Ja, dat vind ik dus persoonlijk niks. Doe mij dan maar gewoon die wagen die ik vol kan stouwen met zooi. Bukken enzo met kind op buik of rug vind ik niet praktisch en dan in een tas zoeken naar sleutels en portemonnee. Nee, ik vind dragen heerlijk, maar niet voor de boodschappen in mijn eentje. En ik haal al snel te veel om te dragen vind ik. Pak melk, appels etc. en je hebt al gelijk een gewicht aan je armen hangen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:15 schreef p_iglet het volgende:
BE, kind op je buik, rugzak op je rug.
of kind op je rug, rugzak op je buik
Weet niet hoe het bij jullie zit, maar mijn grote boodschappen doe ik toch niet lopend, maar met de bakfiets.
Kan Sasha niet al op een plankje achter de kinderwagen straks? Voor echte wandelingen zou je dan wel weer kunnen kiezen om Sasha in de wagen te doen, en baby te dragen, of andersom.
Zo'n duo wagen lijkt me helemaal een gedoe, en niet praktisch met boodschappen of winkelen. Maar goed ik vind een gewone kinderwagen ook al niet praktisch
Dat moet je ook even doorhebben. Probleem is dat je vaak de stang al omlaag zet waardoor je de wielen van de grond optilt bij het inklappen en laat dat nou juist de beveiliging zijn, de wielen moeten op de grond blijven, anders klapt ie niet inquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik werd vandaag gebeld door vrienden van mij, die waren hier in Gouda bij Babypark en konden door de bomen het bos niet meer zien. Het was (uiteraard) superdruk, of ik even mee wilde kijken naar de wagens.
Dus ik alle voors en tegens die ik van hier ken voor ze opgesomd, ruimte, kan een wagen in 2 richtingen gezet worden, hoog, laag, groot mandje/netje etc. etc.
Moest wel lachen, ik las toevallig vanmorgen nog Troel d'r opmerking hierboven ergens over dat de Quinny nit in te vouwen bleek voor een leek, maar wij hebben dus vanmiddag staan vechten met een Stokke!
(En met een Mutsy, en met een Joolz en met een MaxiCosi).Als je de gebruiksaanwijzing er niet bij hebt zijn ze bijna allemaal in eerste instantie echt niet in te vouwen hoor!
Maar het is gelukt en ze hebben gekozen voor een MaxiCosie Mura (geloof ik). Ze hebben niet veel ruimte wegens enorm grote hond, dus het onderstel van de kinderwagen moet op de achterbank naast de maxicosi komen te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |