Als het tussen de 0,5 en 1,5 schommelt, dan kan het liggen aan welke kleren je aan hebt, of je gepoept hebt of niet of je net een grote diner of lunch achter de kiezen hebt ect.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:01 schreef RaymanNL het volgende:
Domme, m'n gewicht blijft nu schommelen, dan weer er bij, dan weer er aanMaargoed, zal wel door de verschillende momenten van de dag dat ik het spel gespeeld heb. Ofzo.
Hebben jullie trouwens ook dat de Balance Board heel snel vies word? Allemaal van die zwarte vlekken enzo
Heb je al geprobeert om je voeten te wassen? Dat schijnt wel te helpenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:01 schreef RaymanNL het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat de Balance Board heel snel vies word? Allemaal van die zwarte vlekken enzo
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:46 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om je voeten te wassen? Dat schijnt wel te helpen
Typo, geprobeert vs geprobeerdquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:48 schreef Liquidootje het volgende:
het was een goede opmerking, maar om het nu nog een keer te quoten
Ik denk dat sommige mensen zich iets teveel blind staren op de cijfertjes. Op zich goed als je een halve kilo kwijt bent geraakt, maar als je net voor het Wii-Fitten hebt gescheten...quote:Op zondag 4 mei 2008 09:17 schreef Liquidootje het volgende:
Voelen jullie je serieus fitter door die oefeningen? Of was er van te voren gewoon heel weinig beweging?
Het idee van het joggen is juist dat je op je plek blijft staan.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:12 schreef Lijnloos het volgende:
Het joggen heb ik nog niet helemaal door, maar onze woonkamer is ook niet zo handig om te joggen... effe wat op verzinnen nog.
maar uiteindelijk zijn geld wel waardquote:Op zondag 4 mei 2008 10:58 schreef Cone het volgende:
Wil WiiFit wel kopen maar het kost best wel duur
Het is goedkoper dan elke maand 60 euro voor de sportschool dokken waar ik nooit kwamquote:Op zondag 4 mei 2008 10:58 schreef Cone het volgende:
Je moet dit topic in de gaten houden. Over 2 weekjes worden ze voor een prikkie aangeboden.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:58 schreef Cone het volgende:
Dit is het Wii Fit topic, gaat over Wii Fitquote:Op zondag 4 mei 2008 11:23 schreef Slappy het volgende:
Werkt Super Mario world (Snes Mario toch?)van Vc goed op Cube controller?
Op die dingen wordt nu al dik gespeculeerd, kleine kans dat je hem de komende weken voor een prikkie op de kop kan tikken... Tweedehands of niet, volgens mij kan je daar ook nog wel wat uitslepen als je hem op ebay zou zetten, op zijn minst haal je je geld eruit... Als er zotten zijn die 150 euroquote:Op zondag 4 mei 2008 12:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je moet dit topic in de gaten houden. Over 2 weekjes worden ze voor een prikkie aangeboden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |