"ten thousand people are calling me with a duke nukem soundboard"quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:20 schreef SuperShark het volgende:
Hahahaha check deze livestream http://www.justin.tv/naggerrguy
Die gast heeft net z'n mobiele nummer gezegd, voor als mensen verzoekjes hebben, en nu wordt hij om de 5 minuten gerickrolled op z'n telefoon![]()
"This goddamn rickrollin' me has to stop Oh my gaaawd"
Waarschijnlijk krijgen ze hem nu ook niet meer binnenquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb ik ook net gedaan, maar ze zeiden dat ze hem nog niet eens binnen hadden
quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:20 schreef SuperShark het volgende:
Hahahaha check deze livestream http://www.justin.tv/naggerrguy
Die gast heeft net z'n mobiele nummer gezegd, voor als mensen verzoekjes hebben, en nu wordt hij om de 5 minuten gerickrolled op z'n telefoon![]()
"This goddamn rickrollin' me has to stop Oh my gaaawd"
-edit- Nu ook nog mensen die bellen met Duke Nukem soundboards, en een of andere vage pedofiel
Mij ook opgevallen, zal wel geen bug zijnquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:38 schreef trance_fan het volgende:
Voor de mensen die de streams en filmpjes hebben gekeken. (waaronder ook ik)
Is het jullie al opgevallen dat als je dood gaat en "respawn" bij een ziekenhuis dat je dan nog steeds je wapens hebt. heb het al in 1 of 2 filmpjes gezien.
Kan iemand dat confirmen of dit een bug is of dat het echt zo is.
Zal tot dinsdag bij m'n brievenbus campen totdat de game er is.
En na dinsdag, is dit topic verlaten :pquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:47 schreef ryangozer het volgende:
Als je ziet hoe snel de topics nu al gaan, moet je voorstellen vanaf maandag dan hebben vast wel een hoop winkels m al. Elke 5 minuten een nieuw topic
zo oneerlijk hequote:Op zaterdag 26 april 2008 13:43 schreef freak1 het volgende:
lokale gamestore in utrecht verkoopt hem nu ook...
[ afbeelding ]
als ik het spel heb verdwijn ik een week lang van de wereld, geen tv, geen pc, geen telefoon, niks!quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:51 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
En na dinsdag, is dit topic verlaten :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |