Waarom wil je executioner?quote:Op maandag 5 mei 2008 02:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heb nu sinds een tijdje "Dragonstrike" voor enhancement spec erbij. Mooi dingetje, alleen nog large prismatic shards voor executioner erop zoeken(super duur op m'n server op dit moment)
/agreequote:
Watvoor UI gebruik je?quote:Op maandag 5 mei 2008 02:01 schreef Mauro het volgende:
Vandaag Teron Gorefiend omgelegd
Nieuw AttackPower record
[ afbeelding ]
Maar wat wil je met al die buffs:
[ afbeelding ]
En dan hier het hele plaatje:
[ afbeelding ]
Owja, kan trouwens niet, ik zit op Turalyon.quote:Op zondag 4 mei 2008 03:47 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Yeah sure, zeg maar wanneer. Dan kom ik wel op mn huntard als ik kan.
WTF lul je?quote:Op zondag 4 mei 2008 03:04 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Jup, ik wil er een pve set naast (minus frozen shadoweave set (want die is pas waard te upgraden vanaf BT/MH).
[ afbeelding ]
Met nog geen compleet s1 (met compleet s1 tijd voor arena (maar eerst flying mount etc)).
Vandaag voor het eerst QD dailies gedaan.
Ik verwachte dat het echt een hoop werk was, maar het is echt shit easy, ik kan gewoon meerdere mannetjes pullen met DoTs en dan howl of terror en dan hopelijk pullen ze dan nog meer =D
En die slacht demons bla af is helemaal tof als je een doomguard enslaved en alle demons die daar zijn tankt (zelfs de demons die vieze alliesaanvallen).
Helft van de tijd kan ik nu eindelijk rogues aan met mn trinket. =D
Deze week zelfs een potje AV in 11 minuten gewonnen.
Wat best uitzonderlijk is want 9 van de 10 zuigt horde op silvermoon in AV, of eigenlijk alle BGs behalve AB.
Waarom haal je je charname wegquote:Op maandag 5 mei 2008 02:01 schreef Mauro het volgende:
Vandaag Teron Gorefiend omgelegd
Nieuw AttackPower record
[ afbeelding ]
Maar wat wil je met al die buffs:
[ afbeelding ]
En dan hier het hele plaatje:
[ afbeelding ]
Als basis heb ik de PhotekUI genomen en hier en daar wat extra erbij gepropt.quote:
Heb ik mooi gedaan hè?quote:
Ga ik gaan last van hebben, hebn in totaal 80 slots voor dat ding gekochtquote:Op maandag 5 mei 2008 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ja Stonetalon is echt saai idd, veel lopen, saaie quests. Ashenvale vind ik nog wel okay, behalve die quest met die pages waardoor steeds je inventory vol zit.
Ik heb altijd teveel zooi bij me, ben een engineer, dus heb al 2 runecloth bags volzitten met engineer troep. Dan nog eentje met mining pick, heartstone, quest items loot enzo en eentje met potions en voedsel. Dan blijft vrijwel alleen m'n backpack nog overquote:Op maandag 5 mei 2008 15:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ga ik gaan last van hebben, hebn in totaal 80 slots voor dat ding gekocht. Ben benieuwt op welk level ik er tegen aan ga lopen hij is niet nog lief en schattig level 6
.
Haha ja zo is het ook op me main alhoewel ik nu ook grote schoonmaak begonnen benquote:Op maandag 5 mei 2008 16:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb altijd teveel zooi bij me, ben een engineer, dus heb al 2 runecloth bags volzitten met engineer troep. Dan nog eentje met mining pick, heartstone, quest items loot enzo en eentje met potions en voedsel. Dan blijft vrijwel alleen m'n backpack nog over.
Dude, op silvermoon zijn 4x zoveel lvl 70 ally dan bij horde, epics zijn praktisch gratis voor ally op deze server, als Horde moet je echt je best doen en hopen dat je op een BG niet weer een stel noobs hebt of tegen een pre-made moet.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:11 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Owja, kan trouwens niet, ik zit op Turalyon.![]()
Ik zie jullie vanzelf wel een keer in BGs, aangezien ik (eerst) massaal ga PvPen voor S1 set/weps en S3 non-set gear (of S4 moet dan al uit zijn, dan neem ik S2/S4).
(en mezelf quoten._
)
[..]
WTF lul je?Op Cyclone wint Horde 95% van alle WSG, AB en EotS en 50-60% van alle AVs sinds die goedkope premades die jullie doen
. Als IEMAND het recht heeft om te klagen dan zijn wij (alliance) dat wel.
![]()
Je mag dan wel een mooie insignia hebben, een driedubbele ambush crit op je kop doet wel au, hoor.![]()
(SS, Ambush, KS, Vanish, Tea, Ambush, Preparation, Vanish, SS, Ambush). Niet dat ik echt de kans om die af te maken, tenzij ik je blind nadat je KS dispelled hebt, anders wss Death Coil, Fear, Dot x5. De meeste locks die ik ben tegengekomen < 60 PvP hadden maar 1 ambush nodig om dood te gaan.
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 17:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Sowieso moet er een ally cap komen omdat alle kindertjes geen smaak hebben.
Ja precies, ally is voor pussies.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Liever een retard cap die zijn een stuk vervelenderquote:Op maandag 5 mei 2008 17:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Wat is dit nou voor kinderachtige bullshit. Waarom is Alliance nou voor pussies? Dat slaat gewoon helemaal nergens op. Dit soort shit is gewoon nergens op gebaseerd. Alliance zijn pussies en de Horde zijn stoere jonges. Tuurlijk!quote:
Haphaphapquote:Op maandag 5 mei 2008 19:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor kinderachtige bullshit. Waarom is Alliance nou voor pussies? Dat slaat gewoon helemaal nergens op. Dit soort shit is gewoon nergens op gebaseerd. Alliance zijn pussies en de Horde zijn stoere jonges. Tuurlijk!
Zit dan te denken aan een IQ test bij het inschrijven bij wow, en aan de hand daarvan op een realm word gedumpt.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Liever een retard cap die zijn een stuk vervelender.
Alsof je IQ per sé je speelstijl beïnvloedquote:Op maandag 5 mei 2008 21:14 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Zit dan te denken aan een IQ test bij het inschrijven bij wow, en aan de hand daarvan op een realm word gedumpt.
Vallen ze elkaar maar lastig, en door te evaren hoe k*t het is gaan ze vanzelf beter spelen.
En mogen ze héél mischien op de betere realms spelen.![]()
Hopelijk leest blizz dit, denk het niet maar ik hoop het wel.
Welkom in dit topicquote:
Een guild runnen vond ik teveel op een kindercreche leiden lijken, zelfs volwassen mensen gedragen zich vaak als een klein kind als iets niet gaat op hun manier :/quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:33 schreef Ballistic het volgende:
heb een 70 rogue op Skullcrusher alliance, en probeer nu op m'n 70 priest op Burning Blade een pvp guild te maken (inclusief teamspeak, pro enzo), maar dat is een kutjob. Veels te moeilijk om skilled mensen bij elkaar te rapen die er vertrouwen in hebbenDe eerste 5 die op m'n recruitement spam reageerden waren overigens knulletjes van 14 en 15
Goldspammer dood?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:49 schreef tonks het volgende:
Whehe moet je eens als shaman een fire nova totem maken en naast een goldspammer zetten en dan op precies 1.6 seconde /camp doen.
Alliance verdedigt alleen op BGs.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor kinderachtige bullshit. Waarom is Alliance nou voor pussies? Dat slaat gewoon helemaal nergens op. Dit soort shit is gewoon nergens op gebaseerd. Alliance zijn pussies en de Horde zijn stoere jonges. Tuurlijk!
LOL ga ik uitproberen!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:49 schreef tonks het volgende:
Whehe moet je eens als shaman een fire nova totem maken en naast een goldspammer zetten en dan op precies 1.6 seconde /camp doen.
Leugens, alliance zijn zulke pussies dat ze alleen maar BGs doen als minstens 75% van hun team fully twinked isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |