Dat kan allemaal op elke laptop die te koop is in winkels.quote:Op zondag 27 april 2008 11:59 schreef Suga_Mama het volgende:
(In beginners vase) Photoshop / Paint.Net/ Corel Paint Shop Pro
Internetten
Muziek luisteren
Downloaden
Tekst verwerken
FTP'en
Zelfs op die van 400 euro.quote:Op zondag 27 april 2008 12:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat kan allemaal op elke laptop die te koop is in winkels.
Maar een beetje met snelheid?quote:Op zondag 27 april 2008 12:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat kan allemaal op elke laptop die te koop is in winkels.
Koop de duurste, dan zit je prima.quote:Op zondag 27 april 2008 12:40 schreef Suga_Mama het volgende:
Maar een beetje met snelheid?
Wat zijn goede spec's voor wat ik doe?
Het is lang niet altijd zo slecht als wat de mensen roepen. Maar, en dat vind ik van meer fabrikanten/leveranciers, die "standaard" software is zoo irritant. En ook gewoon uninstalled devices als je de software niet installeerd.quote:Op maandag 28 april 2008 18:42 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
MacBook, en als dat niet kan een HP ofzo maar nooit een Acer, wat een troep..
is ook mijn idee, maar toch denken de meeste er anders over.... helaas...quote:Op maandag 28 april 2008 20:21 schreef saban het volgende:
Als je een 17" koopt is de voordeel van een laptop te niet gemaakt. Kan je net zo goed met een desktop in je tas lopen.
Ik roep niet zomaar wat hoor ik heb helaas ervaring met wat Acer genoemd word.quote:Op maandag 28 april 2008 19:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het is lang niet altijd zo slecht als wat de mensen roepen. Maar, en dat vind ik van meer fabrikanten/leveranciers, die "standaard" software is zoo irritant. En ook gewoon uninstalled devices als je de software niet installeerd.
de vroegere acer aspires waren inderdaad minder stevig. Echter de travelmates zijn een stuk steviger en duurzamer. Nieuwe generatie aspires zijn wel degelijk gebouwd, buitenkant is dan ook ontworpen door een BMW design teamquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:26 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
is ook mijn idee, maar toch denken de meeste er anders over.... helaas...
Ben helemaal geen acer-fan....quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:53 schreef ETA het volgende:
[..]
de vroegere acer aspires waren inderdaad minder stevig. Echter de travelmates zijn een stuk steviger en duurzamer. Nieuwe generatie aspires zijn wel degelijk gebouwd, buitenkant is dan ook ontworpen door een BMW design team
Trouwens wil Acer zich helemaal niet profileren als een goedkoop merk. In Duitsland word Acer als een degelijk merk beschouwd. Ik denk dat Acer de slechte naam in NL voornamelijk te danken heeft aan de slechte service hiero.
Wat een geile stickersquote:Op zondag 27 april 2008 13:11 schreef erikkll het volgende:![]()
voor dat geld heb ik:
Productomschrijving:
15.4" TFT (WXGA, Glare Type, 1280 x 800)
Intel Core 2 Duo T5750 (2.0 GHz)
nVIDIA GeForce 9300M G with VRAM 256MB (TurboCache 1024MB)
3072MB DDRII 667 (1GB + 2GB)
250GB HDD 5400 rpm
8X DVD Super Multi Double Layer
802.11a/b/g
WIN Vista Home Premium
Office Ready Pre-installed
with bag/mouse
2 Years Standard Warranty
[ afbeelding ]
(¤959)
|
Forum Opties | |