Ze rijdt een Vitara, die gaan volgens mij niet zo hard. Daarbij rijdt ze dan al 20 km te hard hè?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:56 schreef Dark het volgende:
Claire heeft nog nooit harder dan 140km gereden.........haar auto gaat niet harder!
al wel een paar flinke blauwe plekken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog geen dichtbij-beelden van de krassen op Huub gezien, zijn die er na een zonnige dag als vandaag niet?
Sinds uitleg van Huub waarom hij haar deze ontslagronde niet heeft weggestemd? Kan me er wat bij voorstellen. Ondanks dat ze het had kunnen zien aankomen voelt dat toch niet echt lekker lijkt me.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Mooie OP Ruud![]()
Voelt Claire zich vandaag al weer beter, ik kreeg het idee dat ze al een paar dagen niet lekker in har vel zit.
geen cap van voorbij gekomen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:01 schreef miesy het volgende:
[..]
al wel een paar flinke blauwe plekken.
die waen duidelijk aanweizg.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wijlen mijn hond leerdet meer nain een uur
Klopt, de nieuwe verwondingen zitten aan de binnenkant van zijn rechter arm en op zijn borstkas, moeilijk te cappen dus.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:06 schreef Disana het volgende:
Er zitten wel wat lelijke plekken achter op Huubs linkerarm. Ze lijken wat ouder, dus ze zouden ook van de vrijgezellenavond kunnen zijn.
Nou ben ik wel iemand van de puntjes en de komma's, maar hier kan ik weinig soep van koken.quote:
En toch heeft ze dit niet zelf gedaan, daar ben ik van overtuigd. Ik krijg bijna het idee dat ze haar opzettelijk voor joker laten lopen of de FEBO heeft geen goeie kapper in huis op dit moment.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:13 schreef Disana het volgende:
Beequeen, goed dat je niet hebt gewed: de pruik zit abominabel slecht.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:15 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Spiegeltje spiegeltje aan de wand....
Ze smeert er tegenwoordig wax in die brian ook gebruikt..Dan word je s'morgens wakker met het kussen vast aan je hoofd geplakt(spreek uit ervaringquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:20 schreef Kinga het volgende:
Moet je kijken hoe droog die pruik is... en gezien onze amanda niet zo'n fan is van water en zeep heeft iemand anders dat ding voor haar gewassen.... check de OP maar hoe vettig het vanmorgen was
Ik moet het eerst nog zien......Huub doet ook niet zoveel zonder Jaap....quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:00 schreef Marrije het volgende:
Het zou vanavond een dolle boel worden volgens Huub.
Nou, kom maar op!
tja dacht je dat hij zn goddelijke figuurtje vanzelf heeft gekregen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:30 schreef TiNo_Flo het volgende:
4 soorten saus voor Jaap
[ afbeelding ]
En nog geen voldoening voor onze jaap...quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:30 schreef TiNo_Flo het volgende:
4 soorten saus voor Jaap
[ afbeelding ]
Dit gast is net een afvalemmer.....je kunt het er met een sjofel inschuiven.....het blijft maar doorgaan met eten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:30 schreef TiNo_Flo het volgende:
4 soorten saus voor Jaap
[ afbeelding ]
Is cora stiekem ook een feeder?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit gast is net een afvalemmer.....je kunt het er met een sjofel inschuiven.....het blijft maar doorgaan met eten.
af en toe stopt hij heus wel met eten,verleden week had hij tijd om even in zn neus te peuteren hoor!quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit gast is net een afvalemmer.....je kunt het er met een sjofel inschuiven.....het blijft maar doorgaan met eten.
Ik zit met stomme verbazing te kijken naar wat die gast allemaal naar binnen propt.quote:
vraag me af...wat de knaagdieren opvang ervan vind?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:33 schreef beequeen het volgende:
De camera durft weer in te zoomen op de dooie cavia van Amanda. Het is toch redelijk gelukt om het beessie te reamimeren.
[ afbeelding ]
Wordt de pruik nou lichter?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:33 schreef beequeen het volgende:
De camera durft weer in te zoomen op de dooie cavia van Amanda. Het is toch redelijk gelukt om het beessie te reamimeren.
[ afbeelding ]
daar is echt een kapper bij geweest jaquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:33 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Stond dit toch leuker...quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:33 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft er vanmiddag mee gezwommen, misschien door het chloor?quote:
zijn maag lijkt wel een bodemloze put.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit met stomme verbazing te kijken naar wat die gast allemaal naar binnen propt.
Dit is echt een heel rare foto met die paal die in Amanda verdwijntquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:36 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Stond dit toch leuker...
[ afbeelding ]
Stress weg eten noemen ze dat..quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:37 schreef miesy het volgende:
[..]
zijn maag lijkt wel een bodemloze put.
interesant om te zien, idd
quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:41 schreef beequeen het volgende:
De plannen van Jaap en Huub mogen niet doorgaan vanavond.....de Febo belde net. Teveel gebeige voor Amanda en Brian, dat trekken ze natuurlijk niet. Wat een lafbekken bij de FEBO, het gaat nu niet om Huub hè?
het is toch niet leuk meer op deze manier om nog de streams te volgen ....erger me groen en geel aan die hele FEBOquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:41 schreef beequeen het volgende:
De plannen van Jaap en Huub mogen niet doorgaan vanavond.....de Febo belde net. Teveel gebeige voor Amanda en Brian, dat trekken ze natuurlijk niet. Wat een lafbekken bij de FEBO, het gaat nu niet om Huub hè?
Zullen we die als kaartje naar Brian sturen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:36 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Stond dit toch leuker...
[ afbeelding ]
het zal weer eens niet....quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:41 schreef beequeen het volgende:
+ 1quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:44 schreef milk-shake het volgende:
[..]
het is toch niet leuk meer op deze manier om nog de streams te volgen ....erger me groen en geel aan die hele FEBO![]()
![]()
De laatste maand word meer een vakantie lijkt het wel, uitrusten voor de finale..quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:42 schreef milk-shake het volgende:
Jaap wil een film vanavond als ze toch niks mogen doen..............gaap...
Woensdag film, vrijdag film, zaterdag film...... wat hebben ze donderdag gedaan?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:45 schreef cobain94 het volgende:
[..]
De laatste maand word meer een vakantie lijkt het wel, uitrusten voor de finale..
quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is echt een heel rare foto met die paal die in Amanda verdwijnt
Toch snap ik het wel van de Febo........ de sfeer is al gespannen; de kans dat het escaleert is nu te groot.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:41 schreef beequeen het volgende:
Ik word hier toch zo niet goed van. Al 1 1/2 jaar lang mag er bijna dagelijks vol losgegaan worden op Huub, maar nu het om Brian en Amanda gaat mag het niet. Ik kan me overigens niet herinneren dat er ooit één telefoontje gepleegd is door Brian om te vragen of hij Huub, Lieke of Claire mocht beige. Hij doet het gewoon.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:43 schreef Kaleddis het volgende:
En dus hebben ze maar weer een filmpje aangevraagd voor vanavond
Moet ik de foto nog even afplakken met een zwart balkje of een blur?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is echt een heel rare foto met die paal die in Amanda verdwijnt
Ik kan echt supersnel scrollen!quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:49 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Moet ik de foto nog even afplakken met een zwart balkje of een blur?
hoe romantischquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:52 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Huub wast clair's bips...
dat is betere tv dan brian of huub die fliptquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:52 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Huub wast clair's bips...
Ach, ik heb gisteren wel net weer voor een maand verlengdquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:44 schreef milk-shake het volgende:
[..]
het is toch niet leuk meer op deze manier om nog de streams te volgen ....erger me groen en geel aan die hele FEBO![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach, ik heb gisteren wel net weer voor een maand verlengd
Klonk niet enthousiast inderdaad.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:58 schreef beequeen het volgende:
Raar gesprek tussen Uli en Brian. Volgens Uli moet Brian het maar regelen met "je weet wel wie", ook financieel. De afspraak stond al, dus moet het wel doorgaan.
Die laatste opmerking ging volgens mij over een optreden van Brian met Uli en ik kreeg het idee dat Uli niet echt stond te springen.
het zou wel weer is wat anders zijnquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:56 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dat is betere tv dan brian of huub die flipt
Even tangen, kleuren, wassen en fohnen et voila! Een nieuwe bassie pruik voor jaap.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:04 schreef beequeen het volgende:
Letten we straks even op de pruik van Amanda? Ik ben er bijna van overtuigd dat een kapster daar al ruim een uur mee bezig is, Amanda kan die dooie cavia echt niet meer zelf tot leven brengen. ( als het überhaupt nog mogelijk is dat ding te reanimeren)
Vergeet het blik vet niet. Of misschein gebruikt ze wel Boy Butter nu Ricardo in huis is (geweest ?).quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:02 schreef Eg_Wel het volgende:
Even tangen, kleuren, wassen en fohnen et voila! Een nieuwe bassie pruik voor jaap.
Wax van brian..quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Vergeet het blik vet niet. Of misschein gebruikt ze wel Boy Butter nu Ricardo in huis is (geweest ?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |