quote:The second-gen iPhone: 3G, GPS, only slightly thicker
So we've got it on authority that the second-gen iPhone is already well into testing, and numerous units are floating around in super secret pockets. A trusted source got a chance to check one out, here's what we've heard.
* The first thing people will notice: the 2nd gen iPhone will be about the same size and shape as the first gen.
* It will, of course, have 3G. And proper GPS!
* The most noticeable physical difference is back of the phone is no longer metal -- the whole thing is glossy black, from top to bottom. The volume buttons are now chrome.
* Because it's got a little less metal to deal with, it doesn't have quite as many angular edges. The battery is (still) not removable.
* The phone itself will be slightly thicker than the first gen device.
* The headphone jack will no longer be recessed, and will finally be flush with the body.
* The device itself uses roughly the same size and resolution screen as the first generation product.
* No solid word on battery life or storage capacity.
It could ship (or be introduced) as early as July -- but it's worth noting that none of this is necessarily finalized, and any of it could change between now and its introduction. You really never know with Apple!
quote:
oh al opgelost.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:44 schreef Norrage het volgende:
Ik had tijdje geleden VMWare fusion op me compy gezet...vond het toch niet zo fijn als paralells, dus ik het er weer afhalen...maar..nu heb ik die stomme partitie nog! Ik wil toch graag die 10 of zo GB die ik het gegeven heb terugkrijgen! Hoe kan ik dat doen? Kan het via VMware ook niet echt doen omdat ik een trial version had die verlopen is....
Je betaald voor UMTS/HSDPA net zoveel als GPRS. data == data.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:50 schreef DaMook het volgende:
Dat 3g heb je hier echt geen f*ck aan als je geen dure data abbo neemt.
Ow en
[..]
Dat heb ik dus net geprobeerd, en ze staan in mijn playlist, maar je hoort helemaal niets als ik op afspelen klik. ??quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:42 schreef Superhuuper het volgende:
99 Nederlandse radiozenders in iTunes
Dat is zo, maar de meeste denken met de data abbo's van 10 euro 3g te kunnen gebruiken. Dat gaat dus niet, want de snelheid is begrensd bij die abbo's. Je zult dan dus een veel duurder data abbo moeten nemen om van de volledige snelheid gebruik te kunnen maken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:20 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Je betaald voor UMTS/HSDPA net zoveel als GPRS. data == data.
Dat is toch nog steeds sneller dan de huidige GPRS snelheid? Bovendien als je echt gebruik wilt kunnen maken van de volle snelheid kom je ook al snel in de knoei met je fair use policy denk ik, dan moet je sowieso een duurder abonnement nemen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is zo, maar de meeste denken met de data abbo's van 10 euro 3g te kunnen gebruiken. Dat gaat dus niet, want de snelheid is begrensd bij die abbo's. Je zult dan dus een veel duurder data abbo moeten nemen om van de volledige snelheid gebruik te kunnen maken.
La maar is al geluktquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:39 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik heb een Macbook en ben bezig om alle radiozenders in iTunes te stoppen. Nu is dat me met 3FM gelukt via een linkje op hun eigen site. Wil ook Arrow Jazz FM ertussen hebben, maar daar kan ik niks op de site vinden.
Vond wel dit http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=1616232&sid=bb2ff047b7aed3ad7106815224c41678
Alleen het lukt niet echt....
De vraag is dus hoe kan ik een aantal radiozenders in mijn iTunes krijgen??
Het is nog veel te koud op mijn balkon, 9-hoog.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:05 schreef Svyatagor het volgende:
Yay, ik heb een Airport Extreme gekocht, eindelijk goed bereik in de tuin, wel nodig met dit weer
Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn SecondSkin.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:38 schreef ThijsThijs het volgende:
wil vandaag even een sleeve bestellen voor m'n macbook pro omdat dat toch wel handig is als ik hem meeneem in een tas. ik zit te denken aan deze:
Be Ez Larobe classic
[ afbeelding ]
of misschien een andere, aanraders? Misschien weten jullie ook nog een goede site om ze te bestellen?
Tucano Second Skin en dan heb je ook nog Crumpler.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:27 schreef ThijsThijs het volgende:
kan hem zo 1 2 3 niet vinden. Heb ook nog even in de Apple Online Store gekeken en daar blijkt deze de bestseller te zijn:
Incase neopreen hoes
[ afbeelding ]
Hij is wel 10 euro duurder dan de be.ez larobe, iemand er ervaring mee?
Ik heb deze in Amerika gekocht (let niet op de prijs, daar wordt ' ie niet voor verkocht), en die was omgerekend ongeveer 90 euro. Best duur ja, maar heel stevig en aan alle kanten voorzien van bescherming voor al je elektronica.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:53 schreef skiczukie het volgende:
Ik zoek een rugzak voor mijn MacBook en waar ik ook meteen mijn DSLR of videocamera in mee kan nemen. Iemand een tip? Die dingen zijn echt te fakkin' duur (van Crumpler bijvoorbeeld), iemand een tip voor iets goedkopers?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:53 schreef skiczukie het volgende:
Ik zoek een rugzak voor mijn MacBook en waar ik ook meteen mijn DSLR of videocamera in mee kan nemen. Iemand een tip? Die dingen zijn echt te fakkin' duur (van Crumpler bijvoorbeeld), iemand een tip voor iets goedkopers?
Gewoon Crumpler kopen, de rest is fakkin' leluk..quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:53 schreef skiczukie het volgende:
Crumplers zijn voor mooiboys.quote:Op zondag 27 april 2008 04:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon Crumpler kopen, de rest is fakkin' leluk..
En ik vind dat logo echt heel lelijk, maar verder zijn die tassen wel prima. Misschien kan ik dat logo er dan met een schermesje eraf snijden. Als ik die prijzen van die andere merken zie merk ik ook dat Crumpler nog niet eens overdreven duurder is dan de rest.quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 11:34 schreef skiczukie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel heel tof. Gewoon, simpel en handig. Enkel dat logo.
Ik heb zo'n tas. Hoorde dat die LArobe nog wel eens problemen heeft met het foam dat erin zit. Ik ben iig wel tevreden met die Incase hoes. Hij is wel slap (dus geen harde beschermingslaag), maar zit een goede laag foam overal om de boel te beschermen en hij sluit lekker aan waardoor m'n MacBook nog steeds netjes in mijn tas past.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:27 schreef ThijsThijs het volgende:
kan hem zo 1 2 3 niet vinden. Heb ook nog even in de Apple Online Store gekeken en daar blijkt deze de bestseller te zijn:
Incase neopreen hoes
[ afbeelding ]
Hij is wel 10 euro duurder dan de be.ez larobe, iemand er ervaring mee?
Dan moet je er wel om vragen. Dus maandag even Apple bellen.quote:Op zondag 27 april 2008 15:49 schreef super-muffin het volgende:
Mijn pa heeft gister een MacBook + Time Capsule + Printer besteld. Maar die printer heeft een levertijd van 2 weken, de MacBook en Time Capsule 1 dag. Sturen ze het dan apart op of niet?
En weer online met een geüpdate iMac. De eerste mac waar een 3.06 GHz processor in kan.quote:Op maandag 28 april 2008 12:26 schreef JoMo0 het volgende:
Store is offline ..
Ik had precies het zelfde met mijn MacBook. Gewoon bellen, laat je geld terug storten en bestel gelijk een nieuwe.quote:Op maandag 28 april 2008 15:01 schreef Superhuuper het volgende:
Vandaag net de 24" imac binnen gekregen, 2,4ghz.
Update zelf valt best mee, alleen processor en geheugen (zou ik toch al upgraden naar 4GB), maar hij is wel ¤150 goedkoper.
Dat is best zuur...
Komt Apple hem dan 'omwisselen'?quote:Op maandag 28 april 2008 15:27 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik had precies het zelfde met mijn MacBook. Gewoon bellen, laat je geld terug storten en bestel gelijk een nieuwe.
Apple laat hem dan ophalen en dan krijg je je geld terug.quote:Op maandag 28 april 2008 15:47 schreef Superhuuper het volgende:
[..]
Komt Apple hem dan 'omwisselen'?
Of moet je eerst de ene terugsturen?
Zo maar even bellen met Apple.. Heb namelijk alleen in de maand april 14% korting.quote:Op maandag 28 april 2008 15:52 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Apple laat hem dan ophalen en dan krijg je je geld terug.
Maar even wachten tot mijn vader er is (zijn iMac, zijn CC) en dan maar even de klantenservice bellen..quote:Op maandag 28 april 2008 16:14 schreef super-muffin het volgende:
Ze hebben een retour aangevraagd en het geld terug gestort op de CC van m'n pa. En toen heb ik gelijk een nieuwe besteld.
Waar vindt je die?quote:Op maandag 28 april 2008 15:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
En een nieuwe Silhouette AD, met nog meer kleurtjes!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Danke...quote:Op maandag 28 april 2008 17:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.apple.com/itunes/ads/gamma/
Er bestaan dus toch nog slimme mensen bij Microsoft.quote:Op maandag 28 april 2008 17:52 schreef Junkie het volgende:
[..]
Danke...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto 1
Foto 2
Ik moest toch even lachen...
Nopequote:Op maandag 28 april 2008 18:47 schreef tony_clifton- het volgende:
No way, dat moet toch een grap zijn?
bedoelde ballmertquote:Op maandag 28 april 2008 18:54 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Nope![]()
Op One More Thing gien het gerucht al langer en het is waar, daarom was de Store ook even Offline. Er is een 3,06 GHz iMac en wat kleinere veranderingen en verlagingen van prijzen
Eauwquote:Op maandag 28 april 2008 19:00 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
bedoelde ballmert![]()
Trouwens Junkie is een coole cd aan't luisteren, Amy MacD![]()
Leuk dat je het meld, maar het was vanmiddag al bekend dat er nieuwe iMacs zijnquote:Op maandag 28 april 2008 19:04 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Eauw!
Maargoed dan weten jullie dit ook weer
quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 14:38 schreef Maravilla het volgende:
[..]
En weer online met een geüpdate iMac. De eerste mac waar een 3.06 GHz processor in kan.
hehe... LastFM blijft leukquote:Op maandag 28 april 2008 19:00 schreef tony_clifton- het volgende:
bedoelde ballmert![]()
Trouwens Junkie is een coole cd aan't luisteren, Amy MacD![]()
Volgens mij zijn ze ook nog 'tzelfde gebleven hoor?quote:Op maandag 28 april 2008 20:34 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Huh mini's in de sale. Link link
*kan hem zelf niet vinden
Even een tvp en gelijk een adoratie postquote:
Niet waar.quote:Op maandag 28 april 2008 20:37 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ook nog 'tzelfde gebleven hoor?
Sja, Applecare is ook verkochte lucht in 't grootste deel van de gevallen, en ook ver van goedkoop (bij een MB 25% van de nieuwprijs ongeveer), en aangezien ze er 100% marge op hebben.... (dacht dat ze nieuwe macbooks voor 2x de kostprijs verkopen).quote:Op maandag 28 april 2008 23:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Twee jaar garantie zou ze wel degelijk een heleboel kunnen opleveren. Service is onderdeel van de klantervaring.
Ohww ja netjes, zit er aan te denken miss mijn oude computer bij mijn ouders te gaan vervangen door een leuke mini. Of misschien gewoon als extra computer.quote:Op maandag 28 april 2008 22:34 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Niet waar.
Eerst 599 & 779. Nu 499 en 699.
Zeg niet dat je al die tijd gratis op 't netwerk van de buren zat héquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:49 schreef Ilske het volgende:
Nee hoor, heb je helemaal gelijk ik, maar vandaag is de dag dat telfort geactiveerd werd, en ik vermoed dat KPN per eind 30 april opgeheven wordt...vandaar dat ik bij de snelheden die ik zag dat vermoeden nog had.
Eeuh....nee hoor!quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:20 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Zeg niet dat je al die tijd gratis op 't netwerk van de buren zat hé
Neuh, staat los van je Mac...quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:26 schreef Ilske het volgende:
Kan ik voor wat Apple-kennis hier terecht? Zit met de overstap van KPN naar Telfort-internet, alles volgens het boekje gedaan, maar volgens mij blijft de verbinding nog altijd op KPN staan (gezien de snelheden op speedtest.nl). Ik vermoed dat er een probleem zit in de airport, kan die nog op 'KPN-instellingen' staan? Heb dus Telfort internet (had xs4all via KPN), een Macbook, een Zyxel-modem en een airport.
Ik hoop dat iemand wat licht op deze duistere zaak wil laten schijnen! Thanks
Dat geluid van dat ding ..quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:11 schreef Junkie het volgende:
Video: OQO hacked to run Leopard, now world's smallest Mac
Ik moet toegeven dat ik zo'n OQO-ding toch wel tof vindt.
Klopt stond gisteren al op Digitimes.com.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:26 schreef G.Fawkes het volgende:
iPhone geruchten: http://pro.tweakers.net/n(...)ones-voor-apple.html
Nog niet helemaal perfect, zitten nog een aantal taalfouten in. Zo bestaat de status aan de telefoon niet, maar kan je wel twee keer lunchen. En offline weergeven is vertaald in 'seperator.' Verder wel een meer Windows Live! uiterlijk.quote:
En geen webcam supportquote:Op woensdag 30 april 2008 10:40 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Nog niet helemaal perfect, zitten nog een aantal taalfouten in. Zo bestaat de status aan de telefoon niet, maar kan je wel twee keer lunchen. En offline weergeven is vertaald in 'seperator.' Verder wel een meer Windows Live! uiterlijk.
quote:
Dan wel.quote:Say it face-to-face with audio and video
If your company has Office Communications Server 2007 and Messenger for Mac 7 installed within your corporate network, you can participate in face-to-face meetings with co-workers in other cities, countries, or on Windows PCs using multi-party audio and video conferencing.
Nou wel schraal zeg, ze hameren als sinds november 2007 ofzo erop dat ze eindelijk webcam support in hebben gebouwd. Maar niet echt dus! Matig MS!!quote:
Typisch Microsoft, van te voren hoog van de toren brullen dat je de grootste dingen gaat doen. Maar als het puntje bij het paaltje komt, blijkt er weinig van terecht te zijn gekomen.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:22 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Nou wel schraal zeg, ze hameren als sinds november 2007 ofzo erop dat ze eindelijk webcam support in hebben gebouwd. Maar niet echt dus! Matig MS!!
Neequote:Op donderdag 1 mei 2008 01:29 schreef EvilMarc het volgende:
Heeft het wireless keyboard (de aluminium) ook een usb poort voor de muis? (dus, draadloos keyboard + muis met draad)
Draadloze USBquote:Op donderdag 1 mei 2008 01:29 schreef EvilMarc het volgende:
Heeft het wireless keyboard (de aluminium) ook een usb poort voor de muis? (dus, draadloos keyboard + muis met draad)
quote:Adobe Photoshop CS3 is already installed. To remove or modify this software, please use its original installer
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:21 schreef JoMo0 het volgende:
Ja wie koopt er dan ook een Mighty Mouse ..
Dan heb je hem dus niet volledig verwijderd of niet goed verwijderd.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Morgen even bellen zou ik zeggen...
Ow ik probeer Photoshop opnieuw te installeren. Ik heb heel de suite ooit verwijderd. Maar nu krijg ik deze foutmelding
[..]
Werkt primaquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:24 schreef Daklem het volgende:
ff vraagje mbt apple care
Als ik deze in amerika koop online (gunstige dollar koers, kost nu 130 euro!!), werkt dit?
Ga ik eens ff iemand zoeken die de serial via e-mail wilt sturen naar me.quote:
mn garantie loopt af, en mn fan doet de laatste tijd heel raar van mn macbook. Die maakt echt een tering herrie.quote:
Klopt , eBay staat er vol mee.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:38 schreef Daklem het volgende:
Voor ¤111,- Apple care gekocht voor mn macbook
Hier betaal je veels te veel
klopt! van macbooks zie je er zat op staan, voor mac mini;s weer vrijwel niet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:48 schreef G.Fawkes het volgende:
ik weet alleen niet of je de garantie van bv een mac mini net zo makkelijk kan kopen via ebay als voor een macbook.
Ik weet dat alleen laptops wereldwijde garantie hebben... (of niet?)
Probeer eens te kijken of er in je application support nog wat staat van photoshop (/library/application support/adobe of /user/library/application support/adobe) en verwijder dat (of hernoem het)quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:24 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb Appcleaner gebruikt. Heb je enig idee hoe ik erachter kom wat er nog weg moet?
Deze vindt ik wel lekker werken op me MacBook. VX Nano Cordless Laser Mouse for Notebooksquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:44 schreef G.Fawkes het volgende:
Welke draadloze muis werkt goed met mac. (dus meerdere muisknoppen zonder dat ik steermouse moet installeren)
Er is een CS3 cleanup script. En die staat volgens mij ook in 1 van de mapjes op de cds.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Morgen even bellen zou ik zeggen...
Ow ik probeer Photoshop opnieuw te installeren. Ik heb heel de suite ooit verwijderd. Maar nu krijg ik deze foutmelding
Die cleaner script heb ik geprobeerd maar het lost in mijn geval niets opquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:28 schreef Junkie het volgende:
[..]
Deze vindt ik wel lekker werken op me MacBook. VX Nano Cordless Laser Mouse for Notebooks
[..]
Er is een CS3 cleanup script. En die staat volgens mij ook in 1 van de mapjes op de cds.
En anders hier te vinden:
Adobe CS3Clean Script
Chinezen die het principe van de Air niet begrijpen en een duurdere laptop maken waarmee ze denken beter te zijnquote:
En natuurlijk ook een mooie beenwarmer/kachel.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:36 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Chinezen die het principe van de Air niet begrijpen en een duurdere laptop maken waarmee ze denken beter te zijn
De Air is voor drukke zaken mensen die van vliegveld naar vliegveld gaan en hem eigenlijk alleen hebben om te internetten, mail op te halen e.d.
Het is wel waar en die thinkpad is op zich een toffe notebookquote:
Nou ik zie niet echt wat er tof aan is. GPS build in? Wimax (quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is wel waar en die thinkpad is op zich een toffe notebook
[edit]
En wel heeeeul duuur!
http://www.google.com/products?q=thinkpad+x300&btnG=Search+Products
Hoef je ook niet te zien!quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ik zie niet echt wat er tof aan is. GPS build in? Wimax () support? Wireless USB (waar je zonder hub geen ruk aan hebt)?
Grapje maar ik vind het voor een windows computer gewoon wel een redelijk cool ding.... niets bijzonders... en toen zag ik de prijs...quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
enlighten me...
Goed vroeg om te werkenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Grapje maar ik vind het voor een windows computer gewoon wel een redelijk cool ding.... niets bijzonders... en toen zag ik de prijs...
En nu moet ik werken
Je bent krantenbezorger .. ?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Om 5 uur 's ochtendsmaar moet half uurtje fietsen
Of je zit bijna 18 uur per dag achter Illustrator, Photoshop en Final Cut Pro. En achter een Macintoh dan uiteraard.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:16 schreef donderopman het volgende:
Of apple sc mensen zitten tijdens de feestdagen en met mooi weer liever niet achter de computer
Is ie geband dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nietzman die de hele dag geen flikker te doen heeft is er niet meer
Ik zie niks.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:13 schreef De_Hertog het volgende:
Is ie geband dan?
Feestdagenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:16 schreef donderopman het volgende:
Of apple sc mensen zitten tijdens de feestdagen en met mooi weer liever niet achter de computer
Flip4mac wmv + Perian covers all your codec needs.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:49 schreef Norrage het volgende:
waaaat...mijn macbook crasht af en toedas voor het eerst
Als ik filmpjes wil kijken blijft hij gewoon heeeeel lang laden, gaat mijn laptop opstijgen en moet ik hem geforceerd stoppen...mis ik misschien codecs of de goede drivers of wat dan ook? Ik weet niet helemaal wat ik voor mijn mac zou moeten downloaden en zo...iemand die me kan helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 03:06 schreef EvilMarc het volgende:
OMG! 3G IPHONE PICS !!LG is voor nichten... echte mannen hebben een Nokia N95 8GBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(die krijg ik volgende week, mocht dat niet duidelijk zijn)
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 06:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
LG is voor nichten... echte mannen hebben een Nokia N95 8GB![]()
Nokia N95quote:Op zaterdag 3 mei 2008 06:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
LG is voor nichten... echte mannen hebben een Nokia N95 8GB![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:01 schreef Dizer het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond besteld
Yes, eindelijk PC af... kan niet wachten totdat ie binnenkomt.
Heb de 20" 2.4 GHz met 2GB besteld. Kreeg studentenkorting
Heb gelijk de wireless mighty mouse en keyboard bij besteld en de supermooie JBL Spot in het zilver!!!
[ afbeelding ]
What's up met die puntjes?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:52 schreef Daklem het volgende:
[..]
jij gaat spijt krijgen
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Van die wireless muis.![]()
Voor de rest een leuke bestelling![]()
Ooh ja, want dat was jouw specialiteit eh.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:18 schreef Geqxon het volgende:
trek je vrouwen aan
Waarom? Heb nu zelf ook een wireless muis, ben er gek opquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:52 schreef Daklem het volgende:
[..]
jij gaat spijt krijgen
Van die wireless muis.![]()
Voor de rest een leuke bestelling![]()
regio-vrij? De dvd speler?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:41 schreef Geqxon het volgende:
Dizer, je weet dat de laatste generatie iMac niet regio-vrij is?
Jep. Dat leek mij voor DVDizer wel een belangrijk punt.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
regio-vrij? De dvd speler?
Och... zie mijn onderschrift
Ze blijven er hier bij dat je van de MM rsi krijgt, ik heb er na zo'n 4 maanden nog steeds geen last van en zit toch best wel vaak achter de pcquote:Op zondag 4 mei 2008 00:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom? Heb nu zelf ook een wireless muis, ben er gek op.
Slimme postbussen zijn eigenlijk zoekopdrachten, "labels" die je eraan hangt. Gaat niet met andere woordenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:22 schreef Swindler het volgende:
Weet iemand hoe je met mail als je een slimme postbus hebt gemaakt , dat de mail alleen binnenkomt in die "slimme postbus" en niet in inkomend ?
Als ik nu mails uit mijn map inkomend verwijderd gaan ze automatisch ook uit mijn "slimme postbus" hoe kan ik dat veranderen?
Goed dat je me eraan herinnert dat ik voor de WWDC even mijn iPhone moet verkopen.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:14 schreef Geqxon het volgende:
Had ik al gezegd dat ik mijn iPhone order gecancelled heb?
Nu het inmiddels mei is heb ik toch maar besloten om voor de 3G te gaan.
Ik hoop niet voor je dat de rest van Nederland straks hetzelfde idee heeftquote:Op zondag 4 mei 2008 13:45 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Goed dat je me eraan herinnert dat ik voor de WWDC even mijn iPhone moet verkopen.
Wat je wel kunt doen is de zoekopdracht die je in gedachten hebt als Regel / Rule toevoegen, en dan als actie kiezen 'verplaats naar map'. Zo te horen is dat precies wat je wilt.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:37 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Slimme postbussen zijn eigenlijk zoekopdrachten, "labels" die je eraan hangt. Gaat niet met andere woorden.
ja , alleen ik wilde dat dat automatisch gingquote:Op zondag 4 mei 2008 14:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat je wel kunt doen is de zoekopdracht die je in gedachten hebt als Regel / Rule toevoegen, en dan als actie kiezen 'verplaats naar map'. Zo te horen is dat precies wat je wilt.
Dat zal het overzichtelijk houdenquote:
Weldegelijk. Mijn structuur loopt uit van "Orders > Bol.com > 3322994" tot en met "HU > Semester 1 > HJAV1". Heerlijk.quote:
Dat bedoelde ik: als je met ouderwetse Rules zorgt dat ze in het mapje komen staan ze niet meer in je inbox. En dat gaat net zo goed automatisch, iedere keer dat je mail binnen komt.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:19 schreef Swindler het volgende:
[..]
ja , alleen ik wilde dat dat automatisch gingdus als ik een slimme postbus heb waarin ik alle mails van @ebay.nl wil krijgen deze alleen in deze postbus komen en dat ik die dus niet zelf moet verplaatsen . ( nu staat alles dus dubbel in slimme postbus ebay en in inkomend.)
thnx nou zie ik wat je bedoeldquote:Op zondag 4 mei 2008 18:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik: als je met ouderwetse Rules zorgt dat ze in het mapje komen staan ze niet meer in je inbox. En dat gaat net zo goed automatisch, iedere keer dat je mail binnen komt.
Heel fout inderdaad. Nóg leuker is om die dingen om je kop te tapen en met een serieus gezicht door een overdrukke stad te lopen.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:00 schreef JoMo0 het volgende:
Als ze dezelfde kwaliteit hebben als de originele iPod doppen , zijn het prijzige boxen.
Ik vond die oude juist heel vervelend zitten. Maar de nieuwe gaan helaas net zo snel stuk, dus zo heel lang heb ik er niet van kunnen genieten.quote:
De goedkoopste 20" versie, extra geheugen koop ik zelf welquote:
Deed iddquote:
Met de Postbank is het meestal een dag of 2.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
De goedkoopste 20" versie, extra geheugen koop ik zelf wel
[..]
Deed idd
Hoelang blijft zoiets eigenlijk op 'wordt beoordeeld' staan als je via bankoverschrijving doet?
Klopt exact, hij is net klaar gemaakt voor verzendingquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:44 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Met de Postbank is het meestal een dag of 2.
Apple moet snel weer een Event houden, hebben we zo weer drie topics vol.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:42 schreef Junkie het volgende:
Tis hier wel doodstil geworden de laatste tijd...
Volgens Apple fora ligt het aan de drivers en werken die in de nieuwe seed wel weer goed (pre-10.5.3). De Graphics Update is de boosdoenerquote:May 6 15:59:44 aprgelis kernel[0]: NVChannel(GL): Graphics channel timeout!
May 6 16:00:08: --- last message repeated 2 times ---
May 6 16:00:08 aprgelis kernel[0]: NVChannel(GL): Graphics channel exception! status = 0xffff info32 = 0x3 = Fifo: Unknown Method Error
May 6 16:00:08 aprgelis kernel[0]: 0000000b
May 6 16:00:08 aprgelis kernel[0]: NVChannel(GL): Graphics channel exception! status = 0xffff info32 = 0x3 = Fifo: Unknown Method Error
May 6 16:00:08 aprgelis kernel[0]: 0000000b
May 6 16:00:20 aprgelis kernel[0]: NVChannel(GL): Graphics channel timeout!
May 6 16:00:22 aprgelis kernel[0]: NVChannel(GL): Graphics channel exception! status = 0xffff info32 = 0x3 = Fifo: Unknown Method Error
Natuurlijk ; in welke heb je interesse ?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
Kan ik er ook 1 los kopen?
Toevallig op maat laten maken? Extra geheugen / HDD?quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:28 schreef Dizer het volgende:
vorige week vrijdag mijn imac besteld, krijg gister een mail dar ik hem de 25e mag verwachten
Alleen voor die gig extra geheugen? Dat is wel erg jammer...quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:28 schreef Dizer het volgende:
vorige week vrijdag mijn imac besteld, krijg gister een mail dar ik hem de 25e mag verwachten
Wat is er mis met je iPhone dan ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:34 schreef Jarno het volgende:
Mijn iPhone ligt nog steeds bij de vrienden van Fixsupport ter reparatie.
*mist*
Owquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:41 schreef Dizer het volgende:
1 gig extra geheugen en draadloze muis en toetsenbord
Ach dat is nu , maar dat kan zo veranderen. En ja het is ook niet slim om een nieuw product met allemaal extra dingen te bestellen , want dan duurt het alleen maar langer.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:41 schreef Dizer het volgende:
1 gig extra geheugen en draadloze muis en toetsenbord
Barst in het scherm. Gevallen. Enzo.quote:
5 weken voor mijn Macbook.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
OwJa ik heb hetzelfde gehad met mijn iBook. Ook BTO(Build to order) en duurde ook ruim een maand.
Check. Zowel de MacBook als de iMac komen gewoon uit de winkel. Geheugen is ter plaatse in de MB gezet door A-Mac, de iMac heb ik zelf voorzien van extra geheugen.quote:
Mijn mac pro komt ook uit een winkel, dat is pas een doosquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:35 schreef Tijn het volgende:
Ik heb m'n iMac ook uit de winkel. Maar het viel nog best tegen om met zo'n 24" door de stad te zeulen
Ja dat heb ik dus allemaal gedaan. Het firewire logo is ook verschenen op mijn oude, maar mijn nieuwe geeft nog steeds aan 'wacht op de oude mac'quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je eerst de kabel erin moet hebben, Vervolgens moet rebooten voordat die andere Mac je oude Mac herkend?
Idd een iBook G4.... En zelf denk ik idd ook dat het probleem wat te maken heeft Tiger/Leopard.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:31 schreef JoMo0 het volgende:
iBook toch?
Ik ben niet bekend met de migratie assistent omdat ik hem nooit gebruik , maar kan het niet zo zijn dat het niet prettig werkt tussen Tiger en Leopard , of staat op de iBook ook Leopard?
Ik weet er weinig vanaf. Ik wil wel met een abbonoment dus dat is al goedkoper, maar heb jij sites waar het goedkoper kan dan hoor ik het graagquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:55 schreef Geqxon het volgende:
702 euro voor een 8GB? Dat is best aantrekkelijk, als je er van houdt genaaid te worden.
702 euro , daar had je er 2 weken terug nog 3 voor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:03 schreef ChrisFO het volgende:
[..]
Ik weet er weinig vanaf. Ik wil wel met een abbonoment dus dat is al goedkoper, maar heb jij sites waar het goedkoper kan dan hoor ik het graag
Thanks ik zie op die site ook staan dat ze een nieuw model verwachten dan kan ik beter even geduld hebben.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:09 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
702 euro , daar had je er 2 weken terug nog 3 voor.
Het beste is gewoon om hem op te halen in Londen. Al zou ik je nu niet aanraden om nu een iPhone te kopen , aangezien het er sterk op lijkt dat er binnen 2 maanden een nieuwe aan zit te komen.
Als je er toch eentje wilt zou ik even kijken op iPhoneclub.nl .
Ik heb ook weer een nieuw toetsenbord met een draadje gekocht. Opvallend dat de toetsen van het Bluetooth toetsenbord veel harder zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:55 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb een toetsenbordje gekocht, wat typt dat super itt mijn MacBook.
Het traditionele BT keyboard? Best keyboard ever.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:00 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ik heb ook weer een nieuw toetsenbord met een draadje gekocht. Opvallend dat de toetsen van het Bluetooth toetsenbord veel harder zijn.
Aluminium natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het traditionele BT keyboard? Best keyboard ever.
Bij mijn pa ging het goed van een Mac Mini G4 met Tiger naar een nieuwe MacBook met Leopard.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:35 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd een iBook G4.... En zelf denk ik idd ook dat het probleem wat te maken heeft Tiger/Leopard.
Ik ook met een draadje.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:00 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ik heb ook weer een nieuw toetsenbord met een draadje gekocht. Opvallend dat de toetsen van het Bluetooth toetsenbord veel harder zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |