abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58324887
Hallo,

Al zo'n 10 jaar drink ik alcohol zonder problemen, nooit doordeweeks, alleen op vrijdag en zaterdag voor en tijdens het stappen.

Ik kon altijd best veel op en soms zo 3 dagen achter elkaar stappen, maar sinds ongeveer een half jaar heb ik zelfs bij een beetje alcohol de volgende dag er enorm last van, voel mn hart heel diep kloppen, echt vol in mn borstkas, ben zwak, trillerig, zit meestal eerst een kwartier onder de douche voordat ik normaal kan staan.

Ik heb een hartfilmpje laten maken, bloedonderzoek gehad, maar alles inclusief leverwaardes is ok!

Ik snap er niks van het is echt sinds een halfjaar ongeveer, kan er een hele zondag last van hebben soms wel tot maandagochtend, zwak, trillerig etc...

Het is echt enorm irritant en ik ben dus sinds kort ook maar gestopt met drinken, komt iemand dit bekend voor?
pi_58325118
Je wordt een dagje ouder hè? Dan kan je er minder goed tegen.
pi_58325130
Ja jongen, het aftakelingsproces is begonnen.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 26 april 2008 @ 19:32:01 #4
139330 TNA
For the stars that shine
pi_58325239
Sommige van mijn vrienden beginnen ook minder goed tegen alcohol te kunnen zonder dat er verder iets is veranderd in hun levensstijl. Ik heb geen idee wat je ertegen kunt doen.
pi_58325248
Zo plotseling? Was echt in een week tijd ofzo.

Njah zal voorlopig maar ff moeten wennen aan uitgaan en feestjes zonder alcohol...
  zaterdag 26 april 2008 @ 19:32:46 #6
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_58325256
Hmm niet echt, waarschijnlijk is het zo dat je lever een probleem heeft gekregen door ooit teveel alcohol genuttigd te hebben, waardoor deze nu alcohol moeilijk onschadelijk maakt.. Je moet je lever laten testen, daar zit het probleem..
  zaterdag 26 april 2008 @ 19:33:21 #7
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_58325265
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:25 schreef schatje het volgende:
Je wordt een dagje ouder hè? Dan kan je er minder goed tegen.
Same here... het wordt alleen nog maar erger.

Als ik tegenwoordig een dag + avond ga zuipen plan ik de dag erna helemaal vrij uit voorzorg !
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
pi_58325454
Nou, dan drink je maar een keer niet als je op stap gaat
  zaterdag 26 april 2008 @ 19:50:11 #9
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_58325640
Donderdagavond is Bingo avond.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_58325684
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:50 schreef -SG- het volgende:
Donderdagavond is Bingo avond.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 26 april 2008 @ 20:37:10 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58326451
Levercirrose en Korsakov (je weet niet meer dat je er al veel langer last van heb.

Bestel maar vast een bedje in een verpleeghuis.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_58326482

Na je dertigste is het downhill....

Katers van 4 dagen is NOT funny...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_58327964
Ben nog maar 26
pi_58327980
Welkom bij de dertigers!

Bij de een zal het eerder komen dan bij een ander...
pi_58328181
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 21:55 schreef Oblivion het volgende:
Welkom bij de dertigers!

Bij de een zal het eerder komen dan bij een ander...
Collega's van in de 30 zeiden ook al dat ze er heel lang last van hadden van een avondje echt doorzakken, maar goed het was ineens zo plotseling. Ben vanavond ook hele avond aan de sinas, straks maar naar bed
  zaterdag 26 april 2008 @ 22:07:10 #16
pi_58328205
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 22:05 schreef JDx het volgende:

[..]

Collega's van in de 30 zeiden ook al dat ze er heel lang last van hadden van een avondje echt doorzakken, maar goed het was ineens zo plotseling. Ben vanavond ook hele avond aan de sinas, straks maar naar bed
Morgen ben je officieel een ouwe lul. Gefeliciteerd.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zaterdag 26 april 2008 @ 22:09:28 #17
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_58328259
Daarom kun je niet vroeg genoeg beginnen met bier, na je 30ste is het immers over met de pret!
Dat daar niet meer voorlichting over gegeven wordt.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_58328273
Als je nou nog wel eens een keer wilt doorzakken....
Doe dit dan met 2 paracetamollen aan het einde van de avond. Met twee grote glazen water.
NIET TE VAAK DOEN, is niet zo gezond voor je, maar dan kan je er redelijk tegen aan de volgende dag.
Maar nogmaals, niet wekelijk of maandelijks doen!
  zaterdag 26 april 2008 @ 22:11:47 #19
pi_58328311
Probeer het anders met een halve liter water zonder paracetamol.
pi_58328334
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 22:05 schreef JDx het volgende:

[..]

Voor je het weet heb je ook een bierbuik en ben je kaal.
  zaterdag 26 april 2008 @ 22:46:22 #21
209043 vejay
helemaal de weg kwijt
pi_58329096
Neem een snaak, beter en goedkoper. Kan het niet vaak genoeg aanraden.
zo lelijk dat je droog blijft in de regen
zo zo zo lelijk dat bejaarden je voorrang geven
pi_58334397
Nou ik moet zeggen een jaar of 5 geleden had ik een paar maanden dat ik wiet rookte, gewoon paar trekjes, werd er relaxed van, had lol gesprekken, film kijken was apart, maar kreeg last van acne en mn keel, want ik rook verder niet/nooit.

Bier lust ik niet eens, drink altijd mixjes, Baco, Wodka 7up, etc...

Bierbuik wordt hem voorlopig nog niet, ben 5kilo te licht, ben ook weer aan de gewichtstoename (koolhydraten shakes).
pi_58336077
Hmm, ik heb gelukkig nooit last van zulke dingen

Gisteren wel de hele dag echt ziek geweest, is me nog nooit overkomen.
Maargoed, voel me nu weer helemaal fit
  zondag 27 april 2008 @ 12:05:36 #24
pi_58336155
quote:
Op zondag 27 april 2008 11:59 schreef Matje-1989 het volgende:

Je gaat ook al richting 30?
  zondag 27 april 2008 @ 12:07:44 #25
209043 vejay
helemaal de weg kwijt
pi_58336196
quote:
Op zondag 27 april 2008 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Kijk voor de grap eens naar zijn naam joh .
zo lelijk dat je droog blijft in de regen
zo zo zo lelijk dat bejaarden je voorrang geven
  zondag 27 april 2008 @ 12:08:02 #26
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_58336199
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 22:10 schreef Oblivion het volgende:
Doe dit dan met 2 paracetamollen aan het einde van de avond. Met twee grote glazen water.
NIET TE VAAK DOEN, is niet zo gezond voor je, maar dan kan je er redelijk tegen aan de volgende dag.
zo wat een symptoonbestrijding

kom dan met een echte oplossing.
na het stappen O.R.S.* toevoegen aan 2 longdrink glazen met water. je hebt dan de dag erna 99% zeker geen koppijn.

* O.R.S. Oral Rehydration Salt.
Indien niet aanwezig dan is keukenzout en bijv. een klontje suiker een goed alternatief.

[ Bericht 1% gewijzigd door Freeflyer op 27-04-2008 12:09:20 (oeps, verkeerde smiley) ]
Neerkomen wel!
pi_58336211
quote:
Op zondag 27 april 2008 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Eerder richting de 19
pi_58336221
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 21:54 schreef JDx het volgende:
Ben nog maar 26
Dat is wel vroeg dan ja. Maar wat jij beschrijft is wel precies zoals het bij de afgelopen jaren is gegaan. Zo tegen m'n 30e begon het en het gaat best hard achteruit . Vooral als er met carnaval of met festivals meerdere dagen achter elkaar gefeest wordt trek ik het gewoon niet meer.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_58337483
quote:
Op zondag 27 april 2008 12:08 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

na het stappen O.R.S.* toevoegen aan 2 longdrink glazen met water. je hebt dan de dag erna 99% zeker geen koppijn.

Indien niet aanwezig dan is keukenzout en bijv. een klontje suiker een goed alternatief.
Zak chips + Glas water, is het zelfde idee, maar wat prettiger om tot je te nemen.
pi_58337745
Ik heb helemaal geen last van koppijn, vooral, zwak, trillerig, extreem moe, wazig zien/je vreemd voelen...
pi_58346475
quote:
Op zondag 27 april 2008 13:36 schreef JDx het volgende:
Ik heb helemaal geen last van koppijn, vooral, zwak, trillerig, extreem moe, wazig zien/je vreemd voelen...
Yup, same here.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_58348118
quote:
Op zondag 27 april 2008 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Yup, same here.
Ook geen verklaring? Miss een combi van alcohol en iets? alcohol en caffeine misschien, of iets met medicijnen uit het verleden?
pi_58349227
quote:
Op zondag 27 april 2008 12:08 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Is ook niet alleen tegen de hoofdpijn, maar ook tegen de misselijkheid en trillerigheid...
De overal misère waar je in zit en niet kan gebruiken...
Beter is het om niet meer zoveel te drinken.
  zondag 27 april 2008 @ 23:22:32 #34
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58349453
quote:
Op zondag 27 april 2008 22:22 schreef JDx het volgende:

[..]

Ook geen verklaring? Miss een combi van alcohol en iets? alcohol en caffeine misschien, of iets met medicijnen uit het verleden?
accepteer het nou maar. Je wordt oud en de dingen zullen nooit meer hetzelfde zijn.

Ik drink tegenwoordig fris waar ik vroeger dubbele wodka (hold the ice ) bestelde.
pi_58349618
Als je een avond iets te fanatiek bent kan het wel zo zijn dat je drie dagen goed ziek ervan bent.
Meestal heeft menigeen in elk geval één keer in z'n leven zo'n ervaring die voor altijd gekoesterd wordt.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 28 april 2008 @ 00:14:31 #36
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_58350663
quote:
Op zondag 27 april 2008 11:59 schreef Matje-1989 het volgende:

De aftakeling is bij jou al flink bezig
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_58350768
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 22:10 schreef Oblivion het volgende:
Paracetamol na drank
Alcohol verdund je bloed, en paracetamol nog eens extra...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_58351048
quote:
Op maandag 28 april 2008 00:19 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Paracetamol na drank
Ik leef nog steeds....
Dus je punt is.....?
pi_58351426
quote:
Op maandag 28 april 2008 00:34 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik leef nog steeds....
Dus je punt is.....?
Het is een slechte combi, dus niet echt iets om anderen aan te raden.

Gecombineerd gebruik van alcohol en vrij verkrijgbare pijnstillers

De meeste pijnstillers mogen niet met alcohol gecombineerd worden! Bij gecombineerd gebruik kan de lever ernstig beschadigd worden omdat de verwerkingscapaciteit van het organisme overbelast wordt. Ook kunnen door gecombineerd gebruik stoffen ontstaan die de lever kunnen beschadigen. Aan mensen die meer dan 60 g alcohol per dag gebruiken, moet men aanraden hiernaast niet meer dan 2 g paracetamol per dag in te nemen.

Aspirine heeft een bloedverdunnend effect. Als aspirine met alcohol wordt gebruikt, is de kans op bloedingen verhoogd. Vooral oudere mensen lopen een hoog risico op maagbloedingen. Ook kan aspirine de werking van alcohol versterken.

Veel pijnstillers, zoals ibuprofen of naproxen, kunnen de maagwand aantasten. Alcohol versterkt dit effect. Paracetamol heeft deze bijwerking niet.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 28 april 2008 @ 02:22:12 #40
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_58352181
quote:
Op maandag 28 april 2008 00:19 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Paracetamol na drank
Waar haal je die wetenschap nou weer vandaan? Paracetamol verdunt het bloed juist niet. Acetylsalicylzuur wel, merknaam aspirine. Paracetamol is bij langdurig en overmatig gebruik wel schadelijk voor de lever. Maar het verdunt je bloed niet!

[ Bericht 2% gewijzigd door ElizabethR op 28-04-2008 02:33:15 ]
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  maandag 28 april 2008 @ 02:29:56 #41
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_58352211
quote:
Op maandag 28 april 2008 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Het is een slechte combi, dus niet echt iets om anderen aan te raden.

De meeste pijnstillers mogen niet met alcohol gecombineerd worden! Bij gecombineerd gebruik kan de lever ernstig beschadigd worden omdat de verwerkingscapaciteit van het organisme overbelast wordt. Ook kunnen door gecombineerd gebruik stoffen ontstaan die de lever kunnen beschadigen. Aan mensen die meer dan 60 g alcohol per dag gebruiken, moet men aanraden hiernaast niet meer dan 2 g paracetamol per dag in te nemen.

Aspirine heeft een bloedverdunnend effect. Als aspirine met alcohol wordt gebruikt, is de kans op bloedingen verhoogd. Vooral oudere mensen lopen een hoog risico op maagbloedingen. Ook kan aspirine de werking van alcohol versterken.

Veel pijnstillers, zoals ibuprofen of naproxen, kunnen de maagwand aantasten. Alcohol versterkt dit effect. Paracetamol heeft deze bijwerking niet.
En dan quote ze iets dat ze zelf niet eens heeft gelezen
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_58362208
quote:
Op zondag 27 april 2008 22:22 schreef JDx het volgende:

[..]

Ouder worden. En ik vermoed dat er iets met mijn stofwisseling niet helemaal in orde is, moet eens laten prikken op diabetes, dat zou ik jou ook aanraden.
  maandag 28 april 2008 @ 17:17:03 #43
6941 APK
Factual, I think.
pi_58362352
quote:
Op maandag 28 april 2008 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:

Wat nou twee paracetemol?
Je mag er gewoon vier nemen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_58363568
Ja dat is balen. Bij mij begint het nu ook al. Eerst had ik nooit een kater. Als ik teveel had gedronken was ik diezelfde nacht nog helemaal kapot maar de ochtend vaak al beter. Nu blijft het tot in de middag en zo te horen wordt dat alleen maar langer naarmate je ouder wordt
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_58364529
quote:
Op maandag 28 april 2008 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ouder worden. En ik vermoed dat er iets met mijn stofwisseling niet helemaal in orde is, moet eens laten prikken op diabetes, dat zou ik jou ook aanraden.
Zoals ik vertelde, ben op alles geprikt, en had niets raars
pi_58371396
quote:
Op maandag 28 april 2008 02:29 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

En dan quote ze iets dat ze zelf niet eens heeft gelezen
................. alweer bezig
pi_58382580
Ik heb na het uitgaan standaard een 1,5L fles water naast m'n bed staan.
Meestal wordt ik s' nachts/s' morgens een paar keer wakker en dan drink ik een flinke slok water, resultaat is dat ik nooit last van koppijn heb na het uitgaan.
  dinsdag 29 april 2008 @ 16:13:54 #48
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58382629
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:11 schreef Roux het volgende:
Meestal wordt ik s' nachts/s' morgens een paar keer wakker en dan drink ik een flinke slok water, resultaat is dat ik nooit last van koppijn heb na het uitgaan.
ik weet niet hoe oud je bent maar ook dát helpt op een gegeven moment niet meer
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 april 2008 @ 16:22:23 #49
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_58382791
Gister ook weer flink wat gehad, maar nergens last van gehad vandaag, dus vanavond maar weer op stap
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_58383266
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:11 schreef Roux het volgende:
Dat helpt bij mij nog wel tegen de koppijn maar niet tegen de algehele beroerdheid sufheid/extrem vermoeidheid.
pi_58389225
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat helpt bij mij nog wel tegen de koppijn maar niet tegen de algehele beroerdheid sufheid/extrem vermoeidheid.
Precies, ik droom ook vaak dat ik drinken pak uit de koelkast ofzo
pi_58420125
Uitgaan zonder alcohol is zeer goed te doen hoor.
Ik heb toen ik pas 16 werd een weekje of 2 alcohol bij het uitgaan gedronken.
Daarna begonnen met mijn 'healthy' lifestyle en bodybuilding-achtige ambities (gewoon breder worden, niks overdreven), nu ga ik gewoon uit zonder alcohol te nuttigen.
Meestal kijken mensen raar op als ik zeg dat ik geen alcohol drink (eigenlijk alleen de jongens kijken raar op), maar daar trek ik me niks van aan.
pi_58448166
Je moet gewoon concessies maken. Kan je beter over verschillende dagen het uitgaan spreiden, ip 3 dagen achter elkaar uitgaan. Ik had het laatst ook, had vanwege alcohol/uitgaan ook last gekregen van hartkloppingen en enorme pijn in mn zij, naar de dokter geweest en die raadde gewoon aan te gaan sporten en zo af en toe een pause in te bouwen zonder alcohol. Had soms ook dat ik dagen ziek was na de acohol, echt ook met diaree enzo... Maar met pauses tussendoor gaat het nu wel een stuk beter...
pi_58449962
Je bent toevallig ook geen andere soorten drank gaan drinken? Het is wel raar dat dit zo opeens komt langzaam aan het verslechteren is. Ik denk toch dat het wat anders is als de leeftijd (vooral door het plotselinge optreden)
  zaterdag 3 mei 2008 @ 03:35:55 #55
84524 Morwen
I got life
pi_58450020
Volgens mij zijn het gewoon spanningen, heeft niks met alcoholgebruik te maken. Hyperventilatie, verkeerd ademen dus. Misschien hypochondrie, bang zijn iets te mankeren doordat je in het verleden veel gezopen hebt? Je valt echt niet zomaar neer hoor en zo wel dan wel, relax, je valt echt niet zomaar dood neer en zo wel dan weet je het toch niet meer

Vertrouw op de uitslagen van je bloed enzo, je mankeerd niks.....lichamelijk dan, kijk eens naar de geestelijke kant, just an advice.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 3 mei 2008 @ 03:36:11 #56
6941 APK
Factual, I think.
pi_58450021
Ik gooi er gewoon een valiumpje in morgenochtend.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_58451529
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 03:24 schreef Rapaille het volgende:
Je bent toevallig ook geen andere soorten drank gaan drinken? Het is wel raar dat dit zo opeens komt langzaam aan het verslechteren is. Ik denk toch dat het wat anders is als de leeftijd (vooral door het plotselinge optreden)
Nee ik lust eigenlijk al mn hele leven geen bier, dus drink eigenlijk altijd baco, wodka 7up of berenburg cola of cola vieux.

Vooral die hartkloppingen enzo zijn idd erg plotseling gekomen, maar het heeft misschien ook temaken met dat ik onder gewicht ben, ik doe momenteel rustig aan met alcohol en gebruik tijdelijk koolhydraten shakes om op gewicht te komen zodat ik ook meer reserves heb.

Heb trouwens al mn hele leven last van trillerige handen enzo, vooral als ik ook maar heel even niets heb gegeten.
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 03:35 schreef Morwen het volgende:
Volgens mij zijn het gewoon spanningen, heeft niks met alcoholgebruik te maken. Hyperventilatie, verkeerd ademen dus. Misschien hypochondrie, bang zijn iets te mankeren doordat je in het verleden veel gezopen hebt? Je valt echt niet zomaar neer hoor en zo wel dan wel, relax, je valt echt niet zomaar dood neer en zo wel dan weet je het toch niet meer

Vertrouw op de uitslagen van je bloed enzo, je mankeerd niks.....lichamelijk dan, kijk eens naar de geestelijke kant, just an advice.
Je hebt wel gelijk, maar het is wel beangstigend en soms zijn de hartkloppingen zo, dat ik er niet eens van kan slapen, bijv op zondagavond, nadat ik op zaterdag uit ben geweest. Wie weet is het ook oververmoeidheid, dat ik erg slecht slaap enzo...

Maar desondanks, doe ik voorlopig rustig aan met C2H5OH
pi_58495828
Ik ken je problemen,
Heb ze zelf ook wel eens (laatste tijd vaker) ondervonden. Maar bij mij is het niet zo dat het elke keer voor komt. Soms heb ik het al bij 3 of 4 bier, terwijl ik gisteren bijvoorbeeld 2 flessen rosé heb gehad en nergens last van heb. Moet wel zeggen dat ik er vaker last van heb als ik cola mixjes drink. Denk idd dat het iets is met de combinatie van suiker , alcohol en caffeine. en de bodem die je hebt gelegd natuurlijk. Kwam er na jaren achter dat ik overgevoelig ben voor paprika... en dat zat nou altijd op de pizza die we 's nachts aten
Een oplossing heb ik ook niet behalve water drinken voor het slapen gaan 2 stuks rose pretpillen bij het wakker worden en gewoon de volgende dag vrij plannen.
I don't think necessity is the mother of invention - invention, in my opinion, arises directly from idleness, possibly also from laziness. To save oneself trouble.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 00:15:33 #59
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_58503411
*meldt*

Exact hetzelfde probleem als TS en Grrrrr(rrr?). Waar ik vroeger (jaartje, misschien 2 geleden) een kater had, heb ik die nu niet, maar voel ik me de rest van de dag beroerd, trillende handen, moe, trager reageren op dingen, onrustig (hartkloppingen) etc.

Geen idee hoe het komt, maar m'n leefwijze is ook wel wat veranderd. Eet minder/anders, beweeg meer, en drink nog maar zeeer zelden. Misschien heeft het in mijn geval daar iets mee te maken.

Wel vervelend in ieder geval, had liever die kater.
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
pi_58504008
Ben net 19, heb ongeveer hetzelfde gehad. Ook koortsachtige dingen. Warm en koud worden, zwak, amper kunnen lopen etc. zelfs na een kleine hoeveelheid alcahol had ik het al terwijl ik normaal bij grote hoeveelheden weinig last had. Ik denk inderdaad dat je lever een tijd teveel te verduren heeft gehad en ff rust nodig had o.i.d. Heb het toen een tijdje rustig aan gedaan en heb er nu geen last meer van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')