quote:Op maandag 28 april 2008 16:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval vijf jaar de tijd om een goal te maken.
Had Rosales maar eens een duel opgezochtquote:Op maandag 28 april 2008 15:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, de meeste Argentijnen schuwen de duels inderdaad niet
quote:Op maandag 28 april 2008 16:29 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Had Rosales maar eens een duel opgezocht
Rosales... Sja...quote:Op maandag 28 april 2008 16:29 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Had Rosales maar eens een duel opgezocht
Nogmaals, Rosales was niet slecht!quote:Op maandag 28 april 2008 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rosales... Sja...
Die speelt nu ook bij een Argentijnse topclub. Dus dat Boca die Cvitanich wilde hebben zegt ook vrij weinig.
Is dat sarcasme? Ik hoop het iig wel voor jequote:
Hij is vast een heel goed mens, als voetballer kwam ie alleen te kort. En dan niet alleen centimeters.quote:
Gregory the Almighty onequote:Op maandag 28 april 2008 17:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is dat Gregory van der Wiel???? Ik dacht dat hij een mythe was!
Je kan inmiddels beter die L weglaten in z'n achternaam.quote:Op maandag 28 april 2008 17:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is dat Gregory van der Wiel???? Ik dacht dat hij een mythe was!
Nee.. Nou ok kies maar. De Mul, Kennedy, Rommedahl of Rosales?quote:Op maandag 28 april 2008 17:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Is dat sarcasme? Ik hoop het iig wel voor je
quote:Op maandag 28 april 2008 17:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je kan inmiddels beter die L weglaten in z'n achternaam.
Inderdaad, De Mul.quote:Op maandag 28 april 2008 17:36 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Nee.. Nou ok kies maar. De Mul, Kennedy, Rommedahl of Rosales?
Keus is voor mij snel gemaakt dan.
De Mul. Die had toch wel het minste talent van de 4 die ik net noemde.quote:Op maandag 28 april 2008 17:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, De Mul.
Die kon nog iets geven wat op een voorzet leek.
De Mul eerste optie, en Rommedahl is wel leuk als back-upquote:Op maandag 28 april 2008 17:36 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Nee.. Nou ok kies maar. De Mul, Kennedy, Rommedahl of Rosales?
Keus is voor mij snel gemaakt dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |