Platini wil de regels veranderen, waardoor landen samen competities mogen opstellen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:58 schreef ErikT het volgende:
Waarom is dit nu opeens weer in de aandacht?
Excellent.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Platini wil de regels veranderen, waardoor landen samen competities mogen opstellen.
Ow?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Excellent.
Met België erbij hebben we ook weer 3 CL plaatsen in 1 competitie.
Zij hebben er toch ook één? Lijkt me sterk dat de CL met 31 teams gaat beginnen als er een BeNe-liga komt.quote:
Ik denk dat we dan gewoon als 1 land op de UEFA-lijst komen en alles onder België een plek omhoog schuift. Het lijkt me zéér onwaarschijnlijk dat we zomaar een plek cadeau gaan krijgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:39 schreef ErikT het volgende:
[..]
Zij hebben er toch ook één? Lijkt me sterk dat de CL met 31 teams gaat beginnen als er een BeNe-liga komt.
als het zo makkelijk zou gaanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:39 schreef ErikT het volgende:
[..]
Zij hebben er toch ook één? Lijkt me sterk dat de CL met 31 teams gaat beginnen als er een BeNe-liga komt.
Heeft niets met ambitie te maken.quote:
Wat hebben brabanders te maken met die belgen? Wij hebben genoeg clubs voor een eigen competitiequote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:34 schreef pfaf het volgende:
Word Venomsnake, Word. Wellicht leuk voor Brabanders, Limburgers en Zeeuwen, maar wat heb ik met die Belgen te maken?
quote:
Nogal, conservatieve rukkersquote:
Grotere markt, hoger niveauquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:32 schreef ASroma het volgende:
kom dan met argumenten!!, heb nog geen 1 goed argument gehoord om het wel te doen......
enige argument is jippi we hebben zogenaamd 3 extra topwedstrijden erbij met brugge,luik,anderlecht... nou ik denk dat heel wat nederlanders warm lopen om een frutos te zien in de kuip dan wel de arena
Op welk niveau? Wat een schieten we met een paar miljoen Belgen en een paar clubs die de begroting van Nederlandse middenmotors in hemelsnaam op? Of we nu 1/10 van de Engelse markt hebben of 1/11 maakt toch geen bal uit?quote:
das puur statistiek dan..... zoiets moet natuurlijk nog maar blijken (en onderzocht worden) kan me zo voorstellen dat een heleboel mensen geen affiniteit zullen hebben met zo'n beneliga, zowel in belgie als nederland.quote:
Oh, je verwacht meteen dat we de premier league, de rijkste competitie ter wereld naar de kroon kunnen steken?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Op welk niveau? Wat een schieten we met een paar miljoen Belgen en een paar clubs die de begroting van Nederlandse middenmotors in hemelsnaam op? Of we nu 1/10 van de Engelse markt hebben of 1/11 maakt toch geen bal uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |