quote:
Op YouTube vast wel, niet hierquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:20 schreef zquing het volgende:
[..]
![]()
als iemand nog toffe mixjes ervan heeft
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
ik vroeg ook niet om mp3 linkjes...... Maar gewoon toffe youtube mixjesquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Derde reactie onder het filmpje:
[..]
Bedoel je nu dat hij slecht is in comments lezen of ik...quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja dat zei ik ook al direct onder zijn post. Comments lezen is dan ook best lastig!
quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat hij slecht is in comments lezen of ik...
Klinkt als een remix vanquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:16 schreef Electro-Worm het volgende:
Hoe heet dit rock nummer, moet je ff doorspoelen naar 1 minuut.
http://community.guinness(...)DEO/117524/7691.html
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Bij dit filmpje zit een super droog liedje.
Weet iemand toevallig hoe het heet?
bedankt.
Mij nóg meer aan deze:quote:Op maandag 5 mei 2008 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
het intro deed me gelijk aan deze denken?
hartstikke bedankt!quote:
Kan je dat stukje er niet ff uitknippen? Hoeven wij niet allemaal die set te downloadenquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:31 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Ik zoek de naam van het nummer dat Vato gebruikt in zijn "electromix juni 2006". Het bewuste stuk begint op 9.30. Wie helpt?
Lele - skinnyjeans?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef SterkStaaltje het volgende:
Hoe heet het nummer, volgens mij van de jeugd van tegenwoordig, dat over die kakker gaat,...
Nee het gaat echt over een kakker, met z'n studie financiering en jaarclub etc hoorde hem vandaag voor het eerstquote:
Heb je verschillende programma's voor, ik gebruik zelf Goldwave: http://www.goldwave.com/release.phpquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:39 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Zou ik graag voor jullie doen. Maar ik weet zo niet hoe?
Rick Astley - Never Gonna Give You Upquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Heb je verschillende programma's voor, ik gebruik zelf Goldwave: http://www.goldwave.com/release.php
Ik heb nog een vraagje voor een liedje, weet iemand toevalilg welke dit is?
Het was niet serieusquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:31 schreef n0r het volgende:
[..]
Rick Astley - Never Gonna Give You Up
Beetje fout wel
Het corps van tegenweurdigquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef SterkStaaltje het volgende:
Hoe heet het nummer, volgens mij van de jeugd van tegenwoordig, dat over die kakker gaat,...
iets andere tekst maar die was t! tnx!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Amy MacDonald - This Is The Life
Fragment opnemen is nog niet gelukt. Ik weet wel dat het nummer dat ik zoek een soort hiphop intro heeft en dan ineens hoor je keiharde electro/house. Nummer wordt nogal eens gedraait in kroegen ed.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:31 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Ik zoek de naam van het nummer dat Vato gebruikt in zijn "electromix juni 2006". Het bewuste stuk begint op 9.30. Wie helpt?
back by any demand - sander van Doorn ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:28 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
[..]
Fragment opnemen is nog niet gelukt. Ik weet wel dat het nummer dat ik zoek een soort hiphop intro heeft en dan ineens hoor je keiharde electro/house. Nummer wordt nogal eens gedraait in kroegen ed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |