contractueel vastgelegd, ik heb de contracten gezien..quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:23 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
Dus als elke keten het spel besluit te verkopen, dan geeft rockstar nederland geen games meer ?![]()
Als er 2 ketens zijn is het nog te overzien, ik denk niet wanneer iedereen het verkoopt.
Achterhalen?
( je kan het niet via een nummer achterhalen bij welke winkel het vandaan komt!) is veels te duur zo een systeem, helemaal met het aantal games wat nu uitgeleverd wordt!! enige is dat ze je bannen totdat jij laat zien dat het een legale versie dmv een bon,zo is de enige manier om erachter te komen bij welke winkel die vandaan komt.
toch vaag dat bart smit gister gta heeft verstuurd danquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:34 schreef freak1 het volgende:
[..]
contractueel vastgelegd, ik heb de contracten gezien..
omdat GTA4 een wereldwijde launch wil hebben de 29ste, en er toch shortages zijn, is er o.a. deze voetnoot vastgelegd om te proberen de launch in de hand te houden. aangezien dit zo ongeveer DE next-gen launch gaat worden, wil rockstar dit voor zover mogelijk controleren.
wanneer alle ketens in Nederland te vroeg gaan verkopen, krijgen ze inderdaad een dikke boete..
en wat denk jij dan, dat Rockstar hun spellen niet kwijtkomt? die 2e lading gaat gewoon naar een ander land toe
verder is het niet echt hun probleem, ik zie het de winkeliers al zeggen
"ja we hadden hem graag aan je willen verkopen maar we krijgen geen 2e lading, omdat we ons niet aan ons contract hebben gehouden. dat is niet onze schuld, allemaal de schuld van rockstar / take2!!!"
En hoe denkt rockstar erachter te komen welke winkels de 2de lading niet te leveren? elke gamertag bannen en vragen of alle ned. gebruikers ff hun bonnetje willen laten zien?.... dat denk ik nietquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:34 schreef freak1 het volgende:
[..]
contractueel vastgelegd, ik heb de contracten gezien..
omdat GTA4 een wereldwijde launch wil hebben de 29ste, en er toch shortages zijn, is er o.a. deze voetnoot vastgelegd om te proberen de launch in de hand te houden. aangezien dit zo ongeveer DE next-gen launch gaat worden, wil rockstar dit voor zover mogelijk controleren.
wanneer alle ketens in Nederland te vroeg gaan verkopen, krijgen ze inderdaad een dikke boete..
en wat denk jij dan, dat Rockstar hun spellen niet kwijtkomt? die 2e lading gaat gewoon naar een ander land toe
verder is het niet echt hun probleem, ik zie het de winkeliers al zeggen
"ja we hadden hem graag aan je willen verkopen maar we krijgen geen 2e lading, omdat we ons niet aan ons contract hebben gehouden. dat is niet onze schuld, allemaal de schuld van rockstar / take2!!!"
Nu weet ik het zeker! Ik koop de PS3-versie voor de singleplayer, en de X360-versie voor multiplayer!quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:35 schreef Chocobo het volgende:
IGN has published the first online review of Grand Theft Auto IV, revealing, among other things, which version of the game looks better. Don't shoot the messenger(s):
For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster. Don't worry Xbox owners, the load times are rarely more than 30 seconds and don't occur very often. The slight visual edge goes to PS3, but the 360 is no slouch. Either version will do you proud.
Ik vind een stabiele en sterke framerate erg belangrijk in games,.... ik ga voor de PS3 versie. Die 5 minute install werpt vruchten af! Helemaal voor pop-ups!quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker! Ik koop de PS3-versie voor de singleplayer, en de X360-versie voor multiplayer!
The winning combination
Alsof ze je kunnen verbieden om de game te kopen bij henquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:38 schreef Kadesh het volgende:
Ik heb net de Media Markt maar weer eens voor de 45ste keer gebeld, ze zeiden als ik nog 1 keer zou bellen dan zetten ze met op de zwarte lijst en kan ik de game helemaal niet meer mag kopen.
Wat ben jij dan een triest geval zeg.... Stalken om een game, for fuck's sake. Get a life.quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:38 schreef Kadesh het volgende:
Ik heb net de Media Markt maar weer eens voor de 45ste keer gebeld, ze zeiden als ik nog 1 keer zou bellen dan zetten ze met op de zwarte lijst en kan ik de game helemaal niet meer mag kopen.
jammer dat mensen het halve verhaal maar vertellen van die bart smit actie..quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
toch vaag dat bart smit gister gta heeft verstuurd dan
quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:46 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Alsof ze je kunnen verbieden om de game te kopen bij hen
Terechtquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:38 schreef Kadesh het volgende:
Definitief de PS3-versie dusquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:35 schreef Chocobo het volgende:
IGN has published the first online review of Grand Theft Auto IV, revealing, among other things, which version of the game looks better. Don't shoot the messenger(s):
For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster. Don't worry Xbox owners, the load times are rarely more than 30 seconds and don't occur very often. The slight visual edge goes to PS3, but the 360 is no slouch. Either version will do you proud.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:25 schreef Sackboy het volgende:
Is deze HD gameplay video al voorbij gekomen? Echt prachtig, die geluiden op de achtergrond, die details, zelfs een of ander insect die voorbij vliegt rond 00:31
Netjes!!! Bleh, zal echt tot dinsdag middag moeten wachten, gepre-ordert bij Xboxhome..quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:25 schreef Sackboy het volgende:
Is deze HD gameplay video al voorbij gekomen? Echt prachtig, die geluiden op de achtergrond, die details, zelfs een of ander insect die voorbij vliegt rond 00:31
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |