sander kleinenberg - this is miamiquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:31 schreef Sanderrrr het volgende:
Weet iemand wat hier gedraaid wordt? The_Terminator, van wie het filmpje is, weet het niet omdat het op een online radio was.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:43 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ik zoek even andersom.
Ik heb een nummer maar ik weet niet meer bij wat het hoort.
Het is het nummer van Allerliefste de titel is Vogelvrij.
Klinkt zo bekent of het is een cover ergens van wie o wie?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:33 schreef BobdG het volgende:
[..]
Hmz
Was vanavond om 19:40u op radio 538,
de artiest/titel werd erbij verteld maar daar verstond ik alleen "we talk", "we talked", het klonk als talks.
artiest kon ik helaas niet verstaan.
Ik heb op 538 gezocht maar daar kan ik geen playlist vinden van vanavond, en met die titel kom ik ook niet ver.
Ben nu aan het zoeken op dancetunes.nl .
Het is een vrij standaard elektro nummer, met hoge tonen die steeds een beetje omlaag gepitcht worden. En een stevige beat eronder.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:40 schreef nijnja het volgende:
Ik weet het zeker, de intro van dit nummer is ook van een ander nummer, nu wil ik weten welke, wie helpt mij?
Klik
(intro, dus tot de zang)
Niet toevallig deze:quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Zojuist gehoord op CAZ-radio.
Een nummer dat zomers aandoet met trompetten, tombones etc.
Qua lyrics heb ik natuurlijk weer weinig meegekregen
"keep me hanging on" is wel blijven hangen, maar daar kan ik weinig mee vinden. Ik was eerst aan het denken aan een remix van The Supremes, maar die kan ik zo snel niet vinden.
Helaas niet, is een nieuw nummerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet toevallig deze:
of deze:
(die dame ziet er iig wel zomers uit...:P )
Toch niet Alphabeat - Fascination? Klikquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:38 schreef BlackSheep het volgende:
Ik heb er weer es eentje. Deze keer weet ik er helaas vrijwel niets meer van.
Ik herinner me alleen de clip nog. Een man in blauw en een vrouw in geel (of andersom), vrij simpele clip, aanstekelijk deuntje.
Was vorige week volgens mij superclip op TMF (ja ik weet het)
Hoe doe je het toch! Ik dank u zeerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Toch niet Alphabeat - Fascination? Klik
Kun je 'm misschien ergens anders uploaden? Rapidshare.. is klote hierquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:33 schreef m-kay het volgende:
Iemand enig idee welke plaat dit is? Erg vette plaat in een Erick E set op Fresh FM.
http://rapidshare.com/fil(...)2008-ID.wav.mp3.html
http://www.speedyshare.com/745540288.htmlquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kun je 'm misschien ergens anders uploaden? Rapidshare.. is klote hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |