Wordt daarmee bedoeld hoeveel spelers in de selecties zitten of hoeveel spelers op het veld in aktie komen?quote:24. Hoeveel spelers uit de Eredivisie zijn te bewonderen op het EK?
ik ookquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wacht nog even een maandje met invullen.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:46 schreef Rumille het volgende:
27. Wie wordt de jongste doelpuntenmaker tijdens het Europees Kampioenschap? Theo Walcott
Ik moest lachenquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:59 schreef tong80 het volgende:[/b
26. Welke landen spelen de finale? 2 punten per correct land, bonuspunt als alles goed is.[b]Nederland en Italië
Yup, nieuwe contracten gaan pas rond juli in, dus wordt gewoon nog tot Eredivisie gerekend door ons.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:03 schreef methodmich het volgende:
Bij vraag 24 telt Sahin nog als eredivisie toch?
Aanpassingen graag even apart vermelden, dat is makkelijker voor mijquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb een kleine aanpassing gedaan.
Prima!quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:12 schreef m-materazzi het volgende:
Kan iemand mijn vraag 27 wijzigen. Ik weet niet wat ik dacht toen ik Walcott invulde :S.
Ryan Babel zou ik eventueel daar willen hebben.
Ok:quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:42 schreef dndiek het volgende:
Wijzigingen graag in nieuwe posts dat is overzichtelijker voor mij
Dit zijn de mogelijke kandidaten toch ?quote:20. Hoeveel buitenlanders met een Nederlands verleden (Chivu bijvoorbeeld) gaan tot spelen komen?
Precies 1 dacht ik.. De Pool Marek Saganowski heeft een (lichtgrijs) verleden bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Dit zijn de mogelijke kandidaten toch ?
Zdenek Grygera
Tomás Galásek
Johan Vonlanthen
Danijel Pranjic
Ebi Smolarek
Bogdan Lobont
Cristian Chivu
Petter Hansson
Daniel Majstorovic
Zlatan Ibrahimovic
Henrik Larsson
Johan Elmander
Markus Rosenberg
Marcus Allbäck
Georgios Samaras
Angelos Charisteas
Of zie ik er 1 over het hoofd ?
quote:Op maandag 2 juni 2008 01:29 schreef WeebI het volgende:
Kan ik vraag 18 en 24 nog aanpassen?
Zoja, dan zijn mijn nieuwe antwoorden respectievelijk 9 en 7.
Dat lijkt me sterkquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:54 schreef Leso_Varen het volgende:
17. Wie scoort het openingsdoelpunt van Euro 2008? N'kufo
Is aangepast.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:46 schreef Saeramir het volgende:
ik wil vraag 3 graag veranderen door 2 aub
Ook toegevoegd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:03 schreef DeTolk het volgende:
Mijn aanvullingen:
10: Frojfeldt
12: C. Ronald0
19: Prodl
21: 94
23: 137
24: 12
25: V. Persie
26: Italie-Portugal
27: Benzema
28: Vink
29: Doelpuntenmaker rent naar het vak met Oranje supporters, de rest omhelst hem.
30: Sneijder
Bonusvraag: Ja
Aangepast.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:01 schreef Donaldo het volgende:
Ik wil van mijn post graag de jongste scorer veranderen van Bendtner (ja hoe kom ik erbij ...) naar Martin Fenin
Jouw vraag #20 kan ook nooit goed zijn. Er zijn maximaal 13 buitenlandse spelers met een verleden in de Eredivisie die in actie kunnen komenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:02 schreef ruud.nl het volgende:voor de mensen die Bojan Krkic hebben gekozen.
![]()
![]()
Dan heb jij valse informatie verspreidquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jouw vraag #20 kan ook nooit goed zijn. Er zijn maximaal 13 buitenlandse spelers met een verleden in de Eredivisie die in actie kunnen komen.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jouw vraag #20 kan ook nooit goed zijn. Er zijn maximaal 13 buitenlandse spelers met een verleden in de Eredivisie die in actie kunnen komen.
Zdenek Grygeraquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:46 schreef RayMania het volgende:
Oops, 16 dan. Sorry. Gaat in ieder geval ook niet gebeuren.
Ja hee, dat hadden jullie wel eens eerder kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:25 schreef RayMania het volgende:
Neee, 16. Want Pranjic heeft geen verleden, maar speelt er nu nog.
Dat hadden dndiek en ik trouwens al vooraf beslist om hem niet mee te tellen.
Zeikerd, het gaat maar om maximaal 5 extra puntenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:31 schreef pekel het volgende:
Ik vind die bonusvraag leuk, maar die had niet als bonusvraag moeten zijn. Beetje jammer.
We zitten op 4 nuquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:24 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Zdenek Grygera *
Tomas Galasek *
Johan Vonlanthen *
Danijel Pranjic
Marek Saganowski
Ebi Smolarek *
Bogdan Lobont
Cristian Chivu
Georgios Samaras
Angelos Charisteas
Petter Hansson
Daniel Majstorovic
Markus Rosenberg
Henrik Larsson
Johan Elmander
Zlatan Ibrahimovic
Marcus Allbäck
5 dus, Saganowski ookquote:
Ik las de bonusvraag niet goedquote:Op zondag 8 juni 2008 19:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zeikerd, het gaat maar om maximaal 5 extra punten
Ik heb de vraag ook zo opgevat en Pranjic meegeteld. Anders hadden ze moeten stellen welke buitenlandse spelers in het verleden in de eredivisie hebben gespeeld om hem uit te sluiten.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:45 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ja hee, dat hadden jullie wel eens eerder kunnen vertellen.
Hij heeft al wedstrijden gespeeld in Nederland, dus sowieso al een verleden. Dat hij er nu nog speelt, doet daar niets aan af.
Hmm, hoe dichtbij was ik?quote:Op maandag 2 juni 2008 02:41 schreef Irving het volgende:
30. Hoe gaat Nederland juichen bij het eerste gescoorde doelpunt? De doelpuntenmaker steekt lachend één vinger in de lucht vlak nadat hij gescoord heeft, rent vervolgens in de richting van het Nederlandse publiek met zijn mond dicht, negeert zijn teamgenoten compleet, en glijdt over zijn knieën over het gras in de richting van het publiek waarna hij op zijn rug komt te liggen en zijn teamgenoten op hem stapelen en omarmen voor minstens 7,0 seconden.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:52 schreef koningdavid het volgende:
We gaan minstens 2-0 winnen.
Dit gaat er gebeuren:
Italië zal Nederland laten komen en loeren op de counter. Als je volgens mij iets niet moet doen bij dit Nederland, is ze 'laten voetballen'. Helemaal nu de verdediging van Italië niet helemaal waterdicht lijkt, liggen daar ons kanzen.
Het staat al 2-0 in de eerste helft en misschien wordt dat in de tweede helft nog uitgebouwd.
Ik had misschien even spoiler-tags moeten gebruiken.
Check, dank je wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Je vergeet numero 16 Raymania.Waarbij ik de ruststand goed heb gelukkig.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:27 schreef DANILXL het volgende:
is er ook een topic vor de tussnestand
mag ik spanje verwisselen voor duitsland, aangezien spanje niet kan?
Ha, ik had gelijk.quote:30. Hoe gaat Nederland juichen bij het eerste gescoorde doelpunt?
Handen in de lucht, omhelsd worden door alle spelers, behalve Ed.
Er kan niks aangepast worden. Je had tot zaterdag de kans om wijzigingen door te geven.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:27 schreef DANILXL het volgende:
is er ook een topic vor de tussnestand
mag ik spanje verwisselen voor duitsland, aangezien spanje niet kan?
Die rekenen we niet goed hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:40 schreef Dos37 het volgende:
30. Hoe gaat Nederland juichen bij het eerste gescoorde doelpunt? normaal
heuuy ik had het goed
Had ik hem goed?!quote:30. Hoe gaat Nederland juichen bij het eerste gescoorde doelpunt? Opgelucht
Tuurlijk nietquote:
johquote:
Het kwam uit de nasleep van een dood spelmoment. Niet rechtstreeks dus, dus gewoon een velddoelpunt vind ikquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:20 schreef DANILXL het volgende:
ik vond het doelpunt van nederlnad eigk een dode spelmoment
Ik neem trouwens aan dat dit goed is.quote:30. Hoe gaat Nederland juichen bij het eerste gescoorde doelpunt? Schreeuwen á la Ruud
Lijkt me goedquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
15. Buffon?
Of heb ik iets gemist, want anders heb ik hem goed.
Inderdaad. En ook Arda Turan is nog jonger dan Modric.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Volgens mij Cesc
ja weet ik...daarom ook NOG nietquote:Op zondag 15 juni 2008 23:29 schreef RayMania het volgende:
Klopt, maar we hebben nog Spanje - Griekenland.
Vraag 18 is toch de vraag over de keepers? Die moet je gewoon lezen zoals ie er staat.... Staat de nummer 1 van de selectie in de basis of niet?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:35 schreef Bjoro het volgende:
toch nog ff een vraagje over vraag 18....
Stel de wedstrijd Ned-Roe en de keepers zijn Stekelenburg (nr 16) en Lobont (nr 1).
Hoe moet ik die vraag dan lezen ? en het antwoord ?
volgens mij heeft alleen Timmer nog niet gespeeld, en dus zitten we nu al op 22.quote:11. Hoeveel verschillende spelers gaat Marco van Basten gebruiken?
Nee, het klopt. Alleen Timmer heeft nog niet gespeeld.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
volgens mij heeft alleen Timmer nog niet gespeeld, en dus zitten we nu al op 22.
of heb ik het mis ?
Ik tel er ook negen ja.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:25 schreef thewes het volgende:
24. Hoeveel spelers uit de Eredivisie zijn te bewonderen op het EK?
We zitten nu op 9? en kunnen max op 10 komen als timmer gaat spelen?
Timmer zou kunnen. Kleine kans, maar toch.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:15 schreef Bos81 het volgende:
Is 20 nog niet beslist?
Ziiten er bij de 7 kwartfinalisten spelers die in onze competitie hebben gespeeld die nog in actie moeten komen?
Okeequote:Op woensdag 18 juni 2008 23:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Timmer zou kunnen. Kleine kans, maar toch.
Oops, andere vraag. Volgens mij wel beslist ja.
Prima, maar dan kom ik op 15: Allback is gister ingevallen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oops, andere vraag. Volgens mij wel beslist ja.
Allbäck is gisteren ook nog ingevallen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:09 schreef RayMania het volgende:
Beslist:
20. 14 (Vonlanthen, Grygera, Galasek, Lobont, Chivu, Smolarek, Saganowski, Samaras, Charisteas, Hansson, Elmander, Ibrahimovic, Larsson, Rosenberg).
Check, aangepast.quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:09 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Allbäck is gisteren ook nog ingevallen.
*edit, wat die gozer boven me net voor me post dus, maar ik heb de vraag nu wel goed.![]()
Hem 'm goed!quote:20. Hoeveel buitenlanders met een Nederlands verleden (Chivu bijvoorbeeld) gaan tot spelen komen? 15.
Ray, zou je definitieve antwoorden in de OP kunnen verken ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:09 schreef RayMania het volgende:
Beslist:
01. 2.
03. 2.
06. Ja.
08. Velddoelpunt.
15. Gianluigi Buffon.
16. 1-0 en 2-0.
17. Vaclav Sverkos.
19. Bastian Schweinsteiger.
20. 15 (Vonlanthen, Grygera, Galasek, Lobont, Chivu, Smolarek, Saganowski, Samaras, Charisteas, Hansson, Elmander, Ibrahimovic, Larsson, Rosenberg, Allbäck).
22. 3-0.
30. Doelpuntenmaker rent met een kleine omweg naar de zijlijn en wordt bejubeld (groepshug) door de rest.
Tussenstand:
24. 9 (Afellay, Engelaar, Heitinga, Van Bronckhorst, Pranjic, De Cler, De Zeeuw, Huntelaar, Stekelenburg).
Second thatquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ronaldo is nu wel degelijk aan het huilen, alleen ging ie zo snel de kleedkamer in dat we het niet konden zien
Third thatquote:
Kwaliteitspost!!quote:
Zal ik later op deze dag toevoegen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ray, zou je definitieve antwoorden in de OP kunnen verken ?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die heeft nu toch ook plaatsgevonden?
Ja, ik hoorde ook een snik, zag tranen in de ogen, trekkende mond, hele ingetogen uiting van ontroostbaar verdriet !quote:
Minderquote:4. Maken Zwitserland & Oostenrijk samen meer, minder of evenveel doelpunten dan de kampioen?
Ik zie geen tranen, hij kijkt alleen een beetje zuur.quote:Op maandag 23 juni 2008 08:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ afbeelding ]
Rode natte ogen en bij die overtreding van die Duitser was is ook al aan het huilen
Dat vergeet ik liever.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:34 schreef Blight het volgende:
Torbinsky heeft toch al gescoord tegen Oranje?
quote:
Hij mag ook opzoek naar een kapperquote:Op maandag 23 juni 2008 09:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niets ervan, hij heeft niet gejankt.Hij mag overigens wel een dermatoloog zoeken tering.
Thanks, laatste overzicht gewijzigd. Zal van de open vragen even tussenstandje plaatsen, scheelt weer.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:41 schreef ruud.nl het volgende:
10. Welke scheidsrechter fluit de finale?
Roberto Rosetti
http://www.euro2008.uefa.(...)i+referee+euro+final
Klopt jaquote:Op maandag 23 juni 2008 16:06 schreef AminBen het volgende:
Fabregas is al de jongste doelpuntenmaker tot nu toe en aangezien er niemand bij Turkije, Duitsland en Rusland zit die jonger is dan Fabregas, is 27 bij deze beantwoord
Ik heb 77, maar denk niet dat er nog gemiddeld drie per wedstrijd gaan vallenquote:Op maandag 23 juni 2008 16:29 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga het aantal doelpunten misschien nog goed hebben ook, ik heb 75!
En de écht coole mensen hebben een sterretje achter hun naam.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:27 schreef dndiek het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruikte antwoorden vind je in de OP
De behaalde punten zijn rood
De bonuspunten zijn groen
Totaal is blauw
Wat is bijna gelukt?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:32 schreef RayMania het volgende:
Bijna gelukt.
quote:Op maandag 23 juni 2008 18:15 schreef dndiek het volgende:
Zie de overeenkomst tussen de bonuspunten en de sterretjes
... wordt niet goed gerekend?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:41 schreef thewes het volgende:
30. Hoe gaat Nederland juichen bij het eerste gescoorde doelpunt? Iedereen naar hem toe, behalve Sar
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:15 schreef Suijk het volgende:
Toch nog 4 mensen die het voor elkaar hebben gekregen om nog minder punten te scoren dan ik. Knap.
Wil je het nog algemener formuleren de volgende keer??quote:
weet niet of dat mogelijk is...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wil je het nog algemener formuleren de volgende keer??
Wat nou op een punt verliezenquote:Op zondag 29 juni 2008 23:03 schreef RayMania het volgende:
Rikkert voorspelt even twee keer Spanje goed. Bah, op een punt verliezen.
Lees ff terug of zo, is al meerdere keren verteldquote:
Ah sorryquote:Op zondag 29 juni 2008 23:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat nou op een punt verliezen
[..]
Lees ff terug of zo, is al meerdere keren verteld
zie de overeenkomst tussen de bonuspunten en de sterretjes
Wat denk je dat die groene punten zijn???quote:Op zondag 29 juni 2008 23:11 schreef Rumille het volgende:
Maar is de verdubbeling van de bonusvraag nou al meegerekend?
Blijkbaar toch.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:12 schreef thewes het volgende:
[..]
. Nevermind, de winst zit er toch niet meer in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |