Moet effe uitvogelen wat er mis gaat met het uploaden van mijn foto's. Iets ging er vandeweek niet goed.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Oeh Nok, 15 euro is idd een mooie prijs, maak je nog foto's van je aanwinsten?
Ik heb als een gek foto's zitten maken met mn camera op mn statief, sloeg echt nergens op maar ik ben dr zo blij mee haha.
Nu ben ik aan het strijken , en AI aan het kijken.
Had ff pauze, ga weer door nu!
Heer G komt zojuist binnen, leest jouw post en zegt "Da's dus een goede reden om nóg meer te drinken".quote:Op woensdag 30 april 2008 23:02 schreef nokwanda het volgende:
Alcohol droogt uit
precies!quote:Op woensdag 30 april 2008 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G komt zojuist binnen, leest jouw post en zegt "Da's dus een goede reden om nóg meer te drinken".
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa ja... DIT noemt Heer G dus drummen op Koninginnedag!![]()
[ afbeelding ]
Dat wil zeggen dat ie jullie ook hoordequote:Op donderdag 1 mei 2008 10:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh allemaal![]()
Ben net cru m'n bed uitgestampt door de buurman die de boel buitenom aan het verven is.
Ineens hoorde ik z'n stem wel heeeeeeeel dichtbij vlakbij onze slaapkamer. En dat stond ie ook
Meneer I. kwam pas op bed op een tijd dat ik er normaal doordeweeks uit ga, dus het enige wat ie evt. kon horen was gesnurkquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat wil zeggen dat ie jullie ook hoorde![]()
@oh-oh, dat had ik al toen ik ze voor het eerst zag bij goedemorgen Nederland een tijdje terug. Dat vind ik zo'n schatje, die Alain Clark
Eerst maar eens achter de comp uit komen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier schijnt ook het zonnetje maar wat te doen met dit mooie weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |