Hoezo niet?quote:Op zondag 27 april 2008 13:15 schreef Sebasser het volgende:
Nee, op Apple iBooks kan je nieut internetten mailen, en al helemaal geen muziek luisteren.
Het is zo'n witte.quote:Op zondag 27 april 2008 13:21 schreef Sjoewe het volgende:
Ja dat kan ik toch niet aan de lucht ruiken als jij niet vertelt om wat voor iBook het gaat
Het is een man bij mij in de buurt die zijn laptop wil verkopen aan me. Hij werkt wel perfect, maar er zit geen Windows op.quote:Op zondag 27 april 2008 13:27 schreef Sjoewe het volgende:!
ik zou toch maar mailen voor wat meer specificaties als ik jou was. Zo kan ik er niks over zeggen.
op ibooks draait geen windowsquote:Op zondag 27 april 2008 13:29 schreef mounirk het volgende:
[..]
Het is een man bij mij in de buurt die zijn laptop wil verkopen aan me. Hij werkt wel perfect, maar er zit geen Windows op.
Kan ik wel Windows erop laten zetten als ik dat wil?
dude, k heb zelf een macbook, maar het hele idee van een mac is dat je m koopt omdat het de enige computers zijn met mac os x eropquote:Op zondag 27 april 2008 13:36 schreef mounirk het volgende:
Okay.
U got me!
Ik vind Apple gewoon een mooi merk met een übervette styling.
Mag ik?
Ik heb deze topic geopend voor tips, en niet voor Apple-hate.
Any more tips mbt de prijs etc?
Je geeft nog steeds niet aan welk iBook model het is. Hoe moeten ze hier dan ruiken of de prijs goed is!!!!quote:Op zondag 27 april 2008 13:36 schreef mounirk het volgende:
Okay.
U got me!
Mag ik?
zonder specs is het onmogelijk iets te zeggen over de prijs..quote:Op zondag 27 april 2008 13:36 schreef mounirk het volgende:
Okay.
U got me!
Mag ik?
Is MacOsX dan goed!?quote:Op zondag 27 april 2008 13:39 schreef Rnej het volgende:
[..]
dude, k heb zelf een macbook, maar het hele idee van een mac is dat je m koopt omdat het de enige computers zijn met mac os x erop
voor die basics die jij noemt is een ibook prima....
Ja dat is goed en stabiel... Het zelfde als je iPhone, maar dan groter..quote:Op zondag 27 april 2008 13:43 schreef mounirk het volgende:
[..]
Is MacOsX dan goed!?
ik vond et wel mooi maar of ik eraan kan wennen...
quote:Ik typ dit nu met mijn iPhone, ik ben deze een beetje uitgekeken en wil deze wegdoen.
Is dit wel een goede keuze??
macosx is sneller, stabieler en mooier dan windowsquote:Op zondag 27 april 2008 13:43 schreef mounirk het volgende:
[..]
Is MacOsX dan goed!?
ik vond et wel mooi maar of ik eraan kan wennen...
Ik wil een auto kopen, ze vragen er 5000 euro voor, het is er een met 4 wielen en stoelen erin.quote:Op zondag 27 april 2008 13:24 schreef mounirk het volgende:
[..]
Het is zo'n witte.
En aan de zijkant een USB-plug.
Trouwens, deze iBook heeft een panter-wallpaper.
Ok.quote:Op zondag 27 april 2008 14:14 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik wil een auto kopen, ze vragen er 5000 euro voor, het is er een met 4 wielen en stoelen erin.
quote:Op zondag 27 april 2008 14:48 schreef mounirk het volgende:
[..]
Ok.
Sorry dat ik niet zo slim ben met pc's.
Moet je daarom zo grappig doen?
quote:Op zondag 27 april 2008 14:14 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik wil een auto kopen, ze vragen er 5000 euro voor, het is er een met 4 wielen en stoelen erin.
Ik dacht dat je op iBooks geen windows kon draaien omdat die nog IBM-processoren hadden en geen Intel-chips?quote:Op zondag 27 april 2008 14:46 schreef sangdrax het volgende:
Via Virtual PC wel. Retetraag, maar als het echt moet kan het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |