Balen van de tijdquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:08 schreef Memento-Mori het volgende:
te weinig tijd as alwayscijfer is kwestie van afwachten maar vrees ervoor...
Dat is shitquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:08 schreef Memento-Mori het volgende:
te weinig tijd as alwayscijfer is kwestie van afwachten maar vrees ervoor...
Wie een mooie tuin wil, moet pijn lijden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:17 schreef Tezz het volgende:
Ik voorzie een in-de-tuin-werk-dagje vandaag
Het punt is dat wij door onze uitbouw aan het huis nog maar een ieniemienie tuintje hebben overgehouden. Als daar dus 1 ding verkeerd staat ziet het er meteen uit als een mega-bende.quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wie een mooie tuin wil, moet pijn lijden..
Ik ga vandaag niks doen, lekker relaxen en het leuk hebben. Morgen wat schoonmaken en mn boeken inruimen.
ikke ookquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:17 schreef Tezz het volgende:
Ik voorzie een in-de-tuin-werk-dagje vandaag
Ik ga straks naar Breda op de motor.quote:Op zaterdag 26 april 2008 07:20 schreef latislos het volgende:
mogguh.![]()
huisjes kijken in Leuven![]()
![]()
![]()
![]()
er naar toe rijden met vakantiedrukte.
hier een mega tuin, het terras boven is inmiddels helemaal gedaan, het terras aan het benedenhuis zijn we druk mee bezig dus, de rest van de tuin (zo'n 80/90 vierkante meter) is een soort van jungle, maar heeft wel een spooktuinhuisjequote:Op zaterdag 26 april 2008 09:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het punt is dat wij door onze uitbouw aan het huis nog maar een ieniemienie tuintje hebben overgehouden. Als daar dus 1 ding verkeerd staat ziet het er meteen uit als een mega-bende.
En sinds manlief begonnen is met zijn nieuwe hobby (kruiden kweken) is het gewoon een zooi. Overal ligt zand en rotzooi en potjes en verpakkingen. Maar eens aanpakken dus zometeen.
wat mot jij bij je ex?quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik ga straks naar Breda op de motor.geen last van files.
![]()
Ga alleen wel naar mijn ex toe
Succes dan maarquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
oh ja!quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
misschien wil ze wel seksquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Goede vraag. Geen idee. Haar voorstel.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Seks is goed
![]()
Maar niet met je ex
quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik wil ook seks![]()
*SOL maar even naar boven gaat om vriendlief zachtjes wakker te masseren
Ja joh! *stuiter stuiter stuiter* de zon schijnt!quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:28 schreef octopussy het volgende:
Gutenmorgen![]()
wat zijn jullie actief op een zaterdagochtend
Córrectie, ik ga de nieuwe aflevering van Grey's Anatomy kijkenquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja joh! *stuiter stuiter stuiter* de zon schijnt!
En *hop* ik ga shoppen
Misschien toch eens proberenquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vrij populair in de VS, in crumbles enzo. Ik vind het heerlijk. Koud is het viess
Ik las trouwens: Los is binnen
een beetje gothicquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat vinden jullie van deze oorbel? http://www.large-online.nl/ACfrG/productimg/8/807556m.jpg?
Ik ga aankleden, ontbijten en winkelenEn daarna aan mn afstudeerding werken
Bij nader inzien lijkt hij op die ene uit lostquote:
ooooh tezz, niet handigquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:06 schreef Tezz het volgende:
Zwemles met kind zit er weer op.
Ik heb manlief boosgemaakt. Die had een tafeltje getimmerd voor in de tuin (om zijn geweekte kruiden op te zetten), maar het was zoooooo lelijk dat ik het een beetje heb afgekraakt. Nu is hij boos..........
Ik heb er al een halve dag in bed met lief opzittenquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:28 schreef octopussy het volgende:
Gutenmorgen![]()
wat zijn jullie actief op een zaterdagochtend
Nee gaat echt niet. Hij is weer terug namenlijk en als ik nu met een fototoestel de tuin in loop dan ben ik bang dat ik het niet overleef......quote:
grmblquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee gaat echt niet. Hij is weer terug namenlijk en als ik nu met een fototoestel de tuin in loop dan ben ik bang dat ik het niet overleef......
Het ergste van alles is nog, dat het mijn eigen idee was.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:58 schreef Bluezz het volgende:
Zo, lekker wakker worden met Sawyer![]()
Fijn dat je je weer beter voelt SOL!
Enne Tezz, smaken van mannen![]()
![]()
Poes is alweer in het gras aan het rollen, en onze nieuwste aanwinst is net gebracht door meneer w. kamp
Een broodroosterDie hadden we nog niet
Nou, het is een beetje scheef en de (mijn) bedoeling was om het tafeltje in het verlengde van de bloembak te maken, zodat het een lange bak werd met bloembak en tafeltje zeg maar. Maar de 'tafel' is tien cm breder dan de bloembak. Ziet er erg vreemd uit.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:15 schreef Bluezz het volgende:
Maar wat is er dan verkeerd, het model, het soort hout?
Ger. broodjes waren lekker[ afbeelding ]
Succes met leren, niet te druk maken hequote:Op zaterdag 26 april 2008 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
80% kans op regen maandag. Ik geef het op alles in controle te hebben.
Ik ga studeren, tot misschien vannacht.
Even lekker relaxen in je eigen huis zonder rekening te hoeven houden met anderenquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Ze zijn weg![]()
![]()
HoiBen ik weer even. Wel een beetje lullig van dat tafeltje, Tezz
En steer maak je idd niet zo druk man
quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:35 schreef Isabeau het volgende:
Maar nu zijn jullie er nietEn ik heb nog wel een beeje support nodig nadat al mijn energie is weggejat afgelopen 2 dagen
(en het woord support kan ik eigenlijk ook niet meer aanhoren
)
Monika bleef er maar op hameren dat ze support moest hebben... *zucht* zelden zo'n hysterisch iemand gezien zeg. Vooral gisteravond. Hy-ste-risch. Niet normaal meer.quote:
Ja heerlijk heh, hier ook het rijk alleen! Wat een heerlijke rust toch.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Oh Lein, hallo!!! Happy happy joy joy, lekker alleenHéérlijk alleen. Wat is het fantastisch hier alleen
Vre-se-lijk, wat ben jij een slecht mens zeg! Tsssssk schaam je, enzo.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat ik het ruzieën tussen de twee gasten erg...fascinerend vond. Zelden 2 mensen zo slecht zien ruzie maken. Waardeloos. Ruzie maken heeft toch ook bepaalde regels of ben ik nou gek? Tenzij je de persoon waar je ruzie mee hebt nooit meer wilt zien of zo. Op de één of andere macabere wijze heb ik me er toch wel een beetje mee vermaaktErg hè!
En, mag ze mee?quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:42 schreef Isabeau het volgende:
Tezz, dat tafeltje is veel mooier dan die bloembak![]()
![]()
Nou, Monika is de vroegere au pair van mijn moeder en ze komt uit Tsjechië en ze is hier zwanger geworden van haar fietsvriendje, tevens de zoon van een goede vriendin van mijn moeder en nu is ze 8 maanden zwanger en elke dag hysterisch omdat ze hem dom en geen echte man vindt en hij geeft haar niet genoeg support. Ondertussen is zij de verwezenlijking van het woord onredelijk.
Vannacht moet ik weer werken, Liejannuh. Ze vroeg al of ze mee naar mijn werk mocht
Het was net zo'n theater van de lach toneelstuk waarbij steeds mensen wegrennen en met deuren slaan en zoquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Vre-se-lijk, wat ben jij een slecht mens zeg! Tsssssk schaam je, enzo.
quote:
Maar hij gaat nu de bloembak mooi makenquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:45 schreef Tezz het volgende:
Pfffff Isa wat een verhaal!
En die bloembak, tja, dat is zijn project zeg maar. En als het dan moet, dan had ik gewild dat het tafeltje enigszins bij die bloembak zou passen. Maar goed, ff ademhalen en weer doorgaan!
Ovigens is kind er blij mee, want er zijn radijsjes, tomaten en worteltjes gepland in de bak.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannen en bezigheidstherapiequote:Op zaterdag 26 april 2008 13:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar hij gaat nu de bloembak mooi maken![]()
* Isabeau houdt haar hart vast
En als je het tafeltje nu donker beitst? Ik vind het namelijk eigenlijk best wel mooi!quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:45 schreef Tezz het volgende:
Pfffff Isa wat een verhaal!
En die bloembak, tja, dat is zijn project zeg maar. En als het dan moet, dan had ik gewild dat het tafeltje enigszins bij die bloembak zou passen. Maar goed, ff ademhalen en weer doorgaan!
Ovigens is kind er blij mee, want er zijn radijsjes, tomaten en worteltjes gepland in de bak.
Nou, Monika is dol op mij (vraag me niet waarom, ik zeg haar steeds wat ze niet goed doet) en zag in mij een soort vluchtplek omdat ze het bij hem niet meer uithield. Nou ja, prima, ik wil wel even opvang spelen. Dus is ze donderdag hier gekomen. Gisteren had ik 1,5 uur rust omdat ik naar de sportschool moest. Yeah! Daarna naar haar huis gelopen, was ze weg. Toen kwam de vader van haar kind thuis en die dacht wel te weten waar ze was. Dus daar zijn we heen gewandeld. Was ze uiteraard niet. Belde ze eindelijk, wij weer terug gewandeld. Heeft ze een tijd met hem gepraat terwijl ik op mijn rug in de tuin wolkenformaties lag te bestuderen. Uiteindelijk wilde ik naar huis, maar ze wilde per se met mij mee. Hij helemaal verontwaardigd. En toen nodigde ze hem ook uit. Hij wilde helemaal niet, maar zij zei hoe dan ook bij mij te gaan slapen, met of zonder hem. Nou ja, toen ging hij ook maar meequote:Op zaterdag 26 april 2008 13:49 schreef Tezz het volgende:
Ik wilde alleen dat mijn man eens een hobby nam die wat langer duurde dan twee dagen........
Maar goed, mijn 'problemen' zijn niets vergeleken met die van de kennissen van Isa. Hoe kwam het eigenlijk Isa dat ze bij jou terecht kwamen? En bleven logeren? En dan ook nog eens allebei?
Ja! Zoiets idd! Het meest storende vind ik het kleurverschil. Maar afijn, dat kan in het echt natuurlijk heel anders zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:49 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En als je het tafeltje nu donker beitst? Ik vind het namelijk eigenlijk best wel mooi!
Ze gaan dinsdagquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:54 schreef Liejannuh het volgende:
Moesten Monika en Rik trouwens niet naar de verjaarag van haar oma in Tsjechie deze week? Waar ze dan spontaan moest bevallen en dan mooi in Tsjechie kon blijven?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja! Zoiets idd! Het meest storende vind ik het kleurverschil. Maar afijn, dat kan in het echt natuurlijk heel anders zijn.
Moesten Monika en Rik trouwens niet naar de verjaarag van haar oma in Tsjechie deze week? Waar ze dan spontaan moest bevallen en dan mooi in Tsjechie kon blijven?
Hij was zo handig om tegen haar te zeggen dat ze hem wel even mocht bedanken dat ze nog een nacht bij mij mocht slapenquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:55 schreef Liejannuh het volgende:
Best nog een stuk lopen trouwens van dat huis naar jouw huis!Maar niet zo lang dat het normaal is om 4 keer ruzie te maken.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij was zo handig om tegen haar te zeggen dat ze hem wel even mocht bedanken dat ze nog een nacht bij mij mocht slapenHéél slim bij iemand waar je al fluwelen handschoentjes bij aan moet doen.
Zij moet hem bedanken omdat ze bij jou slaapt? Ben ik in de war of slaat het nergens op?quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij was zo handig om tegen haar te zeggen dat ze hem wel even mocht bedanken dat ze nog een nacht bij mij mocht slapenHéél slim bij iemand waar je al fluwelen handschoentjes bij aan moet doen.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]Dat is best erg!
Heeft ie al een mickey mouse kamer ingericht in het huis?
Wat een gezellig idee, maar wel jammer dat je weg gaatquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:04 schreef Isabeau het volgende:
Succes nog met de diepvries en je kan altijd het programma "Help mijn man is klusser" nog inschakelen
Enne, ik ga zo naar mijn ouders, heb mijn vader beloofd mee te helpen in de tuin en daar is het prima weer voor.
Nee, je bent niet in de warquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Zij moet hem bedanken omdat ze bij jou slaapt? Ben ik in de war of slaat het nergens op?
Lopen op het strand en daarna welverdiend met een boek op je balkonquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:05 schreef Liejannuh het volgende:
Veel plezier Isa!
Ik ga zo echt eens opruimen en dan bedenken of ik een stuk ga lopen op het strand of dat ik lekker op het balkon ga hangen met een boek.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, je bent niet in de war![]()
Hij verwacht ook dat ze thuis is als hij thuis komt. Nog net niet met de pantoffels.
Klinkt alsof hij een fikse wake-up call nodig heeftquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Hij heeft een bepaald plaatje van "een relatie" namelijk die van zijn ouders waar hij 30 jaar symbiotisch mee heeft geleefd. En tsja, Mon is niet echt bepaald het type vrouw wat zijn moeder is.
Sizzlers dus? Heh joh dáár vindt ze het vast óók hartstikke fijn om met jou te etenquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
De Jap is OOK gesloten op maandag![]()
![]()
![]()
![]()
Optie C dan maar.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
Lein
Mijn neurotische tik is dat ik de hele film al in mijn hoofd heb afgespeeld. Eerst was het de Afrikaan, die bleek dicht te zijn. Dus ik opnieuw scenes in mijn hoofd voor de Jap schrijven, blijkt die óók dicht te zijn. Dan inderdaad Sizzling maar... super recensies, ambiance zag er goed uit, dus ik heb er vertrouwen in. En nu is gelijk mijn andere probleem opgelost: menu el-cheapo of menu el-splurge-o hoeft niet meer gekozen te worden. Alle menu's 22,50 EUR bij Sizzling. Een prijs die ik graag ophoest en waarbij de vrouw zich niet hoeft te schamen schaamteloos daarvan gebruik te maken.
Ik heb het echt te pakken, ik heb keihonger nu maar krijg geen hap door de keel. Zo even naar de AH om smoothies te kopen.
Jullie zijn trouwens wel een echte steun hier.![]()
Goh, Steer, probeer je óns iets te vertellen? Lijkt me meer om maandag avond aan katholiekje te vertellenquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
Mensen die teveel de touwtjes in handen willen hebben, schijnen orgasmes maar met moeite te kunnen bereiken, had ik ooit eens gelezen.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
Mensen die teveel de touwtjes in handen willen hebben, schijnen orgasmes maar met moeite te kunnen bereiken, had ik ooit eens gelezen.
Yups, sinds we hier samenwonen, zijn we erg goed geworden in het samen in alle rust genieten met zijn 2tjesquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:07 schreef Tezz het volgende:
Oe Bluezz dat klinkt helemaal niet verkeerd!
Sowieso super om te zien dat jullie met z'n tweetjes zo genieten van het leven. Heerlijk gewoon! Zo wil straks als dochterlief de deur uit is ook met mijn man samen aantutten. Gewoon genieten van het leven! BBQ, wijntje, lekkere hapjes, samen achter de pc.......
quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:08 schreef Tezz het volgende:
Steer! Sizzling is goed!! Maak je niet druk schat, het komt allemaal goed. Iemand die zoveel zorg en aandacht aan een date besteed is niet te versmaden, geloof me!
OMFG TAFELTJE SCHEEF HAHAHAHA LOLLERBALLBBQ!!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
shhhht niet hardop zeggen, hij staat vlak bij me.....
ik ga ook ik ga ookquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:12 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net 2 kaartjes besteld voor Jason Mraz!Nu nog eens kijken wie ik mee ga sleuren tzt.
Owja, en Steer, je bent hartstikke leuk gezelschap, gaat echt helemaal goed komen.En ook al was het een hele brakke tent waar je uiteindelijk terecht komt, lekker boeiend! Heb je in ieder geval iets om samen over te lachen!
Leuk!!! Minimeet!!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ga ook ik ga ookmijn kaartje lag net in de brievenbus
(was vorog jaar ook bij zn show in paradiso
)
quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
OMFG TAFELTJE SCHEEF HAHAHAHA LOLLERBALLBBQ!!!
Ja nu moet ik weer van voor af aan beginnen met slijmen bij hem.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja nu moet ik weer van voor af aan beginnen met slijmen bij hem.
Thanks Steer
![]()
(excuses aanvaard)
Von Gahl.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:04 schreef borisz het volgende:
Steer is al tevreden met een stikker van Louis van Gaal
quote:Pupil van de Week
01.10.2007
gistur moesten we voetbale tegen Hercales. Hetwas best wel kout. en mounir en mousa hadde eigelijk best wel honger! :-))) en ik had niet zoon sin omte voetbale en kemy ook niet en marten ok niet! sergiejo keek een beetje boos mar ik wet niet wat ie zij want ik vesta geen arregetijns en harries had gistur een feesje en toen scoorde mousa 1-0 en toen maakte heralkes noch twee deolpuntn en toen ginge we nar de seppoters maar die ware niet so vroolijk en toen kreegen we tog een handje van ome loeuis en een zakje sjips.
Ryan.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
Vast voedsel is wat moeilijk deze dagen.
puber![]()
Bloes maakt wel een lekker prakje voor jequote:Op zaterdag 26 april 2008 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
Vast voedsel is wat moeilijk deze dagen.
puber![]()
En Garde!quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:59 schreef FleshWound het volgende:
Ik vind het een prima tafeltje hoor
Steer, ik hoop dat je meer succes hebt met dinnerdates dan ik![]()
Ik duik m'n bed in, morgenvroeg mijn allereerste schermtoernooi. Wish me luck
Als dat mailadres wat in je profiel staat ook je msnadres is heb ik je net toegevoegdquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En Garde!![]()
Maareh, vertel eens over je dinner dates? Dan weet ik wat ik niet moet doen.
LOL @ PMquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:07 schreef FleshWound het volgende:
PM
Nee.quote:
Ga toch naar je meisjesmeetingquote:
Eed? Wat voor eed?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:24 schreef Liejannuh het volgende:
Noujazeg!! Ik wil ook alles weten. Ik ben heel integer hoor.Heb immers een eed moeten afleggen enzo.
Succes morgen met schermen FW!
Uh... de standaard eed die je moet afleggen als ambtenaar. Alhoewel, ik heb geloof ik de gelofte gedaan.quote:
Gelofte of belofte?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Uh... de standaard eed die je moet afleggen als ambtenaar. Alhoewel, ik heb geloof ik de gelofte gedaan.En ik ben natuurlijk ook padvinder geweest.
Ergo: ik ben rete integer.
Ging je date niet door Lein?
Date is verzet naar maandag avondquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Uh... de standaard eed die je moet afleggen als ambtenaar. Alhoewel, ik heb geloof ik de gelofte gedaan.En ik ben natuurlijk ook padvinder geweest.
Ergo: ik ben rete integer.
Ging je date niet door Lein?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
Goed om te zien dat jij een stuk meer zelfvertrouwen hebt dan ik Lein.![]()
Maar goed, jij hebt ook twee enorme wapens die je altijd kunt inzetten als de nood hoog is.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je weet dat dan alles gesloten is he
Uh... belofte dus.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:33 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Gelofte of belofte?![]()
En aan je integriteit twijfel ik niet hoor
quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Uh... belofte dus.Geloof ik.
Dates zijn leuk.Ik heb morgen een date.
Niets mis met dates op maandagavond overigens.
quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:48 schreef Liejannuh het volgende:
[..]Which reminds me, moet nog even een restaurantje uitzoeken!
En ik ben nu concertkaartjes aan het zoeken voor NY.Ik mis gewoon echt net Crowded House.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:01 schreef Liejannuh het volgende:
Den Haag. Eerst Museon. Daarna zien we wel.Maar aangezien het bij mij in de buurt is, vind ik dat ik wel met een voorstel moet komen.
Ja!quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]inderdaad. Iets expirimenteels, Ethiopisch ofzo?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja!Cool!
Ik hou wel van experimenteel eten.
Weet ik gelijk of ie een zeikerd is met eten ook.
laat die frikadellen dan ook achterwegenquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
*zucht*, wee wekelijkse telefoongesprek met ouders gehad. Deze keer mocht ik geen multivitamine pillen meer slikken.
Wat ergquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
*zucht*, wee wekelijkse telefoongesprek met ouders gehad. Deze keer mocht ik geen multivitamine pillen meer slikken.
9 inningsquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:21 schreef Liejannuh het volgende:
Engelbert Humperdinck staat ook in Chicago.![]()
Crowded House staat op dezelfde dag als dat we naar de Cubs gaan. Hoe lang duurt een baseball wedstrijd eigenlijk?
En ik weet het, je linkerhand is vies bah getsie enzo.In Den Haag heb je o.a. 3 stones. Klinkt wel leuk.
Ze hebben daar een freakin' Dame Blance met spelvaut idd! op het menu staan!!!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
En de Ethiopier was mijn eerste keus voor mijn date, maar die is maandag dus niet open.
http://www.ethiopisch-restaurant.nl/
Cheap, cheerful and fun! En bananenbier uit een kokosnoot!
wanneer gaan we ?quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
9 inningsDat wil ik ook wel, baseball kijken in de USA
![]()
Ze hadden in de Chinese editie van Reader's Digest gelezen dat iemand een nieuwe nier moest hebben van vitaminepillen, geloof ik.quote:
Die Dame Blanche was wel erg lekker moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze hebben daar een freakin' Dame Blance met spelvaut idd! op het menu staan!!!!En salades die je in Ethiopie nooit zult tegen komen!
En "een soort couscous"!
Maar het klinkt wel heel leuk.
Wat lief! Je moeder is helemaal bezorgd om je!quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze hadden in de Chinese editie van Reader's Digest gelezen dat iemand een nieuwe nier moest hebben van vitaminepillen, geloof ik.
Dat kan allemaal, maar gemiddeld duurt een wedstrijd ca. 3,5 uur.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:31 schreef Liejannuh het volgende:
Maar hoe lang duren die 9 innings ongeveer? Is dat 2 uur, 3 uur, 4 uur, 5 uur?
uur of drie denk ik zo ongeveerquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:31 schreef Liejannuh het volgende:
Maar hoe lang duren die 9 innings ongeveer? Is dat 2 uur, 3 uur, 4 uur, 5 uur?
Want om nou eerder weg te gaan van een baseball wedstrijd omdat ik zo nodig naar Crowded House wil, is ook weer zoiets.
Ik ben een oefententamen aan het maken op dit moment en ik voel me al een stuk minder vlieft, eik.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:34 schreef Tezz het volgende:
Steer, kun je de komende twee nachten nog wel slapen???
hopelijk komt het in 2016 weer op de OS agendaquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:35 schreef Bluezz het volgende:
Het kan ook nog zijn dat het puntenverschil zo groot is, dat het maar 7 innings duurt
Nou, hou dat er vannacht en morgen ff in, en dan vanaf maandagavond mag het gevoel weer terugkomen, okidoki?quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben een oefententamen aan het maken op dit moment en ik voel me al een stuk minder vlieft, eik.
ok, mam.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, hou dat er vannacht en morgen ff in, en dan vanaf maandagavond mag het gevoel weer terugkomen, okidoki?
Ik ga met je mee (alleen 100 km verderop)quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:52 schreef Liejannuh het volgende:
Zo! Ik duik met een boek mn bed in.
Truste!
Ik werd ter plekke slapquote:Op zondag 27 april 2008 00:35 schreef Stereotomy het volgende:
stralingsfysica
Ah, dokter, zullen we je even gezelschap gaan houden?quote:Op zondag 27 april 2008 00:34 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker wie (zijn) gaan slapenIk zit weer eens voor de verandering op mijn werk
Had het ook opstaan net, viel me erg mee dit optreden! Niet dat ze zo bijzonder sterk zong, maar die nummers klonken best tof zo achter elkaarquote:Op zondag 27 april 2008 00:52 schreef Bluezz het volgende:
*Amy kijkt*
Dat kan ook juist mooi zijn en een stukje extra emotie toevoegen. Dit is één van mijn favoriete albums bijvoorbeeld:quote:Op zondag 27 april 2008 01:23 schreef Bluezz het volgende:
Hoi Soda
Ja, ik vind haar aandoenlijk, zielig, maar erg muzikaal en een topband
Ze gaat nu een klacht indienen omdat ik haar afwimpelquote:
Dat is altijd leuk; mensen die klachten indienen gaan.quote:Op zondag 27 april 2008 01:55 schreef Isabeau het volgende:
Ze gaat nu een klacht indienen omdat ik haar afwimpelMaar goed, ik ben haar ook spuugzat nadat ze me trut en haaibaai blijft noemen.
Kreeftje hier en het doet ook nog een beetje pijn.quote:Op zondag 27 april 2008 01:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hele dag buiten geweest
nog steeds tintje spook
Die snap ik nietquote:Op zondag 27 april 2008 02:02 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja ik geil al jaren op hamers, maar zagen is ook erg tof!!!
Knap zwarte kop toch.quote:Op zondag 27 april 2008 02:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Resultaat van 3 dagen zonnen zonder factor:
ja, géén resultaat!
[ afbeelding ]
Ik ben dus rechts
quote:Love is funny or it's sad
It's quiet or it's mad
It's a good thing or it's bad
But beautiful
Beautiful to take a chance and if you fall, you fall
And I'm thinking I wouldn't mind at all
Love is tearful or it's gay
It's a problem or it's play
It's a heartache anyway
Foto's?quote:Op zondag 27 april 2008 02:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag in een rokje op slippers rond gelopen
Om een uurtje of half 5 ben ik gaan varen
tot een uurtje of negen gebbqt op een eiland
en op het eiland zat ik de hele tijd in bikini en het was super lekker warm
nog steeds heel warm - geen jas nodig gehad
En ik voel de ze nog klotsen
jaloers![]()
Oké, geen bikinifoto's dus.quote:Op zondag 27 april 2008 02:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Die foto was zeg maar op de boot op de terug weg (om 9 uur) en daie is wel uit de grote foto geknipt
want ik ben anoniem endeso
Fantastisch.quote:Op zondag 27 april 2008 02:16 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Waarom is het blijkbaar overal mooi weer geweest vandaag, behalve hier in Drenthe?![]()
Ik ga maar onder de zonnebank in slaap vallen, leuk hier even kort rondgehangen te hebben![]()
Oh en Stereo, speciaal om de spanning voor de date op maandag wat te relativeren een tekst van dat Billie Holiday album:
[..]
quote:Op zondag 27 april 2008 02:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Resultaat van 3 dagen zonnen zonder factor:
ja, géén resultaat!
[ afbeelding ]
Ik ben dus rechts
Ik woon ook in Drenthe en vanmorgen was het constant bewolkt, maar vanmiddag was er toch echt een lekker zonnetjequote:Op zondag 27 april 2008 02:16 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Waarom is het blijkbaar overal mooi weer geweest vandaag, behalve hier in Drenthe?![]()
Roken, alcohol en zonnebank. Mijn periode bij Oncologie heeft mij geleerd dat het meerendeel van de patienten daar een van de bovenstaande drie dingen nuttigt.quote:Op zondag 27 april 2008 02:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huid-kan-ker
Zonnebrandcreme gebruiken!! (en dat is echt geen loos advies...)
Oe, date is nu ook in Drenthe.quote:Op zondag 27 april 2008 02:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik woon ook in Drenthe en vanmorgen was het constant bewolkt, maar vanmiddag was er toch echt een lekker zonnetje
You go girl!!quote:Op zondag 27 april 2008 02:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik dacht vandaag
jeetje. Ik heb gewoon een vet leuk lijf en alles doet het en en en en
weet niet ik vond het voor het eerst gewoon mooi
quote:Op zondag 27 april 2008 02:43 schreef Stereotomy het volgende:
Roken, alcohol en zonnebank. Mijn periode bij Oncologie heeft mij geleerd dat het meerendeel van de patienten daar een van de bovenstaande drie dingen nuttigt.Was dat bij jou ook zo, Isa?
Een drentse deerne?quote:Op zondag 27 april 2008 02:44 schreef Stereotomy het volgende:
Oe, date is nu ook in Drenthe.
Uiteraard aan het woelen in bed over wat ze maandag aan moet trekken.
Nou okee kijk maar dan:quote:Op zondag 27 april 2008 02:39 schreef Stereotomy het volgende:
Nou PF, zet daar een paar mooie ogen in en je bent zowaar cute te noemen.
Wow.quote:Op zondag 27 april 2008 02:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nou okee kijk maar dan: [ afbeelding ]
maar morgen gaat ie wel weg
Ik geloof dat ze in het buitenland is geboren, maar haar ouders wonen er nu.quote:Op zondag 27 april 2008 02:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een drentse deerne?of op familiebezoek oid?
ik weet eigenlijk niet of ik dat wèl wil...quote:Op zondag 27 april 2008 02:49 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, heb wel eens visite gelopen en daar een erg dikke vrouw tegengekomen waarvan beide benen binnen 14 dagen waren geamputeerd en waarbij de wonden niet goed wilden helen en het bed doorweekt was met wondvocht.![]()
Ingrijpend en ook een reden waarom ik het niet zou trekken om de rest van mijn professionele carriere in een klinische omgeving door te brengen.
ja maar ik verbrand nooitquote:Op zondag 27 april 2008 02:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huid-kan-ker
Zonnebrandcreme gebruiken!! (en dat is echt geen loos advies...)
nou ze zijn blauw met geel en om m'n pupil een hazelkleurig randje. en de buitenste rand is donker grijs. maar meestal noem ik ze groenquote:
Da's.... duidelijk.quote:Op zondag 27 april 2008 02:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nou ze zijn blauw met geel en om m'n pupil een hazelkleurig randje. en de buitenste rand is donker grijs. maar meestal noem ik ze groen
Dank jequote:Op zondag 27 april 2008 02:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet of ik dat wèl wil...
En PF, je bent een schoonheid!
Datenquote:Op zondag 27 april 2008 02:55 schreef Stereotomy het volgende:
Mooie wenkbrauwen heb je trouwens. Én een mooie kleur haar, dat mag ook gezegd worden.
Sorry, ik heb mijn hart op dit moment verpand aan iemand anders.quote:Op zondag 27 april 2008 02:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Daten?
Slaap lekker iedereen, ik ga wel slapen!
Je hebt een plekje onder je rechteroog die ik onder mijn linkeroog heb. Misschien ben jij de tweelingzus die ik nooit gehad heb.quote:Op zondag 27 april 2008 02:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb trouwens ook een hele mooie huid, die was je nog vergeten
Nee, een imperfectie in mijn anderszijds perfect soepele huid.quote:Op zondag 27 april 2008 03:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O heb jij ook een foundation vlek onder je linker oog![]()
![]()
Maar je moet je huid ook beschermen tegen huidkanker, niet alleen tegen verbranden-wat-je-toch-nooit-doet (god wat ideaalquote:Op zondag 27 april 2008 02:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja maar ik verbrand nooit
normnaal. smeer ik standaard factor 5. ook in de winter. met zonnig weer heb ik een dagcreme met factor 15
(alleen vandaag dus niet)
o trouwens, toen ik op het water ging heb ik m'n gezicht (dat was dus om halfd5 )
snel nog even ingesmeerd met factor 12(Omdat ik standaard zonnebrand crème bij mij heb met zonnig weer, in de zomer gebruik ik factor 30 voor gezicht en wil eigenlijk nog factoor 60 oid halen voor handen+nek+gezicht)
Dat was een PM.quote:Op zondag 27 april 2008 03:05 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker PF
En wat is dat met Euc, Steer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |