Same here... het wordt alleen nog maar erger.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:25 schreef schatje het volgende:
Je wordt een dagje ouder hè? Dan kan je er minder goed tegen.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:50 schreef -SG- het volgende:
Donderdagavond is Bingo avond.
Collega's van in de 30 zeiden ook al dat ze er heel lang last van hadden van een avondje echt doorzakken, maar goed het was ineens zo plotseling. Ben vanavond ook hele avond aan de sinas, straks maar naar bedquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:55 schreef Oblivion het volgende:
Welkom bij de dertigers!![]()
Bij de een zal het eerder komen dan bij een ander...
Morgen ben je officieel een ouwe lul. Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:05 schreef JDx het volgende:
[..]
Collega's van in de 30 zeiden ook al dat ze er heel lang last van hadden van een avondje echt doorzakken, maar goed het was ineens zo plotseling. Ben vanavond ook hele avond aan de sinas, straks maar naar bed![]()
Voor je het weet heb je ook een bierbuik en ben je kaal.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:05 schreef JDx het volgende:
[..]
Collega's van in de 30 zeiden ook al dat ze er heel lang last van hadden van een avondje echt doorzakken, maar goed het was ineens zo plotseling. Ben vanavond ook hele avond aan de sinas, straks maar naar bed![]()
Je gaat ook al richting 30?quote:Op zondag 27 april 2008 11:59 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, ik heb gelukkig nooit last van zulke dingen
Gisteren wel de hele dag echt ziek geweest, is me nog nooit overkomen.
Maargoed, voel me nu weer helemaal fit
Kijk voor de grap eens naar zijn naam johquote:Op zondag 27 april 2008 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je gaat ook al richting 30?
zo wat een symptoonbestrijdingquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:10 schreef Oblivion het volgende:
Als je nou nog wel eens een keer wilt doorzakken....
Doe dit dan met 2 paracetamollen aan het einde van de avond. Met twee grote glazen water.
NIET TE VAAK DOEN, is niet zo gezond voor je, maar dan kan je er redelijk tegen aan de volgende dag.
Maar nogmaals, niet wekelijk of maandelijks doen!
Eerder richting de 19quote:Op zondag 27 april 2008 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je gaat ook al richting 30?
Dat is wel vroeg dan ja. Maar wat jij beschrijft is wel precies zoals het bij de afgelopen jaren is gegaan. Zo tegen m'n 30e begon het en het gaat best hard achteruitquote:
Zak chips + Glas water, is het zelfde idee, maar wat prettiger om tot je te nemen.quote:Op zondag 27 april 2008 12:08 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
zo wat een symptoonbestrijding
kom dan met een echte oplossing.
na het stappen O.R.S.* toevoegen aan 2 longdrink glazen met water. je hebt dan de dag erna 99% zeker geen koppijn.
* O.R.S. Oral Rehydration Salt.
Indien niet aanwezig dan is keukenzout en bijv. een klontje suiker een goed alternatief.
Yup, same here.quote:Op zondag 27 april 2008 13:36 schreef JDx het volgende:
Ik heb helemaal geen last van koppijn, vooral, zwak, trillerig, extreem moe, wazig zien/je vreemd voelen...
Ook geen verklaring? Miss een combi van alcohol en iets? alcohol en caffeine misschien, of iets met medicijnen uit het verleden?quote:
Is ook niet alleen tegen de hoofdpijn, maar ook tegen de misselijkheid en trillerigheid...quote:Op zondag 27 april 2008 12:08 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
zo wat een symptoonbestrijding
kom dan met een echte oplossing.
na het stappen O.R.S.* toevoegen aan 2 longdrink glazen met water. je hebt dan de dag erna 99% zeker geen koppijn.
* O.R.S. Oral Rehydration Salt.
Indien niet aanwezig dan is keukenzout en bijv. een klontje suiker een goed alternatief.
accepteer het nou maar. Je wordt oud en de dingen zullen nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op zondag 27 april 2008 22:22 schreef JDx het volgende:
[..]
Ook geen verklaring? Miss een combi van alcohol en iets? alcohol en caffeine misschien, of iets met medicijnen uit het verleden?
De aftakeling is bij jou al flink bezigquote:Op zondag 27 april 2008 11:59 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, ik heb gelukkig nooit last van zulke dingen
Gisteren wel de hele dag echt ziek geweest, is me nog nooit overkomen.
Maargoed, voel me nu weer helemaal fit
Paracetamol na drankquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:10 schreef Oblivion het volgende:
Als je nou nog wel eens een keer wilt doorzakken....
Doe dit dan met 2 paracetamollen aan het einde van de avond. Met twee grote glazen water.
NIET TE VAAK DOEN, is niet zo gezond voor je, maar dan kan je er redelijk tegen aan de volgende dag.
Maar nogmaals, niet wekelijk of maandelijks doen!
Ik leef nog steeds....quote:Op maandag 28 april 2008 00:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Paracetamol na drank![]()
Alcohol verdund je bloed, en paracetamol nog eens extra...
Het is een slechte combi, dus niet echt iets om anderen aan te raden.quote:Op maandag 28 april 2008 00:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik leef nog steeds....
Dus je punt is.....?
Waar haal je die wetenschap nou weer vandaan? Paracetamol verdunt het bloed juist niet. Acetylsalicylzuur wel, merknaam aspirine. Paracetamol is bij langdurig en overmatig gebruik wel schadelijk voor de lever. Maar het verdunt je bloed niet!quote:Op maandag 28 april 2008 00:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Paracetamol na drank![]()
Alcohol verdund je bloed, en paracetamol nog eens extra...
En dan quote ze iets dat ze zelf niet eens heeft gelezenquote:Op maandag 28 april 2008 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Het is een slechte combi, dus niet echt iets om anderen aan te raden.
Gecombineerd gebruik van alcohol en vrij verkrijgbare pijnstillers
De meeste pijnstillers mogen niet met alcohol gecombineerd worden! Bij gecombineerd gebruik kan de lever ernstig beschadigd worden omdat de verwerkingscapaciteit van het organisme overbelast wordt. Ook kunnen door gecombineerd gebruik stoffen ontstaan die de lever kunnen beschadigen. Aan mensen die meer dan 60 g alcohol per dag gebruiken, moet men aanraden hiernaast niet meer dan 2 g paracetamol per dag in te nemen.
Aspirine heeft een bloedverdunnend effect. Als aspirine met alcohol wordt gebruikt, is de kans op bloedingen verhoogd. Vooral oudere mensen lopen een hoog risico op maagbloedingen. Ook kan aspirine de werking van alcohol versterken.
Veel pijnstillers, zoals ibuprofen of naproxen, kunnen de maagwand aantasten. Alcohol versterkt dit effect. Paracetamol heeft deze bijwerking niet.
Ouder worden. En ik vermoed dat er iets met mijn stofwisseling niet helemaal in orde is, moet eens laten prikken op diabetes, dat zou ik jou ook aanraden.quote:Op zondag 27 april 2008 22:22 schreef JDx het volgende:
[..]
Ook geen verklaring? Miss een combi van alcohol en iets? alcohol en caffeine misschien, of iets met medicijnen uit het verleden?
Wat nou twee paracetemol?quote:Op maandag 28 april 2008 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:
Gecombineerd gebruik van alcohol en vrij verkrijgbare pijnstillers
De meeste pijnstillers mogen niet met alcohol gecombineerd worden! Bij gecombineerd gebruik kan de lever ernstig beschadigd worden omdat de verwerkingscapaciteit van het organisme overbelast wordt. Ook kunnen door gecombineerd gebruik stoffen ontstaan die de lever kunnen beschadigen. Aan mensen die meer dan 60 g alcohol per dag gebruiken, moet men aanraden hiernaast niet meer dan 2 g paracetamol per dag in te nemen.
Zoals ik vertelde, ben op alles geprikt, en had niets raarsquote:Op maandag 28 april 2008 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ouder worden. En ik vermoed dat er iets met mijn stofwisseling niet helemaal in orde is, moet eens laten prikken op diabetes, dat zou ik jou ook aanraden.
................. alweer bezigquote:Op maandag 28 april 2008 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En dan quote ze iets dat ze zelf niet eens heeft gelezen
ik weet niet hoe oud je bent maar ook dát helpt op een gegeven moment niet meerquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:11 schreef Roux het volgende:
Ik heb na het uitgaan standaard een 1,5L fles water naast m'n bed staan.
Meestal wordt ik s' nachts/s' morgens een paar keer wakker en dan drink ik een flinke slok water, resultaat is dat ik nooit last van koppijn heb na het uitgaan.
Dat helpt bij mij nog wel tegen de koppijn maar niet tegen de algehele beroerdheid sufheid/extrem vermoeidheid.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:11 schreef Roux het volgende:
Ik heb na het uitgaan standaard een 1,5L fles water naast m'n bed staan.
Meestal wordt ik s' nachts/s' morgens een paar keer wakker en dan drink ik een flinke slok water, resultaat is dat ik nooit last van koppijn heb na het uitgaan.
Precies, ik droom ook vaak dat ik drinken pak uit de koelkast ofzoquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat helpt bij mij nog wel tegen de koppijn maar niet tegen de algehele beroerdheid sufheid/extrem vermoeidheid.
Nee ik lust eigenlijk al mn hele leven geen bier, dus drink eigenlijk altijd baco, wodka 7up of berenburg cola of cola vieux.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 03:24 schreef Rapaille het volgende:
Je bent toevallig ook geen andere soorten drank gaan drinken? Het is wel raar dat dit zo opeens komt langzaam aan het verslechteren is. Ik denk toch dat het wat anders is als de leeftijd (vooral door het plotselinge optreden)
Je hebt wel gelijk, maar het is wel beangstigend en soms zijn de hartkloppingen zo, dat ik er niet eens van kan slapen, bijv op zondagavond, nadat ik op zaterdag uit ben geweest. Wie weet is het ook oververmoeidheid, dat ik erg slecht slaap enzo...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 03:35 schreef Morwen het volgende:
Volgens mij zijn het gewoon spanningen, heeft niks met alcoholgebruik te maken. Hyperventilatie, verkeerd ademen dus. Misschien hypochondrie, bang zijn iets te mankeren doordat je in het verleden veel gezopen hebt? Je valt echt niet zomaar neer hoor en zo wel dan wel, relax, je valt echt niet zomaar dood neer en zo wel dan weet je het toch niet meer![]()
Vertrouw op de uitslagen van je bloed enzo, je mankeerd niks.....lichamelijk dan, kijk eens naar de geestelijke kant, just an advice.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |