abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 26 april 2008 @ 12:20:28 #126
135305 beequeen
Lost.
pi_58318429
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:17 schreef TiNo_Flo het volgende:

Dat is toch ook al een tijd geleden dat ze daar is geweest?
Een week of twee. Ze is toen de hele middag gebleven, ook tijdens het trainen met Carlos. Joris was er toen ook nog.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58318440
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:20 schreef beequeen het volgende:

[..]

Een week of twee. Ze is toen de hele middag gebleven, ook tijdens het trainen met Carlos. Joris was er toen ook nog.
Ah ok, dat heb ik gemist dan.
pi_58318450
quote:

[..]

Is niet zo lang geleden.
Toen had ze ra ra met wie, ja weer met Brian een intervieuw!
Alsof daar niemand anders zit.
Ja ze zou Huub eens per ongeluk aardig gaan vinden, dat is toch niet de bedoeling????
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_58318460
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:14 schreef noekje het volgende:

[..]

Jij zit net als gisteravond, out of the blue, users aan te vallen met je opmerkingen.
Dan heb je het idd maar over Huub maar users aanvallen doe je niet in de cos.
Hoe durf jij trouwens mensen naar school te sturen?
Einde discussie, hier in de cos. Je richt je maar op de streams en de bewoners. Als je denkt dat je Huubs moeder dan maar uit moet schelden, succes!
Lees www.kingjaap.nl maar. Daar verlagen we ons niet tot het afvallen van ouders of familieleden.
Dit was enkel en alleen om een statement te maken.

On-topic: Ze slapen allemaal nog
pi_58318466
quote:

[..]

NEE KORT GELEden was ze daar ook.
Goedemorgen :W
pi_58318501
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:22 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Lees www.kingjaap.nl maar. Daar verlagen we ons niet tot het afvallen van ouders of familieleden.

King Jaap zet iedereen voor schut van dikke mensen tot oudere mensen die Jeude boule spelen dus wat nou??
Ook zijn eigen vader zet ie regelmatig voor gek hier!!!!!
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_58318537
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:22 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Hmmm, no thanks. Kingjaap.nl was leuk toen hij nog zelf schreef. Nu is het een mening waarvan ik er 300 in elke cos lees. Het heeft dus geen toegevoegde waarde meer voor me.

Ontopic: ze hebben ook nog even.
Go hard or go home
  † In Memoriam † zaterdag 26 april 2008 @ 12:32:37 #133
135305 beequeen
Lost.
pi_58318622
Even teruggezocht, 11 april was PoekieRoekie in dat hok.

VV 11- april 2008.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58318674
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:27 schreef noekje het volgende:

[..]

Hmmm, no thanks. Kingjaap.nl was leuk toen hij nog zelf schreef. Nu is het een mening waarvan ik er 300 in elke cos lees. Het heeft dus geen toegevoegde waarde meer voor me.

Ontopic: ze hebben ook nog even.
Omdat er toch een slaappauze is. Ik werd door Sjoerd gevraagd om gohstwriter te worden op die site. Omdat hij er zelf geen tijd voor had. Als pro-Jaap heb ik het leuk proberen te houden, dat dat niet lukt zonder eigen commentaar van Jaap zelf is logisch, maar hij vond op zijn jaardag wel dat ik m'n best er voor doe en daar gaat het mij om.
De unieke page-views liegen er ook niet om, maar als jaap na 22 mei als winnaar de poort uit stapt, zal hij zeker terug komen op zijn site.

on-topic: Actie in de kooi. Brian is wakker en leest iets.
  zaterdag 26 april 2008 @ 12:40:42 #135
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_58318758
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:21 schreef TiNo_Flo het volgende:

Ah ok, dat heb ik gemist dan.
TiNo_Flo , wie kunnen we geloven DGK-redactie die eerst niet eens wist wie Poekie was
of Poekie met haar verdraaide leugenachtige verhalen, een feit, Poekie schrijft niet alle verhalen,
er schrijven en werken volgens Jaap 4 mensen bij VillaVandaag, Jaap liep daar naar binnen op weg
naar Jensen, maar ze lijken bij VillaVandaag wel bijna een dezelfde doel en schrijfstijl te volgen.
  zaterdag 26 april 2008 @ 12:42:58 #136
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58318790
Hmm, ik zit zo ineens te denken, wat nu als Brian toch een boete gaat krijgen voor gisteravond, is het waar dat er geen boetes meer worden uitgedeeld of is dat een briljante deductie van st.Brian zelf?

Ik heb namelijk wel eens boetes uitgedeeld zien worden voor minder, na het zien van de beelden denk ik echt dat Brian in deze de instigator is geweest.

Het is waar dat wanneer Claire er niet was geweest en de bewaking niet zo rustig en beheerst had gereageerd er dingen mbt Huub uit de hand waren gelopen maar Brian was imho echt de oorzaak dit keer, ik vind dus dat hij op zijn minst een waarschuwing moet krijgen.
be nice or go away
pi_58318847
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:20 schreef beequeen het volgende:

[..]

klopt toen reed jaap met die skelter over al doorheen en wilde hij met roekie poekie trouwen want die had hem gered met de skelter toen hij omviel
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58318900
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:35 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Omdat er toch een slaappauze is. Ik werd door Sjoerd gevraagd om gohstwriter te worden op die site. Omdat hij er zelf geen tijd voor had. Als pro-Jaap heb ik het leuk proberen te houden, dat dat niet lukt zonder eigen commentaar van Jaap zelf is logisch, maar hij vond op zijn jaardag wel dat ik m'n best er voor doe en daar gaat het mij om.
De unieke page-views liegen er ook niet om, maar als jaap na 22 mei als winnaar de poort uit stapt, zal hij zeker terug komen op zijn site.

on-topic: Actie in de kooi. Brian is wakker en leest iets.
ghost
pi_58318911
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:42 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, ik zit zo ineens te denken, wat nu als Brian toch een boete gaat krijgen voor gisteravond, is het waar dat er geen boetes meer worden uitgedeeld of is dat een briljante deductie van st.Brian zelf?

Ik heb namelijk wel eens boetes uitgedeeld zien worden voor minder, na het zien van de beelden denk ik echt dat Brian in deze de instigator is geweest.

Het is waar dat wanneer Claire er niet was geweest en de bewaking niet zo rustig en beheerst had gereageerd er dingen mbt Huub uit de hand waren gelopen maar Brian was imho echt de oorzaak dit keer, ik vind dus dat hij op zijn minst een waarschuwing moet krijgen.
eens
  † In Memoriam † zaterdag 26 april 2008 @ 12:52:57 #140
137949 Disana
pi_58318957
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:40 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

TiNo_Flo , wie kunnen we geloven DGK-redactie die eerst niet eens wist wie Poekie was
of Poekie met haar verdraaide leugenachtige verhalen, een feit, Poekie schrijft niet alle verhalen,
er schrijven en werken volgens Jaap 4 mensen bij VillaVandaag, Jaap liep daar naar binnen op weg
naar Jensen, maar ze lijken bij VillaVandaag wel bijna een dezelfde doel en schrijfstijl te volgen.
Roekshana heeft, toen ze laatst weer in De Kooi was, niet gezegd dat ze voor VV schreef. Ze werkte nu voor cross media. Ik ga er zelf gewoon vanuit dat de redactie het bij het juiste eind had.
pi_58318959
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:40 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

TiNo_Flo , wie kunnen we geloven
Mij, als ik zeg dat ik denk dat het een eenzaam vrouwtje is met 11 katten, 5-hoog op de Europalaan.
pi_58318988
toch is brian wel een dieren liefhebber hoor das ook positief heeft iemand dit gsiteren ook gehoord?
"Gister toen Amanda soep zat te eten zei Brian je slobbert het net naar binnen als een hond eigenlijk heb je heel veel van een hond."
Hij naait als een konijn tongt met tanner zit aan Fries zijn geslachtsdeel , zijn vriendin heeft een cavia op dr kop en hijzelf is een rat.
  zaterdag 26 april 2008 @ 12:59:43 #143
145755 kahaarin
pi_58319056
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:49 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

ghost
"Oh my love, my darling, I honger for your touch, are you still mine, I need your love..... "

Sorry, ear worm ineens, werelds nummer.

Edit, deze is nog beter......
be nice or go away
  Moderator zaterdag 26 april 2008 @ 13:09:57 #144
184769 crew  Deisyy
pi_58319195
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 10:46 schreef JEEtjuuh het volgende:
interesant dit amanda blijkt dus sandra te heten.
http://www.whitelinefirm.nl/node/91323
Ik heb hier volgens mij al eens eerder gelezen dat ze eigenlijk Sandra heet. Er zou ook eens iemand op bezoek geweest zijn in de kooi die haar San noemde.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_58319219
Over gisteravond.
Huub viel Amanda verbaal aan. Waarbij hij vervolgens Brian uitdaagde om te gaan sparren.

Ik weet niet welke streams de Huubsoppers voorgeschoteld krijgen, maar Huub was overduidelijk de agressor in het verhaal.
Brian wilde wel met hem sparren en toen kwam er een streamlock.
  † In Memoriam † zaterdag 26 april 2008 @ 13:12:00 #146
137949 Disana
pi_58319231
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Over gisteravond.
Huub viel Amanda verbaal aan. Waarbij hij vervolgens Brian uitdaagde om te gaan sparren.

Ik weet niet welke streams de Huubsoppers voorgeschoteld krijgen, maar Huub was overduidelijk de agressor in het verhaal.
Je kunt het echt niet laten, hè?
pi_58319248
quote:
Over gisteravond.

Oh wacht en Amanda was niet verbaal naar Huub toe??? Dat deed ze dus via een omweg naar Claire toe en huub kwam boven en hoorde het en ging erop in, voorzover je op Amanda in kan gaan.

En ik ben GEEN HUUBSOPPER !!! Dit is precies zoals het is gegaan.!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  zaterdag 26 april 2008 @ 13:15:08 #148
145755 kahaarin
pi_58319271
quote:
Over gisteravond.

Tja, verbaal aan vallen gebeurt daar altijd, als er iemand is die haar mondje wel vooraan heeft is dat Amanda, als Huub dan de handschoenen naar Brian toegooit, onderhands, om te gaan sparren en er wordt er eentje keihard overhands teruggemikt dan vraag ik me af welke streams jij hebt zitten kijken, als Amanda nu een lief poppetje was dat niet voor zichzelf kon opkomen had je gelijk, nu, in mijn ogen, niet.
be nice or go away
  zaterdag 26 april 2008 @ 13:15:11 #149
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58319272
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:42 schreef kahaarin het volgende:

Ik denk dat ze helemaal geen boetes meer gaan uitdelen. Daarbij denk ik dat Jaap 'vrijspel' heeft om Brian en Huub op te stoken zodat hij zichzelf kan profileren zolang het maar binnen de grenzen blijft. Er is duidelijk een anti Huub campagne.
Jaap speelt redelijk fel tegen Huub terwijl hij zo goed als niet tegen Brian speelt. Jaap denkt dat ie het goed doet. Ik denk eerder dat hij geen fans meer bij HC en BA weghaalt. De manier waarop hij speelt vind ik om te kotsen. Jaap heeft voor mij niets van zichzelf laten zien. Ik vind hem een parasiet.
Op zaterdag 26 april 2008 13:15 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik denk dat ze helemaal geen boetes meer gaan uitdelen. Daarbij denk ik dat Jaap 'vrijspel' heeft om Brian en Huub op te stoken zodat hij zichzelf kan profileren zolang het maar binnen de grenzen blijft. Er is duidelijk een anti Huub campagne.
Jaap speelt redelijk fel tegen Huub terwijl hij zo goed als niet tegen Brian speelt. Jaap denkt dat ie het goed doet. Ik denk eerder dat hij geen fans meer bij HC en BA weghaalt. De manier waarop hij speelt vind ik om te kotsen. Jaap heeft voor mij niets van zichzelf laten zien. Ik vind hem een parasiet.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')