Ach kom op man, een 7? Meest waardeloos plot ooit, allemaal matige acteurs en actrices. Slecht verhaal. Ik heb gewoon het idee dat je hier ff de "alto" moet uithangen. Je weet wel, standaard films die iedereen slecht vindt goed vinden om die reden. Een 2 op imdb is overdreven, dat is puur alleen omdat Britney er in speelt, net als bij the hottie met Paris, maar een 7 gaat er ver. Het is gewoon een matige film.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]
Crossroads (2002)
Na pasgeleden al die Paris Hilton film te hebben gezien die een 1 scoort op IMDB, was het nu tijd om te checken of de film van die andere immens geliefde meid, die een 2 scoort op IMDB, ook best wel meevalt. En ja hoor. 'Crossroads' is ook gewoon best een leuke film en Britney doet het helemaal niet zo slecht. Het is allemaal wel een beetje op hetzelfde toontje, maar toch viel het me niet tegen. Het is echt stompzinnig dat de film zo'n lage score heeft. Mensen moeten Britney Spears wel echt haten ofzo. (Maar dat wel eigenlijk wel duidelijk ja)
Cijfer: 7,0
Tja, ik vond de film gewoon wel leuk en het verhaal ook. Ik wilde eigenlijk een hoger cijfer geven, maar ik wist dat dat nog meer reacties zou uitlokken. Vandaar de redelijk bescheiden 7,0.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach kom op man, een 7? Meest waardeloos plot ooit, allemaal matige acteurs en actrices. Slecht verhaal. Ik heb gewoon het idee dat je hier ff de "alto" moet uithangen. Je weet wel, standaard films die iedereen slecht vindt goed vinden om die reden. Een 2 op imdb is overdreven, dat is puur alleen omdat Britney er in speelt, net als bij the hottie met Paris, maar een 7 gaat er ver. Het is gewoon een matige film.
Dat is dus een romcom die echt slecht is. Gewoon geen goede film. Slechte personages en geen leuke verhaallijnen. Ongelooflijk dat dit zo'n hit is in Nl. Zal er wel aan liggen dat wij zulke films eigenlijk nooit maken en áls er iets gemaakt wordt dat we het dan geweldig vinden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Alles is liefde gekeken vanmiddag,
Film ging wel, kijkt goed weg, leuk dat er zoveel bekende NL'er in zitten
Ik zeg ook niet dat ik de film niet mag, maar ik vond het gewoon een matige romcom, echt niets bijzonders. Maar misschien heb ik gewoon andere criteria. Tevens ben ik ook een van de weinigen die Britney wél mag, heb niets tegen d'r. Het komt nu gewoon over dat je dit soort films gewoon zulke punten geeft om dit soort discussies op te wekken. That's all.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, ik vond de film gewoon wel leuk en het verhaal ook. Ik wilde eigenlijk een hoger cijfer geven, maar ik wist dat dat nog meer reacties zou uitlokken. Vandaar de redelijk bescheiden 7,0.
'Crossroads' is een romcom en er zijn er flink wat die een stuk slechter zijn. En Britney is heerlijk in deze film, maar ik ben me er terdege van bewist dat het heel erg not done is om Britney Spears leuk te vinden. Nou ja, dat moet dan maar. Ik denk echt dat mensen die romcoms leuk vinden, deze film zéker kunnen waarderen!
Echt, juist niet. Ik heb er juist geen zin aan om afgezeken te worden vanwege smaak of wat dan ook. Maar soms maakt het me even geen zak uit en dit was zo'n moment. Ik snap dat veel mensen die regelmatig hier posten en veel foreign movies enzo kijken deze film niet echt kunne waarderen. Maar voor de gemiddelde romcom kijker (en dat ben ik misschien zelf ook wel) is het gewoon zeker geen beroerde film. Maar misschien speelt het wel mee dat ik door alle anti Britney Spears meningen en berichten juist een soort van fan ben geworden. Niet vanwege de muziek, maar vanwege alles er omheen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik de film niet mag, maar ik vond het gewoon een matige romcom, echt niets bijzonders. Maar misschien heb ik gewoon andere criteria. Tevens ben ik ook een van de weinigen die Britney wél mag, heb niets tegen d'r. Het komt nu gewoon over dat je dit soort films gewoon zulke punten geeft om dit soort discussies op te wekken. That's all.
Whehehe, echt heel grappig, want dit klinkt me heel bekend in mijn oren. Of in iedere geval herkenbaar, zeker het laatste gedeelte. Maar dan is het tegenwoordig ook wel weer heel erg hip om de meest obscure films geweldig te vinden terwijl je het niet altijd zo ver hoeft te zoeken om vermaakt te worden. Mijn mening athans.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt, juist niet. Ik heb er juist geen zin aan om afgezeken te worden vanwege smaak of wat dan ook. Maar soms maakt het me even geen zak uit en dit was zo'n moment. Ik snap dat veel mensen die regelmatig hier posten en veel foreign movies enzo kijken deze film niet echt kunne waarderen. Maar voor de gemiddelde romcom kijker (en dat ben ik misschien zelf ook wel) is het gewoon zeker geen beroerde film. Maar misschien speelt het wel mee dat ik door alle anti Britney Spears meningen en berichten juist een soort van fan ben geworden. Niet vanwege de muziek, maar vanwege alles er omgeen.
Het spijt me echt donders.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:12 schreef Mainport het volgende:
Het gaat van kwaad tot erger, Scanman.
Dat heb ik dus met onze Paris.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt, juist niet. Ik heb er juist geen zin aan om afgezeken te worden vanwege smaak of wat dan ook. Maar soms maakt het me even geen zak uit en dit was zo'n moment. Ik snap dat veel mensen die regelmatig hier posten en veel foreign movies enzo kijken deze film niet echt kunne waarderen. Maar voor de gemiddelde romcom kijker (en dat ben ik misschien zelf ook wel) is het gewoon zeker geen beroerde film. Maar misschien speelt het wel mee dat ik door alle anti Britney Spears meningen en berichten juist een soort van fan ben geworden. Niet vanwege de muziek, maar vanwege alles er omheen.
Het berust dus wel op waarheid. .. best wel fout dat ouders ze naar dat soort kampen stuurden terwijl er geen enkel toezicht op was. Je moet je kind wel gehaat hebben....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:15 schreef Karina het volgende:
Boot Camp
Losgeslagen jongeren worden naar een opvoedingskamp op de Fiji Eilanden gestuurd om ze wat discipline bij te brengen. Vriendje zorgt dat hij er ook terecht komt om vriendinnetje te redden. Natuurlijk zijn er allerlei misstanden op het kamp en is de leider niet echt zuiver op de graat.
Ik weet niet goed wat ik er van moet vinden: ik had het OF meer realistisch (als een documentaire) gewild OF juist meer "over the top" zoals bijvoorbeeld Battle Royale. Nu was het een beetje halfbakken allemaal en eigenlijk een liefdesverhaaltje (vriendje redt vriendinnetje). Maar toch wel een aardige film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 6 / imdb 5.4Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Mijn favoriet is The Notebook.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:41 schreef Mainport het volgende:
Ik ben ook een echte romcom-liefhebber:
Jeux d'enfants
Bin-Jip
Roman Holiday
Bridget Jones' Diary
Yeopgijeogin geunyeo
Love Actually
Allemaal geweldige films, maar niet in vergelijking natuurlijk met krakers als Crossroads en The Hottie en the Nottie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |