abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 april 2008 @ 22:39:22 #201
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_58406160
Oeh Nok, 15 euro is idd een mooie prijs, maak je nog foto's van je aanwinsten?
Ik heb als een gek foto's zitten maken met mn camera op mn statief, sloeg echt nergens op maar ik ben dr zo blij mee haha.
Nu ben ik aan het strijken , en AI aan het kijken.
Had ff pauze, ga weer door nu!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_58406181
Ik ga lekker genieten van dromenland.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_58406203
quote:
Op woensdag 30 april 2008 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Oeh Nok, 15 euro is idd een mooie prijs, maak je nog foto's van je aanwinsten?
Ik heb als een gek foto's zitten maken met mn camera op mn statief, sloeg echt nergens op maar ik ben dr zo blij mee haha.
Nu ben ik aan het strijken , en AI aan het kijken.
Had ff pauze, ga weer door nu!
Moet effe uitvogelen wat er mis gaat met het uploaden van mijn foto's. Iets ging er vandeweek niet goed.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 april 2008 @ 22:47:28 #204
163650 Greys
pi_58406406
Jaaaaaaaaaaaaa ja... DIT noemt Heer G dus drummen op Koninginnedag!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58406650
Het vochtpeil moet ook op peil blijven toch?
pi_58406765
Alcohol droogt uit
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 april 2008 @ 23:03:53 #207
163650 Greys
pi_58406800
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:02 schreef nokwanda het volgende:
Alcohol droogt uit
Heer G komt zojuist binnen, leest jouw post en zegt "Da's dus een goede reden om nóg meer te drinken".

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58406846
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Heer G komt zojuist binnen, leest jouw post en zegt "Da's dus een goede reden om nóg meer te drinken".

precies!
pi_58406849
Eigenlijk wel. Er zit ook water in bier
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58406894
En als het publiek dat dan ook doet merken ze ook niet dat ie ernaast drumt.

En nu ga ik echt echt de oogjes dicht doen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 april 2008 @ 23:32:08 #211
163650 Greys
pi_58407539
MM, ga jij hem anders nog even gelijk geven ook

Slaap lekker Nok, onder je dekbedje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 mei 2008 @ 00:17:37 #212
176471 oh-oh
pi_58408451
quote:
Op woensdag 30 april 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa ja... DIT noemt Heer G dus drummen op Koninginnedag!

[ afbeelding ]
Das rock en roll man!
Strijk is eindelijk af.
Mss moet ik het niet maanden laten liggen voortaan
Maar ach, zo vind je weer es truitjes die je helemaal vergeten was he?
En nu is de berg weggewerkt, dus ga ik het voortaan weer braaf bijhouden
My gosh, ik ben soms zo'n emo muts he, komen dr gewoon tranen bij die Alan Clarke met dat liedje met zn pa samen op het museumplein op tv, jeetje
Ik ga mn bed maar es opzoeken, met 6 hondjes, nog maar 2 nachtjes met mn logeetjes, wat zal ik ze gaan missen, ze zijn zoooooooooo lief
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 1 mei 2008 @ 10:55:27 #213
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58412132
Mogguh allemaal
Ben net cru m'n bed uitgestampt door de buurman die de boel buitenom aan het verven is.
Ineens hoorde ik z'n stem wel heeeeeeeel dichtbij vlakbij onze slaapkamer. En dat stond ie ook
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_58412254
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 10:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh allemaal
Ben net cru m'n bed uitgestampt door de buurman die de boel buitenom aan het verven is.
Ineens hoorde ik z'n stem wel heeeeeeeel dichtbij vlakbij onze slaapkamer. En dat stond ie ook
Dat wil zeggen dat ie jullie ook hoorde

@oh-oh, dat had ik al toen ik ze voor het eerst zag bij goedemorgen Nederland een tijdje terug. Dat vind ik zo'n schatje, die Alain Clark
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 1 mei 2008 @ 11:14:31 #215
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58412365
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 11:05 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat wil zeggen dat ie jullie ook hoorde

@oh-oh, dat had ik al toen ik ze voor het eerst zag bij goedemorgen Nederland een tijdje terug. Dat vind ik zo'n schatje, die Alain Clark
Meneer I. kwam pas op bed op een tijd dat ik er normaal doordeweeks uit ga, dus het enige wat ie evt. kon horen was gesnurk
De katten knallen dan altijd direct de vensterbank op, nieuwsgierig he? En dus doen ze de lamellen opzij en dan ben ik best oncharmant in beeld. Dus ik ben er maar snel uitgerend.

Maar goed, tis heerlijk weer hier, dus ik gooi de wasmachine zo maar ff aan
pi_58412929
Hier schijnt ook het zonnetje maar wat te doen met dit mooie weer?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_58412936
Het opstaan was hier wat verward.
Ik droomde dat ik hoogzwanger was. helemaal blij met mijn enorme ronde buik. Toen moest ik bevallen. Daar zat ik ook echt op te wachten. Alleen moest ik poepen. Ik keek eerst toe hoe dat gebeurde en toen kwam het kind ook. Alleen bleek het toen het eruit kwam geen kind te zijn, maar twee ultra goedkope lila Wibra gympies met bloemetjes. Niet van die dingen zoals basketbal gympen, maar van die lage, helemaal van stof.
En ze waren nieteens mijn maat. Het was maat 39. Dus ik dacht... nou ja... ik heb ze wel gebaard, dus ik zal het ermee moeten doen. Anders ben ik voor niets zo blij geweest met mijn dikke buik.
Ik was alleen niet blij over de vader. Die had ik toch niet als vader voor mijn kind willen hebben. Maar ja... nu waren het dan gympies.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_58412963
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 11:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier schijnt ook het zonnetje maar wat te doen met dit mooie weer?
Eerst maar eens achter de comp uit komen.
Dan een boek pakken, of iets anders relaxed om te doen. Jezelf installeren in tuin of op balkon met kussentjes, ligdekentjes, lekkere stoel en tafeltje voor refreshments en hangen maar. Genoieg te doen dus.
En anders de hort op gaan en een lekker terrasje pikken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 mei 2008 @ 11:51:48 #219
163650 Greys
pi_58412982
Mogge meisjes

Wat een gekke dag toch altijd, Hemelvaartsdag. Wat moet je er mee?
Ik ga eerst maar eens een beetje opruimen hier, want het ziet er uit als een studentenhuis Dat zal de komende tijd toch wel zo blijven, aangezien Heer G zeker de komende maand thuis zal zijn en die laat alles achter zijn kont slingeren hahaha. Ik zag vanmorgen ook een asbak met sigarenpeuken staan op de badrand, charming
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58413093
Ik kan hier niet doen wat ik zou willen doen. EW heeft de fiets mee.
Die heeft een zwemabo voor het openluchtbad hier en die vond dat ie het op de openingsdag, hoe koud ook, moest gaan inzetten met zijn beste vriend.
Mijn fiets is kapot en ik kan zelf nog geen band plakken.
Maar eigenlijk wil ik naar de Gamma. Daar waren de tuinplantjes in de aanbieding en ik wil twee hangplantjes.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 1 mei 2008 @ 11:59:40 #221
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58413114
Mogguh Greys
Hoezo de komende maand...heeft ie miv juni een andere baan dan?

Nok! Dat zijn van die rare dromen, eerst lijkt het heel logisch en naarmate je wakkerder word snap je er niets meer van! Ik heb ze altijd als ik nog ff indommel terwijl ik al te wakker ben
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 mei 2008 @ 12:01:35 #222
163650 Greys
pi_58413143
Wat is er kapot aan je fiets dan? Of was die lekke band letterlijk?
Gaat er geen OV richting de Gamma?

Ik ga zo eens uitgebreid badderen, haren wassen, haarmasker, scrubben, scheren, föhnen en weet ik veel al niet meer. Misschien zelfs nog wel even zonnebanken. Om vervolgens weer op de bank te gaan zitten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 mei 2008 @ 12:04:19 #223
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58413172
Ik dartel hier ook een beetje in en om huis rond, meneer I. hoeven we voorlopig nog niet te verwachten en in huis is nog genoeg te doen.
Ik snap het niet...2 dagen terug alles keurig aan kant en nu alweer zo'n bende
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 mei 2008 @ 12:09:47 #224
163650 Greys
pi_58413260
Bijzonder is dat he Ing? Je blijft echt aan de gang!
Ik heb ook altijd het idee dat ik aardig bij ben met de was, om vervolgens te ontdekken dat alles wat Heer G vanmorgen aan wilde (hij moest in het zwart voor de DVD) in de was zat
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58413353
Dat is precies wat maakt dat ik er een broertje dood aan heb. Heb ik het net gedaan, moet het alweer. En ik heb echt een schijthekel aan routineklusjes. Niet zomaar een beetje een hekel. Ik vind echt dat ik mijn talenten wel anders kan inzetten. Als ik over 80 jaar dood ga en ik vraag me af wat ik met mijn leven heb gedaan wil ik niet hoeven zeggen: ik heb mijn talenten ingezet in het keurig netjes houden van mijn huis.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 mei 2008 @ 12:18:53 #226
163650 Greys
pi_58413411
Ik wil dat ook niet hoeven denken als ik 80 ben, maar aan de andere kant wil ik me ook niet elke dag hoeven ergeren aan de klerezooi Dus het is helaas een noodzakelijk kwaad dat ik tot een minimum beperk.
Ik vraag me af hoe dat nu zal gaan op de dinsdag- en donderdagmiddag (dat zijn normaal mijn poetsmiddagen, dan ben ik vrij) als Heer G hier dan ook rondhangt. Zou hij gaan helpen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58413554
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 11:49 schreef nokwanda het volgende:
Het opstaan was hier wat verward.
Ik droomde dat ik hoogzwanger was. helemaal blij met mijn enorme ronde buik. Toen moest ik bevallen. Daar zat ik ook echt op te wachten. Alleen moest ik poepen. Ik keek eerst toe hoe dat gebeurde en toen kwam het kind ook. Alleen bleek het toen het eruit kwam geen kind te zijn, maar twee ultra goedkope lila Wibra gympies met bloemetjes. Niet van die dingen zoals basketbal gympen, maar van die lage, helemaal van stof.
En ze waren nieteens mijn maat. Het was maat 39. Dus ik dacht... nou ja... ik heb ze wel gebaard, dus ik zal het ermee moeten doen. Anders ben ik voor niets zo blij geweest met mijn dikke buik.
Ik was alleen niet blij over de vader. Die had ik toch niet als vader voor mijn kind willen hebben. Maar ja... nu waren het dan gympies.
Nok hoe krijg je het bij elkaar gedroomd? Werd je verward wakker of niet?

Het zonnetje is inmiddels alweer verdwenen dus ik ga heel lui op de bank hangen denk ik.

Het huishouden Met fulltime werken en twee freggels is het ook onbegonnen werk. Mijn ouders boden aan een huishoudster te financieren 1x in de twee weken maar dat vond ik weer overdreven en zonde van hun geld maar ergens zou het wel de ideale oplossing zijn.
The way you rock'n'roll
pi_58413571
Dat kan eraan liggen in hoeverre jij bereid bent om hem een klus in de hand te proppen i.p.v. het af te wachten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 mei 2008 @ 12:33:43 #229
163650 Greys
pi_58413657
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 12:28 schreef nokwanda het volgende:
Dat kan eraan liggen in hoeverre jij bereid bent om hem een klus in de hand te proppen i.p.v. het af te wachten
Waarschijnlijk heb ik liever dat ik het zelf doe, terwijl ik me er dan toch aan erger dat hij niets doet.
Vrouwen....

Dizzy, ik zou het toch maar aannemen van je ouders! Wat een zaligheid!
Toen ik nog zo'n dame had in mijn vorige huis kwam ik - als zij geweest was - thuis, stond stil en dacht 'Aanschouw deze schone aanblik en geniet' Wat mij ook hielp was dat als zij bv op donderdagochtend kwam, dat ik dan woensdag automatisch het een en ander ging opruimen, omdat ik het anders zo genant vond. Leuke stok achter de deur
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58413672
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 mei 2008 @ 12:35:25 #231
163650 Greys
pi_58413693
Hoi Morrie!
Gaat het weer een beetje, qua broer enzo?

@Nok... ik ben nou eens een tijdje aan het nadenken over je droom, wat het allemaal zou kunnen betekenen, maar die Wibra gympies kan ik nou echt NERGENS aan linken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58413734
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 12:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb ik liever dat ik het zelf doe, terwijl ik me er dan toch aan erger dat hij niets doet.
Vrouwen....

Dizzy, ik zou het toch maar aannemen van je ouders! Wat een zaligheid!
Toen ik nog zo'n dame had in mijn vorige huis kwam ik - als zij geweest was - thuis, stond stil en dacht 'Aanschouw deze schone aanblik en geniet' Wat mij ook hielp was dat als zij bv op donderdagochtend kwam, dat ik dan woensdag automatisch het een en ander ging opruimen, omdat ik het anders zo genant vond. Leuke stok achter de deur
Ja hij hoeft eigenlijk niet te helpen als ie het maar aanbiedt zodat jij nee kan zeggen toch? The thought that counts enzo...

Ik denk er stiekem inderdaad wel over na. Het zou een goede stok zijn om bijvoorbeeld de was in de achterkamer op te moeten ruimen etc.
Maar ik vind het zo verwend staan, een schoonmaakster gefinancierd door je ouders. Ik heb lieve ouders, dat wel
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 mei 2008 @ 12:41:11 #233
163650 Greys
pi_58413796
Zo moet je het niet zien Dizzy, als 'verwend'. Je ouders willen dat jij gelukkig bent, dat maakt hén gelukkig. En met die huishoudster heb jij een zorg minder, dus zij een zorg minder. Dus eigenlijk bewijs je ze er een dienst mee als je het aanneemt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 mei 2008 @ 12:42:24 #234
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58413815
Ik heb het ook wel eens overwogen; iemand die bijv. 1 x in de 2 weken de "grote" klusjes doet.
Zoals ramen wassen, badkamer en keuken schrobben e.d.
Ik hou het hier in huis altijd wel bij, maar dat soort dingen blijft wel es liggen
Maar het idee van een "vreemde" in huis zie ik niet zitten eerlijk gezegd.
Als ik dan bij m'n moeder kom en ze is druk bezig met het plafond in de keuken schrobben of alle binnendeuren afnemen dan voel ik me wel es slecht
pi_58413860
Je hebt gelijk, ik ga maar eens op zoek denk ik. Wel gek een vreemde in je huis. Zou ik iemand zo gek kunnen krijgen ook mijn bank te stofzuigen op alle kattenharen die daaraan plakken?

Ik heb zin in een chickflick movie in de bioscoop!
The way you rock'n'roll
  donderdag 1 mei 2008 @ 12:46:56 #236
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58413905
Ik heb van de week 27 dresses gezien. Erg leuk.
Leuke tegenspelert had ze
  donderdag 1 mei 2008 @ 12:47:17 #237
176471 oh-oh
pi_58413911
Middag!
Ow Nok, je droom, dat zijn echt van die rare he?
Dizzy, als mijn ouders dat zouden aanbieden zei ik echt no way nee hoor.
Ik heb dr zelf ook wel es aan zitten denken hoor.
40 uur per week werken en 4 honden, tja, das dan toch ff aanpakken af en toe.
Vandaar die berg strijk vannacht
Gisteren had ik een hele lange to do lijst voor vandaag in mn hoofd, vandaag ben ik m weer helemaal kwijt.
Morgen worden mn logeetjes opgehaald helaas. Ik denk dat de papa's dan de hele dag blijven plakken, ze zouden de hoge druk reiniger meenemen om mn balkon onder handen te nemen. En we gaan plantjes halen
Zaterdagochtend staan dr op 11 uur 2 meiden en 2 honden op de stoep, die blijven slapen en ze willen leren naaien ( krijgen mn oude naaimachine van me, die staat in de weg ) en we willen de heuvels intrekken met de honden, en ik wil Billy scheren met hun dure scheermasjientje, en dan gaan we zondag naar Noordwijk voor een forumwandeling op het strand . Dus vandaag is eigenlijk mn niks-doe-dagje, maar ik zou moeten schoonmaken en zooi uitzoeken om naar t stort te brengen morgen als ik een auto tot mijn beschikking heb.
Oh is er nog al iemand helemaal hooked aan de nieuwe Madonna cd?
( Groucho Marx )
  donderdag 1 mei 2008 @ 12:48:13 #238
176471 oh-oh
pi_58413928
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 12:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het ook wel eens overwogen; iemand die bijv. 1 x in de 2 weken de "grote" klusjes doet.
Zoals ramen wassen, badkamer en keuken schrobben e.d.
Ik hou het hier in huis altijd wel bij, maar dat soort dingen blijft wel es liggen
Maar het idee van een "vreemde" in huis zie ik niet zitten eerlijk gezegd.
Als ik dan bij m'n moeder kom en ze is druk bezig met het plafond in de keuken schrobben of alle binnendeuren afnemen dan voel ik me wel es slecht
Plafond schrobben?????
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 mei 2008 @ 12:48:37 #239
163650 Greys
pi_58413933
Ing en Dizzy, het beste kan je in de buurt aan vrienden/vage-kennissen/buren vragen of zij iemand hebben en of diegene nadat ze bij hen zijn geweest ook bij jou aan de slag wil. Dan is het in elk geval iemand die dan toch al in de buurt is EN iemand die jouw vrienden/vage-kennissen/buren ook al kennen. Dan is het idee van een vreemde in je huis iets minder.

En je kunt beter een vreemde in je huis hebben dan een familielid ofzo die je huis schoon maakt, want die zijn eerder geneigd om in je spullen te gaan neuzen omdat ze je kennen en het ze dus interesseert
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58413944
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja die heb ik laatst al gezien op de computer. Die gast zit ook in X-men, hij is wel leuk inderdaad.
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 mei 2008 @ 12:49:38 #241
163650 Greys
pi_58413958
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja he??? Dat lekkertje uit Ally McBeal
Ik vond hem alleen een beetje klein
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 mei 2008 @ 12:50:28 #242
163650 Greys
pi_58413970
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 12:48 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Plafond schrobben?????
Ik was me over hetzelfde aan het verbazen
Dat heb ik nog NOOIT in mijn leven gedaan, een plafond geschrobd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 mei 2008 @ 12:51:24 #243
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58413984
Dat zou ik idd helemaal al niet doen.
Toen we hier net woonden heeft moeders nog wel es een dagje meegeholpen met de rotklusjes.
Maar ik ben inmiddels 28 en ik vind eiks dat ik het best zelf kan doen

Oh Oh, klinkt als een gezellig vooruitzicht
pi_58413986
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 12:35 schreef Greys het volgende:
Hoi Morrie!
Gaat het weer een beetje, qua broer enzo?

@Nok... ik ben nou eens een tijdje aan het nadenken over je droom, wat het allemaal zou kunnen betekenen, maar die Wibra gympies kan ik nou echt NERGENS aan linken
Eigenlijk niet.. Mama had wiet op zijn kamer gevonden, en weggehaald. Was hij gisteren zo boos over dat er niet over te praten viel en hij de hele dag weg is geweest. Pas toen mama zelf wegging, kwam hij weer thuis..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 1 mei 2008 @ 12:52:53 #245
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58414015
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 12:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik was me over hetzelfde aan het verbazen
Dat heb ik nog NOOIT in mijn leven gedaan, een plafond geschrobd
Vetaanslag en vliegenpoepies schrobben...ik ook niet hoor
Ma is wat dat betreft van de oude stempel.

En voor mij was ie niet te klein Greys
pi_58414040
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat zou ik idd helemaal al niet doen.
Toen we hier net woonden heeft moeders nog wel es een dagje meegeholpen met de rotklusjes.
Maar ik ben inmiddels 28 en ik vind eiks dat ik het best zelf kan doen

Oh Oh, klinkt als een gezellig vooruitzicht
Dat was mijn bezwaar. 24 jaar en dan een schoonmaakster en ook nog eens betaald door je ouders. Maar zelf kan ik het me niet veroorloven.
The way you rock'n'roll
  donderdag 1 mei 2008 @ 12:54:19 #247
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58414046
Wat een drama voor je moeder zeg, bah!
Hoe oud issie? Is het niet een verlate reactie op de scheiding oid?
Of pubertijd?

Dat zijn over 10 jaar vaak de meest brave huisvaders moet je maar denken
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 mei 2008 @ 12:56:28 #248
163650 Greys
pi_58414090
Gatver Morrie, wat ontzettend rot voor jullie.
Is er niet een oom ofzo (of vriend) die jullie kunnen vragen eens met hem te gaan praten? Iemand die iets verder van hem af staat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58414097
Morretje die heb je wel verdiend.
The way you rock'n'roll
  donderdag 1 mei 2008 @ 12:57:52 #250
176471 oh-oh
pi_58414119
Pfff Mor, wij hebben iets dergelijks gehad met mn broertje, die is nu 22, maar toen ie 17 of 18 was belde hij MIJ op vanaf t politiebureau es, opgepakt bij t voetballen, of IK m wilde komen halen.
Deze gemene zuster heeft m toch gewoon zn boze ouders laten bellen hoor..
Het is nog niet alles met hem, maar hij begint nu de goede kant op te gaan.
Ik ben wel blij dat ie zich ver houdt van drugs en drank, dat zou echt linke soep zijn met hem en zn onnozelheid...
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')