Zegt me he-le-maal niets...quote:Op zondag 27 april 2008 14:40 schreef MaJo het volgende:
De beste dance plaat van de laatste jaren is We are Your Friends van Justice vs Simian.
Die staat hier ook in de koffer (maar niet dubbel)...quote:Van Vroeger toch wel Snap met Rhythem is a Dancer, krijg nog steeds kriebels als ik die plaat hoor
Jaaaaaaaaaaaaaaahhhquote:Op zondag 27 april 2008 14:40 schreef MaJo het volgende:
Van Vroeger toch wel Snap met Rhythem is a Dancer, krijg nog steeds kriebels als ik die plaat hoor
Ja die van XL doet het erg goed bij mijquote:Op zondag 27 april 2008 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaahhh
Van de laatste jaren vind ik Reset your brain van Soulvation erg goed, en ik kan ook erg goed dansen op de Junkie XL mix van A little less conversation!
quote:Op zondag 27 april 2008 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh...mag ik even de happy hardcore erbij gooien?
quote:Op zondag 27 april 2008 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb trouwens met meer I've got the power van Snap
Omdat je het 'troep' noemde dacht ik iets anders.quote:Op zondag 27 april 2008 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Op die nummers die ik net noemde ga ik volledig uit mijn dak op de dansvloer hoor![]()
Dat is exact waar ik aan dachtquote:Op zondag 27 april 2008 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk daarbij aan Charlie Lownoise enMental
Theo
Moet je eens checken dan, heerlijk nummerquote:Op zondag 27 april 2008 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zegt me he-le-maal niets...
[..]
Die staat hier ook in de koffer (maar niet dubbel)...
Jawel joh!quote:Op zondag 27 april 2008 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat je het 'troep' noemde dacht ik iets anders.
Scatman John (RIP) en Sash zijn echte 90'ers...
Happy Hardcore mag ook...
Maar niet Paul Elstak dan...
quote:Op zondag 27 april 2008 14:45 schreef Etcetera het volgende:
chocolate fudge brownie![]()
hier is het heerlijk weer trouwens, zonnetje schijnt, lekker warm
Hier lekker zonnetje. Heerlijk op het terras lunch gegeten, daarna in het park gezeten en een ijsje gehaald.quote:Op zondag 27 april 2008 14:21 schreef LadyBlack het volgende:
Weet je wat pas lomp is?? Dat het prachtig weer zou worden en dat er hier toch echt geen zon schijnt!!
Dunequote:Op zondag 27 april 2008 14:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet je eens checken dan, heerlijk nummer
Wat happy hardcore betreft, ik was echt een mega fanWat dacht je van Dune, of nummers als "I wanna see a rainbow high in the sky"
En Party Animals
sowwiepowwiequote:
Van de Rotjeknor Termination Source, maar heb ik wel...quote:Op zondag 27 april 2008 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is exact waar ik aan dacht
Destijds vond ik het bagger maar ik vind het nu nostalgisch vet.
En je had ook een nummer dat ging alleen van "poing poing poing poing"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |