0.39.43quote:
op frs.nl staat de levertijd nog op 1 dagquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar haalt iedereen die Wii Fits vandaan?Hier echt nergens meer te krijgen
In het slakkenuniversum zekerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
op frs.nl staat de levertijd nog op 1 dag.
Ik vind het snowboarden makkelijker dan het skien. Maar ja, in Wii Fit stelt het niet veel voor, in het echt kan ik niet eens blijven staanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:40 schreef Djeez het volgende:
Pinguin op de ijsschots is een tof evenwichtspel! Truc is gewoon om aan het einde bij de rode vis omhoog te wippen. Heb je die rooie, dna heb je gelijk 10 punten. NA 3 potjes had ik al meer dan 100 punten, easy job. Maar snowboarden is niks voor mij, veel te moeilijk!
Hmm, de gordijnen waren wel dicht...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:33 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Als 1 van je buren de gordijnen dicht heeft an weet je voldoende
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:09 schreef koei het volgende:
[..]
Hmm, de gordijnen waren wel dicht...
Maar die zitten altijd dicht omdat anders iedereen zo je slaapkamer in kijkt. Ik heb er iig al een uurtje WiiFit opzitten. Omdat ik zo enorm goed was in hula hoopen heb ik zelfs het super hula hoop al vrijgespeeld! Blijkbaar hoef je daarvoor die ring maar vier rondjes te laten draaien, want verder kwam ik niet
Ik ben wel aan de overkant gekomen met het touwlopen en volgens mij heb ik morgen spierpijn van alle spieroefeningen
Ik heb de mijne gisteren gehaald bij De Bijenkorf, werd toevallig net in het schap gezet en de enige die zij hadden was dus na een minuut weer weg. Wist niet eens dat ze daar games verkochten zeg.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar haalt iedereen die Wii Fits vandaan?Hier echt nergens meer te krijgen
Ik heb 'm net ook bij de Bijenkorf vandaan (net de laatste), was eigenlijk een wanhoopspoging want had alle voor de hand liggende winkels al gehadquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:43 schreef Jefkie het volgende:
[..]
Ik heb de mijne gisteren gehaald bij De Bijenkorf, werd toevallig net in het schap gezet en de enige die zij hadden was dus na een minuut weer weg. Wist niet eens dat ze daar games verkochten zeg.![]()
Je moet er op letten dat je terwijl je naar beneden glijdt je balans op dat blauwe puntje zit... Het vakje kleurt dan geel en dat zorgt ervoor dat je harder naar beneden gaat met 92km/u ofzo. Vervolgens trek je je knieën recht wanneer dit aangegeven wordt en dan is het ook belangrijk dat je je balans houdt want dat is ook van invloed bij de sprong.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:26 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik begrijp niet goed waarom ik met schansspringen de ene keer met gemak 101 meter haal en dan meteen erna onder volgens mij precies dezelfde omstandigheden maar 50 meter.
Dan doe je het toch beter dan mij, ik heb vandaag weer een aantal pogingen, maar mijn record van vier rondjes heb ik nog niet kunnen verbrekenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:01 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Hoela hoop is echt rampzalig bij mij, ook in irl maar goed.Sta ik daar als een wezenloze de 'hoelahoep' beweging te maken (poging tot
) maar die hoepel gaat er maar niet harder door, één 'lapse of concentration' en de hoepel zit al op mijn enkels. Linksom gaat beter dan rechtsom maar dan nog praten wij over minder dan 50 rondjes.
Ach, ik hoop gewoon dat ik hem spoedig heb. vandaag staat de wii console weer op direct leverbaar bij neckermann.........gister stond ie nog op 2 weken. of ze gebruiken het als lokkertje, of ze hebben daadwerkelijk genoeg binnen en dan heb ik hem als het goed is spoedig binnen (ik hoop natuurlijk op het laatste....dat snap je welquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:14 schreef krazny het volgende:
[..]
Ehh... toch knap van ze dat ze de levertijden van Nintendo kunnen raden? Het schijnt dat Nintendo daar altijd maar laconiek mee is. Altijd maar afwachten of er iets binnenkomt.
Misschien toch binnenkort die WiiFit maar halen. Ziet er stiekem wel geinig uit. :p
Dat hoolahoopen snap ik ook geen zak van. Ik kom niet verder dan 70 rondjes.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:42 schreef koei het volgende:
[..]
Dan doe je het toch beter dan mij, ik heb vandaag weer een aantal pogingen, maar mijn record van vier rondjes heb ik nog niet kunnen verbreken
Schansspringen ging wel goed, ik had een sprong van 150 meter. Alleen een beetje jammer dat ik bij de tweede sprong een beetje meesprong waardoor die niet meetelde
Als het tussen de 0,5 en 1,5 schommelt, dan kan het liggen aan welke kleren je aan hebt, of je gepoept hebt of niet of je net een grote diner of lunch achter de kiezen hebt ect.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:01 schreef RaymanNL het volgende:
Domme, m'n gewicht blijft nu schommelen, dan weer er bij, dan weer er aanMaargoed, zal wel door de verschillende momenten van de dag dat ik het spel gespeeld heb. Ofzo.
Hebben jullie trouwens ook dat de Balance Board heel snel vies word? Allemaal van die zwarte vlekken enzo
Heb je al geprobeert om je voeten te wassen? Dat schijnt wel te helpenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:01 schreef RaymanNL het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat de Balance Board heel snel vies word? Allemaal van die zwarte vlekken enzo
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:46 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om je voeten te wassen? Dat schijnt wel te helpen
Typo, geprobeert vs geprobeerdquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:48 schreef Liquidootje het volgende:
het was een goede opmerking, maar om het nu nog een keer te quoten
Ik denk dat sommige mensen zich iets teveel blind staren op de cijfertjes. Op zich goed als je een halve kilo kwijt bent geraakt, maar als je net voor het Wii-Fitten hebt gescheten...quote:Op zondag 4 mei 2008 09:17 schreef Liquidootje het volgende:
Voelen jullie je serieus fitter door die oefeningen? Of was er van te voren gewoon heel weinig beweging?
Het idee van het joggen is juist dat je op je plek blijft staan.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:12 schreef Lijnloos het volgende:
Het joggen heb ik nog niet helemaal door, maar onze woonkamer is ook niet zo handig om te joggen... effe wat op verzinnen nog.
maar uiteindelijk zijn geld wel waardquote:Op zondag 4 mei 2008 10:58 schreef Cone het volgende:
Wil WiiFit wel kopen maar het kost best wel duur
Het is goedkoper dan elke maand 60 euro voor de sportschool dokken waar ik nooit kwamquote:Op zondag 4 mei 2008 10:58 schreef Cone het volgende:
Je moet dit topic in de gaten houden. Over 2 weekjes worden ze voor een prikkie aangeboden.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:58 schreef Cone het volgende:
Dit is het Wii Fit topic, gaat over Wii Fitquote:Op zondag 4 mei 2008 11:23 schreef Slappy het volgende:
Werkt Super Mario world (Snes Mario toch?)van Vc goed op Cube controller?
Op die dingen wordt nu al dik gespeculeerd, kleine kans dat je hem de komende weken voor een prikkie op de kop kan tikken... Tweedehands of niet, volgens mij kan je daar ook nog wel wat uitslepen als je hem op ebay zou zetten, op zijn minst haal je je geld eruit... Als er zotten zijn die 150 euroquote:Op zondag 4 mei 2008 12:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je moet dit topic in de gaten houden. Over 2 weekjes worden ze voor een prikkie aangeboden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |