Say whut?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:04 schreef vogelkooi het volgende:
Mijn stalkende op pas dochter heeft meer bug's dan een rottend lijk in augustus.
De dark portal quest doet het niet en die van nagrand ook niet,.
En ze kijkt ook nog evil uit haar ogen.
Zelfde verhaal hier.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:20 schreef Stommie het volgende:
..
met mn lock trouwens voor het eerst door kara geweest
tvp
Heb je hem gepwned?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 03:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Leuk, kwam OFfSprngr tegen in AB daarnet!
Ik had ook wat trigger problemen maar niet bugged hoor. Beetje rondrennen totdat je de goeie spot raakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:04 schreef vogelkooi het volgende:
Mijn stalkende op pas dochter heeft meer bug's dan een rottend lijk in augustus.
De dark portal quest doet het niet en die van nagrand ook niet,.
En ze kijkt ook nog evil uit haar ogen.
HSG-BOMBER en OFfSprngr zijn toch beide horde?quote:
Ik ben geen expert op het gebied van locks, maar heeft die gladiator gear niet veel te weinig spell hit rating?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 03:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier.
Nog zo'n 55k honour nodig hier voor complete S1 (excl gems (en natuurlijk de robe/shoulders/boots combo van frozen shadoweave)).
734 unbuffed shadow nu, en ik moet nog 74 erbij halen van S1 en dan nog gems en enchants plus nog wat epic items (off-hand, wand, sword).
Voor karazhan wel ja, daar kan je het best rond de 80 hebben. Maar met een Scryers Bloodgem(+32 hit) kom je al een heel eind. Ook zou je er een aantal +8 hit of 4 hit/5 dmg gems in je gear kunnen doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben geen expert op het gebied van locks, maar heeft die gladiator gear niet veel te weinig spell hit rating?
Klopt, dus we hebben gewoon allies afgemaaktquote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:56 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
HSG-BOMBER en OFfSprngr zijn toch beide horde?
Zegt de rp-erquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat hele "For the horde" en "For the alliance" is echt zo ongelofelijk kinderachtig. Ben je bijv. Alliance dan gilt er plotseling iemand in de general chat "For the horde!". Waar de fuck slaat dat op? Stelletje teringnerds.![]()
ja, het is ook geen goeie gear voor PVE, maar een aantal onderdelen ervan (chest, head) kan je goed gebruiken om de eerste heroics door te komen om zo je gear te updaten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben geen expert op het gebied van locks, maar heeft die gladiator gear niet veel te weinig spell hit rating?
waarom niet nu al?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:50 schreef voskat het volgende:
Donderdag lvl 58 gehaalden ben nu onderweg naar 60, als het zover is..... Outland time!
Nou volg ik wel een guide, maar...quote:
Ik RP helaas bijna nooit... veel mensen hebben daar blijkbaar geen zin in. Je hebt wel veel RP evenementen en meetings en dat is wel leuk... Maar als je bijv. een party zoekt voor een dungeon praat iedereen gewoon normaal. Ik heb nooit RP meegemaakt in de party chat, trade chat, general chat, LFG chat, etc.quote:
Dan kom ik jullie wel tegen met Sharquedo of Sharqy. Let er maar op als ik jullie stunlock geowned wordt omdat jullie insignia hebben.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Klopt, dus we hebben gewoon allies afgemaaktEn ja, we spelen op Cyclone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |