Moet effe uitvogelen wat er mis gaat met het uploaden van mijn foto's. Iets ging er vandeweek niet goed.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Oeh Nok, 15 euro is idd een mooie prijs, maak je nog foto's van je aanwinsten?
Ik heb als een gek foto's zitten maken met mn camera op mn statief, sloeg echt nergens op maar ik ben dr zo blij mee haha.
Nu ben ik aan het strijken , en AI aan het kijken.
Had ff pauze, ga weer door nu!
Heer G komt zojuist binnen, leest jouw post en zegt "Da's dus een goede reden om nóg meer te drinken".quote:Op woensdag 30 april 2008 23:02 schreef nokwanda het volgende:
Alcohol droogt uit
precies!quote:Op woensdag 30 april 2008 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G komt zojuist binnen, leest jouw post en zegt "Da's dus een goede reden om nóg meer te drinken".
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa ja... DIT noemt Heer G dus drummen op Koninginnedag!![]()
[ afbeelding ]
Dat wil zeggen dat ie jullie ook hoordequote:Op donderdag 1 mei 2008 10:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh allemaal![]()
Ben net cru m'n bed uitgestampt door de buurman die de boel buitenom aan het verven is.
Ineens hoorde ik z'n stem wel heeeeeeeel dichtbij vlakbij onze slaapkamer. En dat stond ie ook
Meneer I. kwam pas op bed op een tijd dat ik er normaal doordeweeks uit ga, dus het enige wat ie evt. kon horen was gesnurkquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat wil zeggen dat ie jullie ook hoorde![]()
@oh-oh, dat had ik al toen ik ze voor het eerst zag bij goedemorgen Nederland een tijdje terug. Dat vind ik zo'n schatje, die Alain Clark
Eerst maar eens achter de comp uit komen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier schijnt ook het zonnetje maar wat te doen met dit mooie weer?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:49 schreef nokwanda het volgende:
Het opstaan was hier wat verward.
Ik droomde dat ik hoogzwanger was. helemaal blij met mijn enorme ronde buik. Toen moest ik bevallen. Daar zat ik ook echt op te wachten. Alleen moest ik poepen. Ik keek eerst toe hoe dat gebeurde en toen kwam het kind ook. Alleen bleek het toen het eruit kwam geen kind te zijn, maar twee ultra goedkope lila Wibra gympies met bloemetjes. Niet van die dingen zoals basketbal gympen, maar van die lage, helemaal van stof.
En ze waren nieteens mijn maat. Het was maat 39. Dus ik dacht... nou ja... ik heb ze wel gebaard, dus ik zal het ermee moeten doen. Anders ben ik voor niets zo blij geweest met mijn dikke buik.
Ik was alleen niet blij over de vader. Die had ik toch niet als vader voor mijn kind willen hebben. Maar ja... nu waren het dan gympies.
Waarschijnlijk heb ik liever dat ik het zelf doe, terwijl ik me er dan toch aan erger dat hij niets doet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:28 schreef nokwanda het volgende:
Dat kan eraan liggen in hoeverre jij bereid bent om hem een klus in de hand te proppen i.p.v. het af te wachten
Ja hij hoeft eigenlijk niet te helpen als ie het maar aanbiedt zodat jij nee kan zeggen toch? The thought that counts enzo...quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik liever dat ik het zelf doe, terwijl ik me er dan toch aan erger dat hij niets doet.
Vrouwen....![]()
Dizzy, ik zou het toch maar aannemen van je ouders! Wat een zaligheid!
Toen ik nog zo'n dame had in mijn vorige huis kwam ik - als zij geweest was - thuis, stond stil en dacht 'Aanschouw deze schone aanblik en geniet'Wat mij ook hielp was dat als zij bv op donderdagochtend kwam, dat ik dan woensdag automatisch het een en ander ging opruimen, omdat ik het anders zo genant vond. Leuke stok achter de deur
Plafond schrobben?????quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het ook wel eens overwogen; iemand die bijv. 1 x in de 2 weken de "grote" klusjes doet.
Zoals ramen wassen, badkamer en keuken schrobben e.d.
Ik hou het hier in huis altijd wel bij, maar dat soort dingen blijft wel es liggen![]()
Maar het idee van een "vreemde" in huis zie ik niet zitten eerlijk gezegd.
Als ik dan bij m'n moeder kom en ze is druk bezig met het plafond in de keuken schrobben of alle binnendeuren afnemen dan voel ik me wel es slecht
Ja die heb ik laatst al gezien op de computer. Die gast zit ook in X-men, hij is wel leuk inderdaad.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb van de week 27 dresses gezien. Erg leuk.
Leuke tegenspelert had ze
Ja he??? Dat lekkertje uit Ally McBealquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb van de week 27 dresses gezien. Erg leuk.
Leuke tegenspelert had ze
quote:
Eigenlijk niet..quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:35 schreef Greys het volgende:
Hoi Morrie!![]()
Gaat het weer een beetje, qua broer enzo?
@Nok... ik ben nou eens een tijdje aan het nadenken over je droom, wat het allemaal zou kunnen betekenen, maar die Wibra gympies kan ik nou echt NERGENS aan linken![]()
Vetaanslag en vliegenpoepies schrobben...ik ook niet hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik was me over hetzelfde aan het verbazen
Dat heb ik nog NOOIT in mijn leven gedaan, een plafond geschrobd
Dat was mijn bezwaar. 24 jaar en dan een schoonmaakster en ook nog eens betaald door je ouders. Maar zelf kan ik het me niet veroorloven.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat zou ik idd helemaal al niet doen.![]()
Toen we hier net woonden heeft moeders nog wel es een dagje meegeholpen met de rotklusjes.
Maar ik ben inmiddels 28 en ik vind eiks dat ik het best zelf kan doen![]()
Oh Oh, klinkt als een gezellig vooruitzicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |