als het niet heel zonnig is hoef ik geen facxtor 30 op te doen neem ik aan (winter, regen, etc?)quote:Op zondag 27 april 2008 03:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je moet je huid ook beschermen tegen huidkanker, niet alleen tegen verbranden-wat-je-toch-nooit-doet (god wat ideaal) En het liefst minimaal factor 30 opdoen vlak voor je naar buiten gaat. Kan je zolang het nog niet werkt (eerste 10-15 minuten!) nog even vitamine D verzamelen
Hij zal dan toch echt een knieval richting de FA's moeten maken eerst.quote:Op zondag 27 april 2008 03:13 schreef Isabeau het volgende:
Kruisje
Enne Euc's 48 uur zitten er al op, maar hij kan nog niet posten. De ziel.
quote:Op zondag 27 april 2008 03:19 schreef Stereotomy het volgende:
en sjonge, ik dacht vroeger altijd dat er alleen maar lelijke vrouwen om 3 uur 's nachts postten op fok maar PF en jij bewijzen empirisch weer het tegendeel, Isa.
Nah, jij bent allesbehalve een lelijke vrouwquote:Op zondag 27 april 2008 03:23 schreef Stereotomy het volgende:
Technisch gesproken ben ik ook geen lelijke vrouw.
Ik kan het me niet meer voor de geest halen. Post die BH foto nog eens, ajb?quote:Op zondag 27 april 2008 03:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zelfs dan vergeet ik het te vaak. Ik ben vorige jaar zelfs dusdanig ernstig verbrand dat je dat nu nog steeds ziet, en dat is toch al 9 maanden geleden.
Vrouwen van 40+ die een zonnebankhuid van leer hebben. Brrrr.quote:Op zondag 27 april 2008 03:26 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik zal maar niets zeggen over hoe erg je kans op huidkanker vergroot bij èlke keer dat je onder de zonnebank gaat. Ik wil het niet eens zeggen, want ik zit zelf ook nog in de ontkenningsfase. (het is zo fijn!!)
Dan ga ik het tafeltje er af zagenquote:Op zondag 27 april 2008 09:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Klein btje maar Tezzje![]()
Ben alweer helemaal fris en fruitig![]()
Dadelijk weer in de tuin werken![]()
Zagen is het nieuwe timmeren
Ik denk dat ik er gewoon nooit meer onder ga, wit is het nieuwe bruinquote:Op zondag 27 april 2008 03:26 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik zal maar niets zeggen over hoe erg je kans op huidkanker vergroot bij èlke keer dat je onder de zonnebank gaat. Ik wil het niet eens zeggen, want ik zit zelf ook nog in de ontkenningsfase. (het is zo fijn!!)
Nee hoor PF, ik had gezien dat je 21 bent! (maar ik ben 34quote:Op zondag 27 april 2008 12:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik hoop niet dat jullie denken dat ik 17 ben of zo want ik ben bijna 21
[..]
Ik denk dat ik er gewoon nooit meer onder ga, wit is het nieuwe bruinGewoon bikkelgoe ga smeren. Want ik zag zo al de eerste kraaienpootjes zo heel voorzichtig te voorschien zien komen
Regen?? Nee joh, het gaat niet regenen......quote:Op zondag 27 april 2008 12:14 schreef Bluezz het volgende:
Hallooooooooo
Zometeen naar Utreg, honkbalwedstrijdje bloesezoon kijken. Dus regen : Fuck off![]()
Eucie WB en farf en steer : mieten
SOL : bouwvakker
DH
Doe je bestjequote:Op zondag 27 april 2008 12:24 schreef Stereotomy het volgende:
Morgenavond gaat het regenen.![]()
Ik ga vandaag de hele dag studeren. Spreek jullie rond 20:00 's avonds wel
Oh, maar wij gaan sowieso datenquote:Op zondag 27 april 2008 12:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe je bestje
Oh en we hebben dus een alternatiefje hier he![]()
Vrouwen wonden meestal mooier nadat ze ouder wordenquote:Op zondag 27 april 2008 12:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee hoor PF, ik had gezien dat je 21 bent! (maar ik ben 34vandaar mijn opmerking). Die overigens helemaal niet vervelend bedoeld was hoor, eigenlijk alleen maar postief! Het is goed om een goed zelfbeeld te hebben heur!
ontkenningsgedrag mijnerzijds.quote:Op zondag 27 april 2008 12:23 schreef Bluezz het volgende:
http://nu.weathernews.nl/portal.asp?url=nu_radar2.asp Tezz
Maar ik ga, het is niet koud, heb een pluu, mót bloesekind gewoon weer ff zien en hij gaat gewoon winnen met zijn nieuwe team
Hollywood, tja...........botox, zuurstofbehandelingen, prive-kappers: helaas, ik mot het gewoon met smeerseltjes van de kruidvat doen en gezonde buitenlucht.quote:Op zondag 27 april 2008 12:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Vrouwen wonden meestal mooier nadat ze ouder worden(in iedergeval wel in Hollywood
)
En nee zag het niet als aanval, maar ik word vaak jong geschatDus zeg het er maar voor de zekerheid bij
Homerun! Homerun!quote:Op zondag 27 april 2008 12:31 schreef Bluezz het volgende:
Mijne ook Tezz
Ja steer, dat bedoelde ik (farf) en nu hup, tik op je billetjes en studeren jij.
Ik neem nog een bakske koffie en dan ben ik ook weg
Geen mailtjes beantwoorden en het komt allemaal goedquote:Op zondag 27 april 2008 13:29 schreef Liejannuh het volgende:
Shit! Help! Ik moet over een half uur weg. Moet nog ontbijten, douchen, aankleden, thee drinken en eigenlijk nog wat mailtjes beantwoorden.
Ga ik het redden of niet?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |