Dat bedoel ik. Wellicht heb ik het allang gehad.quote:Op zondag 27 april 2008 13:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tell me about it, ik heb het vorig jaar ook gekregenTrouwens stel dat je het krijgt dan kan het ook nog zijn dat je er niks van merkt, aangezien de meesten er niets van merken
Dan ben je geen echte Hollander!quote:
Precies, als het een leuk meisje is dan neem je het risico (die nihil is) maar het is wat lullig als je haar toch niet zo leuk vindt en je dan dit als cadeau eraan overhoudtquote:Op zondag 27 april 2008 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja vind ik ook
En ik weet gewoon niet of ik het al gehad heb. Als dat wel zo is dan boeit het natuurlijk geen reet
We hadden eigenlijk toch voor het weekend afgesproken en als ik het van tevoren geweten had dan had ik het risico wel genomen denk ik. Je gaat er immers niet dood
Ja ik snapte het ook wel, maar op dat moment vond ik het niet zo leukquote:Dat vind ik netjes
En enigzins begrijpelijk.
Dit ging niet om leuk maar om casual sexquote:Op zondag 27 april 2008 13:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies, als het een leuk meisje is dan neem je het risico (die nihil is) maar het is wat lullig als je haar toch niet zo leuk vindt en je dan dit als cadeau eraan overhoudt
Ja dat laat ik misschien maar eens doen.quote:Je kunt je laten testen trouwens, als de epstein bar waarden in je bloed hoog zijn dan betekent dat je het hebt gehad (of op dit moment hebt)
[..]
Nee je zal je vast lullig hebben gevoeld.quote:Ja ik snapte het ook wel, maar op dat moment vond ik het niet zo leuk
Ja dan is het zo casual niet meerquote:Op zondag 27 april 2008 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit ging niet om leuk maar om casual sex![]()
Moet je doenquote:Ja dat laat ik misschien maar eens doen.
Nogal jaquote:Nee je zal je vast lullig hebben gevoeld.
Ik heb dan ook afgezegd. Maar dat was niet daaromquote:
Toch niet met je stalker he?quote:Moet je doen
[..]
Nogal jaMaar een jaar later hebben we dan toch gezoend
![]()
Verstandigquote:Op zondag 27 april 2008 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb dan ook afgezegd. Maar dat was niet daarom
God neequote:Toch niet met je stalker he?
Ja dat is wel ideaal jaquote:Op zondag 27 april 2008 13:41 schreef LadyBlack het volgende:
Echt bijna iedereen in mijn omgeving heeft Pfeiffer gehad, ik waarschijnlijk ook wel maar nooit iets van gemerkt, ideaal
Ik wist niet dat er varianten waren?quote:Een vriendin van mij heeft 2 varianten gehad, laatst een heel acute; daar was ze echt doodziek van
het verschilt inderdaad per persoon, de ene is een beetje moe en de ander echt doodziek. Ben er zelf 2 weken behoorlijk ziek van geweest en daarna nog wel wekenlang dat ik wat zwakker was. Maar die keelpijn is echt het ergstequote:Op zondag 27 april 2008 13:41 schreef LadyBlack het volgende:
Echt bijna iedereen in mijn omgeving heeft Pfeiffer gehad, ik waarschijnlijk ook wel maar nooit iets van gemerkt, ideaal
Een vriendin van mij heeft 2 varianten gehad, laatst een heel acute; daar was ze echt doodziek van
We hebben een beller!!!quote:Op zondag 27 april 2008 13:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wil em welWas vroeger de grootste 2 unlimited fan
Nog steeds wel een zwak voor
Ik weet ook niet of het echt verschillende varianten zijn, wel dat pfeiffer inderdaad terug kan komenquote:Op zondag 27 april 2008 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat is wel ideaal ja
[..]
Ik wist niet dat er varianten waren?
Jee superquote:Op zondag 27 april 2008 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben een beller!!!
PM je adres nog even door dan gaat 'ie binnenkort op de bus (zodra ik weer trappen kan lopen en dus bij de enveloppen kan)...
Ja anders had ik ook een stalker gehadquote:
quote:God neeMocht ie willen
Ik had altijd begrepen dat het alleen terug kan komen als het nooit weg is geweest maar ik las gisteren dat de meningen verdeeld zijn.quote:Op zondag 27 april 2008 13:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het echt verschillende varianten zijn, wel dat pfeiffer inderdaad terug kan komen
Daar heb je toch een vrouw voor?quote:Op zondag 27 april 2008 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben een beller!!!
PM je adres nog even door dan gaat 'ie binnenkort op de bus (zodra ik weer trappen kan lopen en dus bij de enveloppen kan)...
OK.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 27 april 2008 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja anders had ik ook een stalker gehad
LOL dat zou best grappig zijnquote:
Zou je voor de grap eens moeten kijken wat zijn reactie is als je hem vol op de bek pakt, zo uit het niets
Volgens mij draag je het virus altijd mee. Het is alleen besmettelijk als je het net hebt, niet na een paar jaar nog. Ik geloof wel dat je het bij je blijft dragen, ik merk nu nog dat als ik teveel doe en moe word dat mijn pfeifferklier in mijn keel dan opzwelt.quote:Op zondag 27 april 2008 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had altijd begrepen dat het alleen terug kan komen als het nooit weg is geweest maar ik las gisteren dat de meningen verdeeld zijn.
Oeh als je nog meer toffe singles tegenkomt hou ik me aanbevolenquote:Op zondag 27 april 2008 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK.
Heb een paar geleden op Koninginnedag een hele doos CD-singletjes ongezien gekocht.
Daardoor zal ik nog wel meer dubbele tegenkomen, denk ik...
Ja waarschijnlijk weet 'ie zich er geen raad mee. Vooral niet als je daarna gewoon je gesprek met vrienden doorzetquote:Op zondag 27 april 2008 13:47 schreef MaJo het volgende:
LOL dat zou best grappig zijnDenk dat ie ter plekke bevriest
Het is dat ik hem echt eng vind maar anders zou ik het nog doen ook
Zie je PM, ik had er al rekening mee gehouden...quote:Op zondag 27 april 2008 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh als je nog meer toffe singles tegenkomt hou ik me aanbevolenMijn muzieksmaak reikt wel verder dan alleen Beatles en 2 Unlimited overigens
Dat bedoel ik dus. Je draagt het wel bij je maar je zou er zelf niet ziek meer van worden. Tenzij je nooit echt hersteld was van je eerste "aanval". Maar dat schijnt dus nog helemaal niet zeker te zijn.quote:Op zondag 27 april 2008 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij draag je het virus altijd mee. Het is alleen besmettelijk als je het net hebt, niet na een paar jaar nog. Ik geloof wel dat je het bij je blijft dragen, ik merk nu nog dat als ik teveel doe en moe word dat mijn pfeifferklier in mijn keel dan opzwelt.
Erwinquote:Op zondag 27 april 2008 13:51 schreef MadMaster het volgende:
Die foto's van Edwin Olaf zijn geweldig overigens...
Oh..dat klinkt wel als mijn vakantie afgelopen Septemberquote:Op zondag 27 april 2008 13:55 schreef LadyBlack het volgende:
Pfeiffer schijnt een rustige variant te hebben (die had mijn halve middelbare school geloof ik) en een heel accute variant. Die had mijn vriendin dus; een week lang 40 graden koorts en tot niets in staat, nog een week of 3 erg moe en 3 weken daarna niks meer aan de hand.
De rustige Pfeiffer kan met gemak een jaar duren geloof ik
Ja en dan de serie Royal Blood.quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
In je vorige serie stond toch ook al een man, Julius Caesar
quote:Op zondag 27 april 2008 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op een kadootje hoort toch ook een strikje?
Nou geen lastige vragen stellen hoor!quote:Op zondag 27 april 2008 14:11 schreef MadMaster het volgende:
Nu ik met Dance Classics bezig ben:
Wat is jullie dansplaat aller tijden?
De mijne: I Feel Love (Patrick Cowley remix) van Donna Summer
Altijd een goed planquote:Op zondag 27 april 2008 14:17 schreef Etcetera het volgende:
ik zit te twijfelen of ik ff naar de videotheek rijd om een bak B&J te gaan halen
Weet je wat pas lomp is? Wij hebben geen videotheek meerquote:Op zondag 27 april 2008 14:17 schreef Etcetera het volgende:
ik zit te twijfelen of ik ff naar de videotheek rijd om een bak B&J te gaan halen
quote:Op zondag 27 april 2008 14:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Altijd een goed plan
Heb je die nieuwe smaak al gehad? More love less handle
Het is hier ondertussen ook aardig bewolkt ja.quote:Op zondag 27 april 2008 14:21 schreef LadyBlack het volgende:
Weet je wat pas lomp is?? Dat het prachtig weer zou worden en dat er hier toch echt geen zon schijnt!!
quote:Op zondag 27 april 2008 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou geen lastige vragen stellen hoor!
Het is heel moeilijk een beste plaat te kiezen..laat staan de beste dance plaatquote:
Je mag ook een top 10 of 25 doen, hoor...quote:Op zondag 27 april 2008 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is heel moeilijk een beste plaat te kiezen..laat staan de beste dance plaat
quote:Op zondag 27 april 2008 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag ook een top 10 of 25 doen, hoor...
Euh, het is niet het eerste waar ik aan zou denken, maar de zusjes waren wel leuk...quote:Op zondag 27 april 2008 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijft lastig
Vooral ook omdat ik erg slecht ben met namen.
Maar zo vond ik I'm in the mood for dancing van The Nolans altijd wel catchy. Maar dat zul jij wel niets vinden
quote:New Order - Blue Monday
Ja nee precies. Als je het over Dance Hits hebt dan heb je het over de jaren '90 in mijn ogenquote:Op zondag 27 april 2008 14:31 schreef MadMaster het volgende:
Nog iemand anders een bijdrage, hoeft niet persé een Dance Classic te zijn uit de 70'er/80 ér jaren...
JAJAJAJA! Dat dusquote:Op zondag 27 april 2008 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ik krijg ook een jaren '90 gevoel bij dance
Voor mij is het altijd troep zoals What is love, en I got the key....of All that she wants van Ace of Base
Er is toch wel iets wat je wel goed vind, ongeacht de periode?quote:Op zondag 27 april 2008 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ik krijg ook een jaren '90 gevoel bij dance
Voor mij is het altijd troep zoals What is love, en I got the key....of All that she wants van Ace of Base
Het optrekje van De Gouden Kooi komt binnenkort vrij...quote:Op zondag 27 april 2008 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
Al een weekend lang geen Soemp gezien. Die zijn natuurlijk op huizenjacht![]()
Juist, dat was de naam die ik altijd vergeetquote:Op zondag 27 april 2008 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is toch wel iets wat je wel goed vind, ongeacht de periode?
De zangeres van The Key, The Secret van The Urban Cookie Collective is trouwens dezelfde als die bij Moby op z'n eerste albums (Feelin' So Real etc.)...
Op die nummers die ik net noemde ga ik volledig uit mijn dak op de dansvloer hoorquote:Op zondag 27 april 2008 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is toch wel iets wat je wel goed vind, ongeacht de periode?
De zangeres van The Key, The Secret van The Urban Cookie Collective is trouwens dezelfde als die bij Moby op z'n eerste albums (Feelin' So Real etc.)...
Dat was nog eens een hitquote:
Zegt me he-le-maal niets...quote:Op zondag 27 april 2008 14:40 schreef MaJo het volgende:
De beste dance plaat van de laatste jaren is We are Your Friends van Justice vs Simian.
Die staat hier ook in de koffer (maar niet dubbel)...quote:Van Vroeger toch wel Snap met Rhythem is a Dancer, krijg nog steeds kriebels als ik die plaat hoor
Jaaaaaaaaaaaaaaahhhquote:Op zondag 27 april 2008 14:40 schreef MaJo het volgende:
Van Vroeger toch wel Snap met Rhythem is a Dancer, krijg nog steeds kriebels als ik die plaat hoor
Ja die van XL doet het erg goed bij mijquote:Op zondag 27 april 2008 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaahhh
Van de laatste jaren vind ik Reset your brain van Soulvation erg goed, en ik kan ook erg goed dansen op de Junkie XL mix van A little less conversation!
quote:Op zondag 27 april 2008 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh...mag ik even de happy hardcore erbij gooien?
quote:Op zondag 27 april 2008 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb trouwens met meer I've got the power van Snap
Omdat je het 'troep' noemde dacht ik iets anders.quote:Op zondag 27 april 2008 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Op die nummers die ik net noemde ga ik volledig uit mijn dak op de dansvloer hoor![]()
Dat is exact waar ik aan dachtquote:Op zondag 27 april 2008 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk daarbij aan Charlie Lownoise enMental
Theo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |