Die moest naar de keuring toe dacht ik.quote:Op zondag 27 april 2008 15:42 schreef kleineschwester het volgende:
Waar is APK ?
quote:Op zondag 27 april 2008 15:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die moest naar de keuring toe dacht ik.
zo flauw maar wel lolligquote:Op zondag 27 april 2008 15:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die heb je altijd al eens willen maken hequote:Op zondag 27 april 2008 15:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Weer 5 kilo lichter ?quote:Op zondag 27 april 2008 15:53 schreef TheGeneral het volgende:
Ik ben bang voor de break zometeen.
Nee, bij deze partij niet. Van Nadal op gravel verliezen is iets anders dan van Tipsa verliezen in de 3e ronde..quote:
Smoesjes moppiequote:Op zondag 27 april 2008 15:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, bij deze partij niet. Van Nadal op gravel verliezen is iets anders dan van Tipsa verliezen in de 3e ronde..
Ja, en ook Higueras komt daar blijkbaar niet mee.quote:Op zondag 27 april 2008 15:59 schreef TheGeneral het volgende:
Federer kan eigenlijk gewoon in het rechtervak aan zijn kant staan, want alle ballen gaan toch naar zijn backhand.
quote:Op zondag 27 april 2008 16:05 schreef Ambrosius het volgende:
7-5 Rafa. Briljant punt.
Op gravel zijn altijd wel meer breaks hèquote:Op zondag 27 april 2008 16:11 schreef TheGeneral het volgende:
Nu ook eens vasthouden.
Hij kan Nadal wat makkelijker breaken dan normaal.
Ik bedoel juist op gravel. Daar had hij juist wat moeite mee. Op HC valt dat wel mee.quote:Op zondag 27 april 2008 16:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op gravel zijn altijd wel meer breaks hè.
Dat waren toch 6 punten op rij naar Federer, zie je niet vaak tegen Nadal op gravel.
dat zie ik echt niet gebeuren..Ferrer is een loper, Federer wil domineren..quote:Op zondag 27 april 2008 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
Dubbele break *3-0. Maar die had Ferrer ook.. > 5-7 Rafa toen.
Nee, ik ook niet zomaar. Federer nu ook weer 9 punten op rij.quote:Op zondag 27 april 2008 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat zie ik echt niet gebeuren..Ferrer is een loper, Federer wil domineren..
http://livevideo.betfair.com/quote:Op zondag 27 april 2008 16:20 schreef Nalbandian het volgende:
Tennisvrienden, waar is bovenstaande wedstrijd te volgen ?
Ik ben er pas zeker van als hij de set heeft.quote:Op zondag 27 april 2008 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat zie ik echt niet gebeuren..Ferrer is een loper, Federer wil domineren..
Ja, en nu al 0-15.quote:Op zondag 27 april 2008 16:34 schreef Tim86 het volgende:
Rogiertje heeft een wake-up call nodig..4-3
Het is de spanning bij Fed volgens mij. Nadal blijft gewoon vechten en komt terug van 0-4 naar 4-4.quote:Op zondag 27 april 2008 16:36 schreef Norrage het volgende:
ik zie er niks van, maar fed is het aan het weggeven?
quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 16:57 schreef TheGeneral het volgende:
Jammer.
Maar ben zeer tevreden met deze week.
Feli.quote:
Thx !quote:
Graag gedaan.quote:
Ik ook best hoor. Ik hoop alleen dat Federer minstens 1 keer van hem wint in de finale van RG.quote:Ik gun het hem zo ontzettend !
Ja, zeker.quote:Eindelijk weer een overwinning, heel mooi en goed voor het tennisjaar
Ja, inderdaad. Da's een voordeel, als hij goed speelt tenminste.quote:Op zondag 27 april 2008 17:03 schreef TheGeneral het volgende:
Op naar Rome!
Daar punten pakken aangezien hij daar maar 75 punten had vorig jaar...
Waarschijnlijk gevalletje van 'Martin keek, en zag dat het goed was.'quote:Op zondag 27 april 2008 17:21 schreef TheGeneral het volgende:
Als hij die breaks voorsprong in set 1 en 2 een keer kan vasthouden,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |