sander kleinenberg - this is miamiquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:31 schreef Sanderrrr het volgende:
Weet iemand wat hier gedraaid wordt? The_Terminator, van wie het filmpje is, weet het niet omdat het op een online radio was.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:43 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ik zoek even andersom.
Ik heb een nummer maar ik weet niet meer bij wat het hoort.
Het is het nummer van Allerliefste de titel is Vogelvrij.
Klinkt zo bekent of het is een cover ergens van wie o wie?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:33 schreef BobdG het volgende:
[..]
Hmz
Was vanavond om 19:40u op radio 538,
de artiest/titel werd erbij verteld maar daar verstond ik alleen "we talk", "we talked", het klonk als talks.
artiest kon ik helaas niet verstaan.
Ik heb op 538 gezocht maar daar kan ik geen playlist vinden van vanavond, en met die titel kom ik ook niet ver.
Ben nu aan het zoeken op dancetunes.nl .
Het is een vrij standaard elektro nummer, met hoge tonen die steeds een beetje omlaag gepitcht worden. En een stevige beat eronder.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:40 schreef nijnja het volgende:
Ik weet het zeker, de intro van dit nummer is ook van een ander nummer, nu wil ik weten welke, wie helpt mij?
Klik
(intro, dus tot de zang)
Niet toevallig deze:quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:36 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Zojuist gehoord op CAZ-radio.
Een nummer dat zomers aandoet met trompetten, tombones etc.
Qua lyrics heb ik natuurlijk weer weinig meegekregen
"keep me hanging on" is wel blijven hangen, maar daar kan ik weinig mee vinden. Ik was eerst aan het denken aan een remix van The Supremes, maar die kan ik zo snel niet vinden.
Helaas niet, is een nieuw nummerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet toevallig deze:
of deze:
(die dame ziet er iig wel zomers uit...:P )
Toch niet Alphabeat - Fascination? Klikquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:38 schreef BlackSheep het volgende:
Ik heb er weer es eentje. Deze keer weet ik er helaas vrijwel niets meer van.
Ik herinner me alleen de clip nog. Een man in blauw en een vrouw in geel (of andersom), vrij simpele clip, aanstekelijk deuntje.
Was vorige week volgens mij superclip op TMF (ja ik weet het)
Hoe doe je het toch! Ik dank u zeerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Toch niet Alphabeat - Fascination? Klik
Kun je 'm misschien ergens anders uploaden? Rapidshare.. is klote hierquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:33 schreef m-kay het volgende:
Iemand enig idee welke plaat dit is? Erg vette plaat in een Erick E set op Fresh FM.
http://rapidshare.com/fil(...)2008-ID.wav.mp3.html
http://www.speedyshare.com/745540288.htmlquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kun je 'm misschien ergens anders uploaden? Rapidshare.. is klote hier
Het is Groovenatics - Bust A Move (Veron Remix)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:42 schreef m-kay het volgende:
[..]
http://www.speedyshare.com/745540288.html
Tadaa..
zo wat gaat dit topic snel :pquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:19 schreef Flaccid het volgende:
http://www.speedyshare.com/863919267.html
http://www.speedyshare.com/591506753.html
http://www.speedyshare.com/535341270.html
Heb wat kunnen opnemen... Het zijn 2 songs, 1tje heb ik 2 sampletjes van..
Nee, is geen rap of hiphopmeuk. Gewoon een popliedje...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 07:42 schreef BrandX het volgende:
weet je iets meer, soort muziek ofzo? (hoewel het bijna aanvoelt als een of ander rapnummer)
Wilde gokjes: Miami van Will Smith, Me Julie van Shaggy of alles van Puff Daddyquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:49 schreef Radegast het volgende:
Ik heb nog wel een kansloze opgave..![]()
Ik zoek een nummer waarvan ik de artiest niet weet, de titel van het nummer ook niet en ook de tekst kan ik me niet meer herinneren.![]()
Het enige wat ik me kan herinneren is de videoclip, een jacht met allemaal mooie vrouwen erop..
Gebroeders Ko - Ik Heb Een Bootquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:49 schreef Radegast het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik de artiest niet weet, de titel van het nummer ook niet en ook de tekst kan ik me niet meer herinneren.![]()
Het enige wat ik me kan herinneren is de videoclip, een jacht met allemaal mooie vrouwen erop..
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:49 schreef Radegast het volgende:
Zo weinig informatie, maar zo typerendquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:26 schreef Amadeo het volgende:
Weet iemand misschien hoe het liedje heet dat in dit filmpje gebruikt wordt? Klik
al die mobieltjes in dat clippiequote:Op zondag 4 mei 2008 05:58 schreef Ballistic het volgende:
voor de hardcore kenners, iemand enig idee hoe het nummer heet @ 1.50?
bvd!
nee, het is een prehistorich beest, die de hele tijd een weg naar voren loopt, net als the riddle inderdaad, maar is anders getekend, meer computer achtig. ik kom niet op de naamquote:Op zondag 4 mei 2008 00:05 schreef Radegast het volgende:
gigi d'agostini - the riddle?
quote:Op zondag 4 mei 2008 05:58 schreef Ballistic het volgende:
voor de hardcore kenners, iemand enig idee hoe het nummer heet @ 1.50?
bvd!
Google > Limewire > Download > Installatie > Mother's Finest erg laagdrempelig downloaden.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:25 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van de band Mother Finest of Modest finest ofzoiets. En het nummer heeft een hele gave bassolo erin. Ik heb al zitten zoeken maar zonder resultaat.
Fatboy Slim - Right Here, Right Nowquote:Op zondag 4 mei 2008 11:07 schreef roediej het volgende:
[..]
nee, het is een prehistorich beest, die de hele tijd een weg naar voren loopt, net als the riddle inderdaad, maar is anders getekend, meer computer achtig. ik kom niet op de naam
Klinkt rockabilly zoals Stray Cats danwel Brian Setzer orchestra, ik ga er eens op zoeken.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:36 schreef Myster_E het volgende:
Help ik zoek het nummer wat gebruikt wordt als intro van dit filmpje.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:05 schreef NordicBlue het volgende:
Hey, iemand enig idee wat voor muziek de marine gebruikt in zijn reclames?
Zoals in bv. http://werkenbijdemarine.(...)mmercials/film02.swf
Gemaakt voor de marine of wat?
Dat stukje wat je in de paar laatste seconde hoort hoor je in alle reclames van de marine
Thx in advance
Blueboy - Remember Mequote:
Bedoelde het plaatje ervoor!quote:
Die was niet meer op de live(internet)stream te horenquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:14 schreef Bioman_1 het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een nummer van Elvis Presley, Het gaat om een live-uitvoering van dit nummer. Tijdens die nummer gebeurt er iets (ik weet niet meer wat), waardoor Elvis de slappe lach krijgt en eigenlijk de rest van het nummer niet meer kan stoppen met lachen.
Iedereen die dit ooit gehoord heeft, weet vast wat ik bedoelMaar welk nummer is dit?
Deze misschien? Klik en luisterquote:Op zondag 4 mei 2008 21:14 schreef Bioman_1 het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een nummer van Elvis Presley, Het gaat om een live-uitvoering van dit nummer. Tijdens die nummer gebeurt er iets (ik weet niet meer wat), waardoor Elvis de slappe lach krijgt en eigenlijk de rest van het nummer niet meer kan stoppen met lachen.
Iedereen die dit ooit gehoord heeft, weet vast wat ik bedoelMaar welk nummer is dit?
Elvis Presley - Are You Lonesome Tonight (Laughing Version '69)quote:Op zondag 4 mei 2008 21:14 schreef Bioman_1 het volgende:
werkelijk geen idee... Misschien dat je het in DEF eens kan proberen?quote:Op zondag 4 mei 2008 19:53 schreef NordicBlue het volgende:
Ik heb eigenlijk nog geen antwoord kunnen vinden op deze vraag, behalve mensen die zeggen gebruik google, wat ik al gedaan heb...
[..]
Ik denk dat het opdrachtmuziek is.. of een tune speciaal gemaakt voor de KMquote:Op zondag 4 mei 2008 21:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
werkelijk geen idee... Misschien dat je het in DEF eens kan proberen?
tis maar een suggestie omdat hier niemand het lijkt te weten...
Dat is dus Scala..quote:Op maandag 5 mei 2008 10:52 schreef ryangozer het volgende:
Hoe heet het officiele nummer van het zanggedeelte van deze?
Toch kan ik niks vinden op alleen scala - I fail, iets meer info? Wat is de officiele titel dan?quote:
Klik hierquote:Op maandag 5 mei 2008 11:53 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Toch kan ik niks vinden op alleen scala - I fail, iets meer info? Wat is de officiele titel dan?
Debonair Samir - Samir's Theme (Tomcio's Rumble Edit)quote:Op maandag 5 mei 2008 12:53 schreef satecl het volgende:
Ik hoorde gister in een club een remix van Samirs Theme... Opeens kwam de Theme Song van Rocky er tusssen door... ik heb hem al vaker gehoord, maar kan hem niet vinden... iemand wel??
Even een geluidsopname van m'n telefoon omgezet/online gezet.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:35 schreef Impry het volgende:
Gisterenavond gehoord op 100% NL (weet niet of het ook NL's nummer is, draaien ook wel eens wat buitenlands)
Het is een voornamelijk muzikaal nummer, het begint met wat Italiaans (ofzo) gepraat, dan komt er een muzikaal stuk met piano, viool, dwarsfluit, cello, accordeon en na een tijdje een zachte drum.
Iemand een idee waar het over gaat?
Iron Butterfly - In a gadda da vida?quote:Op maandag 5 mei 2008 13:40 schreef starla het volgende:
-Heel verhaal-
Thx voor de reply...maar het is hem niet. Het nummer heeft een lager tempo en 'dragged' een beetje voort. Dit nummer is ook iets progressiever dan het nummer dat ik zoek.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Iron Butterfly - In a gadda da vida?
Kun je je wat tekstflarden herinneren misschien?
Snowy White - Bird of Paradise?quote:Op maandag 5 mei 2008 14:46 schreef starla het volgende:
[..]
Thx voor de reply...maar het is hem niet. Het nummer heeft een lager tempo en 'dragged' een beetje voort. Dit nummer is ook iets progressiever dan het nummer dat ik zoek.
Neen, ik kan me geen tekst meer herinneren, is het echt veel te lang geleden voor.
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dit zal wel bij het rijtje horen waar ik niet mee aan zou mogen komen
Ben ook bang dat het nooit gaat lukken.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kun je misschien het liedje neurien en dan ergens uploaden?
[ afbeelding ]
Noem nog eens wat bands/artiesten/nummers die qua stijl in de buurt van het nummer komen. En nogmaals; fluit of neurie het nummer als dat mogelijk is?quote:Op maandag 5 mei 2008 15:31 schreef starla het volgende:
Ben ook bang dat het nooit gaat lukken.
Ja heel aardig echt waar maar nu weet ik nogsteeds niet hoe dat nummer heet.quote:
Waarschijnlijk is het alleen voor dit nummer gebruikt, omdat het ook een samenwerkingsverband is met Regi. Het enige wat je nu nog kunt doen is Regi Penxten een mailtje te sturen van hoe het zitquote:Op maandag 5 mei 2008 15:58 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ja heel aardig echt waar maar nu weet ik nogsteeds niet hoe dat nummer heet.
Heel gek, maar ik heb ookquote:Op maandag 5 mei 2008 15:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Noem nog eens wat bands/artiesten/nummers die qua stijl in de buurt van het nummer komen. En nogmaals; fluit of neurie het nummer als dat mogelijk is?
Ik denk dat ik dit nummer wel ken, maar geen idee welk nummer je bedoelt.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:40 schreef starla het volgende:
Ok, ik ga nu iets doen waar ik persoonlijk een hekel aan heb: hulp vragen bij een nummer waar ik veel te weinig van af weet. Voor nu ben ik dus even de pot, straks weer de ketel.
Ik hoorde héééééél lang geleden (jaar of 8 a 10 terug) een keer een nummer op de radio dat ik wel mooi vond. Niets meer aan gedaan, punt. Maar wat gebeurde er 3 a 4 jaar terug? Inderdaad, ik hoorde het nummer weer op de radio. Ik raadpleegde meteen mijn vader die nogal een muziekkenner is. We kwamen er samen niet uit en besloten zelfs de radio, (2 was het volgens mij en nog specifieker: het steenen tijdperk. Ik zie op de site dat ze nu wél een playlist online hebben, maar goed...) een mailtje te sturen met het verzoek of zij ons de playlist van de hele dag konden mailen. Je raadt het al....no reply.
Wat ik nog over het nummer weet:
- Het is een rauw, gitaarrock nummer, maar niet uptempo.
- Ik denk afkomstig uit eind jaren '60 t/m mid jaren '70.
- Het is geen hele bekende band want dan had ik het wel geweten, kom dus niet aan met Led Zeppelin, the Who, CCR, Lovin Spoonful, T-Rex, 10CC, Deep Purple....you get the picture.
- Heel specifiek deed het nummer mij denken aan Python Lee Jackson & Rod Stewart - In A Broken Dream. (wel frappant, want dat was het eerste wat ik tegen m'n vader zei: het lijkt een beetje op dat nummer qua zangpartij, ritme etc.)
- Het nummer heeft dus normale zang, bas, gitaar, drums etc. wat erop lijkt te wijzen dat het een band is.
Ik zit dus al 10 jaar met dit nummer in m'n hoofd, maar ik heb nog hoop!
Duurde ook 5 jaar voordat ik Peter Gabriel's Solsbury Hill wist te plaatsen.
HILFE!!!!
Helaas....quote:Op maandag 5 mei 2008 16:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit nummer wel ken, maar geen idee welk nummer je bedoelt.
Heel wilde gok:
Kun je iets zeggen over de stem? dan kan ik wat gerichter gaan denken.....quote:Op maandag 5 mei 2008 16:27 schreef starla het volgende:
[..]
Helaas....![]()
Maar ik denk inderdaad dat aardig wat mensen het nummer kennen, het klinkt heel bekend in de oren.
Een betrekkelijk lage rauwe mannenstem, maar niet zo erg als la Tom Waitsquote:Op maandag 5 mei 2008 16:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Kun je iets zeggen over de stem? dan kan ik wat gerichter gaan denken.....
Beetje zoals Leon Russel?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:35 schreef starla het volgende:
[..]
Een betrekkelijk lage rauwe mannenstem, maar niet zo erg als la Tom Waits
Er wordt volgens mij ook niet hoog gezongen in het nummer.
ja, of Rod Stewartquote:
Maar je weet zeker dat het niet Rod Stewart was? (of the Faces). Ik ga hier nog even over nadenken.......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |