Ze rijdt een Vitara, die gaan volgens mij niet zo hard. Daarbij rijdt ze dan al 20 km te hard hè?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:56 schreef Dark het volgende:
Claire heeft nog nooit harder dan 140km gereden.........haar auto gaat niet harder!
al wel een paar flinke blauwe plekken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog geen dichtbij-beelden van de krassen op Huub gezien, zijn die er na een zonnige dag als vandaag niet?
Sinds uitleg van Huub waarom hij haar deze ontslagronde niet heeft weggestemd? Kan me er wat bij voorstellen. Ondanks dat ze het had kunnen zien aankomen voelt dat toch niet echt lekker lijkt me.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Mooie OP Ruud![]()
Voelt Claire zich vandaag al weer beter, ik kreeg het idee dat ze al een paar dagen niet lekker in har vel zit.
geen cap van voorbij gekomen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:01 schreef miesy het volgende:
[..]
al wel een paar flinke blauwe plekken.
die waen duidelijk aanweizg.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wijlen mijn hond leerdet meer nain een uur
Klopt, de nieuwe verwondingen zitten aan de binnenkant van zijn rechter arm en op zijn borstkas, moeilijk te cappen dus.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:06 schreef Disana het volgende:
Er zitten wel wat lelijke plekken achter op Huubs linkerarm. Ze lijken wat ouder, dus ze zouden ook van de vrijgezellenavond kunnen zijn.
Nou ben ik wel iemand van de puntjes en de komma's, maar hier kan ik weinig soep van koken.quote:
En toch heeft ze dit niet zelf gedaan, daar ben ik van overtuigd. Ik krijg bijna het idee dat ze haar opzettelijk voor joker laten lopen of de FEBO heeft geen goeie kapper in huis op dit moment.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:13 schreef Disana het volgende:
Beequeen, goed dat je niet hebt gewed: de pruik zit abominabel slecht.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:15 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Spiegeltje spiegeltje aan de wand....
Ze smeert er tegenwoordig wax in die brian ook gebruikt..Dan word je s'morgens wakker met het kussen vast aan je hoofd geplakt(spreek uit ervaringquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:20 schreef Kinga het volgende:
Moet je kijken hoe droog die pruik is... en gezien onze amanda niet zo'n fan is van water en zeep heeft iemand anders dat ding voor haar gewassen.... check de OP maar hoe vettig het vanmorgen was
Ik moet het eerst nog zien......Huub doet ook niet zoveel zonder Jaap....quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:00 schreef Marrije het volgende:
Het zou vanavond een dolle boel worden volgens Huub.
Nou, kom maar op!
tja dacht je dat hij zn goddelijke figuurtje vanzelf heeft gekregen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:30 schreef TiNo_Flo het volgende:
4 soorten saus voor Jaap
[ afbeelding ]
En nog geen voldoening voor onze jaap...quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:30 schreef TiNo_Flo het volgende:
4 soorten saus voor Jaap
[ afbeelding ]
Dit gast is net een afvalemmer.....je kunt het er met een sjofel inschuiven.....het blijft maar doorgaan met eten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:30 schreef TiNo_Flo het volgende:
4 soorten saus voor Jaap
[ afbeelding ]
Is cora stiekem ook een feeder?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit gast is net een afvalemmer.....je kunt het er met een sjofel inschuiven.....het blijft maar doorgaan met eten.
af en toe stopt hij heus wel met eten,verleden week had hij tijd om even in zn neus te peuteren hoor!quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit gast is net een afvalemmer.....je kunt het er met een sjofel inschuiven.....het blijft maar doorgaan met eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |