Balen van de tijdquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:08 schreef Memento-Mori het volgende:
te weinig tijd as alwayscijfer is kwestie van afwachten maar vrees ervoor...
Dat is shitquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:08 schreef Memento-Mori het volgende:
te weinig tijd as alwayscijfer is kwestie van afwachten maar vrees ervoor...
Wie een mooie tuin wil, moet pijn lijden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:17 schreef Tezz het volgende:
Ik voorzie een in-de-tuin-werk-dagje vandaag
Het punt is dat wij door onze uitbouw aan het huis nog maar een ieniemienie tuintje hebben overgehouden. Als daar dus 1 ding verkeerd staat ziet het er meteen uit als een mega-bende.quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wie een mooie tuin wil, moet pijn lijden..
Ik ga vandaag niks doen, lekker relaxen en het leuk hebben. Morgen wat schoonmaken en mn boeken inruimen.
ikke ookquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:17 schreef Tezz het volgende:
Ik voorzie een in-de-tuin-werk-dagje vandaag
Ik ga straks naar Breda op de motor.quote:Op zaterdag 26 april 2008 07:20 schreef latislos het volgende:
mogguh.![]()
huisjes kijken in Leuven![]()
![]()
![]()
![]()
er naar toe rijden met vakantiedrukte.
hier een mega tuin, het terras boven is inmiddels helemaal gedaan, het terras aan het benedenhuis zijn we druk mee bezig dus, de rest van de tuin (zo'n 80/90 vierkante meter) is een soort van jungle, maar heeft wel een spooktuinhuisjequote:Op zaterdag 26 april 2008 09:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het punt is dat wij door onze uitbouw aan het huis nog maar een ieniemienie tuintje hebben overgehouden. Als daar dus 1 ding verkeerd staat ziet het er meteen uit als een mega-bende.
En sinds manlief begonnen is met zijn nieuwe hobby (kruiden kweken) is het gewoon een zooi. Overal ligt zand en rotzooi en potjes en verpakkingen. Maar eens aanpakken dus zometeen.
wat mot jij bij je ex?quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik ga straks naar Breda op de motor.geen last van files.
![]()
Ga alleen wel naar mijn ex toe
Succes dan maarquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
oh ja!quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
misschien wil ze wel seksquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Goede vraag. Geen idee. Haar voorstel.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Seks is goed
![]()
Maar niet met je ex
quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik wil ook seks![]()
*SOL maar even naar boven gaat om vriendlief zachtjes wakker te masseren
Ja joh! *stuiter stuiter stuiter* de zon schijnt!quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:28 schreef octopussy het volgende:
Gutenmorgen![]()
wat zijn jullie actief op een zaterdagochtend
Córrectie, ik ga de nieuwe aflevering van Grey's Anatomy kijkenquote:Op zaterdag 26 april 2008 10:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja joh! *stuiter stuiter stuiter* de zon schijnt!
En *hop* ik ga shoppen
Misschien toch eens proberenquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vrij populair in de VS, in crumbles enzo. Ik vind het heerlijk. Koud is het viess
Ik las trouwens: Los is binnen
een beetje gothicquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat vinden jullie van deze oorbel? http://www.large-online.nl/ACfrG/productimg/8/807556m.jpg?
Ik ga aankleden, ontbijten en winkelenEn daarna aan mn afstudeerding werken
Bij nader inzien lijkt hij op die ene uit lostquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |