abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58316470
Is deze HD gameplay video al voorbij gekomen? Echt prachtig, die geluiden op de achtergrond, die details, zelfs een of ander insect die voorbij vliegt rond 00:31
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  zaterdag 26 april 2008 @ 09:28:06 #152
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58316481
net e plaza gebeld (onderdeel bart smit ) maar die hebben hem niet zeiden ze
pi_58316507

pi_58316517
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 09:23 schreef dragonbulls het volgende:

[..]

Dus als elke keten het spel besluit te verkopen, dan geeft rockstar nederland geen games meer ?

Als er 2 ketens zijn is het nog te overzien, ik denk niet wanneer iedereen het verkoopt.

Achterhalen?

( je kan het niet via een nummer achterhalen bij welke winkel het vandaan komt!) is veels te duur zo een systeem, helemaal met het aantal games wat nu uitgeleverd wordt!! enige is dat ze je bannen totdat jij laat zien dat het een legale versie dmv een bon,zo is de enige manier om erachter te komen bij welke winkel die vandaan komt.
contractueel vastgelegd, ik heb de contracten gezien..

omdat GTA4 een wereldwijde launch wil hebben de 29ste, en er toch shortages zijn, is er o.a. deze voetnoot vastgelegd om te proberen de launch in de hand te houden. aangezien dit zo ongeveer DE next-gen launch gaat worden, wil rockstar dit voor zover mogelijk controleren.

wanneer alle ketens in Nederland te vroeg gaan verkopen, krijgen ze inderdaad een dikke boete..

en wat denk jij dan, dat Rockstar hun spellen niet kwijtkomt? die 2e lading gaat gewoon naar een ander land toe

verder is het niet echt hun probleem, ik zie het de winkeliers al zeggen
"ja we hadden hem graag aan je willen verkopen maar we krijgen geen 2e lading, omdat we ons niet aan ons contract hebben gehouden. dat is niet onze schuld, allemaal de schuld van rockstar / take2!!!"

en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_58316523
Ik ga van Leest zo maar ns bellen en intertoys. DE pauper zaken in zoetermeer.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  zaterdag 26 april 2008 @ 09:35:33 #156
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_58316524
IGN has published the first online review of Grand Theft Auto IV, revealing, among other things, which version of the game looks better. Don't shoot the messenger(s):

For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster. Don't worry Xbox owners, the load times are rarely more than 30 seconds and don't occur very often. The slight visual edge goes to PS3, but the 360 is no slouch. Either version will do you proud.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 26 april 2008 @ 09:36:57 #157
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58316533
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 09:34 schreef freak1 het volgende:

[..]

omdat GTA4 een wereldwijde launch wil hebben de 29ste, en er toch shortages zijn, is er o.a. deze voetnoot vastgelegd om te proberen de launch in de hand te houden. aangezien dit zo ongeveer DE next-gen launch gaat worden, wil rockstar dit voor zover mogelijk controleren.

wanneer alle ketens in Nederland te vroeg gaan verkopen, krijgen ze inderdaad een dikke boete..

en wat denk jij dan, dat Rockstar hun spellen niet kwijtkomt? die 2e lading gaat gewoon naar een ander land toe

"ja we hadden hem graag aan je willen verkopen maar we krijgen geen 2e lading, omdat we ons niet aan ons contract hebben gehouden. dat is niet onze schuld, allemaal de schuld van rockstar / take2!!!"

toch vaag dat bart smit gister gta heeft verstuurd dan
  zaterdag 26 april 2008 @ 09:38:34 #158
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_58316552
Ik heb net de Media Markt maar weer eens voor de 45ste keer gebeld, ze zeiden als ik nog 1 keer zou bellen dan zetten ze met op de zwarte lijst en kan ik de game helemaal niet meer mag kopen.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_58316554
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 09:34 schreef freak1 het volgende:

[..]

En hoe denkt rockstar erachter te komen welke winkels de 2de lading niet te leveren? elke gamertag bannen en vragen of alle ned. gebruikers ff hun bonnetje willen laten zien?.... dat denk ik niet
  zaterdag 26 april 2008 @ 09:39:42 #160
121830 Kadesh
pi_58316559
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 09:33 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
pi_58316573
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 09:35 schreef Chocobo het volgende:
IGN has published the first online review of Grand Theft Auto IV, revealing, among other things, which version of the game looks better. Don't shoot the messenger(s):

For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster. Don't worry Xbox owners, the load times are rarely more than 30 seconds and don't occur very often. The slight visual edge goes to PS3, but the 360 is no slouch. Either version will do you proud.
Nu weet ik het zeker! Ik koop de PS3-versie voor de singleplayer, en de X360-versie voor multiplayer!
The winning combination

zaterdag 26 april 2008 @ 09:45:38 #162
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_58316608
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 09:41 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Nu weet ik het zeker! Ik koop de PS3-versie voor de singleplayer, en de X360-versie voor multiplayer!
The winning combination
Ik vind een stabiele en sterke framerate erg belangrijk in games,.... ik ga voor de PS3 versie. Die 5 minute install werpt vruchten af! Helemaal voor pop-ups!
pi_58316620
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 09:38 schreef Kadesh het volgende:
Ik heb net de Media Markt maar weer eens voor de 45ste keer gebeld, ze zeiden als ik nog 1 keer zou bellen dan zetten ze met op de zwarte lijst en kan ik de game helemaal niet meer mag kopen.
Alsof ze je kunnen verbieden om de game te kopen bij hen
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_58316622
quote:
Wat ben jij dan een triest geval zeg.... Stalken om een game, for fuck's sake. Get a life.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_58316627
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 09:36 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

toch vaag dat bart smit gister gta heeft verstuurd dan
jammer dat mensen het halve verhaal maar vertellen van die bart smit actie..

er is meteen een mailtje achterna gekomen, dat het een foutje was in hun verwerkingssysteem..

verder houdt rockstar vrij simpel dat lijstje bij, hoe denk je dat mensen gekoppeld worden aan de rockstar social club
inderdaad, gamertag..

vanaf vandaag zullen ze overigens niet meer bannen op proberen te spelen op live, het risico is te groot dat ze dan legale spelers gaan bannen, omdat de voorraad vanaf vandaag binnen gaat komen bij winkels.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  zaterdag 26 april 2008 @ 09:47:31 #166
121830 Kadesh
pi_58316629
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 09:46 schreef Jay_Snake het volgende:

[..]

Alsof ze je kunnen verbieden om de game te kopen bij hen
pi_58316634
quote:
Terecht

Gewoon wachten zo moeilijk is het niet.
pi_58316662
Die IGN score
  zaterdag 26 april 2008 @ 09:53:41 #169
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_58316675
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 09:35 schreef Chocobo het volgende:

Definitief de PS3-versie dus
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 26 april 2008 @ 09:54:37 #170
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_58316686
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 09:25 schreef Sackboy het volgende:
Is deze HD gameplay video al voorbij gekomen? Echt prachtig, die geluiden op de achtergrond, die details, zelfs een of ander insect die voorbij vliegt rond 00:31

Mag ik even kwijlen ?
You dont believe me ? Read this line again.
  zaterdag 26 april 2008 @ 09:56:35 #171
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_58316696
Die IGN video review Pffffff Schittterend!
pi_58316752
Topic gaat hard, zelfs op de vroege zaterdag ochtend.
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:10:46 #173
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_58316838
hmmz dus waarschijnlijk krijgen we hem vandaag ook niet ?

fuck
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_58316856
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 09:25 schreef Sackboy het volgende:
Netjes!!! Bleh, zal echt tot dinsdag middag moeten wachten, gepre-ordert bij Xboxhome..
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:17:21 #175
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_58316909
Kudt en tvp
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')