als het niet heel zonnig is hoef ik geen facxtor 30 op te doen neem ik aan (winter, regen, etc?)quote:Op zondag 27 april 2008 03:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je moet je huid ook beschermen tegen huidkanker, niet alleen tegen verbranden-wat-je-toch-nooit-doet (god wat ideaal) En het liefst minimaal factor 30 opdoen vlak voor je naar buiten gaat. Kan je zolang het nog niet werkt (eerste 10-15 minuten!) nog even vitamine D verzamelen
Hij zal dan toch echt een knieval richting de FA's moeten maken eerst.quote:Op zondag 27 april 2008 03:13 schreef Isabeau het volgende:
Kruisje
Enne Euc's 48 uur zitten er al op, maar hij kan nog niet posten. De ziel.
quote:Op zondag 27 april 2008 03:19 schreef Stereotomy het volgende:
en sjonge, ik dacht vroeger altijd dat er alleen maar lelijke vrouwen om 3 uur 's nachts postten op fok maar PF en jij bewijzen empirisch weer het tegendeel, Isa.
Nah, jij bent allesbehalve een lelijke vrouwquote:Op zondag 27 april 2008 03:23 schreef Stereotomy het volgende:
Technisch gesproken ben ik ook geen lelijke vrouw.
Ik kan het me niet meer voor de geest halen. Post die BH foto nog eens, ajb?quote:Op zondag 27 april 2008 03:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zelfs dan vergeet ik het te vaak. Ik ben vorige jaar zelfs dusdanig ernstig verbrand dat je dat nu nog steeds ziet, en dat is toch al 9 maanden geleden.
Vrouwen van 40+ die een zonnebankhuid van leer hebben. Brrrr.quote:Op zondag 27 april 2008 03:26 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik zal maar niets zeggen over hoe erg je kans op huidkanker vergroot bij èlke keer dat je onder de zonnebank gaat. Ik wil het niet eens zeggen, want ik zit zelf ook nog in de ontkenningsfase. (het is zo fijn!!)
Dan ga ik het tafeltje er af zagenquote:Op zondag 27 april 2008 09:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Klein btje maar Tezzje![]()
Ben alweer helemaal fris en fruitig![]()
Dadelijk weer in de tuin werken![]()
Zagen is het nieuwe timmeren
Ik denk dat ik er gewoon nooit meer onder ga, wit is het nieuwe bruinquote:Op zondag 27 april 2008 03:26 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik zal maar niets zeggen over hoe erg je kans op huidkanker vergroot bij èlke keer dat je onder de zonnebank gaat. Ik wil het niet eens zeggen, want ik zit zelf ook nog in de ontkenningsfase. (het is zo fijn!!)
Nee hoor PF, ik had gezien dat je 21 bent! (maar ik ben 34quote:Op zondag 27 april 2008 12:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik hoop niet dat jullie denken dat ik 17 ben of zo want ik ben bijna 21
[..]
Ik denk dat ik er gewoon nooit meer onder ga, wit is het nieuwe bruinGewoon bikkelgoe ga smeren. Want ik zag zo al de eerste kraaienpootjes zo heel voorzichtig te voorschien zien komen
Regen?? Nee joh, het gaat niet regenen......quote:Op zondag 27 april 2008 12:14 schreef Bluezz het volgende:
Hallooooooooo
Zometeen naar Utreg, honkbalwedstrijdje bloesezoon kijken. Dus regen : Fuck off![]()
Eucie WB en farf en steer : mieten
SOL : bouwvakker
DH
Doe je bestjequote:Op zondag 27 april 2008 12:24 schreef Stereotomy het volgende:
Morgenavond gaat het regenen.![]()
Ik ga vandaag de hele dag studeren. Spreek jullie rond 20:00 's avonds wel
Oh, maar wij gaan sowieso datenquote:Op zondag 27 april 2008 12:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe je bestje
Oh en we hebben dus een alternatiefje hier he![]()
Vrouwen wonden meestal mooier nadat ze ouder wordenquote:Op zondag 27 april 2008 12:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee hoor PF, ik had gezien dat je 21 bent! (maar ik ben 34vandaar mijn opmerking). Die overigens helemaal niet vervelend bedoeld was hoor, eigenlijk alleen maar postief! Het is goed om een goed zelfbeeld te hebben heur!
ontkenningsgedrag mijnerzijds.quote:Op zondag 27 april 2008 12:23 schreef Bluezz het volgende:
http://nu.weathernews.nl/portal.asp?url=nu_radar2.asp Tezz
Maar ik ga, het is niet koud, heb een pluu, mót bloesekind gewoon weer ff zien en hij gaat gewoon winnen met zijn nieuwe team
Hollywood, tja...........botox, zuurstofbehandelingen, prive-kappers: helaas, ik mot het gewoon met smeerseltjes van de kruidvat doen en gezonde buitenlucht.quote:Op zondag 27 april 2008 12:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Vrouwen wonden meestal mooier nadat ze ouder worden(in iedergeval wel in Hollywood
)
En nee zag het niet als aanval, maar ik word vaak jong geschatDus zeg het er maar voor de zekerheid bij
Homerun! Homerun!quote:Op zondag 27 april 2008 12:31 schreef Bluezz het volgende:
Mijne ook Tezz
Ja steer, dat bedoelde ik (farf) en nu hup, tik op je billetjes en studeren jij.
Ik neem nog een bakske koffie en dan ben ik ook weg
Geen mailtjes beantwoorden en het komt allemaal goedquote:Op zondag 27 april 2008 13:29 schreef Liejannuh het volgende:
Shit! Help! Ik moet over een half uur weg. Moet nog ontbijten, douchen, aankleden, thee drinken en eigenlijk nog wat mailtjes beantwoorden.
Ga ik het redden of niet?!
quote:Op zondag 27 april 2008 13:38 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik ben alweer uitgehockeyed, 4-0 gewonnen, en ik heb iemand neergehaald
Ik heb al gedoucht.quote:Op zondag 27 april 2008 13:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen mailtjes beantwoorden en het komt allemaal goed
Ze deed een poging tot scoren, dus dan had ze het uiteraard verdiendquote:Op zondag 27 april 2008 13:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb al gedoucht.Zit nu mn voeten te doen.
Ow, en Leonoor, degene die je hebt neergehaald had het toch wel verdiend?
Oooooh wat een spannend verslagquote:Op zondag 27 april 2008 14:09 schreef DarkElf het volgende:
zo, beste lieden in cul-sc![]()
vandaag dus D-day, oftewel broodbakdag
En hier volgt een keurig verslag, op volgorde van de gebeurtenissen deze week:
even in de reminder: nav dit recept wilde ik dus vandaag een brood bakken...
De voorbereidingen waren dinsdag al begonnen..
het deeg na anderhalve dag en voordat er een handje bloem en wat water wordt toegevoegd.. Op dit moment stinkt het nogal en het knetterde!
Donderdag: en nadat er wat bloem en water werd toegevoegd De geur werd al aanzienlijk beter
Zaterdag: manlief kneedt er geduldig een kilo bloem en wat water doorheen![]()
het deeg... deel eraf gehaald en hier maken we twee broden van
Zondag, nadat de twee broden onder een met bloem bestoven theedoek gelegen hebben:Is het dan eindelijk klaar om de oven in te gaan
Et Voila! Een uur later.......![]()
En de grote vraag natuurlijk na al deze dagen van voorbereiding en het liefdevol behandelen van het deeg...
is het lekker?![]()
Antwoord op deze brandende vraag!![]()
Zo, hoop dat jullie genoten hebben van mijn fotoverslag:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nulla verba sed acta
Helemaal mee eens. Bah, eng plaatje!quote:Op zondag 27 april 2008 13:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
:Gelukkig zitten we op pagina 2, van dat plaatje in de OP werd ik wel een beetje naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
ja dat is waar, maar evengoed een bummer!quote:Op zondag 27 april 2008 14:20 schreef DarkElf het volgende:
ach ja, tis altijd afwachten wat er uit een experminent komt he?
pagina 2 ?quote:Op zondag 27 april 2008 13:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]evil, mensen neerhalen
Gelukkig zitten we op pagina 2, van dat plaatje in de OP werd ik wel een beetje naar.
DE wat een hilarisch verslag! En wat een interessante uitkomst zegquote:Op zondag 27 april 2008 14:09 schreef DarkElf het volgende:
is het lekker?![]()
Antwoord op deze brandende vraag!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 april 2008 14:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
DE wat een hilarisch verslag! En wat een interessante uitkomst zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op zondag 27 april 2008 14:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 april 2008 14:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op zondag 27 april 2008 14:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou je nog een keer een poging tot zelfgemaakt zuurdesembrood ondernemen?
quote:Op zondag 27 april 2008 14:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou je nog een keer een poging tot zelfgemaakt zuurdesembrood ondernemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien, maar eerst ff hier van bijkomen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op zondag 27 april 2008 14:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]Ja het was nogal een ervaring hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien, maar eerst ff hier van bijkomen
Misschien heeft Euc- een interessant recept voor je?
quote:Op zondag 27 april 2008 14:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja het was nogal een ervaring hehMisschien heeft Euc- een interessant recept voor je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor wie leuke broodrecepten heeft: ik wil graag portugees brood maken (weet je wel, dat brood wat je vooraf krijgt in eettentjes daar met de meest heerlijke olijven enzo)♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Welk parfum?quote:Op zondag 27 april 2008 14:55 schreef Tezz het volgende:
Jup, ik laat de zuurdesem-spoiler-conversatie even voor wat het is en ga een poging doen om mezelf mooi te maken. Beetje make-up, beetje parfum, beetje fohnen, leuk shirt en huppatee naar de kroeg!
Spuit elf.........hihi.quote:
Jaaaquote:Op zondag 27 april 2008 09:05 schreef Tezz het volgende:
Euc kan weer posten!![]()
SOL was lichtelijk aangeschoten?![]()
Isa is een lieve dokter met goede adviezen.![]()
PF is een jonge meid met een aditute (die ze vooral moet houden, kan wel eens handig zijn).![]()
PF moet daten met Euc, goeie match wellicht!![]()
Steer is gewoon lief. Geen verder commentaar.
Ternauwernood, dat welquote:Op zondag 27 april 2008 12:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Euc-: je ban overleefd? En, heb je er wat van geleerd?![]()
Bluezzquote:
Oh balen zegquote:Op zondag 27 april 2008 14:09 schreef DarkElf het volgende:
Jaja, dat zeggen ze allemaal. Maar heb jij niet een leuk broodrecept voor DE?quote:Op zondag 27 april 2008 15:43 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik drukte perongeluk op invoeren maar was nog niet helemaal klaar
Jeetje Isa, waaróm nou weer een nachtmerrie? Kan je tussendoor vandaag nog een paar uurtjesquote:Op zondag 27 april 2008 16:11 schreef Isabeau het volgende:
DE wat sneu na al dat werk!!
Euc hoijij ook hier?
Leonoor gefeliciteerd!
DH fijn dat het motorrijden zo leuk was.
Steer ga studeren.
Tezz, hoe is het met het tafelavontuur?
Octo succes met rennen en doe een beetje voorzichtig! Bij pijn stoppen.
Lein, nog wat leuks gedaan gisteren?
Liejannuh, je moet nog een PM van me beantwoordenHoop dat je op tijd was
Principessa, bij sommige mensen staat wit ook fantastisch(niet bij mij
)
Heb ik iedereen zo'n beetje gehad?
Ik ben net wakker van een nachtmerrie, tot nu toe megaberoerd geslapen en morgen komt er ook weinig van slapen. Jee. What's new
Nachtmerries zijn stom!quote:Op zondag 27 april 2008 16:11 schreef Isabeau het volgende:
DE wat sneu na al dat werk!!
Euc hoijij ook hier?
Leonoor gefeliciteerd!
DH fijn dat het motorrijden zo leuk was.
Steer ga studeren.
Tezz, hoe is het met het tafelavontuur?
Octo succes met rennen en doe een beetje voorzichtig! Bij pijn stoppen.
Lein, nog wat leuks gedaan gisteren?
Liejannuh, je moet nog een PM van me beantwoordenHoop dat je op tijd was
Principessa, bij sommige mensen staat wit ook fantastisch(niet bij mij
)
Heb ik iedereen zo'n beetje gehad?
Ik ben net wakker van een nachtmerrie, tot nu toe megaberoerd geslapen en morgen komt er ook weinig van slapen. Jee. What's new
quote:Op zondag 27 april 2008 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, de patiënten van vannacht kwamen vnl uit de stad. Dronken, melig en luidruchtigMaar wel beleefd (op die ene dronken mevrouw na dan, maar die wilde alleen weten hoeveel vierkante meter de dokterspost was omdat ze er een expositie wilde houden....en dat vraag je dan om 2 uur 's nachts.)
Klinkt als een uuhm.. interessante mevrouwquote:Op zondag 27 april 2008 16:35 schreef Isabeau het volgende:
Dat ze het beste tijdens kantoortijden kon bellenEn ik was reuze beleefd, maar toen ik vroeg of ik anders nog iets voor haar kon doen ("nee") en haar een prettige nacht wenste werd ze boos
Toen was ik plots een trut en een haaibaai (mooi woord trouwens, haaibaai
)
Achja, kinderen en dronkelappen spreken de waarheid hehquote:Op zondag 27 april 2008 16:35 schreef Isabeau het volgende:
Dat ze het beste tijdens kantoortijden kon bellenEn ik was reuze beleefd, maar toen ik vroeg of ik anders nog iets voor haar kon doen ("nee") en haar een prettige nacht wenste werd ze boos
Toen was ik plots een trut en een haaibaai (mooi woord trouwens, haaibaai
)
Bedenk je vast even hoe blij, opgelucht en trots je bent als je je doel bereikt hebt en dit deel afhebt!quote:Op zondag 27 april 2008 17:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Heh BAH ik ben al de halve dag aan mn scriptie bezig en ik heb er géén zin meer in! Gelukkig ben ik zo onderhand bijna klaar want ik zit er nu bijna doorheen. Maargoed, het doel is om dit gedeelte vandaag af te maken dus dan doen we dat ook
Noaquote:Op zondag 27 april 2008 15:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Spuit elf.........hihi.
Noa, cacherel. Lekker licht en luchtig voor dit mooie weer.
Ben in de war met Isaquote:Op zondag 27 april 2008 17:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Drenthe
In een niet nader te noemen stad 20 km van Amsterdam
Het is nog geen 20.00 uur!quote:Op zondag 27 april 2008 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben in de war met Isa![]()
Alkmaar![]()
Klap klap klap
Ik ga om 20:10 mijn date bellen voor de details van onze afspraak. *aaaaaa* Of zal ik toch maar SMSen, Leo?quote:
Oooohja, das morgen al he Steer!quote:Op zondag 27 april 2008 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga om 20:10 mijn date bellen voor de details van onze afspraak. *aaaaaa* Of zal ik toch maar SMSen, Leo?
Jij ging tot 20.00 uur studeren toch? Maar bellen is ok, maar dan niet te lang! Gewoon, de date details, en alles goed, en tot morgen, ik heb er zin in, doeiiiii.quote:Op zondag 27 april 2008 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga om 20:10 mijn date bellen voor de details van onze afspraak. *aaaaaa* Of zal ik toch maar SMSen, Leo?
Ik zei stad. En verder zeg ik niksquote:Op zondag 27 april 2008 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben in de war met Isa![]()
Alkmaar![]()
Klap klap klap
Voor afspraken is beter te bellenquote:Op zondag 27 april 2008 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
zijn wij bijna buren?quote:Op zondag 27 april 2008 18:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zei stad. En verder zeg ik niks
quote:Op zondag 27 april 2008 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb 2 liter aan smoothies op en ik hoop dat ik morgen niet aan de schijterij ga.
Details details!quote:Op zondag 27 april 2008 19:02 schreef Leintjeuh het volgende:
FW wil alleen met Steer over zn ramzalige date PM'en,
senk joe!quote:Op zondag 27 april 2008 19:02 schreef Leintjeuh het volgende:
MM had een tentamen, gaat naar Jason Mraz,
Moblo was motorbegeleider bij de batavierenrace,
Tezz had een kater, haar vent heeft een lelijk tafeltje gemaakt,
Liejannuh heeft bij haar collega gegeten, gaat naar Jason Mraz, heeft een date in Museon, wil naar Crowded House tijdens de Cubs,
PeRi ruimt haar boeken in
D_H is bij ex- geweest, is hockey'en
SOL heeft in de tuin van CNK gewerkt, hebben geBBQ't
FW wil alleen met Steer over zn ramzalige date PM'en, heeft vandaag een schermtoernooi
Isa heeft een soap in huis door de voormalige ex-au pair van haar ouders met diens gekke vriend, had veel dronken patiënten in de nachtdienst,
Princess_farfalla post steeds lekkere mannen, heeft geBBQ't
Bluezz en golfer hebben een nieuwe broodrooster, hebben geBBQ't
Steer is diep in luv, en stresst over zijn date morgen, heeft ouders gebeld,
Leonoor is haar hilarische zelf,
Octopussy is aan de BBQ geweest,
DE is aan het spelen geweest met haar zuurdesemdeeg,
borisz kletst mee,
En dat waren de highlights zo'n beetje
Goeie samenvattingquote:Op zondag 27 april 2008 19:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Liejannuh heeft bij haar collega gegeten, gaat naar Jason Mraz, heeft een date in Museon, wil naar Crowded House tijdens de Cubs,
FW wil alleen met Steer over zn ramzalige date PM'en, heeft vandaag een schermtoernooi
Isa heeft een soap in huis door de voormalige ex-au pair van haar ouders met diens gekke vriend, had veel dronken patiënten in de nachtdienst,
borisz kletst mee,
Thanks hiervoor! Dat scheelt me een uur bijlezen denk ik zo. Weer terug uit het Belgische, en het was heerlijk! Ik heb toffe ouders, en een tof zusje, en de belgische biertjes izjn erg lekker. Beide dagen om 12 uur al aan een speciaalbiertje op het terras, samen met m'n ouders, genieten geblazen!quote:Op zondag 27 april 2008 19:02 schreef Leintjeuh het volgende:
borisz kletst mee,
quote:Op zondag 27 april 2008 19:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Thanks hiervoor! Dat scheelt me een uur bijlezen denk ik zo. Weer terug uit het Belgische, en het was heerlijk! Ik heb toffe ouders, en een tof zusje, en de belgische biertjes izjn erg lekker. Beide dagen om 12 uur al aan een speciaalbiertje op het terras, samen met m'n ouders, genieten geblazen!
Nu om het af te leren nog maar even een Maastrichts terrasje op!![]()
Okquote:Op zondag 27 april 2008 19:45 schreef ColdFeet het volgende:
Euc, je bent weer terugZullen we doen dat je niet meer zo snel van slag raakt? Volgens mij ben ik van nature lomp. Lein ook, trouwens
Lomp? Ik?quote:Op zondag 27 april 2008 19:45 schreef ColdFeet het volgende:
Euc, je bent weer terugZullen we doen dat je niet meer zo snel van slag raakt? Volgens mij ben ik van nature lomp. Lein ook, trouwens
Leuven!! Heb je een huisje gevonden?quote:
Hoei spannend!!quote:Op zondag 27 april 2008 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, leuk. Woensdag nog een paar huisjes bekijken en dan hakken we de knoop door
quote:Op zondag 27 april 2008 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ze nam niet op!!!![]()
![]()
Straks zit ik met een neppe nummer opgescheept.
Volgende poging over een half uurtje maar.
Heb je ingesproken op haar voicemail? Heeft ze jouw nummer? (2 essentiele details in verband met het terugbelplan...)quote:Op zondag 27 april 2008 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ze nam niet op!!!![]()
![]()
Steer, honey. Adem diep in door je neus, 5 seconden, houd je adem 7 seconden vast en adem 7 seconden uit. Doe dat een stuk of 10 keer en word RUSTIG.quote:Op zondag 27 april 2008 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ze nam niet op!!!![]()
![]()
Ik spreek nooit op voicemail in, ja ze heeft mijn nummer (hopelijk, ik had haar donderdag mijn nummer gegeven door mijn telefoon over te laten gaan maar dat kan mis gegaan zijnquote:Op zondag 27 april 2008 20:14 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Heb je ingesproken op haar voicemail? Heeft ze jouw nummer? (2 essentiele details in verband met het terugbelplan...)
Je bent een ingewikkeld heerschap, maar dat wist je waarschijnlijk alquote:Op zondag 27 april 2008 20:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik spreek nooit op voicemail in, ja ze heeft mijn nummer (hopelijk, ik had haar donderdag mijn nummer gegeven door mijn telefoon over te laten gaan maar dat kan mis gegaan zijn) en anders ziet ze mijn nummer via nummerweergave en dan hoeft ze maar 1 connectie in haar hoofd te maken.
aaaaaaaaaaa
Zo. Even eten.
Was jij mijn date maar, dan was ik een stuk rustiger geweest.quote:Op zondag 27 april 2008 20:20 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Je bent een ingewikkeld heerschap, maar dat wist je waarschijnlijk al. Ontspan he, het komt goed!
Of dat nou zo'n compliment isquote:Op zondag 27 april 2008 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was jij mijn date maar, dan was ik een stuk rustiger geweest.
Wanneer? Morgen trek ik hem aan, vanwege het effect ook jaquote:Op zondag 27 april 2008 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had je die jurk maar aan moeten trekken.
Succes met je tentamen morgen, en met je date, het komt wel goed, geniet ervan (niet vergeten he!).quote:Op zondag 27 april 2008 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, weer aan de studie.
Leo, Leinen iedereen
Steer, doe eens niet zo gek en achterdochtigquote:Op zondag 27 april 2008 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ik verdenk m'n date ervan om via mijn hyves hier in de CUL SC terecht gekomen te zijn en mij keihard aan het uitlachen is nu thuis.
quote:Op zondag 27 april 2008 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
Oh jongens, heb me in geen tijden meer zo gelukzalig gevoeld. Whatever de uitkomst gaat worden, dit pakt niemand me meer af.![]()
En nu log ik uit.
quote:Op zondag 27 april 2008 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ze belde me terug
Ze klonk vrolijk en opgewekt
We hebben afgesproken
Ze kende Sizzling niet
quote:Op zondag 27 april 2008 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ze belde me terug
Ze klonk vrolijk en opgewekt
We hebben afgesproken
Ze kende Sizzling niet
quote:Op zondag 27 april 2008 22:09 schreef Tezz het volgende:
Tezz is dronken.
Ohlalala tralalala dommelsch Bier.
Pfffffffff.......
Bluezzekind heeft lekker kontje trouwens (of is die roze panter niet Bluezzekind?)
edit: zie ik nou echt zoooooooooo dubbel????
water ben ik mee bezig. Eerste halve literflesje zit er al in.quote:Op zondag 27 april 2008 22:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ja. Tezz, drink een paar glaasjes water
je typt nog aardig goed zoquote:Op zondag 27 april 2008 22:09 schreef Tezz het volgende:
Tezz is dronken.
Ohlalala tralalala dommelsch Bier.
Pfffffffff.......
Bluezzekind heeft lekker kontje trouwens (of is die roze panter niet Bluezzekind?)
edit: zie ik nou echt zoooooooooo dubbel????
quote:Op zondag 27 april 2008 22:16 schreef Bluezz het volgende:
Los
Tezz ook
zuster lein, heb jij nog een paar pill'n voor tezz
quote:Op zondag 27 april 2008 22:23 schreef Tezz het volgende:
Water: check
Paracetamol: check
goed typen: niet check (ik gebruik de backspace toets errug vaak)
quote:Op zondag 27 april 2008 22:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]lang doen over het typen van een reactie merken wij toch niet, dus wat mij betreft scoor je op goed typen ook een check
Mijn neus is ook verbrand! Heerlijk weer he1quote:Op zondag 27 april 2008 22:27 schreef MissHobje het volgende:
AVond allemaal
Heerlijk kampeer weekend gehad.. en zelfs al een beetje gekleurd
Het was super mooi weer
Waar heb jij het over?quote:
Had jij ook een date?!quote:Op zondag 27 april 2008 22:54 schreef Liejannuh het volgende:
Mooi verslag van het brood DE!![]()
Mooie samenvatting van Lein trouwens! Helder en behoorlijk compleet.
Which reminds me, is Signe kwijt ofzo?
Mijn date was erg gezellig, maar ik zit absoluut niet zo te stuiteren als Steer.
I'm a sucker for love storiesquote:
Moest Signe niet zn darmen laten oprekken ofzo?quote:Op zondag 27 april 2008 22:54 schreef Liejannuh het volgende:
Mooi verslag van het brood DE!![]()
Mooie samenvatting van Lein trouwens! Helder en behoorlijk compleet.
Which reminds me, is Signe kwijt ofzo?
Mijn date was erg gezellig, maar ik zit absoluut niet zo te stuiteren als Steer.
Jawel, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op zondag 27 april 2008 22:56 schreef Euc- het volgende:
[..]
Had jij ook een date?!
Ik ben maar 2 dagen weggeweestZoveel gebeurd
ga je nog een keer met hem daten? al een afspraak gemaakt?quote:Op zondag 27 april 2008 23:02 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb niet met 'm gezoend. Weet wel alles over zijn familie nu (wilde ik dat weten????). Leuk gekletst. Naar het Museon geweest. Daarna naar Scheveningen. Stuk over het strand gelopen. Wat gedronken bij een foute strandtent. Daarna over de boulevard gelopen. Wat gegeten bij een minder foute strandtent. En daarna naar huis gegaan.
Date duurde van 15.10 uur tot 21.30 uur.
Voldoende gegevens zo?
Nou ja zegquote:Op zondag 27 april 2008 22:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Lianne, weidt eens uit, wat hebben jullie gedaan, waar hebben jullie gegeten en wat vond je van m?
Heeft ie van z'n moeder.quote:Op zondag 27 april 2008 22:15 schreef AKnynke het volgende:
maar, tezz, je hebt gelijk, bloesekind heeft een lekker kontje!![]()
We gaan vast nog een keer afspreken, maar nog geen afspraak gemaakt.quote:Op zondag 27 april 2008 23:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ga je nog een keer met hem daten? al een afspraak gemaakt?
maar wat super dat je de hele dag gewerkt hebt!quote:Op zondag 27 april 2008 23:09 schreef Leintjeuh het volgende:
*diepe zucht* ik heb 20% van mn scriptie afgemaakt dit weekend. Nouja, eigenlijk is het 19%, die ene laatste procent moet ik op stage doen, die info heb ik niet. Nog een 19% is ook bijna af (jaja, moet er nog een klein deeltje aan veranderen, maar daar heb ik nu geen fut meer voor). Ik ga douchen en wat drinken pakken, ik zit al de hele dag in mn fucking pyjama te werken.
Kom je uit België?quote:
Evy peptalkquote:
quote:Op zondag 27 april 2008 23:09 schreef Leintjeuh het volgende:
*diepe zucht* ik heb 20% van mn scriptie afgemaakt dit weekend. Nouja, eigenlijk is het 19%, die ene laatste procent moet ik op stage doen, die info heb ik niet. Nog een 19% is ook bijna af (jaja, moet er nog een klein deeltje aan veranderen, maar daar heb ik nu geen fut meer voor). Ik ga douchen en wat drinken pakken, ik zit al de hele dag in mn fucking pyjama te werken.
Ja inderdaadquote:Op zondag 27 april 2008 23:27 schreef Isabeau het volgende:
blabla
Bloessekind staat er behoorlijk stoer bij zo! Alleen jammer dat hij de PP probeert te pletten...
Moet ik jou ook op gaan zitten jagen? Qua scriptie en afstudeergebeuren?quote:Op zondag 27 april 2008 23:25 schreef octopussy het volgende:
[..]
Evy peptalk![]()
en mag ik ook even een pluim in Leins reet steken dat ze zo goed heeft gewerkt vandaagIk heb er de kracht discipline niet voor
terwijl ik nu nog best wel veel moet doen voor mijn stage. Ik ga morgen gigantisch op mijn kop krijgen
Er is altijd een betere baan?quote:Op zondag 27 april 2008 23:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Moet ik jou ook op gaan zitten jagen? Qua scriptie en afstudeergebeuren?Doe ik graag hoor.
Isa, hoe staat het er voor met jouw scriptie en keuzevak?
Steer is fijn aan het studeren en heeft morgen een tentamen. Leintjeuh is druk bezig geweest het hele weekend en ik ben mijn CV aan het bewerken en dan stuur ik 'm zo door naar een vriendin.
quote:Op zondag 27 april 2008 23:28 schreef latislos het volgende:
[..]
goed bezig toch, ondanks het mooie weer?
Fan meldt!! Viva piñata is zooo cool! Het is ook zo onwijs leuk als er nieuwe beessies je tuin in komen! Weet je al dat je ze van kleur kan laten veranderen?quote:Op zondag 27 april 2008 23:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb net de hele avond m'n nieuwe spel,
viva piñata gespeeld samen met een vriend
Echt schattig
Op die foto zag ze er idd erg leuk uitquote:Op zondag 27 april 2008 23:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]door het mooie weer heb ik de hele dag de gordijnen dicht gehad. Dan weet je ook niet wat je mist!
Bluez, je kind was al bezet toch? Door een heul leuk meisje? Deadlines, ikerop.
Octo, de afgelopen maanden heb ik er de discipline niet voor gehad, en nu moet ik het gewoon doen. Dus ja, nu doe ik het ook (eindelijk).
En nu verspil ik even lekker wat tijd op het forum, morgen vroeg opstaan en naar stage en die shizzle. Gelukkig wel een aangename avond gepland morgenGoedmakertje voor vandaag
Ja, ik had een heel gazon van de tuin gemaaktquote:Op zondag 27 april 2008 23:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Fan meldt!! Viva piñata is zooo cool! Het is ook zo onwijs leuk als er nieuwe beessies je tuin in komen! Weet je al dat je ze van kleur kan laten veranderen?![]()
* Leintjeuh enthousiast doet
Ik weet het.quote:Op zondag 27 april 2008 23:36 schreef Euc- het volgende:
[..]
Er is altijd een betere baan?
[ afbeelding ]
Die had een schermtoernooi vandaag! En hij had een date ofzo? Maar daar weet alleen Steer de details van.quote:Op zondag 27 april 2008 23:41 schreef Euc- het volgende:
Trouwens, speaking of FW, waar is die eigenlijk? Heeft die het nog steeds zo druk?
Als je nou niet moeilijk deed over inkomen -> kassamiep bij de AHquote:Op zondag 27 april 2008 23:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik weet het.Ik weet alleen niet zo heel erg goed wat ik nu eigenlijk wil.
Wil iig niet rete-commercieel enzo. Wel graag iets met een sociale inslag enzo. Maar wel in een leuke omgeving. Met toch wel wat vrijheid. En graag ook (minstens) 300 euro per maand meer dan ik nu krijg. En als het even kan op fietsafstand, alhoewel dat wel weer een ruim begrip is natuurlijk.
Die had een tournooi vandaag, volgens mij had ie t wel leuk gehad. Of ie t druk heeft, je ne sais pas.quote:Op zondag 27 april 2008 23:41 schreef Euc- het volgende:
Trouwens, speaking of FW, waar is die eigenlijk? Heeft die het nog steeds zo druk?
quote:Op zondag 27 april 2008 23:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja, ik had een heel gazon van de tuin gemaakt
ik had een konijn, een muis die bleef wonen
2 volgels
2 wormen die een baby hadden gemaakt
een hert
een slang
en een mug maar die is weg nadat ik er water over had gegooid![]()
en mn vogels willen niet neuken
Ooooh, dan heb ik gewoon heel scheel gekekenquote:Op zondag 27 april 2008 23:46 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Die had een schermtoernooi vandaag! En hij had een date ofzo? Maar daar weet alleen Steer de details van.![]()
Maar hij heeft vandaag nog gepost.
[CUL-SC] #158 Hoi, zijn dat je echte ogen? Ziehier een teken van leven.quote:Op zondag 27 april 2008 23:41 schreef Euc- het volgende:
Druk? Druk, welke druk?quote:Op zondag 27 april 2008 23:50 schreef Bluezz het volgende:
En komt er niet het meest uit je vingers onder de meest grote druk Lein?
Like I said, heeeel scheel gekeken ffquote:Op zondag 27 april 2008 23:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[CUL-SC] #158 Hoi, zijn dat je echte ogen? Ziehier een teken van leven.
Ja! Dan had ik dus beter gelijk na mn middelbare school fulltime kunnen gaan werken enzo.quote:Op zondag 27 april 2008 23:47 schreef latislos het volgende:
[..]
Als je nou niet moeilijk deed over inkomen -> kassamiep bij de AH
zie ik daar een BBQ achter?quote:Op zondag 27 april 2008 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Dames, bloesekind is 21 en erg bezet (op het moment)
Ik sla een jaartje over.quote:
Hij is hier zelf de pinkpanterquote:
Behalve een klinische les (waar ik mn hand niet voor omdraaiquote:Op zondag 27 april 2008 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne! Denk je dat hij een vonk voelde? Over je familie vertellen is een teken van willen settlen
Octo, ga nog maar even snel wat doen, anders ga ik je vermanende PM's en SMS'jes sturenLein, fijn dat er op z'n minst schot in zit. Heb jij straks ook een afstudeerpraatje?
En PF: dat klinkt weird, ik geloof dat ik het niet helemaal snap.
Ik ben een evaluatie voor mijn afstudeerbegeleidster aan het schrijven
quote:Op zondag 27 april 2008 23:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lianne. Maar die wil vast geen minimeet met jou
En golferzoon is ook al bezet.quote:
WAAAHHH!!!!! Nee!!!!quote:Op zondag 27 april 2008 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne! Denk je dat hij een vonk voelde? Over je familie vertellen is een teken van willen settlen
Boo-hooquote:
quote:Op maandag 28 april 2008 00:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
(Ik val op uh.. 2 meter lange witte jongens met rood haar en zo![]()
)
Ja, hij lijkt jonger dan ie is, en dit is dus alweer 2 jaar geledenquote:Op maandag 28 april 2008 00:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja weet niet, vind het echt een jongetje.
Je ne sais pas..
(Ik val op uh.. 2 meter lange witte jongens met rood haar en zo![]()
)
Ik moet met mijn verbrande lijfje even een paar dagen niet aan een sauna denken.quote:Op maandag 28 april 2008 00:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij is sauna niet zo goed voor je haar of wel?
anders ga ik morgen bij fitness even
Weet ik ook welquote:Op maandag 28 april 2008 00:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Boo-hoo![]()
Ik plaag je maar, jong, je hapt zo lekkerLianne kan haar eigen zaakjes wel regelen, naar het schijnt.
Ik heb ineens jeukende vingers. 'k Ga morgen naar de sauna, maar ik denk dat ik de echt hete ruimtes maar oversla.
Zeg, krijg jij bitchles van Leinquote:Op zondag 27 april 2008 23:57 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne. Maar die wil vast geen minimeet met jou
quote:Op maandag 28 april 2008 00:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
WAAAHHH!!!!! Nee!!!!
Ik hoop voor hem dat hij ook geen enorme vonk voelde, want ik geloof niet dat ik zo nodig hoef te settlen. Voorlopig dan.Met hem.
Jeejquote:Op maandag 28 april 2008 00:04 schreef Liejannuh het volgende:
Truste Lein!![]()
En Euc, ik wil best met je minimeeten op Pinkpop hoor.Zolang je maar niet voor mn neus gaat staan tijdens
Pete
Murray
![]()
Het is niet met pinksteren dit jaar. Het is het laatste weekend van mei. En op 1 juni.quote:Op maandag 28 april 2008 00:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wanneer is pinkpop? lijkt mijn wel grappig..
(ja, met pinksterenmaar wanneer is het pinksteren
ja en x aantal dagen na pasen en pasen is dan weer een x aantal dagen voor hemelvaart en dat is dan weer 8 zondagen na de eerste nieuwe maan in januari of zo
)
quote:
Dit jaar voor het eerst niet met pinksterenquote:Op maandag 28 april 2008 00:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wanneer is pinkpop? lijkt mijn wel grappig..
(ja, met pinksterenmaar wanneer is het pinksteren
ja en x aantal dagen na pasen en pasen is dan weer een x aantal dagen voor hemelvaart en dat is dan weer 8 zondagen na de eerste nieuwe maan in januari of zo
)
Dan kan ik ook niet omdat ik de generale repetitie moet doen voor het feest van volgend jaar.quote:
Liejannuh de glooptrotturtquote:Op maandag 28 april 2008 00:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het is niet met pinksteren dit jaar. Het is het laatste weekend van mei. En op 1 juni.En dan staat
Pete
Murray
ook op het podium.
En nu ben ik Isabeau nog aan het overtuigen dat ze de laatste dag ook naar Pinkpop komt, zodat we daarna langs kunnen gaan bij ColdFeet in Leuven en dan naar Pete Murray in Brussel kunnen.
Heb je eigenlijk al een 2 meter lange roodharige slungel? (Of iets wat ervoor door kan gaanquote:Op maandag 28 april 2008 00:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
eigenlijk maakt uiterlijk niet zo veel uit
vind ik![]()
tis gewoon uh.. of het klikt en of die gene leuk is
alleen mager vind ik wel mooi bij jongens (niet teh mager, maar gewoon zo een 2 meter lange slungel)
Nee, ik bedoel het merk verzorgingsproductenquote:Op maandag 28 april 2008 00:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wou zeggen, die zanger ken ik niet
Nee ik ga bij B kapsalon is 30 ? voor alleen basic knippen
voor gewoon knippen is 40
shampoo en rinse waren samen 23 euro
oh my.
Eg wel.quote:
ik had altijd wat ze noemdenquote:Op maandag 28 april 2008 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Mijn haartjes glimmen ook hoor, gewoon van neutral![]()
Parfum-allergie sucks echt
Ik ben een mailtje aan het schrijven naar Mr. James in Chicago. En zit me te bedenken hoe hij er ook alweer uitzag.quote:Op maandag 28 april 2008 00:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ben je aan het nadenken over Mr vliegtuigmonteur? Of mogen wij hem reeds Mr Lianne noemen?
Wat is nu de volgende stap: bel jij, belt hij?
Is er tenminste iemand fris & fruitigquote:Op maandag 28 april 2008 01:47 schreef ColdFeet het volgende:
Nah, weet je: ik ga ook slapen, zodat ik morgen fris & fruitig ben. Ik ga er vanuit dat jij wel een handdoek voor me hebt voor dinsdagochtend![]()
Tot morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |