HSG-BOMBER en OFfSprngr zijn toch beide horde?quote:
Ik ben geen expert op het gebied van locks, maar heeft die gladiator gear niet veel te weinig spell hit rating?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 03:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier.
Nog zo'n 55k honour nodig hier voor complete S1 (excl gems (en natuurlijk de robe/shoulders/boots combo van frozen shadoweave)).
734 unbuffed shadow nu, en ik moet nog 74 erbij halen van S1 en dan nog gems en enchants plus nog wat epic items (off-hand, wand, sword).
Voor karazhan wel ja, daar kan je het best rond de 80 hebben. Maar met een Scryers Bloodgem(+32 hit) kom je al een heel eind. Ook zou je er een aantal +8 hit of 4 hit/5 dmg gems in je gear kunnen doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben geen expert op het gebied van locks, maar heeft die gladiator gear niet veel te weinig spell hit rating?
Klopt, dus we hebben gewoon allies afgemaaktquote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:56 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
HSG-BOMBER en OFfSprngr zijn toch beide horde?
Zegt de rp-erquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat hele "For the horde" en "For the alliance" is echt zo ongelofelijk kinderachtig. Ben je bijv. Alliance dan gilt er plotseling iemand in de general chat "For the horde!". Waar de fuck slaat dat op? Stelletje teringnerds.![]()
ja, het is ook geen goeie gear voor PVE, maar een aantal onderdelen ervan (chest, head) kan je goed gebruiken om de eerste heroics door te komen om zo je gear te updaten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben geen expert op het gebied van locks, maar heeft die gladiator gear niet veel te weinig spell hit rating?
waarom niet nu al?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:50 schreef voskat het volgende:
Donderdag lvl 58 gehaalden ben nu onderweg naar 60, als het zover is..... Outland time!
Nou volg ik wel een guide, maar...quote:
Ik RP helaas bijna nooit... veel mensen hebben daar blijkbaar geen zin in. Je hebt wel veel RP evenementen en meetings en dat is wel leuk... Maar als je bijv. een party zoekt voor een dungeon praat iedereen gewoon normaal. Ik heb nooit RP meegemaakt in de party chat, trade chat, general chat, LFG chat, etc.quote:
Dan kom ik jullie wel tegen met Sharquedo of Sharqy. Let er maar op als ik jullie stunlock geowned wordt omdat jullie insignia hebben.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Klopt, dus we hebben gewoon allies afgemaaktEn ja, we spelen op Cyclone.
Dan wachten tot season 4 uit is. En weer honor gear kopen!quote:
Ha nou ik zal met smart op je wachten, maar je zal het lastig hebben want ik verlies eigenlijk nooit van een rogue 1v1quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:09 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dan kom ik jullie wel tegen met Sharquedo of Sharqy. Let er maar op als ik jullie stunlock geowned wordt omdat jullie insignia hebben.
huilebalkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:14 schreef Knut het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dat is de langste AV die ik ooit gespeeld heb.
soms wel een hele dagquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:28 schreef viezerdt het volgende:
[..]
huilebalk, in het begin der tijden duurde een av uren
48 uur soms iddquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:28 schreef viezerdt het volgende:
[..]
huilebalk, in het begin der tijden duurde een av uren
De goede oude tijden, vraag me af hoe het nu gaat met me ex guildleden sinds het 2 jaar geleden is dat ik voor het laast gespeeld hebquote:
Jup, ik wil er een pve set naast (minus frozen shadoweave set (want die is pas waard te upgraden vanaf BT/MH).quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:24 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wil je wel eens meeten buiten Shatt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:09 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dan kom ik jullie wel tegen met Sharquedo of Sharqy. Let er maar op als ik jullie stunlock geowned wordt omdat jullie insignia hebben.
Yeah sure, zeg maar wanneer. Dan kom ik wel op mn huntard als ik kan.quote:Op zondag 4 mei 2008 03:10 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik wil je wel eens meeten buiten Shatt.
precies wat je zegtquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:55 schreef Jessah het volgende:
[..]
Nou volg ik wel een guide, maar...
Levelen gaat volgens mij vooralsnog een stuk sneller in Azeroth en dan heb je op level 70 ook nog meer quests over = meer geld. Die guide die ik volg (Jame's) slaat volgens mij voor een groot deel 2 hele gebieden over zodat je met quests alleen al daar een boel goud kan binnenhalen. En levelen in Outlands gaat natuurlijk wat makkelijker als je al 2 levels hoger bent.
Nice hoor! Die setup run ik nu ook met m'n alt, geweldig.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:53 schreef glremme het volgende:
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Balnazzar&n=Asphyxiation 2308 2v2!
Die half moonkin half healer druids zijn echt tofquote:Op zondag 4 mei 2008 10:53 schreef glremme het volgende:
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Balnazzar&n=Asphyxiation 2308 2v2!
Ass Fixation?quote:Op zondag 4 mei 2008 10:53 schreef glremme het volgende:
Dat haat ik ook. Of dat je van die gasten boost in WC of Deadmines ofzo en ze zich heel stoer voelen met hun blauwe items en denken dat ze onverslaanbaar zijn. Dan pullen ze een hele kamer en ben je een kwartier bezig met die mobs doden en wachten totdat ze weer met hun ghost de instance in zijn gelopenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een vuile fucking teringnoobs heb je toch in WoW. Iemand rent vrolijk een grot in van Zul'Farrak terwijl wij nog zo druk bezig zijn met vechten. WAAROM zou iemand zoiets in gods naam doen zeg, als je team vecht dan lijkt mij dat je gewoon meehelpt i.p.v. allerlei shit uit proberen te halen. Ik ben nu al drie keer dood gegaan. Nu mag ik lekker m'n armor laten repareren!
Omdat ik de standaard Blizzard interface lelijk vind er al helemaal niet bruikbaar.quote:Op maandag 5 mei 2008 02:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom gebruiken jullie van die lelijke interface mods.Dat ziet er niet uit en helemaal niet bruikbaar.
Die video is fucking meesterlijk.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:58 schreef WyriHaximus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |