laat "bord op schoot" scouten nou net heel betrouwbaar zijn. het is te laat, makkelijk en heel duur voor de club.... maar wel zeer betrouwbaar. kijk maar naar Bruno Silva, Suarez en KJH.quote:Op maandag 28 april 2008 14:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Boca kan hem op de Van Geel manier scouten (bord op schoot) en Espanyol.
Sja, als dat de enige Europese club is die je wil, dan versterkt dat alleen het gevoel van miskoop maar.
Niet zo gek veel dacht ik. Is vooral gehaald omdat hij de titel won op de OS.quote:Op maandag 28 april 2008 15:02 schreef w00h00 het volgende:
Wat hadden we eigenlijk voor Rosales betaald?
Een echt Ajax hoofdquote:Op maandag 28 april 2008 14:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zit wel een goeie kop op iig.
In de zin van dat het geen Charisteas of Galasek is qua uitstraling.
”quote:Ik ben Darío Cvitanich, aangenaam’
Amsterdam, 28 apr 2008
Darío Cvitanich ondertekende maandag zijn contract bij Ajax. De Argentijn kijkt uit naar de komende vijf jaar in Amsterdamse dienst. ,,Dit is een prachtige kans.”
,,Hallo. Ik ben Darío Cvitanich, aangenaam.” Het zijn de eerste woordjes Nederlands van Ajax’ nieuwste aanwinst. Uitspraak een 8, enthousiasme een 10: met zulke rapportcijfers gaat Cvitanich de komende vijf jaar zeker slagen in Amsterdam. En Cvitanich zal, als hij over enige tijd verhuist naar Nederland, nog beter voor de dag komen. ,,Ik ga de komende weken hard aan mijn Nederlands én mijn Engels werken.”
De 23-jarige Cvitanich is meer dan tevreden met zijn overstap van Het Argentijnse Banfield naar Ajax. De aanvaller heeft zijn doelen duidelijk voor ogen. ,,Ik ga mijn best doen voor het team en ik hoop dat we veel prijzen en kampioenschappen winnen. En het lijkt me prachtig om in de Champions League te spelen.” Of dat al meteen in zijn eerste jaar lukt, hangt natuurlijk de komende weken af van zijn toekomstige ploeggenoten. Maar ook daar lijkt hij vertrouwen in te hebben. ,,Ik heb net al even met Edgar Davids gesproken”, zegt hij vlak na de ondertekening van zijn contract. ,,Bij Ajax voetballen veel sterren, ik kan niet wachten tot ik met hen op het veld sta.”
Cvitanich is bij Banfield gewend om in een twee-spitsensysteem te spelen. Bij Ajax wordt meestal een andere speelstijl gehanteerd, maar daar maakt hij zich niet echt druk om. ,,Ik kan in principe op iedere aanvalspositie uit de voeten en heb ook ervaring als aanvallende middenvelder. Ik hoop dat ik het Ajax-systeem snel onder de knie krijg.
Vergeet je nu niet iemand?quote:Op maandag 28 april 2008 15:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
veel vrouwelijke fans erbij denk ik
misschien SCH ook wel
Kan wel cynisch over gedaan worden, maar dit soort types geven ook 100% tegen Sparta , in tegenstelling tot Luque bijvoorbeeld.quote:
Mag 'ie wel opschieten.quote:Op maandag 28 april 2008 15:20 schreef HeatWave het volgende:
Leuk dat ie niet kan wachten om met Davids op het veld te staan.
Daar ben ik het wel mee eens, de meeste Argentijnen schuwen de duels inderdaad nietquote:Op maandag 28 april 2008 15:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Kan wel cynisch over gedaan worden, maar dit soort types geven ook 100% tegen Sparta , in tegenstelling tot Luque bijvoorbeeld.
Ik had het ook gedaan hoor. Zo negeren is ook lullig.quote:Op maandag 28 april 2008 15:29 schreef Jasza het volgende:
Wel mooi dat Edje ff met zo'n gast praat als hij net nieuw is
4-2-3-1 lijkt me anders wel watquote:Op maandag 28 april 2008 15:30 schreef Wooldoor het volgende:
Ach leuk dat hij een twee spitsen aanval gewend is, maar ik vraag het me af of we komend seizoen wel 4-3-3 gaan spelen. Na het gedoe rond het Nederlands elftal ziet van Basten denk ik ook wel in dat het zonder vleugelspelers niet gaat.
Ik vind hem de laatste wedstrijden toch wel goed spelen weer. Maakt wel af en toe nog fouten maar is zeker nog van waarde voor Ajax. Maar hij zal zelf wel weg willen door de komst van Marco.quote:Op maandag 28 april 2008 15:31 schreef M0NTANA het volgende:
Edgar Davids kunnen we maar beter een contractverlenging aanbieden, puur uit emtioneel oogpunt. Zoveel zal hij toch niet vragen als bankzitter? Buiten het veld kan hij nog heel belangrijk zijn voor Ajax, veel jonge spelers hebben hem meegemaakt als één van de drijvende krachten achter de CL-winst in 1994/95.
Rijkaard was ook heel belangrijk in die rol.quote:Op maandag 28 april 2008 15:31 schreef M0NTANA het volgende:
Edgar Davids kunnen we maar beter een contractverlenging aanbieden, puur uit emtioneel oogpunt. Zoveel zal hij toch niet vragen als bankzitter? Buiten het veld kan hij nog heel belangrijk zijn voor Ajax, veel jonge spelers hebben hem meegemaakt als één van de drijvende krachten achter de CL-winst in 1994/95.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op maandag 28 april 2008 15:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik vind hem de laatste wedstrijden toch wel goed spelen weer. Maakt wel af en toe nog fouten maar is zeker nog van waarde voor Ajax. Maar hij zal zelf wel weg willen door de komst van Marco.
Sinds Van Geel weg is hoor je allemaal verhalen dat hij druk bezig was. Maar hij communiceerde niet zo goed he? Zou de rest van Ajax weten dat hij met die spelers sprak?quote:Op maandag 28 april 2008 15:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
Lees net een stukje over dat Martin van Geel bezig was met Joseph YoboDie mag wel komen hehe
Dat gezicht! Die heeft Urzaiz-bloed!quote:Op maandag 28 april 2008 14:31 schreef Urquhart het volgende:
De nieuwe held in actie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft in ieder geval vijf jaar de tijd om een goal te maken.quote:Op maandag 28 april 2008 16:06 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Dat gezicht! Die heeft Urzaiz-bloed!
quote:Op maandag 28 april 2008 16:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval vijf jaar de tijd om een goal te maken.
Had Rosales maar eens een duel opgezochtquote:Op maandag 28 april 2008 15:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, de meeste Argentijnen schuwen de duels inderdaad niet
quote:Op maandag 28 april 2008 16:29 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Had Rosales maar eens een duel opgezocht
Rosales... Sja...quote:Op maandag 28 april 2008 16:29 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Had Rosales maar eens een duel opgezocht
Nogmaals, Rosales was niet slecht!quote:Op maandag 28 april 2008 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rosales... Sja...
Die speelt nu ook bij een Argentijnse topclub. Dus dat Boca die Cvitanich wilde hebben zegt ook vrij weinig.
Is dat sarcasme? Ik hoop het iig wel voor jequote:
Hij is vast een heel goed mens, als voetballer kwam ie alleen te kort. En dan niet alleen centimeters.quote:
Gregory the Almighty onequote:Op maandag 28 april 2008 17:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is dat Gregory van der Wiel???? Ik dacht dat hij een mythe was!
Je kan inmiddels beter die L weglaten in z'n achternaam.quote:Op maandag 28 april 2008 17:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is dat Gregory van der Wiel???? Ik dacht dat hij een mythe was!
Nee.. Nou ok kies maar. De Mul, Kennedy, Rommedahl of Rosales?quote:Op maandag 28 april 2008 17:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Is dat sarcasme? Ik hoop het iig wel voor je
quote:Op maandag 28 april 2008 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je kan inmiddels beter die L weglaten in z'n achternaam.
Inderdaad, De Mul.quote:Op maandag 28 april 2008 17:36 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Nee.. Nou ok kies maar. De Mul, Kennedy, Rommedahl of Rosales?
Keus is voor mij snel gemaakt dan.
De Mul. Die had toch wel het minste talent van de 4 die ik net noemde.quote:Op maandag 28 april 2008 17:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, De Mul.
Die kon nog iets geven wat op een voorzet leek.
De Mul eerste optie, en Rommedahl is wel leuk als back-upquote:Op maandag 28 april 2008 17:36 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Nee.. Nou ok kies maar. De Mul, Kennedy, Rommedahl of Rosales?
Keus is voor mij snel gemaakt dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |