En we hebben een winnaarquote:Op zaterdag 26 april 2008 03:23 schreef Musje456 het volgende:
Mag ik raden?: Er gebeurd weinig tot niks op de streams?
je moet in de sfeer blijven,dus delle appel!quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:18 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha dronken ofzo jij?
Het is gewoon Denne appel hoor.
meneer de buil zegt,snaveltjes toe!quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:18 schreef Laagveld het volgende:
[..]
wat een feest, in het enge parabos
Als het een Baco is wel ja.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:27 schreef cindy10 het volgende:
[..]
je moet in de sfeer blijven,dus delle appel!(kan je ook dronken worden van cola light dan??
)
Ik ben tevreden met jequote:Op zaterdag 26 april 2008 03:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
En we hebben een winnaar![]()
Truste all![]()
![]()
En Amanda:quote:Van onze lezers mag Brian (32 procent) De Gouden Kooi als eerste verlaten, gevolgd door Huub (18 procent) en Claire (14 procent). De absolute favoriet voor de eindoverwinning is Huub (33 procent), gevolgd door Brian en Jaap (13 procent). Opmerkelijk is dat veel deelnemers kwade opzet vermoeden van de programmaredactie om Brian te laten winnen, ten koste van Huub.
Je bedoeld een smerige tering RAT.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:14 schreef Sander170 het volgende:
En wanneer scheert Brian zich eens wat vaker,
of doet ie soms zwerver Mike na.
Vieze zwerver Brian, zwerfhond!
Denk niet dat ze dit in de kooi te lezen krijgen!quote:Op zaterdag 26 april 2008 08:08 schreef schatje het volgende:
Brian de grote wereldverbeteraar vindt het volgend stukje tekst uit de Telegraaf vast niet leuk om te lezen.
[..]
En Amanda:
[ afbeelding ]
![]()
Volledig artikel is hier te lezen: DGK in de media
Of je leest eerst even wat terug voor je iets neergooitquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:00 schreef Poezewoes het volgende:
Een derde zal De Mols treitersoap na 22 mei missen
De Gouden Kooi is ’asoshow’
...
Telegraaf
Dus dat!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:53 schreef marky het volgende:
Ik denk ook niet dat de telegraaf vandaag de kooi inkomt en anders in ieder geval het TV gedeelte van de krant niet. Zo stoer is de redaktie niet. En als ze het wel doen dan wordt waarschijnlijk eerst Huub naar achter geroepen die krijgt dan iets toegeschoven en moet dan terug met de opdracht om het verhaal in de telegraaf te ontkrachten.
Slime werk van Huub, je tikt 1 dominosteentje om en de rest gaat vanzelf.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:33 schreef Prosac het volgende:
Nou filmpje gekeken en sta verbaast (nou ja, eigenlijk niet) hoe Amanda en Brian invulling geven aan het gebeuren. Brian vraagt nogmaals om te gaan sparren, Huub zegt ja, iedereen rent naar de fitness. Vervolgens zie ik Huub relaxed die handschoenen onderhands aan de voeten van Brian gooien en even kijkt, handschoen pakt en roept GAAN WE HANDSCHOENEN GOOIEN?? GAAN WE GOOIEN??? en snoeihard teruggooit, daarna wat duw en trek werk omdat Huub zoiets heeft van, wat flik je me nou?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:37 schreef avonne het volgende:
[..]
och, Huub gooit dus de handschoenen naar Brian op de grond zodat hij ze kan aantrekken. Dat stelt dus niks voor.
Amanda heeft het weer helemaal verkeerd gezien "naar je hoofd smijten" de blinde koe dat ze is.
Duidelijk in ieder geval dat Brian uit daagt om te gaan sparren.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij zit er progressie in Brian's gitaarspelquote:
quote:Vannacht zijn de gemoederen hoog opgelopen in de Villa. Na een ontspannen filmavondje kregen Brian en Huub het weer met elkaar aan de stok. Amanda verweet de Oldenzaler een agressief mannetje te zijn omdat hij vlak daarvoor een cd naar Jaaps hoofd had gegooid. Huub gaf echter aan dat hij dat alleen deed omdat Jaap vantevoren een onderbroek naar Claires hoofd smeet. De Amsterdamse en haar vriendje hoefden maar een paar dingen uit te spreken en hun rivaal zat al weer op de kast. Een recente afspraak om te sparren kwam boven water en Brian en Huub besloten tot actie over te gaan in de fitnessruimte. Er werd echter snel een stokje voor gestoken door Claire die haar uiterste best deed haar nieuwbakken echtgenoot in bedwang te houden en zo liep het gebeuren met een sisser af…
Dit is toch echt heel ernstig. Weer een kakweergave van wat daar gebeurd is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:09 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me altijd af welke streams PoekieRoekie kijkt, stream 5 misschien?
[..]
Dat zou volgens mij toch wel gebeurd zijn. Ik blijf een beetje hoop houden dat het niet simpelweg verdeling van punten is. Huub heeft gezegd dat het ook op inlelligentie aankomt, iets in de trant van vragen beantwoorden. We zullen het wel zien, weten doen we het pas op 15 mei.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:08 schreef blomst het volgende:
Als het telegraaf stuk in de vila komt dan kan Huub het helemaal wel vergeten 15 mei, dan zullen Jaap, Amanda en brian zeker zorgen dat Huub de minste punten krijgt.
Laat gaan joh, de streamer weet toch beter. Het viel me trouwens op de Brian en Amanda niet zo heel gunstig uit de verf kwamen in de reguliere van gisteren, er is dus nog hoop.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:13 schreef tipsch het volgende:
Dit is toch echt heel ernstig. Weer een kakweergave van wat daar gebeurd is.
Hoe serieus kun je haar nog nemen?quote:Brian is er deze ochtend vroeg bij. Normaal ligt Antilliaan tot laat in de middag ver onder de dekens, maar vandaag heeft hij belangrijkere dingen te doen. Terwijl alle Miljonairs nog in diepe slaap verkeren zit hij rechtop in bed met zijn aantekeningenboekje in de aanslag. Hij bladert het door en schrijft her en der wat nieuwe dingen op. Liefje Amanda ligt er wat onrustig naast te woelen en lijkt het maar niets te vinden dat haar vriendje even geen aandacht heeft voor haar!
wat gebeurde er in de reguliere?quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat gaan joh, de streamer weet toch beter. Het viel me trouwens op de Brian en Amanda niet zo heel gunstig uit de verf kwamen in de reguliere van gisteren, er is dus nog hoop.
On Topic: Brian en Amanda liggen weer te fluisteren, er is echt niks van te verstaan.![]()
zo zou het dan moeten zijn?quote:quote:Brian is er deze ochtend vroeg bij. Normaal ligt Antilliaan tot laat in de middag ver onder de dekens, maar vandaag heeft hij belangrijkere dingen te doen. Terwijl alle Miljonairs nog in diepe slaap verkeren zit hij rechtop in bed met zijn aantekeningenboekje sudokoboekje in de aanslag. Hij bladert het door en schrijft her en der wat nieuwe dingen zoekt achterin de antwoorden op. Liefje Amanda ligt er wat onrustig naast te woelen en lijkt het maar niets te vinden dat haar vriendje even geen aandacht heeft voor haar!
Ik doel op het gekissebis aan tafel tussen Brian en Huub, dat was voor het jacuzzi gedoe. Brian en Amanda stonden echt voor joker terwijl Huub verbaal erg sterk was, as usual.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:24 schreef petraa het volgende:
wat gebeurde er in de reguliere?
Edit: Als ik zo lees in het verslag van de uitzending op FOK liet het Brian allemaal koud de acties! Terwijl op de streams hij verschrikkelijk para werd. Dus!
Keej heb de uitzending gemist (niet echt, want ik kijk nooit)en daarover stond dus niets in het topic.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doel op het gekissebis aan tafel tussen Brian en Huub, dat was voor het jacuzzi gedoe. Brian en Amanda stonden echt voor joker terwijl Huub verbaal erg sterk was, as usual.
Niet dus !!! zoals altijd.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:22 schreef beequeen het volgende:
Ik lig nu toch echt in een deuk om PoekieRoekie, die spoort echt niet. Brian ligt te sudokuen en wat schrijft ze:
[..]
Hoe serieus kun je haar nog nemen?![]()
3 april wist de DGK-redactie eerst niet wie VillaVandaag schrijfsterquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:41 schreef trettie het volgende:
POEKIE ROEKIE,
mag Antilliaan in het vervolg vervangen worden door Breukelaar Breukelenaar
of Breukelse boer svp? Daar is ie n.l. geboren!
Let eens op kind, als je nog werk wilt vinden na deze soap!
Niemand gelooft jou dan nog!!!!
Eens.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:08 schreef blomst het volgende:
Als het telegraaf stuk in de vila komt dan kan Huub het helemaal wel vergeten 15 mei, dan zullen Jaap, Amanda en brian zeker zorgen dat Huub de minste punten krijgt.
Wat stond er verkeerd in dat bericht??????quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
-Weg-
Jij ook, wat mij betreft, als je zo doorgaat.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
3 april wist de DGK-redactie eerst niet wie VillaVandaag schrijfster
PoekieRoekie was, na enige uitleg in de COS uiteindelijk wel,
volgens DGK-Redactie was Poekie allang niet meer werkzaam bij hen.
Ik denk serieus dat ze eens goed genomen moet worden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:22 schreef beequeen het volgende:
Ik lig nu toch echt in een deuk om PoekieRoekie, die spoort echt niet. Brian ligt te sudokuen en wat schrijft ze:
[..]
Hoe serieus kun je haar nog nemen?![]()
De PP is nu al gemanipuleerd. Brian en Amanda moeten wel het idee hebben dat ze nog een kans maken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eens.
Eigenlijk is het een gevaarlijk artikel voor Huub, als de bewoners er lucht van krijgen is het met hem gedaan op 15 mei.
Behalve als de stemming zo gemanipuleerd is dat Claire moet vertrekken.
Jij zit net als gisteravond, out of the blue, users aan te vallen met je opmerkingen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat stond er verkeerd in dat bericht??????
Was gewoon een sarcastische/synische opmerking, in tegenstelling tot gemeende opmerkingen die over Jaap, Brian, Claire en Amanda gaan op dit forum.
Ik zal de volgende keer Huub zijn moeder wel een teringhoer noemen, want dat mag dan weer wel, omdat Huub dat ook mag zeggen in de kooi en dat is stoer als je dat soort uitspraken zegt.
Dat is toch net zo'n leugenachtige bende???????quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
3 april wist de DGK-redactie eerst niet wie VillaVandaag schrijfster
PoekieRoekie was, na enige uitleg in de COS uiteindelijk wel,
volgens DGK-Redactie was Poekie allang niet meer werkzaam bij hen.
Ho ho, de laatste keer dat PoekieRoekie is dat hok was om Brian te interviewen, vertelde ze dat ze nog steeds voor VV schrijft, dus......quote:
Zo mooi als dellie blijft doorflippen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:30 schreef Dark het volgende:
De waarheid van Amanda in dit filmpje..............![]()
A - Ja de grenzen zijn weg, als Huub een handschoen naar jouw hoofd gooit, gooi jij terug.........
B - Ik heb het er vandaag nog over gehad..........SL
Dat is toch ook al een tijd geleden dat ze daar is geweest?quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ho ho, de laatste keer dat PoekieRoekie is dat hok was om Brian te interviewen, vertelde ze dat ze nog steeds voor VV schrijft, dus......
Een week of twee. Ze is toen de hele middag gebleven, ook tijdens het trainen met Carlos. Joris was er toen ook nog.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:17 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dat is toch ook al een tijd geleden dat ze daar is geweest?
Ah ok, dat heb ik gemist dan.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een week of twee. Ze is toen de hele middag gebleven, ook tijdens het trainen met Carlos. Joris was er toen ook nog.
Is niet zo lang geleden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:17 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Lees www.kingjaap.nl maar. Daar verlagen we ons niet tot het afvallen van ouders of familieleden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij zit net als gisteravond, out of the blue, users aan te vallen met je opmerkingen.
Dan heb je het idd maar over Huub maar users aanvallen doe je niet in de cos.
Hoe durf jij trouwens mensen naar school te sturen?![]()
Einde discussie, hier in de cos. Je richt je maar op de streams en de bewoners. Als je denkt dat je Huubs moeder dan maar uit moet schelden, succes!
NEE KORT GELEden was ze daar ook.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:17 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
King Jaap zet iedereen voor schut van dikke mensen tot oudere mensen die Jeude boule spelen dus wat nou??quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees www.kingjaap.nl maar. Daar verlagen we ons niet tot het afvallen van ouders of familieleden.
Dit was enkel en alleen om een statement te maken.
On-topic: Ze slapen allemaal nog
Hmmm, no thanks. Kingjaap.nl was leuk toen hij nog zelf schreef. Nu is het een mening waarvan ik er 300 in elke cos lees. Het heeft dus geen toegevoegde waarde meer voor me.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees www.kingjaap.nl maar. Daar verlagen we ons niet tot het afvallen van ouders of familieleden.
Dit was enkel en alleen om een statement te maken.
On-topic: Ze slapen allemaal nog
Omdat er toch een slaappauze is. Ik werd door Sjoerd gevraagd om gohstwriter te worden op die site. Omdat hij er zelf geen tijd voor had. Als pro-Jaap heb ik het leuk proberen te houden, dat dat niet lukt zonder eigen commentaar van Jaap zelf is logisch, maar hij vond op zijn jaardag wel dat ik m'n best er voor doe en daar gaat het mij om.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Hmmm, no thanks. Kingjaap.nl was leuk toen hij nog zelf schreef. Nu is het een mening waarvan ik er 300 in elke cos lees. Het heeft dus geen toegevoegde waarde meer voor me.
Ontopic: ze hebben ook nog even.
TiNo_Flo , wie kunnen we geloven DGK-redactie die eerst niet eens wist wie Poekie wasquote:
klopt toen reed jaap met die skelter over al doorheen en wilde hij met roekie poekie trouwen want die had hem gered met de skelter toen hij omvielquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een week of twee. Ze is toen de hele middag gebleven, ook tijdens het trainen met Carlos. Joris was er toen ook nog.
ghostquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat er toch een slaappauze is. Ik werd door Sjoerd gevraagd om gohstwriter te worden op die site. Omdat hij er zelf geen tijd voor had. Als pro-Jaap heb ik het leuk proberen te houden, dat dat niet lukt zonder eigen commentaar van Jaap zelf is logisch, maar hij vond op zijn jaardag wel dat ik m'n best er voor doe en daar gaat het mij om.
De unieke page-views liegen er ook niet om, maar als jaap na 22 mei als winnaar de poort uit stapt, zal hij zeker terug komen op zijn site.
on-topic: Actie in de kooi. Brian is wakker en leest iets.
eensquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:42 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, ik zit zo ineens te denken, wat nu als Brian toch een boete gaat krijgen voor gisteravond, is het waar dat er geen boetes meer worden uitgedeeld of is dat een briljante deductie van st.Brian zelf?
Ik heb namelijk wel eens boetes uitgedeeld zien worden voor minder, na het zien van de beelden denk ik echt dat Brian in deze de instigator is geweest.
Het is waar dat wanneer Claire er niet was geweest en de bewaking niet zo rustig en beheerst had gereageerd er dingen mbt Huub uit de hand waren gelopen maar Brian was imho echt de oorzaak dit keer, ik vind dus dat hij op zijn minst een waarschuwing moet krijgen.
Roekshana heeft, toen ze laatst weer in De Kooi was, niet gezegd dat ze voor VV schreef. Ze werkte nu voor cross media. Ik ga er zelf gewoon vanuit dat de redactie het bij het juiste eind had.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
TiNo_Flo , wie kunnen we geloven DGK-redactie die eerst niet eens wist wie Poekie was
of Poekie met haar verdraaide leugenachtige verhalen, een feit, Poekie schrijft niet alle verhalen,
er schrijven en werken volgens Jaap 4 mensen bij VillaVandaag, Jaap liep daar naar binnen op weg
naar Jensen, maar ze lijken bij VillaVandaag wel bijna een dezelfde doel en schrijfstijl te volgen.
Mij, als ik zeg dat ik denk dat het een eenzaam vrouwtje is met 11 katten, 5-hoog op de Europalaan.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
TiNo_Flo , wie kunnen we geloven
"Oh my love, my darling, I honger for your touch, are you still mine, I need your love..... "quote:
Ik heb hier volgens mij al eens eerder gelezen dat ze eigenlijk Sandra heet. Er zou ook eens iemand op bezoek geweest zijn in de kooi die haar San noemde.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:46 schreef JEEtjuuh het volgende:
interesant dit amanda blijkt dus sandra te heten.
http://www.whitelinefirm.nl/node/91323
Je kunt het echt niet laten, hè?quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Over gisteravond.
Huub viel Amanda verbaal aan. Waarbij hij vervolgens Brian uitdaagde om te gaan sparren.
Ik weet niet welke streams de Huubsoppers voorgeschoteld krijgen, maar Huub was overduidelijk de agressor in het verhaal.
Brian wilde wel met hem sparren en toen kwam er een streamlock.
Oh wacht en Amanda was niet verbaal naar Huub toe??? Dat deed ze dus via een omweg naar Claire toe en huub kwam boven en hoorde het en ging erop in, voorzover je op Amanda in kan gaan.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Over gisteravond.
Huub viel Amanda verbaal aan. Waarbij hij vervolgens Brian uitdaagde om te gaan sparren.
Ik weet niet welke streams de Huubsoppers voorgeschoteld krijgen, maar Huub was overduidelijk de agressor in het verhaal.
Tja, verbaal aan vallen gebeurt daar altijd, als er iemand is die haar mondje wel vooraan heeft is dat Amanda, als Huub dan de handschoenen naar Brian toegooit, onderhands, om te gaan sparren en er wordt er eentje keihard overhands teruggemikt dan vraag ik me af welke streams jij hebt zitten kijken, als Amanda nu een lief poppetje was dat niet voor zichzelf kon opkomen had je gelijk, nu, in mijn ogen, niet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Over gisteravond.
Ik denk dat ze helemaal geen boetes meer gaan uitdelen. Daarbij denk ik dat Jaap 'vrijspel' heeft om Brian en Huub op te stoken zodat hij zichzelf kan profileren zolang het maar binnen de grenzen blijft. Er is duidelijk een anti Huub campagne.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:42 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, ik zit zo ineens te denken, wat nu als Brian toch een boete gaat krijgen voor gisteravond, is het waar dat er geen boetes meer worden uitgedeeld of is dat een briljante deductie van st.Brian zelf?
Ik heb namelijk wel eens boetes uitgedeeld zien worden voor minder, na het zien van de beelden denk ik echt dat Brian in deze de instigator is geweest.
Het is waar dat wanneer Claire er niet was geweest en de bewaking niet zo rustig en beheerst had gereageerd er dingen mbt Huub uit de hand waren gelopen maar Brian was imho echt de oorzaak dit keer, ik vind dus dat hij op zijn minst een waarschuwing moet krijgen.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat ze helemaal geen boetes meer gaan uitdelen. Daarbij denk ik dat Jaap 'vrijspel' heeft om Brian en Huub op te stoken zodat hij zichzelf kan profileren zolang het maar binnen de grenzen blijft. Er is duidelijk een anti Huub campagne.
Jaap speelt redelijk fel tegen Huub terwijl hij zo goed als niet tegen Brian speelt. Jaap denkt dat ie het goed doet. Ik denk eerder dat hij geen fans meer bij HC en BA weghaalt. De manier waarop hij speelt vind ik om te kotsen. Jaap heeft voor mij niets van zichzelf laten zien. Ik vind hem een parasiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |