Ik word hier toch zo niet goed van. Al 1 1/2 jaar lang mag er bijna dagelijks vol losgegaan worden op Huub, maar nu het om Brian en Amanda gaat mag het niet. Ik kan me overigens niet herinneren dat er ooit één telefoontje gepleegd is door Brian om te vragen of hij Huub, Lieke of Claire mocht beige. Hij doet het gewoon.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:43 schreef Kaleddis het volgende:
En dus hebben ze maar weer een filmpje aangevraagd voor vanavond
Moet ik de foto nog even afplakken met een zwart balkje of een blur?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is echt een heel rare foto met die paal die in Amanda verdwijnt
Ik kan echt supersnel scrollen!quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:49 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Moet ik de foto nog even afplakken met een zwart balkje of een blur?
hoe romantischquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:52 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Huub wast clair's bips...
dat is betere tv dan brian of huub die fliptquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:52 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Huub wast clair's bips...
Ach, ik heb gisteren wel net weer voor een maand verlengdquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:44 schreef milk-shake het volgende:
[..]
het is toch niet leuk meer op deze manier om nog de streams te volgen ....erger me groen en geel aan die hele FEBO![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach, ik heb gisteren wel net weer voor een maand verlengd
Klonk niet enthousiast inderdaad.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:58 schreef beequeen het volgende:
Raar gesprek tussen Uli en Brian. Volgens Uli moet Brian het maar regelen met "je weet wel wie", ook financieel. De afspraak stond al, dus moet het wel doorgaan.
Die laatste opmerking ging volgens mij over een optreden van Brian met Uli en ik kreeg het idee dat Uli niet echt stond te springen.
het zou wel weer is wat anders zijnquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:56 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dat is betere tv dan brian of huub die flipt
Even tangen, kleuren, wassen en fohnen et voila! Een nieuwe bassie pruik voor jaap.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:04 schreef beequeen het volgende:
Letten we straks even op de pruik van Amanda? Ik ben er bijna van overtuigd dat een kapster daar al ruim een uur mee bezig is, Amanda kan die dooie cavia echt niet meer zelf tot leven brengen. ( als het überhaupt nog mogelijk is dat ding te reanimeren)
Vergeet het blik vet niet. Of misschein gebruikt ze wel Boy Butter nu Ricardo in huis is (geweest ?).quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:02 schreef Eg_Wel het volgende:
Even tangen, kleuren, wassen en fohnen et voila! Een nieuwe bassie pruik voor jaap.
Wax van brian..quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Vergeet het blik vet niet. Of misschein gebruikt ze wel Boy Butter nu Ricardo in huis is (geweest ?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |