abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 december 2008 @ 14:20:47 #226
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64399579
Hier is de duo-wagen vandaag de deur uit gegaan trouwens. Hij stond al vanaf augustus ongebruikt boven
Als Tijn in de wagen zit, heb ik Nienke in de doek en Tijn loopt nu steeds vaker dus dan kan Nienke in de wagen
Tijn lopend en Nienke in de doek vind ik niet zo'n geweldige combi omdat ik dan regelmatig achter Tijn aan moet rennen omdat ie nog niet zo goed luistert en dat hobbelen lijkt me niet zo comfortabel voor Nienke dan.. de wagen kan ik dan even laten staan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 27 december 2008 @ 14:32:08 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64399876
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 14:15 schreef p_iglet het volgende:
BE, kind op je buik, rugzak op je rug.
of kind op je rug, rugzak op je buik
Weet niet hoe het bij jullie zit, maar mijn grote boodschappen doe ik toch niet lopend, maar met de bakfiets.

Kan Sasha niet al op een plankje achter de kinderwagen straks? Voor echte wandelingen zou je dan wel weer kunnen kiezen om Sasha in de wagen te doen, en baby te dragen, of andersom.

Zo'n duo wagen lijkt me helemaal een gedoe, en niet praktisch met boodschappen of winkelen. Maar goed ik vind een gewone kinderwagen ook al niet praktisch
Ja, dat vind ik dus persoonlijk niks. Doe mij dan maar gewoon die wagen die ik vol kan stouwen met zooi. Bukken enzo met kind op buik of rug vind ik niet praktisch en dan in een tas zoeken naar sleutels en portemonnee. Nee, ik vind dragen heerlijk, maar niet voor de boodschappen in mijn eentje. En ik haal al snel te veel om te dragen vind ik. Pak melk, appels etc. en je hebt al gelijk een gewicht aan je armen hangen.

Wat ik nu in mijn hoofd heb is een zij-zitje wat opklapbaar is, dus het is prima te combineren met dragen als je een keer niet breed wil zijn.
Sasha kan evt. wel op een plankje, maar dat vind ik voor lange stukken ook niet ideaal. Hij is gewoon nog best heel klein tegen die tijd.

Het maakt mij trouwens ook niet uit hoor. We hebben een grote auto en ruimte zat voor een wagen dus ik kies gewoon voor een combi van dragen en duwen, net hoe het uit komt.
Ik reageerde meer op de vraag van miss_sly.
pi_64403205
Ik vond het ook erg handig om met de kinderwagen op viiste te gaan. Dan hadden we altijd een veilig bedje bij ons voor als Linde wilde slapen. En inderdaad. Wij hebben geen auto voor de zware boodschappen, dus de bugaboo is dan helemaal volgestouwd met boodschappen. Ik ga soms zelfs eerst Linde naar de opvang brengen en loop dan met de lege wagen door naar de supermarkt zodat er extra veel in kan
pi_64403216
BE je hebt ook van die plankjes met een stoeltje erop. Zag ik laatst iemand mee rijden
pi_64406485
Wat zijn er veel kinderwagens zeg! Ik vind het echt wel ingewikkeld, weet echt niet wat we moeten kiezen en wat uberhaupt de verschillen zijn. En ik vind ze ook allemaal best wel duur.
Wij willen sowieso veel gebruik gaan maken van een draagdoek, maar heb nog geen idee hoe handig we dat gaan vinden. Dus denk dat er sowieso wel een kinderwagen bij moet. Had ook nog nooit bedacht dat je ook alleen met een draagdoek zou kunnen doen eigenlijk...
Volgende week gaan we ff langs bij babydump, ff wagens in het echt bekijken, want zo op internet wordt ik er nog niet zo wijs uit
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_64408270
Stiemie daar zag ik laatst ook iemand mee rijden maar die liep wel half naast de wagen met zo'n donald duck-kont. Dan vind ik dat opklapding toch handiger, in de winkel opklappen en buiten kind er op.
Tessie, neem een zak aardappelen (5kilo) of een flink gevulde tas mee. Die wagens rijden allemaal heel anders als er eenmaal gewicht in zit. Én probeer bij de winkel of de wagen in de auto past !
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:59:52 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64408994
Ik werd vandaag gebeld door vrienden van mij, die waren hier in Gouda bij Babypark en konden door de bomen het bos niet meer zien. Het was (uiteraard) superdruk, of ik even mee wilde kijken naar de wagens.

Dus ik alle voors en tegens die ik van hier ken voor ze opgesomd, ruimte, kan een wagen in 2 richtingen gezet worden, hoog, laag, groot mandje/netje etc. etc.

Moest wel lachen, ik las toevallig vanmorgen nog Troel d'r opmerking hierboven ergens over dat de Quinny nit in te vouwen bleek voor een leek, maar wij hebben dus vanmiddag staan vechten met een Stokke!
(En met een Mutsy, en met een Joolz en met een MaxiCosi). Als je de gebruiksaanwijzing er niet bij hebt zijn ze bijna allemaal in eerste instantie echt niet in te vouwen hoor!

Maar het is gelukt en ze hebben gekozen voor een MaxiCosie Mura (geloof ik). Ze hebben niet veel ruimte wegens enorm grote hond, dus het onderstel van de kinderwagen moet op de achterbank naast de maxicosi komen te staan.
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:40:03 #233
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64412595
BE, ik heb toen ik zwanger was van Thijmen de X-Adventure duo wagen gekocht. (2 zitjes achter elkaar) Gewoom op marktplaats trouwens voor 60 euro.

Deze wagen bevalt mij wel goed. Hij duwt wel wat zwaar, maar dat is te doen. Hij is onwijs smal en op zich helemaal niet groot. Ik kan er beter mee door de drogist lopen dan met de enkele kinderwagen van Thijmen.

Ik gebruik hem alleen als ik bijvoorbeeld alleen met ze naar de stad ga ofzo. Dan is het echt ideaal.
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:11:33 #234
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64413546
Ik heb dan trouwens wel de draagdoek(en) maar we hebben voor dit kleintje wel een nog zo goed als nieuwe Maxi Taxi voor erbij geregeld.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_64447944
wij zijn ook aan het kijken voor een andere wagen. De wagenbak van de huidige wagen is op zich nog wel goed maar hij rijdt niet superfijn en de buggyinzet is helemaal waardeloos.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64449332
mijn buren hebben de kiwi explorer, http://link.marktplaats.nl/217489497 Ziet er prima uit als ze ermee rondwandelen

En BE, nog gefeliciteerd met je zwangerschap!
  zondag 28 december 2008 @ 23:48:17 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_64450179
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik werd vandaag gebeld door vrienden van mij, die waren hier in Gouda bij Babypark en konden door de bomen het bos niet meer zien. Het was (uiteraard) superdruk, of ik even mee wilde kijken naar de wagens.

Dus ik alle voors en tegens die ik van hier ken voor ze opgesomd, ruimte, kan een wagen in 2 richtingen gezet worden, hoog, laag, groot mandje/netje etc. etc.

Moest wel lachen, ik las toevallig vanmorgen nog Troel d'r opmerking hierboven ergens over dat de Quinny nit in te vouwen bleek voor een leek, maar wij hebben dus vanmiddag staan vechten met een Stokke!
(En met een Mutsy, en met een Joolz en met een MaxiCosi). Als je de gebruiksaanwijzing er niet bij hebt zijn ze bijna allemaal in eerste instantie echt niet in te vouwen hoor!

Maar het is gelukt en ze hebben gekozen voor een MaxiCosie Mura (geloof ik). Ze hebben niet veel ruimte wegens enorm grote hond, dus het onderstel van de kinderwagen moet op de achterbank naast de maxicosi komen te staan.
Dat moet je ook even doorhebben. Probleem is dat je vaak de stang al omlaag zet waardoor je de wielen van de grond optilt bij het inklappen en laat dat nou juist de beveiliging zijn, de wielen moeten op de grond blijven, anders klapt ie niet in
Wij zijn serieus teruggegaan met onze Stokke omdat we daar zoveel problemen mee hadden (en sinds we dat van die wielen weten hebben we nergens meer last van )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 29 december 2008 @ 09:44:23 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64456701
Idd hadden we de stang als eerste omlaag gedaan, omdat dat wel snel duidelijk was hoe dat werkte.

Die kiwi ziet er ook ineteressant uit Poemojn!
pi_64457712
Ik ga een Teutonia Spirit S3 kopen. Doitse Degelijkheid
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 29 december 2008 @ 11:17:45 #240
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64458806
Mijn grootste struikelblok met de kiwi explorer was dat de baby onderin ligt en dus op 'uitlaat-hoogte'. Ook als er twee kindjes zitten kijkt de onderste tegen de rugleuning aan die vlak voor zijn/haar neus zit en opzij ziet hij/zij alleen maar knieen.
Voor mij genoeg reden om deze van mijn lijstje af te strepen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 29 december 2008 @ 13:09:22 #241
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_64461993
Wij verwachten in juni een tweeling en zijn daarom op zoek naar een praktische tweelingwagen. Nu is het zo dat bij een wagen waarin de kindjes naast elkaar zitten/liggen, de reiswiegjes kleiner zijn dan bij een 'normale' wagen. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het een groot nadeel dat de nestjes kleiner zijn? We zitten te denken aan de Easywalker duo
  maandag 29 december 2008 @ 13:27:39 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64462540
Ja, dat was ook wel een beetje mijn gedachte ET, dat de onderste dus helemaal niks ziet.

Ik moest bij dat ' uitlaat' even denken over wat je nou bedoelde. Ik dacht nl. aan honden!
  maandag 29 december 2008 @ 13:34:03 #243
24188 Belana
kloon van belana
pi_64462751
mikoxx, ik had dan wel geen tweeling, maar wel een duowagen met 1 zitje en 1 babynestje (urban jungle) en ik vond het wel meevallen. En dat terwijl mijn jongste met de geboorte al 4200 gram was en dus aardig aan de maat Hij heeft er een maand of 4/5 ingelegen denk ik. Daarna over gegaan op het zitje wat ook plat kon
stormy waters...
sailin'
  maandag 29 december 2008 @ 13:53:43 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64463380
Ik zie hem op marktplaats ook staan met een duo-bak erop Mikoxx, dat lijkt mij wel heel leuk. Kunnen ze echt bij elkaar liggen, ipv ieder in hun eigen bakkie.

Zie bijv: http://link.marktplaats.nl/216093391
Of deze voor de losse bak: http://link.marktplaats.nl/217574125
  maandag 29 december 2008 @ 13:55:56 #245
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64463449
is jou quinni een 4wiel wagen Be?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 29 december 2008 @ 13:57:18 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64463488
Nee, 3-wiel. Maakt dat verschil dan?
  maandag 29 december 2008 @ 13:57:47 #247
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64463497
nee ik was gewoon nieuwschierig
  maandag 29 december 2008 @ 13:59:10 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64463539
Ah ok. Ik dacht dat je mss een oplossing wist.
Ben je op zoek naar een nieuwe wagen ook?
  maandag 29 december 2008 @ 14:01:21 #249
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64463599
ik weet het nog niet eigenlijk, het liefste wel, maar anderzijds de mutsy van Thijs is ook nog goed, en kan ook prima bij in de auto, en rijd fijn enzo.

er komt wel een andere kinderkamer, gewoon iets van ons zelf
  maandag 29 december 2008 @ 14:33:29 #250
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64464672
Ik heb geen idee of ie praktisch, te duur, etc is. Maar ik zag deze laatst ergens en vond hem er voor een duo wagen wel best tof uitzien!

ABC Design Zoom Duowagen http://www.baby-s.nl/index1.html
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')