quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 03:24 schreef Rapaille het volgende:Je bent toevallig ook geen andere soorten drank gaan drinken? Het is wel raar dat dit zo opeens komt langzaam aan het verslechteren is. Ik denk toch dat het wat anders is als de leeftijd (vooral door het plotselinge optreden)
Nee ik lust eigenlijk al mn hele leven geen bier, dus drink eigenlijk altijd baco, wodka 7up of berenburg cola of cola vieux.
Vooral die hartkloppingen enzo zijn idd erg plotseling gekomen, maar het heeft misschien ook temaken met dat ik onder gewicht ben, ik doe momenteel rustig aan met alcohol en gebruik tijdelijk koolhydraten shakes om op gewicht te komen zodat ik ook meer reserves heb.
Heb trouwens al mn hele leven last van trillerige handen enzo, vooral als ik ook maar heel even niets heb gegeten.
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 03:35 schreef Morwen het volgende:Volgens mij zijn het gewoon spanningen, heeft niks met alcoholgebruik te maken. Hyperventilatie, verkeerd ademen dus. Misschien hypochondrie, bang zijn iets te mankeren doordat je in het verleden veel gezopen hebt? Je valt echt niet zomaar neer hoor en zo wel dan wel, relax, je valt echt niet zomaar dood neer en zo wel dan weet je het toch niet meer
Vertrouw op de uitslagen van je bloed enzo, je mankeerd niks.....lichamelijk dan, kijk eens naar de geestelijke kant, just an advice.
Je hebt wel gelijk, maar het is wel beangstigend en soms zijn de hartkloppingen zo, dat ik er niet eens van kan slapen, bijv op zondagavond, nadat ik op zaterdag uit ben geweest. Wie weet is het ook oververmoeidheid, dat ik erg slecht slaap enzo...
Maar desondanks, doe ik voorlopig rustig aan met C2H5OH