Niet als je het goed doet Greys, ik zal ma es vragen of ze je een cursus wil gevenquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:02 schreef Greys het volgende:
Ing, als je aanslag en vliegenpoepjes op het plafonds gaat schrobben dan smeer je toch juist alles uit?
Het zou bij mij echt één groot drama worden als ik dat ging doen
Dat was bij ons ook zo hoor.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Blij dat mijn zusje en ik van die braverds zijn![]()
Pa en Ma hebben met ons nooit veel te stellen gehad en daar zijn ze ons nog steeds dankbaar voor![]()
Lijkt me als ouder heel machteloos om zo toe te moeten kijken en te weten dat het helemaal fout loopt.
Kun ja dat niet es uitvoerig documenteren voor ons, met filmpjes en zo?quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet als je het goed doet Greys, ik zal ma es vragen of ze je een cursus wil geven
Met St. Marc oid. Eerst de plekjes er af poetsen en dan het hele plafond op een keukentrapje.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:04 schreef Greys het volgende:
Doet ze dat dan ook met water? Of droog?
Ik snap er echt niets van
Oh niet doennnnnnn dan ben je de rest van de dag nog duffer joh!quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:07 schreef Greys het volgende:
Zou het heel erg zijn als ik gewoon nu nog een uurtje in bed ging?
Dan ben je de rest van de dag kapot joh!quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:07 schreef Greys het volgende:
Zou het heel erg zijn als ik gewoon nu nog een uurtje in bed ging?
Met wat???quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met St. Marc oid. Eerst de plekjes er af poetsen en dan het hele plafond op een keukentrapje.
En daarna een week klagen over een zere nek en schouders.
En waag het es om niets te zeggen van schitterend schone plafond
Hier ook hoor. Wij waren eigenlijk ook heel braaf. Jongens zijn blijkbaar anders in ontwikkeling, want dat dat bij hem anders ging dan bij mij en mijn zusje was al heel snel duidelijk..quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was bij ons ook zo hoor.
Mijn zusje en ik waren ook heel braaf, na ja op wat meiden puberaal gedrag met grote waffel na dan, verder deden we niks wat niet mocht en mochten we dus ook alles.
Mn broertje is een nakomertje en mn ouders waren niet zo bekend met het fenomeen voetbaljongen en zo.
Ze hebben zelfs een poos gedacht dat ie zwakbegaafd was of zo, maar nee, het was gewoon een jongen![]()
Ik zit trouwens ook echt te denken hoe vreselijk het zou zijn om mn plafond te schrobben, dat maakt toch meer troep dan de bedoeling kan zijn?????
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan ben je de rest van de dag kapot joh!
Neem Bink, rij naar het bos en ga lekker lopen![]()
Maar ik zal een foto-reportage maken, ze doet het meestal 2 x per jaar en het is recentelijk nog gebeurd![]()
Oh Oh! Zwakbegaafd!![]()
![]()
Echt HEEL herkenbaar.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:10 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Wij waren eigenlijk ook heel braaf. Jongens zijn blijkbaar anders in ontwikkeling, want dat dat bij hem anders ging dan bij mij en mijn zusje was al heel snel duidelijk..
Mams vraagt ook regelmatig nog of ze het bij hem gewoon niet goed gedaan heeft..
Daar krijgt ze spijt van!quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is Greys gewoon echt terug naar bed gegaan?
Mijn moeder ging poetsen bij mijn beste vriendin. Daar had ik al een raar gevoel over na een tijdje.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:48 schreef Greys het volgende:
Ing en Dizzy, het beste kan je in de buurt aan vrienden/vage-kennissen/buren vragen of zij iemand hebben en of diegene nadat ze bij hen zijn geweest ook bij jou aan de slag wil. Dan is het in elk geval iemand die dan toch al in de buurt is EN iemand die jouw vrienden/vage-kennissen/buren ook al kennen. Dan is het idee van een vreemde in je huis iets minder.
En je kunt beter een vreemde in je huis hebben dan een familielid ofzo die je huis schoon maakt, want die zijn eerder geneigd om in je spullen te gaan neuzen omdat ze je kennen en het ze dus interesseert
Mis je dan ook iets?quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben enig kind dus ik heb geen verhalen om in de groep te gooien.
Sterkte morrie
Vroeger niet. Ik kan mezelf dan ook heel goed vermaken en had op vakantie op de camping altijd een hele zooi vriendjes en vriendinnetjes. Ik maakte makkelijk contact.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mis je dan ook iets?
Mams is ook enig kind en paps heeft 6 broers en zussen.
En ma houdt stug vol dat ze blij is dat ze dat niet heeft.
Kan me zo moeilijk voorstellen, had zusje echt niet willen missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |