Ok ik ben ook (eindelijk) overtuigd. Volkomen offtopic maar waar (en in welke volgorde) is het handigste in Utrecht? Net hier komen wonen enzo, op het moment kom ik niet verder dan: Media Markt -> E-Plaza -> Bart Smit (HC) -> Dixons (Op het vredenburg).quote:Op donderdag 24 april 2008 11:52 schreef Naamah het volgende:
Mjah.. vanaf vanmiddag (=12 uur) werd er hier ergens in het topic gezegd, dus ga zo maar even een rondje winkels doen hier in Utrecht
Da's precies wat ik heb gedaan op zoek naar mijn Wii Fitquote:Op woensdag 30 april 2008 13:43 schreef Jefkie het volgende:
[..]
Ok ik ben ook (eindelijk) overtuigd. Volkomen offtopic maar waar (en in welke volgorde) is het handigste in Utrecht? Net hier komen wonen enzo, op het moment kom ik niet verder dan: Media Markt -> E-Plaza -> Bart Smit (HC) -> Dixons (Op het vredenburg).
Dat wordt even een plattegrond opzoeken, in ieder geval bedankt.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:49 schreef Naamah het volgende:
[..]
Da's precies wat ik heb gedaan op zoek naar mijn Wii FitDoe na de Bart-Smit nog even de Dixons boven in de V&D. Dan die op Vredenburg. Dan de Intertoys in De Planeet (waar ook de Kijkshop zit, tussen de Kruivat en de AH to go), dan misschien nog Free Record Shop op de Oude Gracht en Van Leest misschien.
Ik sluit mij hier bij aan...quote:Op woensdag 30 april 2008 18:55 schreef depax het volgende:
Ik ga het nu elke dag doen ( als ik tijd heb) en mooiste is ook nog ik amuseer me erbij en kost geen extra geld ....
Ik ben tevreden
Precies dat vroeg ik me al af: waarom scoor ik daar zo laag? Daarom dus. Ook versnel ik soms per ongeluk doordat ik met de remote wat teveel beweeg: inens schiet mijn mii dan vooruitquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:39 schreef phileine het volgende:
de truc met hardlopen is dat je heel regelmatig rent. Je kunt wel versnellen, maar dan wel geleidelijk aan en je uiteindelijke ritme vasthouden. Dan kun je zelfs boven de 100% scoren. Je kunt de remote ook gewoon in je hand houden, maar dan moet je niet teveel met je armen gaan zwaaien natuurlijk
als je free stepping doet kan je het tempo opvoerenquote:Op donderdag 1 mei 2008 08:06 schreef IV_Xample het volgende:
ik ga telkens te snel met de step aerobic spelletjes
heb vroeger echt in sportschool gestept en daar lag de snelheid wat hoger, dat maakt het nu wat moeilijker...hahahaha..
wat ik soms doe is even naar de ijskast lopen ofzo hij registreerd de stappen toch als je in de buurt bent.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:53 schreef FJD het volgende:
Ik zou dat joggen nog even uitzoeken. Wat ik van mezelf merk is dat ik heel erg op m'n tenen lopen en dat is eigenlijk een soort belasting die je niet wil voor langere tijd. Het is niet voor niets dat hardlopers nooit op hun tenen lopen, de paar hardlopers die dat wel doen kregen er echt veel last van later. Plus natuurlijk dat je bij echt hardlopen een voorwaartse beweging hebt waardoor de klappen wat minder hard zijn.
Ik heb met joggen wel 109% gehaald ofzoWat is eigenlijk precies de bedoeling met het schansspringen? Waar moet het balletje zijn na de afsprong?
free step kan je gewoon de snelheid hoger door pijltje omhoogquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:39 schreef RaymanNL het volgende:
Tof, vandaag weer heerlijk gestept en gerythem boxed, Ritme boxen is echt tof, alleen bij advance worden de patronen wel steeds moeilijker om te onthouden, tijd voor wat meer DS brain training denk ikIk heb nu trouwens Steps, Step Plus en free Step, komt er nog iets waarbij de snelheid iets hoger licht? Me zus die vertelde mij namelijk dat de steps niks voorstelt. De snelheid ligt veelste laag. Ik wil trouwens nog wel van die verhogings stukjes, dan werkt het steps nog wat beter
als je op het pijltje omhoog drukt kun je sneller gaanquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:15 schreef IV_Xample het volgende:
bij free step kan je toch niet veel harder steppen of heb je daarin ook nog advanced?
want die 10 minuten is ook nog redelijk langzaam qua tempo vind ik....
Nee volgens mij is dat er gewoon nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:00 schreef texelonia het volgende:
Is er bij Steps wel een Advanced en Super Advanced trouwens? Je ziet namelijk helemaal niet zo'n keuze menuutje waarvan de Advanced nog unlocked moet worden als je begint.... En bij bijv. Ski Jump volgens mij ook niet.
Ja maar Free Steps vind ik wat saai....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 07:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee volgens mij is dat er gewoon niet
Bij Free Steps heb je wel 10 20 en 30 min natuurlijk
ja is ook wel saai, hoewel als je wil kun je natuurlijk zelf iets anders doenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:31 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja maar Free Steps vind ik wat saai....
Tjah, je bent toch bezig om meer calorieën te verbranden terwijl je aan je conditie werkt...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:19 schreef CherryLips het volgende:
serieus, ik dacht dat het spel alleen bedoeld was om wat conditie op te bouwen, niet om echt mee af te vallen.
Ja, de Wii lag sinds Mario Galaxy maanden stof te happen. Sinds Wii Fit, Mario Kart en Super Smash Bros Brawl ben ik er weer volop mee bezigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wii Fit is trouwens niet alleen goed voor mij, maar ook voor m'n Wii! Sinds de release staat de Wii weer elke dag aan (m.u.v. Koninginnedag) en ze vindt het heerlijk!
Als 1 van je buren de gordijnen dicht heeft an weet je voldoendequote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:26 schreef koei het volgende:
Als het goed is is hij vandaag bezorgd bij mijn buurvrouw!
En hopelijk was mijn buurvrouw thuis en hebben ze hem niet bij mijn gekke buurman een aantal huizen verderop afgeleverd
Ehh... toch knap van ze dat ze de levertijden van Nintendo kunnen raden? Het schijnt dat Nintendo daar altijd maar laconiek mee is. Altijd maar afwachten of er iets binnenkomt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:38 schreef nanana het volgende:
Ik hoop hem zo snel mogelijk te hebben (en daarbij de WII ook, want die had ik ook nog niet!).
Afgelopen woensdag bij Neckermann besteld, stond de WII op direct leverbaar, eenmaal in winkelwagentje en besteld stond ie op 2 weken....grrrmmmbbblll.....vandaag met neckermann gebeld en als het goed is staat het ook echt op die 2 weken en worden dat dan niet 2 maanden ofzo!
toch overstag gegaan nadat ik afgelopen weekend bij mijn broer ge'wii'd heb. vooral wii fit vond ik erg leuk (mario kart kon ik echt niets van). met schansspringen had ik 328m (verste sprong was 182m), die pinguin haad 84 punten op (stond meteen bovenaan bij mijn broer bij zowel schansspringen als pinguin visjesvangen) en hoelahoopen ging nog niet zo goed, maar daar wil ik op gaan oefenen zodra dat ding binnen is. yoga hebben we maar even gedaan, maar lijkt me ook erg fijn....kortom, ik kan dus niet wachten tot ie binnen is!
0.39.43quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |