abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 mei 2008 @ 13:01:47 #251
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58414182
Blij dat mijn zusje en ik van die braverds zijn
Pa en Ma hebben met ons nooit veel te stellen gehad en daar zijn ze ons nog steeds dankbaar voor
Lijkt me als ouder heel machteloos om zo toe te moeten kijken en te weten dat het helemaal fout loopt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 mei 2008 @ 13:02:18 #252
163650 Greys
pi_58414199
Ing, als je aanslag en vliegenpoepjes op het plafonds gaat schrobben dan smeer je toch juist alles uit?
Het zou bij mij echt één groot drama worden als ik dat ging doen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 mei 2008 @ 13:03:34 #253
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58414223
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:02 schreef Greys het volgende:
Ing, als je aanslag en vliegenpoepjes op het plafonds gaat schrobben dan smeer je toch juist alles uit?
Het zou bij mij echt één groot drama worden als ik dat ging doen
Niet als je het goed doet Greys, ik zal ma es vragen of ze je een cursus wil geven
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 mei 2008 @ 13:04:36 #254
163650 Greys
pi_58414243
Doet ze dat dan ook met water? Of droog?
Ik snap er echt niets van
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 mei 2008 @ 13:06:10 #255
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_58414278
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Blij dat mijn zusje en ik van die braverds zijn
Pa en Ma hebben met ons nooit veel te stellen gehad en daar zijn ze ons nog steeds dankbaar voor
Lijkt me als ouder heel machteloos om zo toe te moeten kijken en te weten dat het helemaal fout loopt.
Dat was bij ons ook zo hoor.
Mijn zusje en ik waren ook heel braaf, na ja op wat meiden puberaal gedrag met grote waffel na dan, verder deden we niks wat niet mocht en mochten we dus ook alles.
Mn broertje is een nakomertje en mn ouders waren niet zo bekend met het fenomeen voetbaljongen en zo.
Ze hebben zelfs een poos gedacht dat ie zwakbegaafd was of zo, maar nee, het was gewoon een jongen

Ik zit trouwens ook echt te denken hoe vreselijk het zou zijn om mn plafond te schrobben, dat maakt toch meer troep dan de bedoeling kan zijn?????
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 1 mei 2008 @ 13:07:00 #256
176471 oh-oh
pi_58414301
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Niet als je het goed doet Greys, ik zal ma es vragen of ze je een cursus wil geven
Kun ja dat niet es uitvoerig documenteren voor ons, met filmpjes en zo?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 mei 2008 @ 13:07:03 #257
163650 Greys
pi_58414303
Zou het heel erg zijn als ik gewoon nu nog een uurtje in bed ging?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 mei 2008 @ 13:07:17 #258
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58414311
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:04 schreef Greys het volgende:
Doet ze dat dan ook met water? Of droog?
Ik snap er echt niets van
Met St. Marc oid. Eerst de plekjes er af poetsen en dan het hele plafond op een keukentrapje.
En daarna een week klagen over een zere nek en schouders.
En waag het es om niets te zeggen van schitterend schone plafond
pi_58414325
He verdikke, moet nu van jullie lieve reacties..

We hebben zelf ook het idee dat dit in elk geval ook met de scheiding nog te maken heeft, maar als klein jongetje was het al een kind met dingen die niet klopten. Zo hamsterde hij van alles toen hij eenmaal kon lopen. Als je ook maar iets kwijt was, wist je dat je het moest zoeken op zijn kamer. En dan wist hij zelf al niet eens meer dat hij het had gepakt.
Het punt is ook een beetje dat het echt geen prater is, hij kan zich zo afsluiten, zichtbaar ook als je met hem praat. Heel frustrerend. Mama wilde hulp inschakelen, maar mijn zusje heeft dat verknald door de naam GGZ te laten vallen, waar anderen slechte ervaringen mee hebben. Nu wil hij niet meer, terwijl er nog wel andere hulpvormen te bedenken zijn.
Een vriend van mij en Ravage zei gisteravond: ik had echt niet weg gemogen van mijn ouders, als ik zo deed. Waarop wij zeiden: hij gaat toch, goedschiks of kwaadschiks. Als je hem opsluit in z'n kamer gaat ie of door het lint of hij hij gaat via het raam. Er zijn geen handvaten meer...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 1 mei 2008 @ 13:08:23 #260
176471 oh-oh
pi_58414345
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:07 schreef Greys het volgende:
Oh niet doennnnnnn dan ben je de rest van de dag nog duffer joh!
( Groucho Marx )
  donderdag 1 mei 2008 @ 13:09:08 #261
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58414362
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:07 schreef Greys het volgende:
Dan ben je de rest van de dag kapot joh!
Neem Bink, rij naar het bos en ga lekker lopen

Maar ik zal een foto-reportage maken, ze doet het meestal 2 x per jaar en het is recentelijk nog gebeurd

Oh Oh! Zwakbegaafd!
  donderdag 1 mei 2008 @ 13:09:59 #262
176471 oh-oh
pi_58414379
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Met St. Marc oid. Eerst de plekjes er af poetsen en dan het hele plafond op een keukentrapje.
En daarna een week klagen over een zere nek en schouders.
En waag het es om niets te zeggen van schitterend schone plafond
Met wat???
En hoe groot is die keuken?
( Groucho Marx )
pi_58414382
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:06 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dat was bij ons ook zo hoor.
Mijn zusje en ik waren ook heel braaf, na ja op wat meiden puberaal gedrag met grote waffel na dan, verder deden we niks wat niet mocht en mochten we dus ook alles.
Mn broertje is een nakomertje en mn ouders waren niet zo bekend met het fenomeen voetbaljongen en zo.
Ze hebben zelfs een poos gedacht dat ie zwakbegaafd was of zo, maar nee, het was gewoon een jongen

Ik zit trouwens ook echt te denken hoe vreselijk het zou zijn om mn plafond te schrobben, dat maakt toch meer troep dan de bedoeling kan zijn?????
Hier ook hoor. Wij waren eigenlijk ook heel braaf. Jongens zijn blijkbaar anders in ontwikkeling, want dat dat bij hem anders ging dan bij mij en mijn zusje was al heel snel duidelijk..
Mams vraagt ook regelmatig nog of ze het bij hem gewoon niet goed gedaan heeft..
  donderdag 1 mei 2008 @ 13:12:24 #264
176471 oh-oh
pi_58414441
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Dan ben je de rest van de dag kapot joh!
Neem Bink, rij naar het bos en ga lekker lopen

Maar ik zal een foto-reportage maken, ze doet het meestal 2 x per jaar en het is recentelijk nog gebeurd

Oh Oh! Zwakbegaafd!
Ja dat dachten ze echt hoor!
we hadden heel vroeger twee buurjongens, die stonden heeeeeeel de dag met een bal tegen de muur in de tuin te schoppen en van die stadion juich geluiden te maken , echt uuuuuuuuurenlang.
Zeiden mn ouders altijd hoofdschuddend, das toch balen he, als je twee van zulke jongens hebt die niet helemaal goed zijn. Helaasch kwamen we er jaren later door een klein vergissinkje van mn ouders er achter dat dat voor jongens heeeeeeeeel normaal gedrag is
Hadden wij ook zo;n geval in de tuin staan
( Groucho Marx )
  donderdag 1 mei 2008 @ 13:12:52 #265
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58414449
Morrie

Zolang hij zelf niet inziet dat hij verkeerd bezig is, zal hulp niets uitrichten.
Net als een roker laten stoppen terwijl hij niet gemotiveerd is.
Naarmate hij ouder wordt, zal hij het toch wel meer in gaan zien.
Tenminste, als ik naar mezelf kijk, denk ik steeds vaker "pa en ma hadden wel degelijk gelijk".
Laat het ze maar niet lezen

Maar goed, tis voor ons makkelijk praten, jullie zitten ermee.
Hopen dat de siuatie snel verbeterd

Nog kussie
  donderdag 1 mei 2008 @ 13:16:17 #266
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58414501
Volgens mij is je vriendgroep op een bepaalde leeftijd ook heel belangrijk voor je gedrag, heeft niets met je ouders te maken dan.
Heb ooit een klein fout periodetje gehad door 2 foute vriendinnen. Helaas kwamen pa en ma daar heel snel achter en werd ik door paps persoonlijk uit het dorp gehaald....erg genant
En toen was het direct afgelopen...
  donderdag 1 mei 2008 @ 13:22:18 #267
176471 oh-oh
pi_58414621
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:10 schreef Morretje het volgende:

[..]

Hier ook hoor. Wij waren eigenlijk ook heel braaf. Jongens zijn blijkbaar anders in ontwikkeling, want dat dat bij hem anders ging dan bij mij en mijn zusje was al heel snel duidelijk..
Mams vraagt ook regelmatig nog of ze het bij hem gewoon niet goed gedaan heeft..
Echt HEEL herkenbaar.
Mijn broertje is nu 22 en woont nog thuis, wordt in onze ogen gruwelijk in de watten gelegd door mn ouders ( hij heeft zn rijbewijs en een auto gekregen, ze kopen zelfs zn shag voor hem, als hij de deur uit gaat vraagt mn pa stevast of ie geld heeft waarop hij altijd nee zegt en wat krijgt , en dat terwijl hij WERKT). Wij hadden vanaf 14 / 15 jaar een baantje en betaalden alles zelf, en we hebben ook geen rijlessen of zo van hun gehad ( nee ze zeggen nu ja maar jullie gingen alletwee studeren, dat was al duur genoeg ). Wij deden alletwee vwo op onze sloffen, hij mavo met heeeeeeeeel veel getrek en geduw en elke dag dure huiswerkbegeleiding en weet ik wat, en daarna wel tig opleidingen heel even, ik weet nu nog niet of ie iets afgemaakt heeft en zo ja wat.
Wij hadden superleuke vriendinnen waarmee we gingen winkelen en naar concerten gingen.
Hij oudere vrienden waarmee hij alleen naar voetbal ging, en van dat stomme voetbal raakte hij heel agressief en opgefokt e, door die oudere vrienden raakte hij ook steeds in de problemen omdat hij alles doet voor zijn vrienden en dan ook nog es altijd zn mond houdt en zelf overal de schuld voor op zich neemt.
En dan hing mn ma elke keer weer huilend aan de lijn wat ze ermee moest, en dan zeiden mn zusje en ik iets en dan was het NOG erger.
Ik denk dat mn ouders altijd doordat wij zo makkelijk waren gewend zijn om heel veel dingen heel los te laten en dat dat bij hem juist niet goed was, maar ja.
Hij zegt nu al een poos dat ie op kamers gaat en klaagt steeds over at ie nog bij mn ouders woont en zo, maar ze maken het hem wel zo comfortabel dat ie toch maar blijft plakken, logisch ook.
( Groucho Marx )
pi_58414803
Zijn vrienden zijn nu inderdaad ook niet het beste volk wat je je kunt wensen.. Maar ja. Het is in elk geval duidelijk dat het heel hard de verkeerde kant met hem opgaat nu..
pi_58414822
Is Greys gewoon echt terug naar bed gegaan?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 1 mei 2008 @ 13:33:36 #270
176471 oh-oh
pi_58414864
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is Greys gewoon echt terug naar bed gegaan?
Daar krijgt ze spijt van!
( Groucho Marx )
  donderdag 1 mei 2008 @ 13:33:42 #271
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58414868
Dat kun je als ouder niet maken vind ik...
Wat je de een geeft, moet de ander ook hebben.
Het hoeft niet op de weegschaal natuurlijk. Zusje en ik hebben beide de helft van ons rijbewijs betaald gekregen+theorie en aanvragen.
Ik ben 5 jaar ouder, dus bij mij was dat een stuk goedkoper als bij zusje.
Ook was bij haar merkkleding e.d. al veel eerder een "must" . Terwijl ik tot m'n 12e altijd in goedkope zooi liep, dat vooral makkelijk wasbaar was.
Ik was nogal een wilde buitenspeler

Volgens mij creeer je zo bij de andere kinderen een soort afkeer van het meest verwende kind.
Terwijl die er in feite niet geheel schuldig aan is.
pi_58414897
Ik ben enig kind dus ik heb geen verhalen om in de groep te gooien.

Sterkte morrie
The way you rock'n'roll
pi_58414933
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 12:48 schreef Greys het volgende:
Ing en Dizzy, het beste kan je in de buurt aan vrienden/vage-kennissen/buren vragen of zij iemand hebben en of diegene nadat ze bij hen zijn geweest ook bij jou aan de slag wil. Dan is het in elk geval iemand die dan toch al in de buurt is EN iemand die jouw vrienden/vage-kennissen/buren ook al kennen. Dan is het idee van een vreemde in je huis iets minder.

En je kunt beter een vreemde in je huis hebben dan een familielid ofzo die je huis schoon maakt, want die zijn eerder geneigd om in je spullen te gaan neuzen omdat ze je kennen en het ze dus interesseert
Mijn moeder ging poetsen bij mijn beste vriendin. Daar had ik al een raar gevoel over na een tijdje.
Ergens ben ik ook blij dat dat niet meer zo is. Ik gun mijn mams haar ding en mijn dinnetje een schoon huis, maar elke scheet die maar dwars kan zitten moet ik dan ook impliciet of expliciet opvangen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 1 mei 2008 @ 13:36:48 #274
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58414935
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben enig kind dus ik heb geen verhalen om in de groep te gooien.

Sterkte morrie
Mis je dan ook iets?
Mams is ook enig kind en paps heeft 6 broers en zussen.
En ma houdt stug vol dat ze blij is dat ze dat niet heeft.
Kan me zo moeilijk voorstellen, had zusje echt niet willen missen
pi_58415026
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Mis je dan ook iets?
Mams is ook enig kind en paps heeft 6 broers en zussen.
En ma houdt stug vol dat ze blij is dat ze dat niet heeft.
Kan me zo moeilijk voorstellen, had zusje echt niet willen missen
Vroeger niet. Ik kan mezelf dan ook heel goed vermaken en had op vakantie op de camping altijd een hele zooi vriendjes en vriendinnetjes. Ik maakte makkelijk contact.

Nu ik ouder ben en bij vrienden of ex-partners heb gezien hoe goed een band met broer of zus kan zijn mis ik het wel. Vooral als ik er over nadenk dat mijn ouders ooit dood gaan.
The way you rock'n'roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')