abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 november 2008 @ 13:59:22 #201
233721 Vero-Mama
*~Proud mommy to be~*
pi_63101081
Wij hebben een kees delta 3.
Gekocht bij babydump in veenendaal.
Dit omdat hij aan al onze eisen voldeed.

Hij is stevig, stabiel
Goed wendbaar
3 in 1
En heel mooi meegenomen, hij was lekker voordelig !!

Heb alleen nog geen foto's gemaakt hoe hij er als buggy uitziet.
Eerst nog ff kijken of ik hem tot buggy om kan toveren, heb maar een plaatje van internet gepikt (vandaar andere kleur, onze is natuurlijk ook lekker fel aqua).

My declaration of independence, l'm not dumb and I'm not blind
pi_63128755
Onze Stokke xplory (het frame dan) is weer terug van de fabrikant. uiteindelijk nog geen 3 weken weggeweest en we konden een vervangend frame krijgen van de Prenatal maar aangezien we hem nog niet hoeven te gebruiken was dat niet nodig. Nu werkt hij perfect.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:35:35 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64395068
*schop*

Ik heb nu al een paar keer buiten mensen zien lopen met een Quinny wagen met een soort vanzijspan eraan vast gemaakt. Dus om er een soort van duo-wagen van te maken.
Weet iemand hoe, of waar ik die kan vinden? Ik heb net even zitten googelen en op de quinny site kan ik iig niks vinden, maar mss kijk ik verkeerd?

Weet iemand wat ik bedoel
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:38:57 #204
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64395102
bedoel je zoiets BE?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 27 december 2008 @ 10:58:22 #205
35189 Troel
scherp en bot
pi_64395319
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:14 schreef Estrys het volgende:
Onze Stokke xplory (het frame dan) is weer terug van de fabrikant. uiteindelijk nog geen 3 weken weggeweest en we konden een vervangend frame krijgen van de Prenatal maar aangezien we hem nog niet hoeven te gebruiken was dat niet nodig. Nu werkt hij perfect.
Wat was er mis eigenlijk?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64395612
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:58 schreef Troel het volgende:

[..]

Wat was er mis eigenlijk?
Het linkervoorwiel draaide (voor ons gevoel) niet goed mee. Wanneer je hem dan naar links draaide dan sleepte dat wiel een beetje. Je kent dat wel net als een winkelwagentje waarvan 1 wiel het niet doet waardoor hij steeds naar 1 kant neigt. Ze hebben hem opgestuurd en binnen 3 of 4 weken hadden we hem terug en nou werkt het prima. Alleen die baby he..
pi_64395923
Wij hebben ook gekeken naar de Stokke, oa omdat die (heb ik gelezen) de lichtste bak heeft, wat bij ons wel handig is op 3 hoog natuurlijk Volgens mijn zusje zou die als buggy of met maxi cosy echter maar een kant op kunnen, namelijk weg van degene die duwt. Een Bugaboo kun je kennelijk beide kanten op monteren, zowel van je af als naar je toe. Klopt dat?

En nog een vraagje: als je bijvoorbeeld je kind veel draagt in een draagdoek, moet je er dan nog een kinderwagen met alles op en aan bij hebben, of is dat dan overbodig?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64396029
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 11:37 schreef miss_sly het volgende:

En nog een vraagje: als je bijvoorbeeld je kind veel draagt in een draagdoek, moet je er dan nog een kinderwagen met alles op en aan bij hebben, of is dat dan overbodig?
Bij ons was een kinderwagen totaal overbodig. Een doek is toch makkelijker meegenomen en zo.
pi_64396093
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 11:43 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Bij ons was een kinderwagen totaal overbodig. Een doek is toch makkelijker meegenomen en zo.
En miste je dat dan niet als je gewoon voor je plezier ging wandelen? Niemand die de wagen een keer kan duwen en het ontspannene van het zelf een keer niet hoeven?
pi_64396098
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 11:37 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben ook gekeken naar de Stokke, oa omdat die (heb ik gelezen) de lichtste bak heeft, wat bij ons wel handig is op 3 hoog natuurlijk Volgens mijn zusje zou die als buggy of met maxi cosy echter maar een kant op kunnen, namelijk weg van degene die duwt. Een Bugaboo kun je kennelijk beide kanten op monteren, zowel van je af als naar je toe. Klopt dat?

De zitting van de Stokke kan beide kanten op, dus zowel van je af als naar je toe. Ik weet niet hoe het zit met een maxicosi adapter want die hebben wij niet. De kinderwagenbak kan maar 1 kant op, naar je toe.
pi_64396114
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 11:47 schreef Estrys het volgende:

[..]

De zitting van de Stokke kan beide kanten op, dus zowel van je af als naar je toe. Ik weet niet hoe het zit met een maxicosi adapter want die hebben wij niet. De kinderwagenbak kan maar 1 kant op, naar je toe.
Kinderwagenbak is prima wat mij betreft dat die maar een kant op kant.
Als je geen maxi cosy adapter hebt, hoe doe je het dan met de tijd tussen kinderwagenbak en buggy? Dat is toch nog een behoorlijke periode, toch?
pi_64396213
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 11:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En miste je dat dan niet als je gewoon voor je plezier ging wandelen? Niemand die de wagen een keer kan duwen en het ontspannene van het zelf een keer niet hoeven?
Als je zelf even niet wil dragen kan je evengoed die doek aan iemand anders geven toch?
Als ik rondom mij keek was ik eigenlijk altijd blij dat ik mijn kind in een draagdoek had ipv gesukkel over bospaadjes, in de bus, in smalle winkels...
En later met de fiets was het ook handig, gewoon de doek in mn tas, met een kinderwagen zit je toch gauw vast aan een auto om ergens te gaan.
pi_64396242
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 11:54 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Als je zelf even niet wil dragen kan je evengoed die doek aan iemand anders geven toch?
Nou ja, dat vroeg ik me oa af. Dragen in een draagdoek is toch iets wat je moet oefenen en leren, als ik het goed begrijp, dus kan oma niet zomaar zo'n doek omslingeren om te dragen. Bovendien wordt dat misschien voor de grootouders sneller vermoeiend/te zwaar?
quote:
Als ik rondom mij keek was ik eigenlijk altijd blij dat ik mijn kind in een draagdoek had ipv gesukkel over bospaadjes, in de bus, in smalle winkels...
En later met de fiets was het ook handig, gewoon de doek in mn tas, met een kinderwagen zit je toch gauw vast aan een auto om ergens te gaan.
Ja, dat dus! Lijkt me dus ook veel eenvoudiger. Bovendien hoeven we dan ook niet te sjouwen met de kinderwagen naar beneden en boven iedere keer
pi_64396468
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 11:56 schreef miss_sly het volgende:

Nou ja, dat vroeg ik me oa af. Dragen in een draagdoek is toch iets wat je moet oefenen en leren, als ik het goed begrijp, dus kan oma niet zomaar zo'n doek omslingeren om te dragen. Bovendien wordt dat misschien voor de grootouders sneller vermoeiend/te zwaar?
Ik heb dan ook alleen de tricotti en de mei tai gehad, daar is niet veel aan te leren en kan je makkelijk bij iemand anders om doen, lijkt me.
En dat het te zwaar wordt voor oma kan misschien wel, ik ken haar conditie niet, maar zeker niet in het begin.
Wij hebben wel nadien een goedkoop buggytje gekocht op vraag van een oma, maar dat ding is dus misschien al drie keer gebruikt om rondjes om een plein mee te lopen als wij op de kiosk een concertje hadden.
  zaterdag 27 december 2008 @ 12:15:57 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64396601
Thanks ET, zoiets idd. Maar dan voor en quinny. Ik ga van de week wel even bij Babypark langs, kijken of die weten of het idd ook bestaat voor de quinny.
pi_64396757
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 12:09 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ik heb dan ook alleen de tricotti en de mei tai gehad, daar is niet veel aan te leren en kan je makkelijk bij iemand anders om doen, lijkt me.
En dat het te zwaar wordt voor oma kan misschien wel, ik ken haar conditie niet, maar zeker niet in het begin.
Wij hebben wel nadien een goedkoop buggytje gekocht op vraag van een oma, maar dat ding is dus misschien al drie keer gebruikt om rondjes om een plein mee te lopen als wij op de kiosk een concertje hadden.
Ja, inderdaad, dat was ook ons idee, om dan wat later wel een buggy aan te schaffen, maar niet met een kinderwagen enzo aan de slag te gaan.

Thanks, we gaan er nog even verder over denken
  zaterdag 27 december 2008 @ 12:28:56 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_64396859
De Stokke is een uitkomst als je veel trap moet lopen. Maxicosi adaptors hebben wij voor 30 euro kunnen kopen toen en hebben we behoorlijk veel gebruikt. Je kan die echt heel makkelijk erop klikken en dat ding erop "gooien"
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64397434
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 12:28 schreef Troel het volgende:
De Stokke is een uitkomst als je veel trap moet lopen. Maxicosi adaptors hebben wij voor 30 euro kunnen kopen toen en hebben we behoorlijk veel gebruikt. Je kan die echt heel makkelijk erop klikken en dat ding erop "gooien"
Als ik hem zo goedkoop kan kopen wil ik er inderdaad ook wel een maar de nieuwprijs vond ik toch te gek
pi_64397595
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 12:28 schreef Troel het volgende:
De Stokke is vrij licht, toch? ook goed in elkaar te vouwen? En kan het met de maxicosi adaptors beide kanten op gezet worden, naar je toe en van je af?
  zaterdag 27 december 2008 @ 13:23:00 #220
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64398123
Wij hadden bij Hanne een (rekbare) tricotdoek en oma vond het geweldig om Hanne daar in te dragen. Als we daar waren en we gingen wandelen dan was het vaker oma dan wij die Hanne droeg.
In het begin vond ze het wat ingewikkeld zo'n stuk stof van 5 meter maar een stuk of drie keer dragen en ze knoopte 'm zelf!

(mijn schoonmoeder is geen held met nieuwe en ingewikkelde dingen. Ze heeft meestal de meest simpele gsm's en afstandsbedieningen van tv's snapt ze pas na een half jaar gebruik. Maar de doek had ze zo onder de knie. )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_64399192
Ik heb een doek en een kinderwagen maar gebruik de kinderwagen toch meer dan de doek.
Als je even in de stad gaat shoppen vind ik het makkelijker om de kinderwagen mee te nemen, kun je ook veel meer in kwijt
De doek gebruik ik zelf meer voor de kleine stukjes wandelen
  zaterdag 27 december 2008 @ 14:10:13 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64399340
Ik ook idd Mrien.
Het grootste nadeel van kind met de doek vind ik een bodoschapje doen. Ik loop zo met hem even naar de supermarkt, maar het dragen van de boodschappen is dan waar ik pijn in mijn armen en rug van krijg.
En dan kan je wel zo'n boodchappenkarretje op wieltjes meenemen, maar dan hef je het effect van armen vrij op.

Ik kan me voorstellen dat als je 3 trappen op moet, dat je dat niet ziet zitten met een wagen, maar toch zou ik niet kiezen voor zonder wagen eigenlijk.
  zaterdag 27 december 2008 @ 14:14:33 #223
3011 E.T.
pi_64399443
Idd boodschappen
Spullen pakken uit het onderste schap in de supermarkt vind ik ook niet geweldig met kind in doek op je buik.

Zonder kinderwagen zou ik niet kunnen (zonder doek ook niet trouwens )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_64399457
BE, kind op je buik, rugzak op je rug.
of kind op je rug, rugzak op je buik
Weet niet hoe het bij jullie zit, maar mijn grote boodschappen doe ik toch niet lopend, maar met de bakfiets.

Kan Sasha niet al op een plankje achter de kinderwagen straks? Voor echte wandelingen zou je dan wel weer kunnen kiezen om Sasha in de wagen te doen, en baby te dragen, of andersom.

Zo'n duo wagen lijkt me helemaal een gedoe, en niet praktisch met boodschappen of winkelen. Maar goed ik vind een gewone kinderwagen ook al niet praktisch
  zaterdag 27 december 2008 @ 14:19:06 #225
35189 Troel
scherp en bot
pi_64399546
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 13:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De Stokke is vrij licht, toch? ook goed in elkaar te vouwen? En kan het met de maxicosi adaptors beide kanten op gezet worden, naar je toe en van je af?
Ja, ja, ja.

Stokke was de enige wagen die wij in onze 206 in de achterbak kregen (inclusief wagenbak dus he!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 27 december 2008 @ 14:20:47 #226
3011 E.T.
pi_64399579
Hier is de duo-wagen vandaag de deur uit gegaan trouwens. Hij stond al vanaf augustus ongebruikt boven
Als Tijn in de wagen zit, heb ik Nienke in de doek en Tijn loopt nu steeds vaker dus dan kan Nienke in de wagen
Tijn lopend en Nienke in de doek vind ik niet zo'n geweldige combi omdat ik dan regelmatig achter Tijn aan moet rennen omdat ie nog niet zo goed luistert en dat hobbelen lijkt me niet zo comfortabel voor Nienke dan.. de wagen kan ik dan even laten staan
  zaterdag 27 december 2008 @ 14:32:08 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64399876
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 14:15 schreef p_iglet het volgende:
BE, kind op je buik, rugzak op je rug.
of kind op je rug, rugzak op je buik
Weet niet hoe het bij jullie zit, maar mijn grote boodschappen doe ik toch niet lopend, maar met de bakfiets.

Kan Sasha niet al op een plankje achter de kinderwagen straks? Voor echte wandelingen zou je dan wel weer kunnen kiezen om Sasha in de wagen te doen, en baby te dragen, of andersom.

Zo'n duo wagen lijkt me helemaal een gedoe, en niet praktisch met boodschappen of winkelen. Maar goed ik vind een gewone kinderwagen ook al niet praktisch
Ja, dat vind ik dus persoonlijk niks. Doe mij dan maar gewoon die wagen die ik vol kan stouwen met zooi. Bukken enzo met kind op buik of rug vind ik niet praktisch en dan in een tas zoeken naar sleutels en portemonnee. Nee, ik vind dragen heerlijk, maar niet voor de boodschappen in mijn eentje. En ik haal al snel te veel om te dragen vind ik. Pak melk, appels etc. en je hebt al gelijk een gewicht aan je armen hangen.

Wat ik nu in mijn hoofd heb is een zij-zitje wat opklapbaar is, dus het is prima te combineren met dragen als je een keer niet breed wil zijn.
Sasha kan evt. wel op een plankje, maar dat vind ik voor lange stukken ook niet ideaal. Hij is gewoon nog best heel klein tegen die tijd.

Het maakt mij trouwens ook niet uit hoor. We hebben een grote auto en ruimte zat voor een wagen dus ik kies gewoon voor een combi van dragen en duwen, net hoe het uit komt.
Ik reageerde meer op de vraag van miss_sly.
pi_64403205
Ik vond het ook erg handig om met de kinderwagen op viiste te gaan. Dan hadden we altijd een veilig bedje bij ons voor als Linde wilde slapen. En inderdaad. Wij hebben geen auto voor de zware boodschappen, dus de bugaboo is dan helemaal volgestouwd met boodschappen. Ik ga soms zelfs eerst Linde naar de opvang brengen en loop dan met de lege wagen door naar de supermarkt zodat er extra veel in kan
pi_64403216
BE je hebt ook van die plankjes met een stoeltje erop. Zag ik laatst iemand mee rijden
pi_64406485
Wat zijn er veel kinderwagens zeg! Ik vind het echt wel ingewikkeld, weet echt niet wat we moeten kiezen en wat uberhaupt de verschillen zijn. En ik vind ze ook allemaal best wel duur.
Wij willen sowieso veel gebruik gaan maken van een draagdoek, maar heb nog geen idee hoe handig we dat gaan vinden. Dus denk dat er sowieso wel een kinderwagen bij moet. Had ook nog nooit bedacht dat je ook alleen met een draagdoek zou kunnen doen eigenlijk...
Volgende week gaan we ff langs bij babydump, ff wagens in het echt bekijken, want zo op internet wordt ik er nog niet zo wijs uit
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_64408270
Stiemie daar zag ik laatst ook iemand mee rijden maar die liep wel half naast de wagen met zo'n donald duck-kont. Dan vind ik dat opklapding toch handiger, in de winkel opklappen en buiten kind er op.
Tessie, neem een zak aardappelen (5kilo) of een flink gevulde tas mee. Die wagens rijden allemaal heel anders als er eenmaal gewicht in zit. Én probeer bij de winkel of de wagen in de auto past !
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:59:52 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64408994
Ik werd vandaag gebeld door vrienden van mij, die waren hier in Gouda bij Babypark en konden door de bomen het bos niet meer zien. Het was (uiteraard) superdruk, of ik even mee wilde kijken naar de wagens.

Dus ik alle voors en tegens die ik van hier ken voor ze opgesomd, ruimte, kan een wagen in 2 richtingen gezet worden, hoog, laag, groot mandje/netje etc. etc.

Moest wel lachen, ik las toevallig vanmorgen nog Troel d'r opmerking hierboven ergens over dat de Quinny nit in te vouwen bleek voor een leek, maar wij hebben dus vanmiddag staan vechten met een Stokke!
(En met een Mutsy, en met een Joolz en met een MaxiCosi). Als je de gebruiksaanwijzing er niet bij hebt zijn ze bijna allemaal in eerste instantie echt niet in te vouwen hoor!

Maar het is gelukt en ze hebben gekozen voor een MaxiCosie Mura (geloof ik). Ze hebben niet veel ruimte wegens enorm grote hond, dus het onderstel van de kinderwagen moet op de achterbank naast de maxicosi komen te staan.
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:40:03 #233
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64412595
BE, ik heb toen ik zwanger was van Thijmen de X-Adventure duo wagen gekocht. (2 zitjes achter elkaar) Gewoom op marktplaats trouwens voor 60 euro.

Deze wagen bevalt mij wel goed. Hij duwt wel wat zwaar, maar dat is te doen. Hij is onwijs smal en op zich helemaal niet groot. Ik kan er beter mee door de drogist lopen dan met de enkele kinderwagen van Thijmen.

Ik gebruik hem alleen als ik bijvoorbeeld alleen met ze naar de stad ga ofzo. Dan is het echt ideaal.
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:11:33 #234
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64413546
Ik heb dan trouwens wel de draagdoek(en) maar we hebben voor dit kleintje wel een nog zo goed als nieuwe Maxi Taxi voor erbij geregeld.
Maxi, Midi & Mini
pi_64447944
wij zijn ook aan het kijken voor een andere wagen. De wagenbak van de huidige wagen is op zich nog wel goed maar hij rijdt niet superfijn en de buggyinzet is helemaal waardeloos.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64449332
mijn buren hebben de kiwi explorer, http://link.marktplaats.nl/217489497 Ziet er prima uit als ze ermee rondwandelen

En BE, nog gefeliciteerd met je zwangerschap!
  zondag 28 december 2008 @ 23:48:17 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_64450179
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik werd vandaag gebeld door vrienden van mij, die waren hier in Gouda bij Babypark en konden door de bomen het bos niet meer zien. Het was (uiteraard) superdruk, of ik even mee wilde kijken naar de wagens.

Dus ik alle voors en tegens die ik van hier ken voor ze opgesomd, ruimte, kan een wagen in 2 richtingen gezet worden, hoog, laag, groot mandje/netje etc. etc.

Moest wel lachen, ik las toevallig vanmorgen nog Troel d'r opmerking hierboven ergens over dat de Quinny nit in te vouwen bleek voor een leek, maar wij hebben dus vanmiddag staan vechten met een Stokke!
(En met een Mutsy, en met een Joolz en met een MaxiCosi). Als je de gebruiksaanwijzing er niet bij hebt zijn ze bijna allemaal in eerste instantie echt niet in te vouwen hoor!

Maar het is gelukt en ze hebben gekozen voor een MaxiCosie Mura (geloof ik). Ze hebben niet veel ruimte wegens enorm grote hond, dus het onderstel van de kinderwagen moet op de achterbank naast de maxicosi komen te staan.
Dat moet je ook even doorhebben. Probleem is dat je vaak de stang al omlaag zet waardoor je de wielen van de grond optilt bij het inklappen en laat dat nou juist de beveiliging zijn, de wielen moeten op de grond blijven, anders klapt ie niet in
Wij zijn serieus teruggegaan met onze Stokke omdat we daar zoveel problemen mee hadden (en sinds we dat van die wielen weten hebben we nergens meer last van )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 29 december 2008 @ 09:44:23 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64456701
Idd hadden we de stang als eerste omlaag gedaan, omdat dat wel snel duidelijk was hoe dat werkte.

Die kiwi ziet er ook ineteressant uit Poemojn!
pi_64457712
Ik ga een Teutonia Spirit S3 kopen. Doitse Degelijkheid
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 29 december 2008 @ 11:17:45 #240
3011 E.T.
pi_64458806
Mijn grootste struikelblok met de kiwi explorer was dat de baby onderin ligt en dus op 'uitlaat-hoogte'. Ook als er twee kindjes zitten kijkt de onderste tegen de rugleuning aan die vlak voor zijn/haar neus zit en opzij ziet hij/zij alleen maar knieen.
Voor mij genoeg reden om deze van mijn lijstje af te strepen.
  maandag 29 december 2008 @ 13:09:22 #241
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_64461993
Wij verwachten in juni een tweeling en zijn daarom op zoek naar een praktische tweelingwagen. Nu is het zo dat bij een wagen waarin de kindjes naast elkaar zitten/liggen, de reiswiegjes kleiner zijn dan bij een 'normale' wagen. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het een groot nadeel dat de nestjes kleiner zijn? We zitten te denken aan de Easywalker duo
  maandag 29 december 2008 @ 13:27:39 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64462540
Ja, dat was ook wel een beetje mijn gedachte ET, dat de onderste dus helemaal niks ziet.

Ik moest bij dat ' uitlaat' even denken over wat je nou bedoelde. Ik dacht nl. aan honden!
  maandag 29 december 2008 @ 13:34:03 #243
24188 Belana
kloon van belana
pi_64462751
mikoxx, ik had dan wel geen tweeling, maar wel een duowagen met 1 zitje en 1 babynestje (urban jungle) en ik vond het wel meevallen. En dat terwijl mijn jongste met de geboorte al 4200 gram was en dus aardig aan de maat Hij heeft er een maand of 4/5 ingelegen denk ik. Daarna over gegaan op het zitje wat ook plat kon
stormy waters...
sailin'
  maandag 29 december 2008 @ 13:53:43 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64463380
Ik zie hem op marktplaats ook staan met een duo-bak erop Mikoxx, dat lijkt mij wel heel leuk. Kunnen ze echt bij elkaar liggen, ipv ieder in hun eigen bakkie.

Zie bijv: http://link.marktplaats.nl/216093391
Of deze voor de losse bak: http://link.marktplaats.nl/217574125
  maandag 29 december 2008 @ 13:55:56 #245
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64463449
is jou quinni een 4wiel wagen Be?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 29 december 2008 @ 13:57:18 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64463488
Nee, 3-wiel. Maakt dat verschil dan?
  maandag 29 december 2008 @ 13:57:47 #247
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64463497
nee ik was gewoon nieuwschierig
  maandag 29 december 2008 @ 13:59:10 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64463539
Ah ok. Ik dacht dat je mss een oplossing wist.
Ben je op zoek naar een nieuwe wagen ook?
  maandag 29 december 2008 @ 14:01:21 #249
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64463599
ik weet het nog niet eigenlijk, het liefste wel, maar anderzijds de mutsy van Thijs is ook nog goed, en kan ook prima bij in de auto, en rijd fijn enzo.

er komt wel een andere kinderkamer, gewoon iets van ons zelf
  maandag 29 december 2008 @ 14:33:29 #250
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64464672
Ik heb geen idee of ie praktisch, te duur, etc is. Maar ik zag deze laatst ergens en vond hem er voor een duo wagen wel best tof uitzien!

ABC Design Zoom Duowagen http://www.baby-s.nl/index1.html
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64465084
Die is hightech tex!

Geen idee of het werkt, maar voor erbij is ie wel erg gaaf.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 29 december 2008 @ 14:53:51 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64465362
Die is wel echt heel tof idd!
  maandag 29 december 2008 @ 19:14:07 #253
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_64473684
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:33 schreef texelonia het volgende:
Ik heb geen idee of ie praktisch, te duur, etc is. Maar ik zag deze laatst ergens en vond hem er voor een duo wagen wel best tof uitzien!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit is een duitse wagen en in Nederland qua prijzen vergelijkbaar met de easywalker, maar in Duitsland aanmerkelijk goedkoper!!! Is een mooie wagen idd. Check ook even www.abc-design.de
pi_64474291
Heeft iemand ervaring met de Musty Spider?

We zijn opzoek naar een goede buggy en deze leek mij wel wat
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 29 december 2008 @ 20:17:52 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_64475798
DIe is leuk ja, heb hem een tijd geleden ook gepost voor dat meisje wat van die tweeling zwanger was...

In Nederland ben ik ze nog niet tegengekomen trouwens!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 29 december 2008 @ 20:53:45 #256
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_64477226
Ik weet niet of ik hem nou mooi of lelijk moet vinden.. Maar hij ziet er wel handig/praktisch uit.

Weet je welke ik écht afzichtelijk vind? Die Bugaboo Bee...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_64479603
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

Weet je welke ik écht afzichtelijk vind? Die Bugaboo Bee...
Zeer mee eensch

Ik denk dat we het hier maar houden bij de wagen die we hebben. Gaan we met zn tweeën lopen dan hebben we ook de buggy nog. En ik denk dat we tzt maar een plankje erachter aanschaffen. En met draagdoek erbij komen we vast een heel end. Ik ga in eerste instantie niet voor een duo-wagen ofzo.
Fake it till you make it...
pi_64479928
Wat ik me altijd afvraag: kan je met zo'n duo-wagen wel winkels in? Kan je er bv mee door het hekje van de AH enzo?
pi_64479965
jahoor! niet altijd langs alle kassa's, overigens, maar er moet altijd 1 kassa zijn met een wat bredere doorgang (voor rolstoelers en dit soort wagens dus).
pi_64480056
Ah wij hebben hier nogal van die madurodam-winkels en daar zit ik af en toe met mijn bugaboo al bijna klem. Vandaar dat ik het me laatst eens afvroeg
pi_64480528
quote:
Op maandag 29 december 2008 22:03 schreef Stiemie het volgende:
Ah wij hebben hier nogal van die madurodam-winkels en daar zit ik af en toe met mijn bugaboo al bijna klem. Vandaar dat ik het me laatst eens afvroeg
De kruidvat hier is zo'n feest... rotwinkel, ze bouwen het steeds voller. Maar daar kan je denk ik met geen enkele kinderwagen fatsoenlijk doorheen... Ik loop vaak hardop te mopperen als er een van de werknemers in de buurt staat...
Fake it till you make it...
  maandag 29 december 2008 @ 22:29:39 #262
35189 Troel
scherp en bot
pi_64481153
Ik weiger met kinderwagen de Kruidvat in te gaan, die pak ik of alleen of met Ruben in de draagdoek
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 30 december 2008 @ 07:22:13 #263
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64489702
Ik ging zelfs met duowagen het Kruidvat in. Wel alleen het buitenste baantje.
We gebruiken onze duowagen nu nog maar heel zelden, maar wat hebben we er veel aan gehad, zeg!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_64489765
Hier in het centrum zit een kruidvat, daar kun je met een wandelwagen niet eens in. Ze hebben de ingang al zo gemaakt met spullen en manden met spullen erin dat het niet eens past (quinny buzz).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64496521
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 07:22 schreef Sugar het volgende:
Ik ging zelfs met duowagen het Kruidvat in. Wel alleen het buitenste baantje.
We gebruiken onze duowagen nu nog maar heel zelden, maar wat hebben we er veel aan gehad, zeg!
precies, ik ook hoor!
  dinsdag 30 december 2008 @ 13:41:33 #266
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64496946
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:25 schreef bixister het volgende:

[..]

precies, ik ook hoor!
Hier nog zoeen..
Maxi, Midi & Mini
pi_64507572
Er zitten hier 3x AH in de straat.
2 hebben een brede kassa en voor die andere heb ik backstage passen, ik ga daar via de flessen/magazijn de winkel in. Uiteindelijk gooi ik de boodschappen op de band, loop via het poortje weer richting kassa en betaal.

Kruidvat gaat hier prima. Gewoon even wachten totdat de folderspullen uitgestald zijn.
pi_64507715
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:33 schreef texelonia het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Deze ben ik vandaag voor de 2e keer in het echt tegengekomen. Eerder al met 2 maxicosi's erop. En vandaag met 2 kinderwagenbakken. Voordeel lijkt mij dat het 2 fullsize kinderwagen bakken zijn, en geen kleinere versies zoals bij de meeste duowagens. Hij is wel LANGGGG. Maar voor wandelen als je thuis genoeg ruimte hebt om zo'n ding te stallen lijkt ie me best ok.
pi_64677902
Wij zijn het weekend een beetje rond gaan kijken naar kinderwagens. Nou vind ik de Quinny speedi sx wel mooi. Is er iemand hier die deze wagen ook heeft? Hoe groot is de wagen als hij opgevouwen is? Kunnen de wielen er eventueel vanaf? Ik ben namelijk bang dat de wagen niet in onze auto kan.
  maandag 5 januari 2009 @ 10:48:11 #270
56471 pinquit
oh my lama!
pi_64678428
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:32 schreef Beaker het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Musty Spider?

[ afbeelding ]

We zijn opzoek naar een goede buggy en deze leek mij wel wat
Ja ik heb er in de winkel wel eens bij staan kwijlen, maar ik vond m eigenlijk teveel wandelwagen. hij is nog vrij breed aan de achterkant. maar wel moohooi
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_64680488
Flower, wij hebben die speedi xs ook. Hij is nog wel redelijk groot als je hem opvouwt. Het voorwiel kan er in ieder geval makkelijk af, dan is het pakketje al een stuk platter. De achterwielen weet ik zo snel niet. Hij ligt bij ons altijd compleet in de kofferbak (renault laguna, eerder renault megan).
Als we tegenwoordig een weekendje weggaan naar onze ouders, dan nemen we toch maar een buggy mee, want met de rest van de tassen is de kofferbak snel vol. En op de achterbank heb ik liever niet teveel staan, ivm rondvliegend spul bij een botsing.

Hij was met de reiswieg wel kleiner trouwens. Dan moet je alleen die reiswieg weer kwijt. Maar als wandelwagen heb je dat zitje natuurlijk, wat ook mee moet vouwen.
Ik vind het een heerlijke wagen om mee te rijden, maar niet aan te raden voor kleine autotjes..
pi_64680575
Bedankt voor je post Deepfreeze. Wij hebben een opel tigra met een erg onpraktische kofferbak en schuine achterklep. Ik denk dat ik maar gewoon eens moet passen bij de prenatal ofzo.
pi_64680719
Passen is altijd een goed idee. Onze megan had niet zo'n grote klep voor de kofferbak. Dat was dus altijd oppassen met krassen. De laguna heeft wel een grote klep achterop. Dus dat laad al wat makkelijker in.
pi_64681129
Dat scheelt wel weer bij de tigra als de achterklep open is is de hele kofferbak gewoon vrij. Ik hoop dat het met een beetje schuin passen wel lukt
Eigenlijk wilde ik vrijdag al kijken of we bij de prenatal konden passen, maar het was zo bizar druk op het alexandrium dat er nergens in de buurt een parkeerplek te vinden was. Nog maar een keer terug op een rustige ochtend.
pi_64720462
De achterwielen van de Speedi kunnen er ook af, dat scheelt weer ruimte omdat hij dan smaller wordt.
Hij past bij mij in de kofferbak van een toyota corolla (met 1 achterwiel eraf) op de grond, wil ik hem snel in de auto hebben zet ik hem ook nog weleens half schuin tegen de achterbank aan.
Met de kinderwagenbak erbij was het overigens wel even kijken hoe dat het beste paste
't is wel een erg fijne wagen!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:35:54 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64720667
Wij hebben ook een speedi en 2 auto's met veel ruimte maar als je weinig ruimte hebt is het wel een flink bakbeest volgens mij. De voor- en zijwielen kunnen er heel makkelijk af, en dan scheelt het wel een flink stuk in ruimte. Wij hebben dat alleen voor de vakantie gedaan.

Ik kwam gisteren bij het CB iemand tegen met zo'n zij-zitje aan haar Quinny speedy XS en dat kan dus prima! Opgelost dus. Geen plankje en geen duo-wagen nodig voor ons!
Hooguit nog wel een aparte buggy voor als we eens met Sasha alleen weg gaan of met Sasha en de baby in de draagdoek, anders kan je constant de kinderwageninzet in het frame gaan zetten. Da's ook niet handig.

Nu nog even kijken of ik zo'n ding 2e-hands op marktplaats kan krijgen, zou wel weer schelen.

Dat zij-zitje is trouwens idd die buggy-pod die Pinq hierboven noemde.
Ik vond de volgende lijst me wagens waar het wel of niet op past:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er staan er idd ook wel een paar te koop op MP. Dus als we de 12w voorbij zijn ga ik maar eens bieden.

Even een plaatje ter verduidelijking:

[ Bericht 39% gewijzigd door BE op 06-01-2009 10:45:15 ]
pi_64720968
De kinderwageninzet kun je trouwens gewoon erin hebben als je de bak er op hebt BE, ziet er niet zo netjes uit maar kan best (moet je even de kap van de inzet er afhalen)
Ik heb de kinderwageninzet er nu inzitten, maar de adapters voor de maxi cosi en de bak zitten er nog op (mooi voor de stukjes dat ik met de maxi cosi ben)

Wel fijn dat zo'n zij-zit voor de Speedi kan!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:00:15 #278
3011 E.T.
pi_64721353
ben wel benieuwd of het ook nog een beetje stuurt met zo'n zijspan
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:17:00 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64721863
Goeie vraag E.T.
De dame die ik gisteren sprak was er iig erg over te spreken.

mrien, ik heb idd ook nog wel een tijdje de adapters van de cosi erop gehad toen we nog geen groot stoeltje in de auto hadden, dat kan idd wel. Soms deed ik zelfs de zonnekap ook dicht en de kap van de cosi en dan kon hij lekker slapen.
pi_64730535
Fijn om te weten dat de wielen er makkelijk af kunnen!! Bedankt voor de reacties!
Voor kleine stukjes zou ik inderdaad niet zo snel de wielen eraf halen, maar voor een lang stuk bijv. naar mijn schoonouders wel.
Binnenkort maar eens passen.
pi_64749297
Ik doe het zelfs voor de kleinere stukjes vaak wel, zodat hij gewoon plat kan liggen.
Het is 1 klik en je kunt ze er af halen
Maar als het regent "gooi" ik hem zo tegen de bank aan
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
Soms deed ik zelfs de zonnekap ook dicht en de kap van de cosi en dan kon hij lekker slapen.
Goeie!
pi_66308669
Wij zijn aan het kijken naar de Stokke Xplory, omdat we hoog wonen enzo.

Maar als je naar zo'n ding kijkt, en dat zal wel voor alle kinderwagens gelden, heb je ook nog eens een berg accesoires enzo. Wat heb je eigenlijk allemaal nodig, basic, dus. Ik snap dat je zoveel kunt kopen als je wilt, maar dus de basics: wat is noodzakelijk?
pi_66308737
Wat ik gekocht heb is een kinderwagenbak en wandelwageninzet
Qua accessoires een paraplu en een voetenzak voor de wandelwagen
Regenhoes voor de bak zat er bij mij (quinny speedi xs) al gelijk bij
Voor de maxi cosi heb ik ook een voetenzak gekocht en die heb ik ook veel gebruikt
De regenhoes heb ik trouwens nog nooit gebruikt, paraplu wel.
pi_66308818
Die Stokke wordt ook inderdaad aangeboden met reiswieg en zitting, maar hoe en wat gebruik je wanneer?
De reiswieg lijkt me duidelijk, die gebruik je de eerste tijd als het kindje alleen nog kan liggen.

Maar je hebt vaak niet alleen een zitting, maar ook een maxi-cosy; wat is het verschil en wanneer gebruik je welke?
pi_66308875
De maxi cosi gebruik je om je baby te vervoeren in de auto
Je hebt ook adapters om de maxi cosi op het onderstel van de kinderwagen te plaatsen, zodat als je bv een boodschap gaat doen, je de maxi cosi daarop kunt klikken en je niet met maxi cosi aan je arm hoeft te slepen
Op een gegeven moment is dat toch een heel gewicht wat je aan je arm hebt hangen
Ik heb die adapters echt veel gebruikt! Vond het ook vooral handig als Lotte in slaap gevallen was in de auto en ik nog even iets wilde halen
pi_66308909
OK, duidelijk.
Maar eigenlijjk zijn maxi cosi en zo'n zitting hetzelfde, alleen gebruik je het op verschillende momenten? Of toch niet?

En de maxi cosi gebruik je het eerste jaar ongeveer als autozitje? en dan moet er een ander, groter zitje komen?
  zaterdag 21 februari 2009 @ 11:35:52 #287
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66308917
De Maxi Cosi is het autostoeltje. Als je weggaat met de auto zet je de MC op de wagen zodat je die niet hoeft te tillen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 21 februari 2009 @ 11:36:43 #288
14746 k_i_m
pi_66308936
Spuit 11 .
In my life
Why do I smile
pi_66308989
Nou ja, jij weet het tenminste. Mij overviel gisteren op de negenmaandenbeurs het ernstige gevoel dat ik echt niets wist...ik ben nu met een inhaalslag bezig, want ik voel me bepaald dom en onbekwaam en dat moet toch voor een deel weg zijn als ik beval...
  zaterdag 21 februari 2009 @ 11:54:37 #290
14746 k_i_m
pi_66309296
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:39 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, jij weet het tenminste. Mij overviel gisteren op de negenmaandenbeurs het ernstige gevoel dat ik echt niets wist...ik ben nu met een inhaalslag bezig, want ik voel me bepaald dom en onbekwaam en dat moet toch voor een deel weg zijn als ik beval...
Ik weet het ook alleen maar omdat ik het dagelijks gebruik hoor. Ik heb nog steeds een hoes voor in de wandelwagen die ik erbij heb gekregen maar geen idee hoe ik die zou moeten gebruiken .

Trouwens, als je gaat shoppen leggen ze het allemaal wel uit hoor. Ik was al na het bezoeken van drie grote babyzaken een heus expert . Totdat we de wandelwagen op konden halen. Trots als we waren hebben we alles uit de kartonnen dozen gehaald bij mijn ouders (die hadden geld gegeven, dus wilden we gelijk onze aanwinst laten zien) en na veel gepruts en gezoek in de handleiding de wandelwagenbak en de zitting op de wagen gekregen. We hebben de boel ook nog uit elkaar kunnen krijgen.

Maar toen we thuiskwamen en alles uit de auto op de stoep hadden gelegd kregen we zowel de bak als de zitting niet meer op het frame. Vloekend en tierend hebben we ruzie staan maken en uiteindelijk alles één voor één mee naar binnen genomen .

Je bent pas een echte expert als je het gewoon gebruikt. Als je mij nu met een ander merk wagen laat stoeien weet ik het ook niet .
In my life
Why do I smile
pi_66309556
Ow, dat klinkt iig hoopgevend
Schaap zei zoiets ook al, maar van hem neem ik dat zomaar niet aan, natuurlijk
  † In Memoriam † zaterdag 21 februari 2009 @ 12:13:35 #292
7074 moussy
kuttekop
pi_66309768
quote:
Zo voel ik me nog wel eens
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_66311365
Al die [aanstaande] moeders op de beurs gisteren zagen er zo efficient en doelbewust uit, leken precies te weten wat ze wilden en moesten hebben en hoe dingen werkten. Ik liep daar echt een beetje verloren bij. Gelukkig niet de enige dus dus niet alles weet.

* miss_sly slaakt zucht van opluchting
pi_66311899
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:09 schreef miss_sly het volgende:
Al die [aanstaande] moeders op de beurs gisteren zagen er zo efficient en doelbewust uit, leken precies te weten wat ze wilden en moesten hebben en hoe dingen werkten.
Ohh...miss_sly dat is nou precies waarom ik oa niet naar die beurs wil. Ik lees me wel in op internet (hier oa) en dan ga ik naar zo'n winkel en laat ik het me uitleggen. Ik kan toch niet alles weten? Tis net als bij een hypotheek...als je em moet afsluiten snap je het een maand lang precies, daarna weet je alleen nog wat je moet betalen...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66313510
quote:
Ik zou zeggen probeer een beetje aan dat gevoel te wennen want dat gevoel werd er bij mij in ieder geval niet veel beter op na de bevalling. Komt allemaal wel goed joh, laat je niks wijs maken op zo'n beurs.
pi_66316857
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:54 schreef k_i_m het volgende:

[..]
Maar toen we thuiskwamen en alles uit de auto op de stoep hadden gelegd kregen we zowel de bak als de zitting niet meer op het frame. Vloekend en tierend hebben we ruzie staan maken en uiteindelijk alles één voor één mee naar binnen genomen .

Je bent pas een echte expert als je het gewoon gebruikt. Als je mij nu met een ander merk wagen laat stoeien weet ik het ook niet .
Hoe herkenbaar... wij hebben hier thuis de adaptors op het bugaboo onderstel geklikt en daar de maxi cosi op geklikt. Ging prima, ze zaten alleen verkeerd om. Tot we beneden bij de auto kwamen en die adaptors dus weer van dat onderstel afmoesten omdat het onderstel anders niet inklapt We hebben zo'n 25 (vijf-en-twin-tig) minuten (en die duren heel lang als er een hard huilend meisje in de maxicosi ligt ) aan die dingen staan trekken om ze eraf te krijgen. Mijn vriend heeft tenslotte het onderstel op straat gekwakt in de hoop dat ze eraf zouden gaan en toen hebben we het onderstel maar haf ingeklapt achteringepropt. Bleek dus later dat je ze in moet drukken en dan schuif je ze er zo af.
pi_66328173
Wij hebben vandaag een Bugaboo Bee gekocht, en ik ben echt helemaal in .
Wat een geweldig ding!

Miss_Sly, ik heb nooit echt naar de Stokke wagen gekeken, want die is voor ons echt te duur. Maar het is denk ik wel een hele fijne wagen, ik heb iig alleen maar goede dingen over gehoord!

Wij hebben echt heel bewust voor de Bee gekozen, omdat we 2 hoog wonen. Onze voordeur is op de eerste, en we hebben maar héél weinig ruimte daar. De Bee is erg compact na inklappen, waardoor onze voordeur nog steeds open kan.
Ook het minimale gewicht heeft mee geteld, want nu hoef ik me niet meer een breuk te sjouwen .
De Bee is eigenlijk gewoon een hele luxe buggy, maar met de grote voordelen dat je het stoeltje kan draaien, dus Thomas hoeft nog even niet de wijde wereld in te kijken, maar ziet gewoon mij of Nixxx. Je kan m al gebruiken vanaf de geboorte; je kan er een babynestje bij kopen waardoor newborns stevig en warm liggen.
Thomas is daar al bijna te groot voor, dus die hebben we er niet bij gekocht; een voetenzak komt asap, die moesten we bestellen.

Nou ja, ik geloof dat wel duidelijk is dat ik érg blij ben!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 23:24:25 #298
14746 k_i_m
pi_66328351
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 16:29 schreef Stiemie het volgende:

[..]
Mijn vriend heeft tenslotte het onderstel op straat gekwakt in de hoop dat ze eraf zouden gaan en toen hebben we het onderstel maar haf ingeklapt achteringepropt. Bleek dus later dat je ze in moet drukken en dan schuif je ze er zo af.
en dan heb je haast en dan krijg je ze niet goed ingedrukt en dan doe je het zo ruig dat het vel van je hand vastzit tussen de wagen en de adapters. Muurvast. Klem. .
In my life
Why do I smile
pi_66329318
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 23:24 schreef k_i_m het volgende:

[..]

en dan heb je haast en dan krijg je ze niet goed ingedrukt en dan doe je het zo ruig dat het vel van je hand vastzit tussen de wagen en de adapters. Muurvast. Klem. .
ouch
pi_66333885
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:35 schreef miss_sly het volgende:
En de maxi cosi gebruik je het eerste jaar ongeveer als autozitje? en dan moet er een ander, groter zitje komen?
Eigenlijk is Maxi-Cosi gewoon een merknaam Ze maken ook autostoelen voor grotere kinderen.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')