ook het minimum loon geven voor 16 jarigen, en dan zit je opgescheept met ¤3,21 2,76 per uur.
Jep, ik werk het langste in de afwas en moet ook steeds mensen inwerken als er een nieuwe is. ;pquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:14 schreef Noshiba het volgende:
[..]
chef afwas![]()
ik ben ook geen vakkenvuller, maar vakkenverzorger
jaquote:Op zondag 4 mei 2008 01:58 schreef GieJay het volgende:
Met afwas bedoelen jullie restaurants etc neem ik aan?
2,76 ? is dat zo laag gewordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |