abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58389225
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat helpt bij mij nog wel tegen de koppijn maar niet tegen de algehele beroerdheid sufheid/extrem vermoeidheid.
Precies, ik droom ook vaak dat ik drinken pak uit de koelkast ofzo
pi_58420125
Uitgaan zonder alcohol is zeer goed te doen hoor.
Ik heb toen ik pas 16 werd een weekje of 2 alcohol bij het uitgaan gedronken.
Daarna begonnen met mijn 'healthy' lifestyle en bodybuilding-achtige ambities (gewoon breder worden, niks overdreven), nu ga ik gewoon uit zonder alcohol te nuttigen.
Meestal kijken mensen raar op als ik zeg dat ik geen alcohol drink (eigenlijk alleen de jongens kijken raar op), maar daar trek ik me niks van aan.
pi_58448166
Je moet gewoon concessies maken. Kan je beter over verschillende dagen het uitgaan spreiden, ip 3 dagen achter elkaar uitgaan. Ik had het laatst ook, had vanwege alcohol/uitgaan ook last gekregen van hartkloppingen en enorme pijn in mn zij, naar de dokter geweest en die raadde gewoon aan te gaan sporten en zo af en toe een pause in te bouwen zonder alcohol. Had soms ook dat ik dagen ziek was na de acohol, echt ook met diaree enzo... Maar met pauses tussendoor gaat het nu wel een stuk beter...
pi_58449962
Je bent toevallig ook geen andere soorten drank gaan drinken? Het is wel raar dat dit zo opeens komt langzaam aan het verslechteren is. Ik denk toch dat het wat anders is als de leeftijd (vooral door het plotselinge optreden)
  zaterdag 3 mei 2008 @ 03:35:55 #55
84524 Morwen
I got life
pi_58450020
Volgens mij zijn het gewoon spanningen, heeft niks met alcoholgebruik te maken. Hyperventilatie, verkeerd ademen dus. Misschien hypochondrie, bang zijn iets te mankeren doordat je in het verleden veel gezopen hebt? Je valt echt niet zomaar neer hoor en zo wel dan wel, relax, je valt echt niet zomaar dood neer en zo wel dan weet je het toch niet meer

Vertrouw op de uitslagen van je bloed enzo, je mankeerd niks.....lichamelijk dan, kijk eens naar de geestelijke kant, just an advice.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 3 mei 2008 @ 03:36:11 #56
6941 APK
Factual, I think.
pi_58450021
Ik gooi er gewoon een valiumpje in morgenochtend.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_58451529
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 03:24 schreef Rapaille het volgende:
Je bent toevallig ook geen andere soorten drank gaan drinken? Het is wel raar dat dit zo opeens komt langzaam aan het verslechteren is. Ik denk toch dat het wat anders is als de leeftijd (vooral door het plotselinge optreden)
Nee ik lust eigenlijk al mn hele leven geen bier, dus drink eigenlijk altijd baco, wodka 7up of berenburg cola of cola vieux.

Vooral die hartkloppingen enzo zijn idd erg plotseling gekomen, maar het heeft misschien ook temaken met dat ik onder gewicht ben, ik doe momenteel rustig aan met alcohol en gebruik tijdelijk koolhydraten shakes om op gewicht te komen zodat ik ook meer reserves heb.

Heb trouwens al mn hele leven last van trillerige handen enzo, vooral als ik ook maar heel even niets heb gegeten.
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 03:35 schreef Morwen het volgende:
Volgens mij zijn het gewoon spanningen, heeft niks met alcoholgebruik te maken. Hyperventilatie, verkeerd ademen dus. Misschien hypochondrie, bang zijn iets te mankeren doordat je in het verleden veel gezopen hebt? Je valt echt niet zomaar neer hoor en zo wel dan wel, relax, je valt echt niet zomaar dood neer en zo wel dan weet je het toch niet meer

Vertrouw op de uitslagen van je bloed enzo, je mankeerd niks.....lichamelijk dan, kijk eens naar de geestelijke kant, just an advice.
Je hebt wel gelijk, maar het is wel beangstigend en soms zijn de hartkloppingen zo, dat ik er niet eens van kan slapen, bijv op zondagavond, nadat ik op zaterdag uit ben geweest. Wie weet is het ook oververmoeidheid, dat ik erg slecht slaap enzo...

Maar desondanks, doe ik voorlopig rustig aan met C2H5OH
pi_58495828
Ik ken je problemen,
Heb ze zelf ook wel eens (laatste tijd vaker) ondervonden. Maar bij mij is het niet zo dat het elke keer voor komt. Soms heb ik het al bij 3 of 4 bier, terwijl ik gisteren bijvoorbeeld 2 flessen rosé heb gehad en nergens last van heb. Moet wel zeggen dat ik er vaker last van heb als ik cola mixjes drink. Denk idd dat het iets is met de combinatie van suiker , alcohol en caffeine. en de bodem die je hebt gelegd natuurlijk. Kwam er na jaren achter dat ik overgevoelig ben voor paprika... en dat zat nou altijd op de pizza die we 's nachts aten
Een oplossing heb ik ook niet behalve water drinken voor het slapen gaan 2 stuks rose pretpillen bij het wakker worden en gewoon de volgende dag vrij plannen.
I don't think necessity is the mother of invention - invention, in my opinion, arises directly from idleness, possibly also from laziness. To save oneself trouble.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 00:15:33 #59
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_58503411
*meldt*

Exact hetzelfde probleem als TS en Grrrrr(rrr?). Waar ik vroeger (jaartje, misschien 2 geleden) een kater had, heb ik die nu niet, maar voel ik me de rest van de dag beroerd, trillende handen, moe, trager reageren op dingen, onrustig (hartkloppingen) etc.

Geen idee hoe het komt, maar m'n leefwijze is ook wel wat veranderd. Eet minder/anders, beweeg meer, en drink nog maar zeeer zelden. Misschien heeft het in mijn geval daar iets mee te maken.

Wel vervelend in ieder geval, had liever die kater.
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
pi_58504008
Ben net 19, heb ongeveer hetzelfde gehad. Ook koortsachtige dingen. Warm en koud worden, zwak, amper kunnen lopen etc. zelfs na een kleine hoeveelheid alcahol had ik het al terwijl ik normaal bij grote hoeveelheden weinig last had. Ik denk inderdaad dat je lever een tijd teveel te verduren heeft gehad en ff rust nodig had o.i.d. Heb het toen een tijdje rustig aan gedaan en heb er nu geen last meer van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')